Miksi korkkarit vaan on niin kivojaaaTässä kuvassa kyllä pikkuisen sattuu silmään jotain muutakin kun korkkarit
Haluan uusia
Vaikka nääkin on tosi kivat.

Uutiset:
								jpetke

Huikea tyyppi
						Miksi korkkarit vaan on niin kivojaaaTässä kuvassa kyllä pikkuisen sattuu silmään jotain muutakin kun korkkarit
Haluan uusia

Varpu

Piristää muiden päivää
Haluan uusia

herra_xyz

Näyttää hyvää esimerkkiä

Varpu

Piristää muiden päivää
						Ihan vahingossa vaan katsoin ja oikein hyvältä näytti 😍
Sehän vaan jäi kiinnostamaan että millainen kuva tuohon piti tulla 😘
Miitäää, eikä
VAHINGOSSA laitoin väärän kuvan
Vooooi eiiiii
Elkää kattoko
![]()
![]()

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Ollille

Kelpo kaveri
						Kultsikorkkarit ilman karvaista isonenää. Näyttää kyllä tuosta kuvakulmasta ihan pygmin jaloilta, mutta jos keskitytään vaan noihin korkkareihin
								Laura Lo

Huikea tyyppi

IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Joulukalenterin upeiden korkkareiden innoittamana saanko esitellä mulle modatut, eli uniikit, korkkarit, jotka sain hiljattain lahjaksi. Näillä on hyvä liidellä loppuvuoden pimeydessä kohti glamourimpejä aikoja.
Joulukalenterin upeiden korkkareiden innoittamana saanko esitellä mulle modatut, eli uniikit, korkkarit, jotka sain hiljattain lahjaksi. Näillä on hyvä liidellä loppuvuoden pimeydessä kohti glamourimpejä aikoja.
 Noilla kelpaa liihotella ja keikistellä. Yritän nyt kovasti vilkutella valoja ja houkutella seireeniä katuvalojen tuikkeeseen, näätkö?
								Entto

Lähellä täydellisyyttä
						Kultsikorkkarit ilman karvaista isonenää. Näyttää kyllä tuosta kuvakulmasta ihan pygmin jaloilta, mutta jos keskitytään vaan noihin korkkareihinOliko nämä samat tuolla joulukalenterin nelosluukussa?
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
								Vieras0128

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0128

Nauttii muiden arvostusta
						Yhdet lemppareistani <3