Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?  (Luettu 6862 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Täällä on ollut ainakin juttua aiheesta, mutta ei tainnut olla ketjua vielä (?).

Eli palveluntarjoajat, millaisia reaktioita olette saaneet kun olette kertoneet tästä duunista?
Tai jos olette valinneet ettette kerro kellekään, niin siitäkin voi kertoa miksi se on tuntunut parhaimmalta valinnalta.

Ja jottei suljeta asiakkaita kyssärin ulkopuolella, niin millaisia reaktioita olette saaneet kun olette kertoneet tästä harrastuksestanne?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5217
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2020, 23:05:07 »
Mun lähimmät ystävät tietää ja reaktiot on ollut neutraaleja. Huolta ja pelkoa mun puolesta ollut, mutta ollaan käyty turvallisuusasioita läpi. Noin muuten yleisin reaktio on ollut, että "sun kohdalla tää ei oo yllätys" 😁 Ja kaikki on säilynyt mun elämässä ja ystävyyssuhteet pysynyt normaalina.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Dahlia

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2020, 09:17:38 »
Olen aina ollut avoin ja iloluontoinen ikuinen luonnonlapsi nainen, tämä harrastus ei lähipiirille tai kenellekkään olisi yllätys 🙏❤ Lämpöä ja Lovea kolleegoille sekä elämäni herrasmiehille.
Dahlian rempseät ja rehevät huvikumpuseikkailut jatkuvat jälleen 💋Muodollisesti ja suullisesti pätevänä, GFE tyylillään ja aidolla aikuisen naisen antaumuksella. Tartu hetkeen!

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2020, 09:38:21 »
Noin muuten yleisin reaktio on ollut, että "sun kohdalla tää ei oo yllätys" 😁

Tämän minäkin olen saanut kuulla...😂 ja itse olen jännittänyt kertomista tosi paljon. Yksi ystävä totesi myös, että oli säikähtänyt, että kerron jotain ihan kamalaa, kun olin niin hermona siinä kertomis tilanteessa, ja ollut sitten helpottunut, kun asian oikea laita paljastui. 😁

Toki mä olen tullut huora-kaapista hyvin valikoivasti. Ne ystävät, joille olen kertonut, ovat jo ennalta tienneet, että seksi ja seksuaalisuus kiinnostavat mua ja ovat iso osa mun elämää, joten seksityö on ollut aika luonteva askel.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2020, 09:52:09 »
En ole kertonut kellekään. Miksi niin tekisin?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2020, 10:53:14 »
En ole kertonut, enkä kerro. Hullu saa olla muttei tyhmä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #6 : Syyskuu 29, 2020, 12:35:18 »
Kyllä mä oon töissä kertonut jos on puhetta ollu, että käyn satunnaisen säännöllisesti huorissa. Ei se ole synnyttänyt oikein kummoisempaa reaktiota.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #7 : Syyskuu 29, 2020, 12:44:16 »
Ainoastaan parhaalle kaverille olen kertonut.Kommentoi asiaa : Respect!  ;D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #8 : Syyskuu 29, 2020, 14:32:28 »
En ole kertonut asiasta kenellekään. Toisaalta joskus kollegoiden tai muiden työtuttujen kanssa on marssittu yhdessä bordelliin ulkomailla. Ei siitä silloin keskustella vaan mennään eikä palata asiaan jälkeenpäin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #9 : Syyskuu 29, 2020, 15:01:51 »
Vähän sama kuin Turskapapalla. Erään pitkäaikaisen työkaverin kanssa olemme tietoisia toistemme harrastuksista, mutta eipä niistä juuri puhuta, ellei satu sama tilanne josta kaikki sai alkunsa eli yhdessä reissun päällä sopivassa kohteessa.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #10 : Syyskuu 29, 2020, 15:56:01 »
Ihmisillä on niin kovin erilaisia tuttavapiirejä arvoiltaan ja asenteiltaan. Työelämässä tai työkavereille en puhu yhtään mitään näistä harrastuksista. Ei olisi välttämättä kovin viisasta. Varmaankin joillain pienillä paikkakunnilla enemmän tai vähemmän puritaanisissa yhteisöissä kannattaa myös pitää suu supussa.

Sen sijaan parhaista luottokavereistani ehkä 25-50% on itsekin ostanut joskus seksipalveluita. Ukkomiehet ymmärrettävästi pitävät melko matalaa profiilia näistä jutuista puhuttaessa, mutta porukassa on melko hyväpalkkaisia, reissutyötä tekeviä miehiä ja tiedän, että herroilla välillä lipsahtaa :D

Yleensä huorissakäynnistä heitellään kevyttä vitsiä ja reaktio on lähinnä hyväntahtoista naureskelua. Ei sitä tulisi, jos aihe ei vähintäänkin kiinnostaisi. Yhdelle herroista näytin takavuosina keltaisten sivujen katalookia, että ”toi on tuttu, toi ja toikin”. Reaktio oli aidosti positiivisen hämmästynyt, ja herralle sainkin sitten neuvoa harrastuksen aloitusta nikin ja prepaidin hankinnasta alkaen ;D (Tämmösestä pitäis kyl saada joku asiakashankintabonus, luonnossa tottakai...)

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #11 : Syyskuu 29, 2020, 16:02:51 »
Vaikea kuvitella että minulla olisi tällä iällä vielä sellainen kaveri, jolle tästä haluaisin puhua. Nykyiset ystävät jakautuvat työkavereihin ja vanhoihin kaveireihin jostain menneisyydestä. Ensin mainittujen kanssa tulee puhuttua lähinnä työstä ja muista "virallisista" asioista ja jälkimmäisten kanssa enempi muisteltua menneitä. Mitä vanhemmaksi tulemme, sitä vanhempia juttuja muistelemme - harvoin edes mitään tällä vuosituhannella tapahtunutta.

Ja kyllä, taidan todellakin olla tylsä ihminen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #12 : Syyskuu 29, 2020, 16:55:17 »
Eipä näistä asioista ole tullut huudeltua. Ajattelin ensin liittyä Feministiseen puolueseen, ja vasta sitten tulla ulos huoraamiskaapista, kun olen kansanedustajana Arkadianmäellä. Anna seiskaan yksityisoikeudella haastattelun, miksi Hese69 käy huorissa.         

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1214
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #13 : Syyskuu 29, 2020, 19:00:24 »
Yhdelle kaverille olen harrastukseni paljastanut ja hänen reaktionsa oli aika neutraali. Olimme tietenkin humalassa ja molemmat lähinnä naureskelimme asialle. Kaveri arveli muistaakseni, että pitäisi hänenkin varmaan kokeilla, mutta en tiedä, miten siinä sitten kävi. Emme koskaan palanneet aiheeseen uudelleen.

Elämässäni on tällä hetkellä yksi ihminen, jota pidän aitona ystävänä, en pelkästään kaverina. Olen miettinyt, kertoisinko järkyttävästä ajanvietteestäni hänellekin, mutta enpä toisaalta tiedä, miksi tekisin niin. Se eka paljastuskin tapahtui oikeastaan puolivahingossa. Toisaalta haluaisin edes joskus puhua huorissakäymisestä kasvotusten jonkun kanssa, vaikka ajatuksia voi tietysti vaihtaa foorumillakin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #14 : Syyskuu 29, 2020, 19:26:37 »

... Toisaalta haluaisin edes joskus puhua huorissakäymisestä kasvotusten jonkun kanssa, vaikka ajatuksia voi tietysti vaihtaa foorumillakin.

Samaa välillä mietin minäkin. Jotain sattumuksia ja näistä syntyneitä ajatuksia ois kiva jakaa vähän yksityisemmin kuin koko maailmalle täällä saitilla.  :)
Amator

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #15 : Syyskuu 29, 2020, 19:43:05 »
Olen kertonut tasan yhdelle ystävälleni. Hän on minua jonkin verran vanhempi ja mies, ja tiesin hänen harrastaneen maailman matkoillaan maksullisia palveluntarjoajia. Tämä mies on myös täysin erillään mun muusta siviilielämästä ja varsinaisesta kaveripiiristäni, joten hänelle kertominen oli aika varma nakki. Ensimmäinen kysymys oli, olenko turvassa. Kerroin hieman toimintatavoistani johon hän totesi, että olettikin mun miettineen erinäisiä asioita ja toimivan fiksusti. Seuraavaksi hän kysyi, onko mulla tarvetta avautua asiasta enemmän. Pienen miettimisen jälkeen totesin, että eipä oikeastaan. Mikä on mielestäni selvä merkki siitä, että hommat toimii niin kuin toivonkin niiden toimivan.

Ystäväpiirini kanssa olen muutaman kerran ns. kokeillut kepillä jäätä, jos mediassa on ollut jotain keskustelua aiheesta. Niin avaramielisiä ja ymmärtäväisiä kuin ystäväni ovat mm. erilaisia vähemmmistöjä kohtaan ja jotkut edustavat itsekin jotain vähemmistöä, niin maksullisen seksin tullessa puheeksi kommentit ovat olleet järkyttävän negatiivisia. Väitän sen johtuvan tietämättömyydestä ja vääristyneistä mielikuvista, kiitos mediassa läyhäävien kukkahattutätien. Tuossa toki olisi täydellinen tilaisuus alkaa oikomaan vääriä mielikuvia, mutta mulla on sen verran paljon menetettävänä siviilielämäni piirissä, etten lähde riskaamaan mitään. Lapsuudenperheelle kertominen on ihan ehdoton no-no. He ovat arvoiltaan hyvin konservatiivisia ja minut suljettaisiin kokonaan ulkopuolelle, poistettaisiin testamenteista ja tuskinpa saisin enää nähdä kummilapsianikaan. Mutta, en myöskään koe, että mulla olisi suurta tarvetta tästä elämäni osa-alueesta heille kertoa. Tiedän kyllä, että saan vertaistukea ja apuja Pro-tukipisteeltä, jos sitä tunnen tarvitsevani. Ja koska edelleenkään en koe tätä tarvetta, pidän sitä mittarina sille, että hommat sujuvat edelleen haluamallani tavalla.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2020, 19:50:41 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #16 : Syyskuu 29, 2020, 20:33:51 »
En ole kertonut kenellekään, eikä ole aikomustakaan kertoa. Mikäli sattuisi tilanne, että vuotaisi tieto jostain, täytyy vaan keksiä uskottava valhe. Jonkin verran on tullut vastaan tilanteita, jossa näissä merkeissä tavatun neitokaisen kanssa seisty vieri vierekkäin.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #17 : Syyskuu 29, 2020, 21:42:38 »
”Arvasin” :D
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa mr.mca

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #18 : Syyskuu 29, 2020, 22:16:52 »
Asiakkaan näkökulmasta...

4 työkaveria tietää, kaikilla jossain määrin samat harrastukset. Reissuhommissa kun on porukassa touhuttu ja vietetty vapaata, niin erikseen ei ole tarvinnut kertoa  :P . Samanhenkiset tyypit on ajautuneet samanlaisiin harrastuksiin ja sanomaton sääntö, ettei näistä puhuta porukan ulkopuolella. Kavereista kaksi on jättänyt aktiiviharrastuksen, näiden kanssa joskus ohimennen jutellaan asiasta. Sitten 2 muuta harrastaa edelleenkin säännöllisesti. Heidän kanssa huoraamisesta puhuminen on yhtä luonnollista, kuin kysyisi mitä on syönyt aamupalaksi.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Reaktiot kun olet kertonut tästä duunista/harrastuksesta?
« Vastaus #19 : Syyskuu 29, 2020, 22:31:14 »
Yhdelle ystävälle olen kertonut kun juttelemme naissuhteista ja seksistä muutenkin. Reaktio oli hyvin neutraali, enkä oikeastaan muuta odottanutkaan. Tunnen kaverin kuitenkin hyvin.
#maksuseksionihanaa