Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Voiko poliisiin luottaa?

<< < (10/10)

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Joulukuu 23, 2020, 11:12:17 ---Mulle tulee vaan vahvemmin mieleen Shield - lain varjolla TV sarja🤣

--- Lainaus päättyy ---

Loistava sarja.

Silloin kun sarja alkoi niin poliiseja haastateltiin. Pojat selitti uskottavasti kuinka pitää muistaa että sarja on fiktiota ja Suomessa ei poliisiit ikinä moista tekisi.
Ja kuinkas sitten kävikään.

Vieras0105:
Mä näin unta(painajaista), että poliisi sakoitti kun mun Citikka oli parkkeerattu nokka tulosuuntaan kadulle ja mä en edes parkkeeraa kadulle. En luota tommosiin mitkä tulee mun uniin.

JPC:
Useimmiten, ei voi. Tai riippunee hieman siitäkin, mitä luottamuksella tässä asiassa tarkoitetaan.

Azazello:
Katsoin eilen Mtv:n rikospaikan. Ohjelmassa käsiteltiin muun muassa nk Kivetyn murhaa. Normipoliisi ei päässyt tutkinnasta puusta pitkälle tai ei löytänyt todisteita ja krp otti tutkinnan hoitoonsa. Krp puristi mt-ongelmaiselta Kai Hämäläiseltä tunnustuksen kyseenlaisin keinoin ja sai tämän syyttömänä vakilaan 3,5 vuodeksi. Krp ei lisäksi antanut mm rikospaikkatutkinnan tietoja puolustuksen käyttöön ja muuta hämärää. Kko palautti päätöksessään käsittelyn alempiin asteisiin ja kumosi sellikuulustelun ja muita edellisen päätöksen perusteita laittomaksi. Hämäläinen vapautettiin. Tutkinnan johtaja Mika Ihaksinen. Sama kaveri oli tutkinnan johtaja Sexwörkin tutkinnassa.

Ribbeli:

Ei todellakaan voi luottaa polisiin,olen joutunut sen kokemaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta