Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Julkkis asiakkaana  (Luettu 4826 kertaa)

Poissa Happis

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Julkkis asiakkaana
« : Syyskuu 29, 2020, 08:14:36 »
Muistan lukeneeni jostain narusta miten jollekin hupakolle oli hänen tuttunsa tietämättään ollut tulossa asiakkaaksi. Onko hupakoille osunut julkisuudesta, somesta, urheilumaailmasta, politiikasta tms. tuttuja asiakkaita? Pystyykö silloin toimimaan luontevasti ja suhtautumaan henkilöön kuin kehen tahansa turskaan? Vai meneekö pasmat sekaisin ja fanimoodi päälle?

Tuli vaan mieleen kun aina on näitä "ketä julkkista panisit" listauksia, niin on se helppo kuvitella niin tekevänsä. Tositilanteessa käyttäytyisi varmaan kuin joku idiootti, jos yhtäkkiä joku Janni Hussi olisi sängyn reunalla odottelemassa :D
Pikku-H

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2020, 09:24:43 »
Erään hupakon kanssa keskustelin aiheesta ja kyllä heillä käy julkisuudesta tunnettuja henkilöitä. Myöskin todettiin, että politiikka voisi olla räjähdysherkempää jos hupakoiden palveluita olisi saatavilla.

Varmaan hupakot palvelee julkkiksia sillä samalla ammattimoodilla kuin normaaleita pulliaisia.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2020, 09:35:38 »
No ehkä jos sieltä nyt joku Jack Nicholson tulisi ovelle voisi pasmat olla sekaisin :D
Mutta en koe erityistä fanitusta julkkiksia kohtaan, joten sen puoleen ei siinä ole mitään väliä kuka sieltä ilmestyy paikalle.

Kun en edes ahkeraan seuraa lehtiä tms. niin useinhan siinä käy niin että sitä tajuaa asiakkaan olleen julkisuudesta tuttu vasta jälkikäteen. Mutta kyllä, ns. julkkiksia käy asiakkaana varmaan ihan melkein jokaisella vähänkin kauemmin alalla olleella. Tai noh, ehkä se on isoimpiin kaupunkeihin keskittynyttä.
Mutta samalla tavalla heidän kanssaan mennään kuin normaalien pulliaistenkin. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2020, 11:29:24 »
Miksi julkkis olisi sen etuoikeutetumpi tai vähempiarvoisempi kun tavallinen pulliainen asiakkaana?

Olen urani aikana tavannut useita julkisuudesta tuttuja henkilöitä ja heistä yksikään ei ole vaatinut mitään erityiskohtelua, enkä ole antanutkaan, muuta kuin normaalin hyväntuulisen palvelun. Samalla viivalla mulle kaikki asiakkaat.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2020, 12:30:22 »
Eräs ulkomaan neito joskus kertoi kun oli nähnyt asiakkaansa televisiossa ja kysyi onko kovinkin tunnettu suomessa ;D

Kyllä julkkiksetkin palveluita käyttää ja ehkä heidän ulostulonsa voisi edesauttaa tämän alan hyväksyntää laajemmin. Kuka vaan olisi se eka ministeri tai näyttelijä joka siitä kertoisi? 😅
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2020, 12:45:51 »
Kuka vaan olisi se eka ministeri tai näyttelijä joka siitä kertoisi? 😅

Pekka Haavisto? Jani Toivola? Tämänkin muutoksen voi toteuttaa kunnianhimoisesti ja tasa-arvoisesti.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #6 : Syyskuu 29, 2020, 13:12:10 »
Mä en seuraa mitään juorulehtiä eikä mulla ole ollut moneen vuoteen televisiotakaan, joten olen totaalisen pihalla Suomen julkkisskenestä. Enkä kyllä koe menettäväni mitään :D Toki nyt täytyisi hieman tarkentaa, että mitä julkkiksilla tarkoitetaan. Ihminen kun voi olla paljonkin esillä mediassa julkisen työnsä vuoksi, mutta jollei hän sen lisäksi ole availemassa vaatekaappejaan naistenlehdille tai avautumassa henk.koht. asioistaan, en välttis pidä häntä vielä julkkiksena. Tällaisia ovat esim. ne kansanedustajat, jotka ovat esillä vain työminänsä kautta. Mä miellän ensisijaisesti julkkiksiksi henkilöt, joiden pääasiallinen työ on olla julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä ja kaikki vähäpätöisimmätkin “uutiset“ kerrotaan. 

Multa ei kyllä saa kukaan mitään extraa minkään statuksensa vuoksi ja säännöt ovat samat, tulee mun luokse sitten raksakamppeissa tai ministerinsalkun kanssa. Ja niistä mahdollisista mediassa syystä tai toisesta esillä olevista asiakkaista ei huudella täällä tai muuallakaan. Mut enpä mä huutele raksakamppeisistakaan asiakkaista, sillä luottamus on kaiken a ja o, riippumatta ammatista. Pasmat saattaisi mennä sekaisin muutamaksi sekunniksi, jos oven avattuani katsoisinkin jotain suuresti arvostamaani henkilöä silmiin, mutta haluaisin uskoa olevani jo sen verran ammattilainen, että aika nopeasti tokenisin ja keskittyisin asiakaspalvelutilanteeseen. Saas nähdä, tulenko tämmöistä koskaan kohtaamaan ;D
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #7 : Syyskuu 29, 2020, 13:55:59 »
Mä yritin keksiä, kenestä mulla menis hetkeks vähän pasmat sekaisin ja tuli muutama rocktähti mieleen :D Mutta eiköhän niidenkin kanssa mentäisi siihen työ- eikä fanityttömoodiin.
Helsingissä <3

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #8 : Syyskuu 29, 2020, 15:18:44 »
Olen kovasti erään Saksassa julkkismainetta niittävän kaverin näköinen ja siellä hullutellessani lypsän kyllä sen lehmän kuiviin. Berghainissa pääsimme kerran jonon ohi ja parit nimmaritkin on tullut jaettua, eikä tuosta haittaa ole seksihommissakaan. Toki maksaminen ja ihmisiksi oleminen hoidetaan ihan normaalisti, mutta pidän kyllä turpani visusti kiinni siitä, että olen ihan perus Pertsa pimeästä Pohjolasta. :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2020, 15:25:13 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #9 : Syyskuu 29, 2020, 16:01:42 »
Kuulostaapa kivalta, minulle siitä tuntuu olevan vain haittaa :( Kaikki erehtyvät aina luulemaan, että olen Terry Crews, enkä sen vuoksi voi edes kuntosalilla käydä. Kun ensin saan kahlattua nimmaria pyytävien fanien läpi salille, niin siellä sitten kaikki keskeyttävät treenini koko ajan kysyäkseen minulta treeni- ja ruokavaliovinkkejä. Ja kadulla ohikulkijat pysäyttävät minut kysyäkseen elokuvistani ja designistani, enkä tiedä, mitä vastata heille, kun eihän minulla ole ollut niihin osaa eikä arpaa!

On tosi hankalaa olla julkkiksen täydellinen doppelgänger, kun tuntuu, että joudun vain kokemaan kaikki julkisuuden huonot puolet, enkä laisinkaan sen tuomia etuja.
Eläkkeellä.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #10 : Syyskuu 29, 2020, 17:11:33 »
Kaikki erehtyvät aina luulemaan, että olen Terry Crews

Ai. Minulle tuli mieleen kyllä ihan yksi näyttelijä... ::)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #11 : Syyskuu 29, 2020, 18:27:19 »
Joo Terry Crews tunnetaan Suomessa parhaiten näyttelijänä, mutta hän on siis myös taiteilija, kehonrakentaja sekä entinen amerikkalaisen jalkapallon pelaaja :)
Eläkkeellä.

Poissa Happis

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #12 : Syyskuu 30, 2020, 06:44:46 »
Miksi julkkis olisi sen etuoikeutetumpi tai vähempiarvoisempi kun tavallinen pulliainen asiakkaana?

Olen urani aikana tavannut useita julkisuudesta tuttuja henkilöitä ja heistä yksikään ei ole vaatinut mitään erityiskohtelua, enkä ole antanutkaan, muuta kuin normaalin hyväntuulisen palvelun. Samalla viivalla mulle kaikki asiakkaat.
En tietenkään tarkoittanut, että julkkis-statuksen takia pitäisi jotenkin tietoisesti muuttaa palvelun tasoa tai sisältöä, vaan sitä pystyykö omaan "suoritukseen" keskittymään samalla tavalla, kun vastapelurina onkin tavallisen pulliaisen sijaan Paavo Väyrynen.  :)
Pikku-H

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #13 : Syyskuu 30, 2020, 09:02:10 »
Miksi julkkis olisi sen etuoikeutetumpi tai vähempiarvoisempi kun tavallinen pulliainen asiakkaana?

Olen urani aikana tavannut useita julkisuudesta tuttuja henkilöitä ja heistä yksikään ei ole vaatinut mitään erityiskohtelua, enkä ole antanutkaan, muuta kuin normaalin hyväntuulisen palvelun. Samalla viivalla mulle kaikki asiakkaat.
En tietenkään tarkoittanut, että julkkis-statuksen takia pitäisi jotenkin tietoisesti muuttaa palvelun tasoa tai sisältöä, vaan sitä pystyykö omaan "suoritukseen" keskittymään samalla tavalla, kun vastapelurina onkin tavallisen pulliaisen sijaan Paavo Väyrynen.  :)

Ei tuota ongelmaa, paitsi kerran oli kyllä mielenkiintoinen tilanne ja henkilö, mutta hoidin silloinkin homman kotiin suurempaa numeroa tekemättä. Pikemminkin yritin olla kun en tuntisi koko henkilöä, eikä ollut siitä moksiskaan. Niin olen muidenkin kohdalla toiminut. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #14 : Syyskuu 30, 2020, 09:15:45 »
Kamppailen tässä Venlaa ja muita, että jos tajuan edes hlö:n olleen julkkkis, se tapahtuu yleensä vasta jälkikäteen. Mua kiinnostaa se, miten se tyyppi käyttäytyy ennen tapaamista ja sen aikana, enkä yleensä tunnista ketään.

Kerran oli eräs, joka kertoi ammattinsa ja minä siinä jutustelin ihan muina tyyppeinä vaan. Tapaamisen loppupuolella tää tyyppi tokaisi, etten oikeasti taida tietää kuka hän on :D Ei mitenkään ylimielisesti, vaan ehkä hämmentyneenä. Enkä tiennyt. Paitsi kun jälkeenpäin näin telkkarissa, niin sitten tajusin.

Oon siviilissäkin ollut vaikka missä kissanristiäisissä, joissa on ollut erilaisia julkkiksia. Mut on vaan ohjelmoitu niin, ettei statukset tai ”asema” kiinnosta mua muutenkaan. Että eipä se vaikuta mun työn tekoon kyllä mitenkään.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2020, 09:19:19 kirjoittanut JennySnow »
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa JuuJuuJuhani

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #15 : Lokakuu 28, 2020, 09:13:37 »
;Deibkaikki asiakkaat ole samalla linjalla, olen itse ainakin saanut melkoisiakin myönnytyksiä kuten kelloa ei vilkuilla vaikka menisi yli ajalle, extra palvelut on tullu samaa rahaa ja muita tälläisiä pikku juttuja joiden pitäisikin kuulua hintaan tai tarkoitan että pikkusen nyppii kesken hommien lähteä lompakosta kaivamaan kymppiä tai kahta että pysyy pimppi tarjottimella.. Ja tähän kaikkee, on kuulemma syynä se että olen kohtelias hyväkäytösinen ja kohtelen heitä kuin ihmisiä.. Näin on 4-5huoraa sanonu.. Et kyl pojat se mhyvä käytös kannattaa..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #16 : Lokakuu 28, 2020, 10:49:15 »
Kuka helvetti jaksaa julkunmulkuista innostua.
On niitä muutama ollut ja....boooooooooriiiing!
Why so fragile?

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Julkkis asiakkaana
« Vastaus #17 : Lokakuu 28, 2020, 20:46:42 »
Tuskin tunnistaisin ja minulla ei ole mitään ooh julkkis-vaihdetta olemassa, ovat jo tulleet elämän varrella tutuiksi ja ihmisiä ovat siinä missä muutkin.