Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
Uutiset:
								lepsky

Piristää muiden päivää
						Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
								Vieras0082

Kelpo kaveri
						Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
Ei nauti ainakaan asiakkaista.
								Vieras0082

Kelpo kaveri
						Vai väittääkö joku, että parikymppinen leidi nauttii 60 äijän seurasta... hah.Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.
								Vieras0082

Kelpo kaveri
						Ketjun aloittaja helpotti valintaa siinä määrin, että häntä ei tarvitse tavata.Mitenköhän tää sunkin valinta ilmenee? Sähän et voi tietää, ootko kenties jo käynyt mun luona... tai ehkä joku päivä oot tulossa.
								Vieras0082

Kelpo kaveri
						Ehkä sun olisi parempi keskittyä siihen muuhun elämään.Sullako sitä ei ole? Ei käy kateeks
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0217

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0140

Rakastajien aatelia

Joten kyllä mä ainakin nautin niiden tapaamisesta.
								IhanainenHki

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.
								lepsky

Piristää muiden päivää
						Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
								Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Ulkomailla, esimerkiksi Belgiassa tai Hollannissa, kyselemällä välttyy kusetuksilta. Jos vaikka Amsterdamin ikkunatytöltä ei kysy mitä etukäteen maksettavaan hintaan sisältyy, niin jokaisen vaatekappaleen riisuminen tai asennon vaihto saattaa sisällä kopissa muuttua lisämaksulliseksi.
								Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Osaan kuvitella mitä pitää sisällään sun "muu elämä" eikä todellakaan käy kateeksi.Ehkä sun olisi parempi keskittyä siihen muuhun elämään.Sullako sitä ei ole? Ei käy kateeks
Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.
 Olen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".
								IhanainenHki

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.
Minulla tulee hyvin päinvastaista palautettaOlen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Minulla tulee hyvin päinvastaista palautettaOlen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".
Oon mäkin täsmällinen ja tarkka, ja monesti sanonkin että haluan tehdä nämä asiat selväksi ennenkuin kutsun ketään luokseni. En sitten tiiä mistä johtuu, ehkä mun äänestä tai jostain. 😊 sovin siis aina puhelimessa tapaamiset loppuun.
Viestillä/sähköpostilla voi olla sit eri asia miten saa sen halutun fiiliksen välittymään asiakkaalle.
 Minulla ne vain tuntuvat olevan, kun minusta se ensivaikutelma oli kuulemma pelkkä pilkuntarkkuus, mutta sitten kasvotuksin olinkin "positiivinen yllätys". En tiedä miten voisin saada viestintäni tuntumaan asiakkaille kutsuvammalta, kun tuntuu, että mitä enemmän yritän kuulostaa hyvältä, niin sitä useammat eivät kuuntele sitä asiaa, mitä heille sanon. Kai se on taito, joka joillain vain on, ja minulla ei. Ja varmaan sekin vaikuttaa, että sinä sovit tapaamiset puhelimitse ja minä sähköpostitse.
								Miuke

Piristää muiden päivää

tähän työhön kun liittyy myös sitä näkymätöntä työtä, johon kuuluu tekstarit, mailit ja puhelut. Ne vie aikaa siltä kuuluisalta omalta elämältä, mut sitä tää homma vaan on