Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pilvessä tapaaminen
Avoinmies:
Hei
Haluaisin toteuttaa tapaamisen pienen pilven polttelun yhteydessä vaikka niin että ennen tapaamista olen jo polttanut itseni oikein rennoksi ja hassuksi.
Sopisiko tällainen järjestely jollekkin pks-sihteereistä? Voit laittaa privana.
dijon:
AS:n 420 sponsoreissa on hyvin valinnanvaraa, jos varaat vähän tuliaisia niin luulis natsaavan.
_
dijon on sinappi
Turskapappa:
Tähän asti forkan porukka ei ole tunnustanut juovansa edes alkoholia tapaamisessa tai sitä ennen. Nyt menee jo synnin puolelle ja pahasti. Hävetkää!
Vieras0395:
No ei niin. Minulle varasi ajan mökille uusi asiakas. Poltettiin hänen tuomaa hasaa, otettin muutama bisse, juteltiin, saunottin, syötiin tieteskin, paneskeltiin kun puput ja aamulla erottiin ilman krapulaa, tietesikn aamupalan jälkeen.
Kannabiksen huonot puolet lajikkeesta ja ihmisestä rippuuen on: on nälkä, väsyttää, meen nukkumaan. Hyvät puolet: panettaa, ei väsytä vielä ja on nälkä. Kiva puoli on, että kuitenkin on kivaa, eikä tuu sellasta krapulaa kun alkoholista.
Kannabis ei ole huume, alkoholi on.
Juzzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 01, 2020, 20:04:10 ---No ei niin. Minulle varasi ajan mökille uusi asiakas. Poltettiin hänen tuomaa hasaa, otettin muutama bisse, juteltiin, saunottin, syötiin tieteskin, paneskeltiin kun puput ja aamulla erottiin ilman krapulaa, tietesikn aamupalan jälkeen.
Kannabiksen huonot puolet lajikkeesta ja ihmisestä rippuuen on: on nälkä, väsyttää, meen nukkumaan. Hyvät puolet: panettaa, ei väsytä vielä ja on nälkä. Kiva puoli on, että kuitenkin on kivaa, eikä tuu sellasta krapulaa kun alkoholista.
Kannabis ei ole huume, alkoholi on.
--- Lainaus päättyy ---
Sillon kun päihdyttävä aine on laiton, se on huume."Huume on synonyymi sanalle huumausaine ja sillä tarkoitetaan yleensä kiellettyjä päihteitä". Tämä huumemääritelmä ei ota siis kantaa siihen onko ruoho vai alkoholi haitallisempaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta