Nämä ovat myös aika kivat. ❤️
Uutiset:
								HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

Freyja

Rakastajien aatelia

Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Kiitoksia!
Tässä ammatissa rakastan sitä kun saa pukeutua korkkareihin ja seksihepeniin, joita ei siviilissä niin usein tule käytettyä. ❤️
Vaikka hierontoja teenkin mielellään alasti.

Kiitoksia!
Tässä ammatissa rakastan sitä kun saa pukeutua korkkareihin ja seksihepeniin, joita ei siviilissä niin usein tule käytettyä. ❤️

Freyja

Rakastajien aatelia
						Nämä ovat myös aika kivat. ❤️Kiitoksia!
Korkkareihin ja seksihepeniin saa aina pukeutua
								Vieras1449

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Kultaiset korkkaritkyll mie kultaisista korkkareista tykkään

Vieras1449

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Nää tais olla monien lempparit.todella upeat edelleen

Freyja

Rakastajien aatelia

Freyja

Rakastajien aatelia

Vieras1442

Nauttii muiden arvostusta
						Tällaiset uudet ihanuudet löysin.

Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Löysin itselleni myös tämmöiset uudet popottimet. ❤️

Freyja

Rakastajien aatelia
Oisko kenties jonkinlainen kenkäosto fetissi? Ei sillai että valitan jne, kun saamme ihailla...![]()
								Vieras1449

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Tällaiset uudet ihanuudet löysin.ei huonot, tykkään

Oisko kenties jonkinlainen kenkäosto fetissi? Ei sillai että valitan jne, kun saamme ihailla...![]()
Mun oli PAKKO pelastaa nuo molemmat viimeisimmät Kierrätyskeskuksesta! Olivat raukka-parat päätyneet sinne ihan käyttämättöminä ja huusivat mun nimeä! Ei niitä voinut sinne jättää! 🥺😅
Ja ne aiemmat löytyivät Facebookin kirppis-ryhmästä. Liekö niitäkään käytetty. Jotkut pelastavat kodittomia eläimiä. Minä pelastan kenkiä. Muiden tavaroiden ohella. Yksi päivä pelastin myös vanhan pulpetin ja eroottisen kyttä-asun.
No, okei, TAHTOISIN pelastaa myös kodittomia eläimiä, mutta siihen ei ole oikein mahdollisuutta tällä hetkellä, joten tyydyn kenkiin. Heti kun pelastan jonkun eläin-raasun, lupaan postata kuvan siitä tänne, jos suostuu korkokenkien kanssa samaan kuvaan.
								Freyja

Rakastajien aatelia
Mun oli PAKKO pelastaa nuo molemmat viimeisimmät Kierrätyskeskuksesta! Olivat raukka-parat päätyneet sinne ihan käyttämättöminä ja huusivat mun nimeä! Ei niitä voinut sinne jättää! 🥺😅
Ja ne aiemmat löytyivät Facebookin kirppis-ryhmästä. Liekö niitäkään käytetty. Jotkut pelastavat kodittomia eläimiä. Minä pelastan kenkiä. Muiden tavaroiden ohella. Yksi päivä pelastin myös vanhan pulpetin ja eroottisen kyttä-asun.
No, okei, TAHTOISIN pelastaa myös kodittomia eläimiä, mutta siihen ei ole oikein mahdollisuutta tällä hetkellä, joten tyydyn kenkiin. Heti kun pelastan jonkun eläin-raasun, lupaan postata kuvan siitä tänne, jos suostuu korkokenkien kanssa samaan kuvaan.
Turskia ei taideta laskea pelastettavien joukkoon 🤔😂