Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa  (Luettu 7014 kertaa)

Poissa Stinde88

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« : Lokakuu 08, 2020, 22:35:09 »
Siinäpä on kysymys ?
Oletko koskaan auttanut ketään palveluksen tarjoajaa?
Oletko saanu apua palvelun tarjoalta?
Haluaisitko auttaa?
Huom. Me kaikki ollaan ihmisiä. Ihan sama mitä teemme elämällämme.
Oletko koskaan antanut tippiä? Esim. Sen takia että vaikka halus jotain sellaista jota sinä halusit kokeilla.
Pystyisitkö  antaa ihmiselle toisen mahdollisuuden vaikka hän kuulostaa ensimmäisen 1 min kohdalla ihan idiootilta?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2020, 10:05:19 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #1 : Lokakuu 09, 2020, 07:50:05 »
Tippiä olen antanut, ja joskus kämpässä oli talvella kylmä, kun yksi patteista ei skulanut, mutta Hese onnistui tee-se-itse-miehenä korjaamaan sen. Siihen ne urotyöt sitten jäikin. 

Olen saanut palveluntarjoalta apua(pinppaa ja muutakin).

Olen antanut monelle ihmiselle toisen ja kolmannen mahdollisuuden elämässä, varsinkin duunikavereille, vaikka he eivät sitä ansaitsisi.  ::) 

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7779
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #2 : Lokakuu 09, 2020, 09:29:09 »
Olen auttanut ihmisiä, myös palveluntarjoajia. Kassien painavuuteen ja vitutukseen olen saanut hyvää apua palveluntarjoajilta. Jos näen ongelman, autan tilanteen mukaan.

Tippiä olen antanut.

Toisen ja useammankin mahdollisuuden olen antanut. Tämä riippuu henkilöstä, kaikki eivät tätä tarvitse tai ansaitse.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15229
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #3 : Lokakuu 09, 2020, 09:46:52 »
Oletko koskaan auttanut ketään palveluksen tarjoajaa?

Olen

Oletko saanu apua palvelun tarjoalta?

Olen


Haluaisitko auttaa?

En enää. Opin pian, ettei se kannata.

 
Oletko koskaan antanut tippiä?

Olen tosin aniharvoin.


Pystyisitkö  antaa ihmiselle toisen mahdollisuuden vaikka hän kuulostaa ensimmäisen 1 min kohdalla ihan idiootilta?

Jokainen ansaitsee 3 mahdollisuutta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #4 : Lokakuu 09, 2020, 09:57:14 »
Olen auttanut tsekkiläistä jo lopettanutta sihteerikköä hänen joutuessaan pulaan luottokorttinsa kanssa ollessaan Suomessa. Tapaamme vieläkin aina Prahassa ollessani.

Olen saanut kotimaiselta sihteeriköltä lainaksi 1500 euroa aikoinani.

Joskus on pyydetty tuomaan siitä "hyvästä thaikkuraflasta syötävää" tai kauppahallin hyvää leipää. Ei tämän kummempaa.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #5 : Lokakuu 09, 2020, 09:59:42 »
Oletko koskaan auttanut ketään palveluksen tarjoajaa?
Olen, sekä tähän bisnekseen että siviilielämään liityen.

Lainaus
Oletko saanu apua palvelun tarjoalta?
Olen. Kaikkein kiitollisin olen hyville kuuntelijoille.

Lainaus
Haluaisitko auttaa?
Haluaisin. Luonteessani on altruistisia piirteitä.

Lainaus
Oletko koskaan antanut tippiä?
Olen, mutta siitä on jo aikaa.

Lainaus
Pystyisitkö  antaa ihmiselle toisen mahdollisuuden vaikka hän kuulostaa ensimmäisen 1 min kohdalla ihan idiootilta?
Pystyisin kai.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #6 : Lokakuu 09, 2020, 10:14:01 »
Siinäpä on kysymys ? No on:)
Oletko koskaan auttanut ketään palveluksen tarjoajaa? Olen kyllä.
Oletko saanu apua palvelun tarjoalta? Vastavuoroisesti jees.
Haluaisitko auttaa? Mahdollisuuksien ja kohtuullisuuden rajoissa.
Huom. Me kaikki ollaan ihmisiä. Ihan sama mitä teemme elämällämme. Näin on.
Oletko koskaan antanut tippiä? Olen mä joskus.
Pystyisitkö  antaa ihmiselle toisen mahdollisuuden vaikka hän kuulostaa ensimmäisen 1 min kohdalla ihan idiootilta? No juu, mutta täytyy sanoa että ihmiset kuten minäkin opimme kokemusten perusteella.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6719
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #7 : Lokakuu 09, 2020, 10:52:26 »
Oletko koskaan auttanut ketään palveluksen tarjoajaa?

Olen, tutummaksi tulleita joiden elämän kiemuroita on ajan ja lukuisten tapaamisten myötä tullut nähtyä. Joskus olen myös esim. auttanut sihteereitä kulkemisten kanssa, kun asun täällä huitsin hitossa eikä tänne ihan noin vain pääse, eikä kaikilla ole esim. kulkupeliä käytettävissään.

Lainaus
Oletko saanu apua palvelun tarjoalta?

Olen, sekä konkreettisesti että esim. hyvien keskusteluiden muodossa. Usein kysyn myös sihteerin mielipidettä johonkin itseäni riivaavaan asiaan, naisnäkökulma saattaa yllättää :)

Lainaus
Haluaisitko auttaa?

Kyllä, tunkematta kuitenkaan liian lähelle.

Lainaus
Oletko koskaan antanut tippiä?

Joskus kyllä.

Lainaus
Pystyisitkö  antaa ihmiselle toisen mahdollisuuden vaikka hän kuulostaa ensimmäisen 1 min kohdalla ihan idiootilta?

Pystyisin, ja olen niin tehnytkin. Ja mikä parasta, minulle on annettu toinen ja jopa useampikin mahdollisuus.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #8 : Lokakuu 09, 2020, 13:44:00 »
Oletko koskaan auttanut ketään palveluksen tarjoajaa?

Olen, monta lamppua olen ruuvannut paikalle ja kas kummaa kun juuri silloin on hupakolla tarve silitellä etumusta samalla ;D Joskus olen heittänyt juna-asemalle. Sain ajan sillä ehdolla.

Lainaus
Oletko saanu apua palvelun tarjoalta?

Yleensä aina on autettu siinä miksi sinne on mentykin ;D

Lainaus
Haluaisitko auttaa?

Avulias luonne, niin kyllä autan. Niin huorissa kuin siviilissäkin. Oon vaan huono pyytämään apua jos itse tarvin ;D

Lainaus
Oletko koskaan antanut tippiä?

Juu.

Lainaus
Pystyisitkö  antaa ihmiselle toisen mahdollisuuden vaikka hän kuulostaa ensimmäisen 1 min kohdalla ihan idiootilta?

En useinkaan luota ensivaikutelmaan. Siinä on niin paljon muuttujia ja sellainen ihminen joka antaa huonon ensivaikutelman, voi olla ihan pätevä tyyppi muutoin.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2020, 15:45:19 »
olen auttanut ja antanut tukea sekä tipannut. mutta mun tapaamat vosut ei ole
yleisesti ottaen ole olleet reppanoita ja avun tarpeessa.

kerran olen antanut toisen mahdollisuuden ja sitä ei tarvinnut katua.
tytöstä tuli paras vakkari ikinä, vaikka eka kerta oli lievästi sanottuna katastrofi. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #10 : Lokakuu 09, 2020, 18:42:14 »
Olen auttanut palveluntarjoajaa ihan samanlaisissa asioissa missä ihmiset toisiaan yleensäkin auttavat.

Muistan parikin vähän oudompaa "avunpyyntöä" joista oli helppo kieltäytyä koska minua yritettiin käyttää hyväksi. Joku ei tässä ehkä näe hyväksikäyttöä mutta kun muistetaan että sivusto oli sexwork jossa olin aktiivisesti mukana ja aika-ajoin käyttäydyin kohtuullisesti. Mun profiilissa oli vähän ennen sivuston kaatumista n.50 000 kävijää, privailu kiivasta ja mulla seisoi vielä komeasti eli kaikki oli toisin kuin nyt...Tällaiset - tuu lifti koeajolle ja kirjoita positiivinen rapsa oli pahin moka jonka aloittaja pystyi tekemään VARSINKIN jos ei tajunnut mun pointtia vaan jatkoi inttämistä.

A) se että uitan kullia jonkun nielussa ja saan pillua ei ole tae positiivisesta rapsasta
B) mistä vitusta joku saa edes päähänsä että ylipäänsä edes haluan panna
C) voin olla avuksi kaikenlaisissa asioissa ihan vaan auttamisen ilosta, mutta älä yritä käyttää hyväksi ihmistä jako haistaa hyväksikäytön ennen kuin edes ehdit ajatella sitä
- eli sinä luulet että minä olen onneton runkkari (minä olen ylpeä runkkari ) joka ei saa pillua (you got me) ja olisit valmis suuressa armossasi antamaan tällaiselle rumalle, hikiselle ja lihavalle KARJULLE pillua JOS krjoitan positiivisen raportin.

HA-HA-HA-HA!
Why so fragile?

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 167
  • * Kelpo kaveri
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #11 : Lokakuu 09, 2020, 20:42:27 »
Kaikenlaista apua on tullut vakkareille annettua.Autonkorjausta,renkaanvaihtoa,mökin vuokrausta,sähköhommia,putkihommia,muuttoapua,rahan lainausta,kaupassa käyntiä,hiusten värjäystä,kodinkonekorjauksia ja vibrojen,ym välineitten korjauksia.Varmaan paljon muutakin mut ei heti tuu mieleen.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 167
  • * Kelpo kaveri
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #12 : Lokakuu 09, 2020, 21:09:46 »
Arvasin että jotain unohtu,lastenhoito ja laskujen maksu.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #13 : Lokakuu 09, 2020, 23:38:49 »
Kampin ukrainalainen vakkari joskus pyysi asentamaan pistorasian asiakaskäynnillä kun tiesi ammattilaisen olevan asialla. Olin tästä pyynnöstä hyvin häkeltynyt. Toki hoidin pyynnön, mittasin ja testasin. Luulin, että saan jotain hyvitystä ilman keskustelua mutta paskan marjat :) Bisnesnainen. Kun en ottanut asiaa puheeksi niin tulkitsi asian omaksi edukseen. Tavattiin sen jälkeenkin mutta ihmettelen miten huora voi luulla toisen tekevän työtään ilmaiseksi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6343
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #14 : Lokakuu 10, 2020, 01:14:25 »
On tullut autettua, ihmisiä ku vaan ollaan. Tippiä on joskus syystä annettu, ja joku pieni lahja on saattanut löytää tiensä...

Mahdollisuuksien antamisessa on yksi jännä juttu, jos ei tule mitään takaisin mielenkiinto hiipuu... ...siis jos olettaa saavansa jotain vastakaikua.
Shikita ga nai

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #15 : Lokakuu 10, 2020, 07:21:35 »
Yannis ja Lifti palautti allekirjoittaneen hyvään, mutta lyheen muistiin pari tapausta, jotka olin tyystin unohtanut vuosien saatossa.

Kerran kun haahuilin kaupungilla Stockan edessä tuttu palveluntarjoaja tuli vastaan, joka ui liiveihin, kun moikkasin häntä. Lupasin tulla mukaan makutuomariksi ostoksille, koska nainen oli kaunis ja minä en. Kuulin jonkun sanovan: onpas kaunis pari meistä, siinäpä vasta huumoristi, ajattelin. Kun voittaja oli löytyny, tarvittiin pikkaisen adjusteeraamista tuotteseen, jonka vuoksi sain tuotteen haltuuni, kun tätillä oli kiire takaisin töihin. Onneksi kaikki meni hyvin(adjusteeraja ei munannut)ja olin menossa täti naimaan samalla viikolla, joten toin hänelle ostamansa tavaran, jonka adjusteerasin minä kustansin. Hän kysyi hintaa. Sanoin että anna olla. Näin hän varmaan luuli, että olen  rahamies, kun samanniminen bursaravintolakin on ja kaikki.  ::)

Wörkillä oli useampi hämmentävä tapaus, jossa tuntemattomat ulkkarit olisivat olleet valmiit antamaan pillua ilmaiseksi rapsaa vastaan. En koskaan tarttunut tähän onkeen, koska jos pano olisi ollut ok tai huono, siitä rapsaisu olisi ollut aika mautonta ja harhaanjohtavaa. Sen verran jopa hampurilaismiehellä on selkärankaa, että sellaista karhunpalvelusta ei tehdä toisille turskille. Ja toiseksi: ei tainnut pyytäjät tietää, että Hesen rajallisella suomenkielen taidoilla kielioppivirheet ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, ja että rapsa voi kääntyä tarkoitustaan vastaan.

Yhtä asiaa ihmettelen: ettei kukaan palveluntarjoaja ole tatuioinut Hese was here ja nuolta pillunsa. Ehkä en ole tehnyt lähtemätöntä vaikutusta tapaamini naisiin. Toinen asia mitä ihmettelen, ettei tavalliset naiset ole valmiit antamaan pillua, siitä hyvästä kehuisin heitä toisille naisille kahvitunnilla, pillun vastineeksi. 

       
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2020, 07:32:02 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #16 : Lokakuu 10, 2020, 08:50:19 »

tuu lifti koeajolle ja kirjoita positiivinen rapsa 

... tuntemattomat ulkkarit olisivat olleet valmiit antamaan pillua ilmaiseksi rapsaa vastaan.       

Onpas ollut proaktiivista markkinointia ennen muinoin...
Amator

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #17 : Lokakuu 10, 2020, 08:56:05 »

tuu lifti koeajolle ja kirjoita positiivinen rapsa 

... tuntemattomat ulkkarit olisivat olleet valmiit antamaan pillua ilmaiseksi rapsaa vastaan.       

Onpas ollut proaktiivista markkinointia ennen muinoin...
Siis joutuiko jotkut maksamaan hupakoille?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #18 : Lokakuu 10, 2020, 09:06:30 »
^ Minä ja hese. Ei kukaan muu.

Edittiä: hauska huomata miten kukakin mieltää auttamisen. Mä en oo ennen tajunnutkaan että auttamisesta pitää ehdottomasti saada jotakin. Voi helvetti, missä vaiheessa toi Letsmenoksi rupeaa painaa mua hanuriin ihan urakalla. Meinaa se on auttanut minua "muutaman" kerran.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2020, 09:11:03 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: oletko koskaan auttanut palvelun tarjoajaa
« Vastaus #19 : Lokakuu 10, 2020, 10:08:38 »
^
Siellä on 56 persepanoa piikissä, joten kannattaa hommta jo tummeli purkki valmiiksi(10 litran) :)