En ole koskaan erityisemmin pitänyt joulusta. Turhaa hulinaa. No ruoka oli hyvää ja alkoholia riittävästi, mutta muuten aika turha juhla.
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset blondihuorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.
Kokemusta näistä piireistä niin kauan, että ehkä olen pannut äitiäsi ja vaimoasi. Tulevaisuudessa saatan panna tytärtäsi.
En ole koskaan pitänyt Pirates of the Caribbeanin captain Jack Sparrow hahmosta.
Mitä Minä rakastan Jack Sparrow:ta melkein yhtä paljon kun Jussi Halla-Ahoa. Se oli joskus minulla avattarenakin, taidankin vaihtaa avattaren taas siihen.
Jack Sparrow on oikeaakin oikeampi merirosvo. Kiero paskiainen, mutta kiltti ja oikeudenmukainen. ^ Hän kattelee ilmeisesti noita kauhuelokuvia enemmän, minulle riittää Walt Disney.
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset blondihuorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.
Kokemusta näistä piireistä niin kauan, että ehkä olen pannut äitiäsi ja vaimoasi. Tulevaisuudessa saatan panna tytärtäsi.
En ole koskaan nussinut b-rappuun baarin vessassa. Muista ei puhuta.