Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?  (Luettu 51315 kertaa)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #300 : Elokuu 26, 2023, 13:59:01 »
Meillä kävi juuri joku aika sitten inhottava kuvio. Kerran aikaisemminkin käynyt asiakas varasi ajan mutta hän ei muistanut osoitetta. JuliaK laittoi viestin ja kertoi läheisen parkkipaikan mihin voi tulla ja pyysi siitä soittamaan tarkempien ajo-ohjeiden muodossa. Itse olin kylillä käymässä.

Sitten tuli soitto että kyseinen hörhö oli kävellyt kolmatta kertaa talomme ohi. Nostin kytkimen ja tuuppasin kotia kohti. Vitun pervo pääsi juuri alta pois, mutta onneksi sain sen Primeran rekkarin ylös. Ei ole Nokialle enää asiaa....

Ennemmin käydessään ei paljastunut pervoksi. Nyt kun ei löytänyt enää osoitetta jossa aiemmin käynyt niin paljastui pervoksi?

Aah Thorath, oot päässy banneilta ja päätit taas lähteä julkisesti nolaamaan ittes

Tapahtuuko teillä paljonkin näitä että ennemmin käynyt paljastuu seuraavalla kerralla pervoksi ja miehesi lähtee ajamaan tätä autolla kiinni?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #301 : Elokuu 26, 2023, 14:12:45 »
^ Sulle vissiin käy usein tuollaista, tyhmyys suorastaan pursuaa yli
Nokialla

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #302 : Elokuu 26, 2023, 15:25:33 »
^ Sulle vissiin käy usein tuollaista, tyhmyys suorastaan pursuaa yli

:laught:

Ei käy, Ihmettelen kyllä että joillekin käy. Fiksu olisi huomannut jo ensimmäisen käynnin jälkeen että kyseessä on erikoinen ja pervo henkilö. Tällöin ei edes kuvailtua tilannetta olisi jälkikäteen tapahtunut kun ajavaraustakaan ei olisi ollut uudestaan.  :sheep:


Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #303 : Elokuu 26, 2023, 16:13:43 »
^ Sulle vissiin käy usein tuollaista, tyhmyys suorastaan pursuaa yli

:laught:

Ei käy, Ihmettelen kyllä että joillekin käy. Fiksu olisi huomannut jo ensimmäisen käynnin jälkeen että kyseessä on erikoinen ja pervo henkilö. Tällöin ei edes kuvailtua tilannetta olisi jälkikäteen tapahtunut kun ajavaraustakaan ei olisi ollut uudestaan.  :sheep:

Laitappas korkki kiinni jo
Nokialla

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #304 : Elokuu 26, 2023, 17:12:45 »
^ Sulle vissiin käy usein tuollaista, tyhmyys suorastaan pursuaa yli

:laught:

Ei käy, Ihmettelen kyllä että joillekin käy. Fiksu olisi huomannut jo ensimmäisen käynnin jälkeen että kyseessä on erikoinen ja pervo henkilö. Tällöin ei edes kuvailtua tilannetta olisi jälkikäteen tapahtunut kun ajavaraustakaan ei olisi ollut uudestaan.  :sheep:

Laitappas korkki kiinni jo

Nokialla sattuu ja tapahtuu.  :laught: :sheep:

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #305 : Elokuu 26, 2023, 17:53:13 »
^ Tämä on kyllä heittämällä surkein mustamaalaus/provo yritelmä ikinä.
Nokialla

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2983
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #306 : Elokuu 26, 2023, 17:56:23 »
^^Olen kyllä melko varma että Nokialla tapahtuu pelkästään vesikriisi, hyvä oluen paneminen ja todennäköisesti hyvät panot...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #307 : Elokuu 26, 2023, 18:13:42 »
^^Olen kyllä melko varma että Nokialla tapahtuu pelkästään vesikriisi, hyvä oluen paneminen ja todennäköisesti hyvät panot...

Se vesikriisi tuskin ihan pian unohtuu😂
No saatiinpa tällekin kyläpahaiselle jonkinlaista mainosta
Nokialla

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #308 : Elokuu 26, 2023, 19:47:17 »
1.) Vaikka pyydän ilmoituksessani yht.ottajia kertomaan lyhyesti itsestään & toiveistaan, niin silti suurin osa heistä soittaa eikä laita tekstaria.

2.) Koska minulla on monesti vastausaika & siihen käytettävä raha kortilla, niin olisi hyvä, jos tietäisi edes jotain jokaisesta yht.ottajasta, ennen kuin vastaa heille takaisin.
Muuten vastailu on ihan hakuammuntaa sen suhteen, onko kyseessä tosiasiallinen asiakas vai ns. hupi soittelija.

3.) Olisi hyvä, jos asiakkaan laittamassa esittelyviestissä lukisi jo, minkä ajankohdan jälkeen vastausta ei enää tarvitse laittaa.
Sen verran monesti on nimittäin käynyt niin, että juuri kun olen vastannut, niin sieltä tuleekin jo bumerangina vastaus, että ”tilanne meni jo ohi” tmv.

4.) Olisi myös hyvä, jos yht.otoissa lukisi suoraan, milloin asiakkaalle on ok, että voin lähettää tekstarin tai soittaa.
Välillä tulee vastaan henkilöitä, joilta tulee takaisin esim. se lyhyt, mutta ytimekäs haistattelu tekstari, kun vastaukseni on tullutkin jostain syystä väärään ajankohtaan.

5.) Ylipäätäänkin minusta on tosi yllättävää, miten moni yht.ottaja haluaisi viestitellä vaikka kuinka paljon eli chattaillä ennen tapaamista.
Nuo kaikki ennakkoon käytävät asiat eivät välttämättä edes liity mitenkään tulevaan tapaamiseen. Tosi harva siis ymmärtää, että mitä nopeammin tapaaminen on sovittu, niin sen parempi.

6.) Usein käy niin, että vaikka olen jo vastannut yht.ottajalle tekstarilla, niin siitä huolimatta sama henkilö pommittaa puheluilla.
Kun sitten vastaan tällaisen tyypin soittoon, niin sieltä kyselläänkin ihan ne samat asiat, joihin olen jo tekstarilla vastannut.
Kun kerron tuosta jo lähettämästäni tarkemmasta viestistä, niin ko. henkilö on usein ihan kujalla, että ”ei mulle ole tullut mitään viestiä”. Jännä juttu, koska saan kuitenkin ko. viesteistä välitystiedot.

7.) Vaikka sanoisin suoraan etukäteen, että normi työn työajat ovat ne ja ne, jolloin en voi vastata näihin yht.ottoihin, niin siitä huolimatta osa pommittaa soitoillaan & viesteillään juuri silloin, kun olen sanonut olevani tavoittamattomissa.
Tarkemmalla tarkastelulla on selvinnyt, että nuo kaikki ovat olleet ihan suomalaisia. Noissa tapauksissa ei siis ole voinut olla sekään syynä, ettei ole ymmärtänyt suomen kieltä.

8.) Vaikka ilmoituksessani lukee, että tapaamisajasta on ilmoitettava hyvissä ajoin. Siitä huolimatta suurin osa yht.ottajista haluaisi tavata heti (= tunnin sisällä soitosta) tai edes saman päivän nimissä. Minusta nuo eivät ole hyvissä ajoin ajanvarausta.
Jostain syystä ei siis osata ottaa palveluntarjoajan omaa aikataulua riittävästi huomioon, vaan odotetaan, että jokainen on puhelimensa vieressä 24/7.

9.) Vaikka ilmoitukseni ei olisi edes missään esille, niin yht.ottoja voi tulla parhaimmillaan jopa 100 per kk.
Osa noista yht.otoista tulee täysin uusista numeroista. Kyse on siis asiakkaista, jotka ovat vaihtaneet numeroitaan tai asiakkaista, jotka ovat saaneet numeroni joltain kaveriltaan.
Tuolloinkin olisi tosi hyvä, jos kukin yht.ottaja valottaisi edes vähän, kuka on & mitä/milloin vailla.

10.) Juuri ennen tapaamishetkeä olisi hyvä saada olla hetki rauhassa ja valmistautua ko. tapaamista varten.
Minusta vähän liian monesti on kuitenkin käynyt niin, että juuri tuolloin asiakkaalta päin alkaa tulla jos jonkinlaista yht.ottoa, soittoa & viestiä. Yleensä nuo asiat ovat vielä sellaisia, jotka voisi ihan hyvin käydä läpi joko aiemmin tai sitten tavatessa.

11.) Osa asiakkaista on ihan viime tingassa ilmoittanut tulevansa paljon aiemmin paikalle kuin on ennakkoon sovittu.
Osa on puolestaan vasta paikan päällä ilmoittanut, että ovatkin lyhyemmän aikaa, mitä on ollut puhetta.

12.) Lisäksi osalla asiakkaista ei ole ollut tapaamiseen saavuttaessa riittävästi rahaa tai ollenkaan rahaa.
Ehkä tuolloin on vain yritetty kepillä jäätä, josko saisikin seksiä ale-hintaan tai jopa ilmaiseksi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2023, 19:56:56 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 216
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #309 : Elokuu 26, 2023, 21:30:00 »
12.) Lisäksi osalla asiakkaista ei ole ollut tapaamiseen saavuttaessa riittävästi rahaa tai ollenkaan rahaa.
Ehkä tuolloin on vain yritetty kepillä jäätä, josko saisikin seksiä ale-hintaan tai jopa ilmaiseksi.

Oikeasti joku ilmestyy paikalle ilman rahaa?  ;D Ei tämmöstä varmaan usein käy? Onko lähdetty menemään ilman selityksiä, lähdetty hakemaan lompsaa ja jääty sille tielle vai jopa palattu takaisin rahojen kanssa?

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #310 : Elokuu 27, 2023, 04:57:08 »
12.) Lisäksi osalla asiakkaista ei ole ollut tapaamiseen saavuttaessa riittävästi rahaa tai ollenkaan rahaa.
Ehkä tuolloin on vain yritetty kepillä jäätä, josko saisikin seksiä ale-hintaan tai jopa ilmaiseksi.


Oikeasti joku ilmestyy paikalle ilman rahaa?  ;D Ei tämmöstä varmaan usein käy? Onko lähdetty menemään ilman selityksiä, lähdetty hakemaan lompsaa ja jääty sille tielle vai jopa palattu takaisin rahojen kanssa?


Onneksi ei. Ilman rahaa tulijat olen laittanut ensin automaatille. Ovat tulleet sitten sieltä takaisin.
Jos on ollut liian vähän rahaa mukana, niin tapaamisaikaa on x verran lyhennetty.
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #311 : Elokuu 27, 2023, 06:28:35 »
No ei varsinaisesti asiakas, mutta kuitenkin. Se kun ENSIN varataan aika ja saa jo osoitteen, jonka jälkeen alkaa kysely ”käykä cim? Saako ilman kumia?” Yms paska. Sitten kun kehotan kysymään nämä asiat ennen kun varaa ajan, niin saan kitinää että älä sä ala neuvomaan. Mitä hittoa oikeesti 😂


Kuulostaapa tuokin vähän liian tutulta toiminnalta.
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #312 : Elokuu 27, 2023, 06:36:51 »
Tyyppi varaa ajan klo x, saa sen jälkeen kadun nimen ja numeron, ja toteaa ettei tuukkaan kun liian kaukana. Sit laittaa puol tuntii ennen sitä alkuperäistä aikaa et käykö NYT. No ei käy ku oon kaupasta tulossa kotiin. Pihaan tullessa ja sisään kävellessä huomaa että ko tyyppi haahuilee vittu pihalla.🤦‍♀️😡

Ei oo kovin mukavaa toimintaa et tullaan pihoille haahuilemaan kun ei olla aikaakaan sovittu. Onneksi mulla on tapana antaa asunnon numero vasta sitten kun aika on sovittuna ja asiakas kertoo lähtevänsä tulemaan.


Siis APUA, mitä toimintaa, huh, huh! >:(
Mä annan etukäteen vain talon numeron ja senkin vasta sitten, kun asiakas on jo ilmoittanut laittaneensa autonsa parkkiin johonkin lähistölle. Menen sitten asiakasta pääovelle vastaan.
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #313 : Elokuu 27, 2023, 06:46:33 »
^Toi on kyllä jo törkeää, jos joku oikeasti alkaa vielä eteisessä pyytään jotain pöyrähtelyä😳 Rahat pois/ulos. Itselle ei onneksi ole vielä käynyt kertaakaan että joku olis ovelta kääntynyt pois. Aika sanattomaksi vetäis kyllä moinen käytös.


Mulle on pari kertaa käynyt niin, että asiakas on lähtenyt kesken tapaamisen pois.
Toisella kerralla piti antaa rahat kokonaan takaisin ja toiselle kertaa vain puolet.
Tuntuhan tuo paskalta käytökseltä, mutta ajattelin, että helpommalla pääsin, kun en alkanut heidän kanssaan kinastelemaan asiasta.
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5337
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #314 : Elokuu 27, 2023, 06:58:25 »
3.) Olisi hyvä, jos asiakkaan laittamassa esittelyviestissä lukisi jo, minkä ajankohdan jälkeen vastausta ei enää tarvitse laittaa.
Sen verran monesti on nimittäin käynyt niin, että juuri kun olen vastannut, niin sieltä tuleekin jo bumerangina vastaus, että ”tilanne meni jo ohi” tmv.
En tiedä millaisesta tapauksesta on kysymys. Itsellä voisi olla niin että kun kyselee aikaa joltakin ja vastausta ei kuulu niin kohta kysyykin joltakin toiselta. Ja jos tämä toinen vastaa että ok, tule, niin ensimmäisen kysellyn kannalta "tilanne meni jo ohi" mutta esittelyviestissä tätä oli vaikea kertoa kun juttua ei vielä silloin tiennyt.

Tietty tuonkaltaisessa tilanteessa voisi lähettää viestiä myös sille jolta ensin kysyi kertoen ohimenneestä tilanteesta mutta noin ei tule tehtyä.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #315 : Elokuu 27, 2023, 06:59:02 »
Eikö tätä paljaalla-palvelua tarjoavat mainitse sen suoraan ilmossa? Tokkopa sitä tarvitsee erikseen kinuta, varsinkaan heiltä jotka selvästi ilmoittavat että paljaalla ei paineta?

Naisten kondomeja löytyy varmasti myös lähes kaikilta, kannattaa kysyä toki. Ja mainita jo ennakkoon niin se on valmiiksi askarreltuna paikalleen h-hetken koittaessa.
Ei lue kaikilla. Jos lukee ehdoton ei, niin en lähtisi edes puhumaan asiasta.
Kokemuksesta sanon, että ei tunnu kyllä löytyvän naisten kortonkeja kaikilta.

Uskon, että monelle oma terveys on rahaa tärkeämpää. Ja jos PT antaa paljaalla sulle antaa se paljaalla muillekin. Sehän on sitten lystiä kun tarttuu jokin kuppa tai HIV. Naisten kondomit tosin on ihan hyvä ratkaisu ongelmaan.
En kysy paljaalla sellaisilta, jotka sitä tarjoavat, enkä paljaalla sellaisten kanssa olisi. En myöskään olisi ilman suojausta suurimman osan kanssa. Kuka meistä nyt tauteja oikeasti haluaisi.


Minulta löytyy myös ko. kondomeja. En ole kuitenkaan saanut vielä tuollaista sisälleni.
Ennemminkin jo sen laittoyritys sattui ihan h...sti, joten unohdin sitten koko jutun.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2023, 07:00:42 kirjoittanut NiceGirl39 »
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #316 : Elokuu 27, 2023, 07:21:57 »
Paljaalla panemisessa vaan taudit ei ole ainoa riski. Tai haluaako nyt lasta kutsua riskiksi. Sen tuntuu moni unohtavan. Vastasin kerran yhdelle paljaalla vonkuvalle, että haluaisiko hän isäksi (monen sydämen kera). Aivan järkyttyneenä laittoi viestin, että KAI SÄ NYT EHKÄISYÄ KÄYTÄT!!! Ihanaa yksinkertaisuutta ajatella, että voi panna menemään paljaalla minkä kerkeää, ajatellen että kyllä nyt jokainen nainen jotain muuta ehkäisyä käyttää.

Enkä siis vähättele tauteja! Mutta kunhan kaikki "vannon olevani terve!"- tyypit muistaisi myös miten biologia toimii.


Mä olen törmännyt vastaavaan ongelmaan.
Oikeastaan vasta sen jälkeen kumin käyttö tuntuu kiinnostavan yhtäkkiä enemmän, kun mainitsen tuosta mahd. vauva-asiasta.
Toisaalta pakko sanoa, että osalle silläkään ei vaikuta olevan mitään väliä.
Ilmeisesti heitä ei sitten haittaisi, jos joku 9 kk:n jälkeen ilmoittaisikin, että "nyt on se meidän muksu syntynyt". ;D
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #317 : Elokuu 28, 2023, 00:40:43 »
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.

Ei nauti ainakaan asiakkaista.
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.

On eri asia nauttia seksistä kuin nauttia asiakkaista.

Onnea uravalinnan johdosta.

Toivottavasti saat kerättyä kasaan tarpeeksi, ennnen kuin pääsi räjähtää siihen, että joudut tekemään joain, jota et halua tehdä muuten kuin pakosta.
Missään työssä ei jaksa kovin kauan, jos motiivina on vain raha.

Välillä ihmettelee näitä, jotka aloittavat huoraamisenkin pelkästään pariksi kuukaudeksi.


Kyllä ainakin omalla kohdalla ihan normi töissäkin se paras motivaattori on ollut kautta aikain raha.
Rahallahan sitä kuitenkin maksetaan laskut, ostetaan ruokaa, tehdään jotain kivaa vapaa-ajalla jne.
Tietty toisissa töissä viihtyy paremmin kuin toisissa. Viihtymisen tasoon vaikuttaa monikin asia, joista kaikkiin ei voi aina itse vaikuttaa.
Jos rahatilanteeni olisi paremmassa jamassa, niin keskittyisin ennemmin vaikka vapaaehtoistyöhön & maailman ympäri matkusteluun. 8)
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Vieras1502

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #318 : Syyskuu 07, 2023, 02:24:00 »
Tämä nyt on sanottu monta kertaa aiemmin, mutta sanonpa vielä kerran kun on tuore ärsytys päällä: oharit. Miksi oi MIKSI ei vois perua vielä vaikka puoli tuntia ennen mieluummin? Tulee niin hölmö olo istua laittautuneena asiakkaan toivomassa asussa odottamassa. Tuli kaksi tuntia ennen vielä niin kovasti viestiä ja kyselyä, sitten kun pitäisi olla paikalla, hiljaisuus. Viestiä perään että eksyitkö? Ei mitään.

Ja se hygienia ja raikkaus. Pitää varmaan alkaa tivaamaan kuin vanhempi 5-vuotiaalta hampaidenpesua koskien, että onko siellä suihkussa käyty tänä aamuna vai juuri ennen lähtöä, jos ei minun luona käy.

Olen puhunut. Yleensä tää on kivaa ja onneksi on tosi kivoja asiakkaita suurin osa, mutta möh.

Poissa Letsdoit

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #319 : Syyskuu 09, 2023, 14:38:20 »
Haluaisin kuulla muiden tyttöjen kommentointia, mikä ärsyttää asiakkaassa?
Itseäni ärsyttää tietenkin ohareiden sekä ilman kumia kyselyt. Mutta näiden lisäksi oon ärsyyntynyt kysymyksestä " mitä hintaan kuuluu" millaista vastausta hyvät asiakkaat haette tällä? Selväähän on, että hintaan kuuluu seksi ja muista toiveista vielä erikseen jutellaan. Enhän mä voi sanoa, että sulle kuuluu hintaan straponi perseeseen ja toiselle taas tulee pillu suuhun.
Mut siis kertokaa millaista vastausta haette?
Joo hintaan kuuluu seksi, katto pään päälle, sänky, kumi ja suihku 😂😂
Eli tässä nyt oikeastaan kaksi kysymystä, myyjälle ja ostajalle.

Vähän sama kuin auton myyjä valittaisi kun ihmiset kysyy millä koneella ja varusteilla autot on.. Siinä seksissäkin kun aina aika paljon skaalaa vaihtoehdoissa, sulla luultavasti se tapahtuu peiton alla pimeässä pelkkää lähetyssaarnaajaa.