Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pilvessä tapaaminen
Vieras0395:
Niin no, kannabiksestahan tuli Suomessa laiton 1966 ja nykyään se on sallittu esim. Kanadassa, missä valtio käärii huimia verotuloja kasvatuksesta ja myynnistä. On tämä rakas kotimaamme kyllä aika takapajula.
Suomi nousuun sallimalla bordellit, nuuska ja kannabis ;D
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 03, 2020, 09:16:28 ---Niin no, kannabiksestahan tuli Suomessa laiton 1966 ja nykyään se on sallittu esim. Kanadassa, missä valtio käärii huimia verotuloja kasvatuksesta ja myynnistä. On tämä rakas kotimaamme kyllä aika takapajula.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän vielä päälle lasketaan yritysten verotus 2 prosenttiin niin jopa suuryritykset maksavat veronsa tänne, vaikka tekevät tuloksen muualla Euroopassa. Mutta tämähän ei käy, koska meillä on viherkommunistihallitus.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 03, 2020, 09:16:28 ---Niin no, kannabiksestahan tuli Suomessa laiton 1966 ja nykyään se on sallittu esim. Kanadassa, missä valtio käärii huimia verotuloja kasvatuksesta ja myynnistä. On tämä rakas kotimaamme kyllä aika takapajula.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei ole mitään kokemuksia kannabiksesta enkä itse osaa olla siitä kiinnostunutkaan. Mitenkään ehdottomasti en ole sen kieltämisenkään kannalla, tämä on lähinnä sellainen kysymys johon en ota kantaa millään tasolla. Arveluttavana piirteenä hommassa näen sen että kaikkein innokkaimmin pössyn puolesta puhuvat erilaiset vihervasemmistolaiset porukat ja olen oppinut sen että melkeinpä kaikkeen mistä se jengi innostuu on suhtauduttava varauksella. Kun hommaan yhdistää vielä sen että sama porukka haluaisi kieltää tupakoinnin niin mieleen tulee että mikä tässä oikein on takana. Nuuskahan kiellettiin jo, tuntuu virheeltä mutta kieltäminen onnistui kai lähinnä siksi että nuuskankäyttö oli harvinaisempaa kuin tupakointi.
Bordellien pointtia en myöskään ymmärrä. Vaikka ne tulisivatkin, nykykäytäntö jatkuisi erilaisina netti-ilmoituksina. Se on kätevää hommaa monellekin naiselle, siitä tulosta ei tarvitse edes maksaa veroja ellei halua ja työttömyyspäiväraha tulee tilille seksinmyynituloista huolimatta. Ei nämä tällaiset palveluntarjoajat mihinkään poistu ja kyllä heillä asiakkaita riittää.
Keef:
^Just niin, demarit sosiaalitädit on kaikkein innokkaimpia pilven laillistajia 👌 kaikenlaisia argumentteja olen kuullut puolesta ja vastaan mutta toi on kyllä hölmöin mitä on vastaan tullut.
Vieras0395:
Kannabiksen, kuin muidenkin asioiden suhteen tieto lisää ymmärrystä.
Ja ottakaa huomioon, että olen pesunkestävä persu ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta