Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Näin ostat seksiä  (Luettu 12258 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #60 : Syyskuu 21, 2020, 14:35:44 »
Olen niin yksinkertainen ihminen että soitan huoralle, sovin ajan, menen paikalle ja maksan.
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #61 : Syyskuu 21, 2020, 15:12:14 »
^ Hieman ehkä liiankin yksinkertainen... jotain taisi onohtua. Sori, oli ihan pakko. ;D

Poissa MisterMaster

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #62 : Syyskuu 21, 2020, 17:38:03 »
^ Hieman ehkä liiankin yksinkertainen... jotain taisi onohtua. Sori, oli ihan pakko. ;D
Kun Lifti kyseessä, niin unohtui varmaan mainita, että runkkaa ennen puhelua, puhelun aikana ja puhelun jälkeen. Tai no älä lopeta runkkaamista missään vaiheessa ja jatka myös tapaamisella.

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #63 : Syyskuu 21, 2020, 18:42:00 »
Olen niin yksinkertainen ihminen että soitan huoralle, sovin ajan, menen paikalle ja maksan.

Muistatko myös panna sitä huoraa vai saatko kiksit suoraan maksamisesta?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #64 : Syyskuu 21, 2020, 19:13:01 »
Hah! Lifti kertoo asian yksinkertaisesti ja heti menee muutomalla rattaat solmuun ;D Kannattaa lukea ja sisäistää aloitusviesti huolella ennen huoriin menoa ;)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #65 : Syyskuu 21, 2020, 19:23:58 »
Olen niin yksinkertainen ihminen että soitan huoralle, sovin ajan, menen paikalle ja maksan.

Muistatko myös panna sitä huoraa vai saatko kiksit suoraan maksamisesta?

Hyvä huomio!

Jos on oikein pervo tyyppi, voi saada kiksit pelkästä maksamisesta. Mieti miten siistiä olisi maksaa laskuja koneella, kun aina saisi orkut. DNA-puhelinlasku, aaaaah.

Samalla haluaisin vastauksen kysymykseen, lähteekö Lifti ulos maksamisen ja mahdollisen panemisen jälkeen vai tuleeko Pömpsy ja sanoo ´minä jään muuten tänne asumaan´.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #66 : Syyskuu 22, 2020, 00:40:43 »
Olen niin yksinkertainen ihminen että soitan huoralle, sovin ajan, menen paikalle ja maksan.

Muistatko myös panna sitä huoraa vai saatko kiksit suoraan maksamisesta?

Pelkkä maksu niin ei tule likainen olo.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #67 : Syyskuu 23, 2020, 12:46:17 »
^ Hieman ehkä liiankin yksinkertainen... jotain taisi onohtua. Sori, oli ihan pakko. ;D
Kun Lifti kyseessä, niin unohtui varmaan mainita, että runkkaa ennen puhelua, puhelun aikana ja puhelun jälkeen.

Mä herkistyn ihan kyyneleihin asti kun huomaan että joku on ihan oikeasti lukenut mun kirjoituksia.
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #68 : Syyskuu 23, 2020, 14:32:24 »
^ ja ^^ Nyt hei kokeneet turskat! Kun itse ootte käynyt silloin joskus ekan kerran niin voitteko käsi sydämellä vannoa, että ette ole miettinyt käytäntöä ollenkaan? Ei ole mietityttänyt yhtään, että "Missä kohti ja miten annan rahat? Pitääkö olla tasaraha?" yms. kysymyksiä 😊

Vaikka asiat ois itselle itsestäänselvyyksiä, ei ne sitä välttämättä kaikille ole 😊

Näinhän se, märkäkorville ohjeistukset on loistava asia. Muistan vielä ajan sen.

Mutta...

Listauksen sävystä niin tiedä mutta kuten armeijassakin sanottiin, jos ei homma toimi niin käskijässä vika. Ja kuten itse savotalla teen eli opetan isäänikin nussimaan. Minun vika jos en sanonut.

Kertaus on opintojen äiti, ei pääse totuus unohtumaan...
☮️and💟

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #69 : Syyskuu 23, 2020, 15:18:53 »
^ ja ^^ Nyt hei kokeneet turskat! Kun itse ootte käynyt silloin joskus ekan kerran niin voitteko käsi sydämellä vannoa, että ette ole miettinyt käytäntöä ollenkaan? Ei ole mietityttänyt yhtään, että "Missä kohti ja miten annan rahat? Pitääkö olla tasaraha?" yms. kysymyksiä 😊

Vaikka asiat ois itselle itsestäänselvyyksiä, ei ne sitä välttämättä kaikille ole 😊

Näinhän se, märkäkorville ohjeistukset on loistava asia. Muistan vielä ajan sen.

Mutta...

Listauksen sävystä niin tiedä mutta kuten armeijassakin sanottiin, jos ei homma toimi niin käskijässä vika. Ja kuten itse savotalla teen eli opetan isäänikin nussimaan. Minun vika jos en sanonut.

Kertaus on opintojen äiti, ei pääse totuus unohtumaan...

Ensimmäinen kerta tapahtui silloisten vanhempien kavereiden opastuksesta aika tavalla toisessa maailmassa mitä tänä päivänä eletään. - Itsehän en olisi omatoimisesti tullut tätä edes ajatelleeksi (ehkä joskus myöhemmin ja vanhempana olisin saattanut näihinkin hommiin uskaltaua tutustumaan - tai sitten en.) Hyvähän näitä perusasioita on kerrata ja antaa vallankin uusille tulokkaille vinkkejä - jokaisella on tietysti oma tapansa toimia - koska yhteydenottotapojakin on montaa sorttia; jotkut suosivat suoraa soittoa (esim monet ulkkarit ohjeistivat aikanaan tyyliin: "Shinä soitta hjuomenna kun shinä olet vjarmassti tulossa ja tietää mitä shinä haluta.") Sitten on viestittely eri muodoissaan, itsekään en vielä muutamia vuosia sitten käyttänyt whatsappia näissä kuvioissa... - Kaikista helpointahan on lukea ilmoituksia joissa hinnat ovat selkeästi esillä mahdollisine lisäpalveluineen, mutta juuri naapurissa niitä voi joutua kyselemään ja tarkentamaan syystä että siellä ei asioista voi ilmoissa puhua ihan niiden oikeilla nimillä. - Sitä paljon  peräänkuulutettua sisälukutaitoa asiakkaan on hyvä treenata yhtä paljon kuin palveluntarjoajan omasta puolestaan ilmoitukseensa panostamistakin. - Kaikin puolin homma on kyllä toiminut ainakin omalla kohdallani. Mutta oppirahansa sai meikäläinenkin alussa maksaa...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2020, 15:24:10 kirjoittanut RobertLey »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #70 : Syyskuu 23, 2020, 16:13:48 »
^ ja ^^ Nyt hei kokeneet turskat! Kun itse ootte käynyt silloin joskus ekan kerran niin voitteko käsi sydämellä vannoa, että ette ole miettinyt käytäntöä ollenkaan? Ei ole mietityttänyt yhtään, että "Missä kohti ja miten annan rahat? Pitääkö olla tasaraha?" yms. kysymyksiä 😊

Vaikka asiat ois itselle itsestäänselvyyksiä, ei ne sitä välttämättä kaikille ole 😊

Näinhän se, märkäkorville ohjeistukset on loistava asia. Muistan vielä ajan sen.

Mutta...

Listauksen sävystä niin tiedä mutta kuten armeijassakin sanottiin, jos ei homma toimi niin käskijässä vika. Ja kuten itse savotalla teen eli opetan isäänikin nussimaan. Minun vika jos en sanonut.

Kertaus on opintojen äiti, ei pääse totuus unohtumaan...

Tämä pitää johonkin asti paikkansa. Asiakkaan osaaminen on johonkin asti kiinni siitä, mitä minä hänelle palveluntarjoajana kerron, ja voin jonkun verran helpottaa asiointiamme muovaamalla omaa kommunikointiani.

Mutta osa on myös asiakkaasta itsestään kiinni. Jotkut eivät, syystä tai toisesta, onnistu saamaan tapaamista aikaiseksi, vaikka minä heille kuinka tavuttaisin.

Kuten juuri tänään aamupäivällä, kun yksi tyyppi ei useista yrityksistäni huolimatta onnistunut lyömään tapaamistamme lukkoon. Hän rupesi sitten sillä kellonlyömällä, jonka olimme alustavasti keskustelleet sopivan molemmille, ihmettelemään tapaamisen toteutumista, että ilmoitan hänelle varmaan sitten kun olen valmiina ja hän on jo valmiina oikeassa kaupunginosassa.

Tapaamisen lukkoonlyönti olisi ollut siitä kiinni, että mies vastaa yhteen kysymykseen, jonka hänelle selkeästi esitin, ja vieläpä kahteen kertaan. Mutta hän ei suostunut vastaamaan esittämääni kysymykseen, vaan vastaamisen sijaan vain tivasi minulta oikeaa kaupunginosaa ja sitä, että kyllä tapaamisen hänen mielestään voi lyödä lukkoon ilman, että hän vastailee mihinkään kysymyksiin.
Eläkkeellä.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #71 : Syyskuu 23, 2020, 17:15:57 »


Tämä pitää johonkin asti paikkansa. Asiakkaan osaaminen on johonkin asti kiinni siitä, mitä minä hänelle palveluntarjoajana kerron, ja voin jonkun verran helpottaa asiointiamme muovaamalla omaa kommunikointiani.

Mutta osa on myös asiakkaasta itsestään kiinni. Jotkut eivät, syystä tai toisesta, onnistu saamaan tapaamista aikaiseksi, vaikka minä heille kuinka tavuttaisin.

Kuten juuri tänään aamupäivällä, kun yksi tyyppi ei useista yrityksistäni huolimatta onnistunut lyömään tapaamistamme lukkoon. Hän rupesi sitten sillä kellonlyömällä, jonka olimme alustavasti keskustelleet sopivan molemmille, ihmettelemään tapaamisen toteutumista, että ilmoitan hänelle varmaan sitten kun olen valmiina ja hän on jo valmiina oikeassa kaupunginosassa.

Tapaamisen lukkoonlyönti olisi ollut siitä kiinni, että mies vastaa yhteen kysymykseen, jonka hänelle selkeästi esitin, ja vieläpä kahteen kertaan. Mutta hän ei suostunut vastaamaan esittämääni kysymykseen, vaan vastaamisen sijaan vain tivasi minulta oikeaa kaupunginosaa ja sitä, että kyllä tapaamisen hänen mielestään voi lyödä lukkoon ilman, että hän vastailee mihinkään kysymyksiin.

Ehkä pelkäsi, että olet ihan naapurissa ja sen vuoksi jäi peräämään kaupunginosaa.   ;D  Mutta ei siihen tapaamisen sopimiseen mitään kaupunginosan tietämistä tarvita, kunhan tietää mihn kaupunkiin tapaamistaan sopii. 

Pakko kuitenkin myöntää, että itse usein kysyn sopimisen jälkeen, että jos jonkinlaisen suunnan saisi kohteeseen.
Tämäkin johtuu siitä, että osaa ajoittaa oman matkansa oikein ja on ajoissa perillä. Vieraista kaupungeista kun ajelee naapurikaupunkiin.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15211
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #72 : Syyskuu 23, 2020, 17:33:43 »

Pakko kuitenkin myöntää, että itse usein kysyn sopimisen jälkeen, että jos jonkinlaisen suunnan saisi kohteeseen.
Tämäkin johtuu siitä, että osaa ajoittaa oman matkansa oikein ja on ajoissa perillä. Vieraista kaupungeista kun ajelee naapurikaupunkiin.
Samoin toimin itse. Edes se kaupunginosa olisi mukava tietää jo hyvissä ajoin ennen tapaamista, koska en oletettavasti asu kuitenkaan siinä kaupungissa lainkaan ja siis ajan matkan päästä. Sitten pitäisi pysähdellä vähän väliä kyselemään seuraavaa koordinaattia...
Mutta nykyään niitä tyttöjä joita tapaan tällaista ongelmaa ei ole.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #73 : Syyskuu 23, 2020, 17:36:03 »

Ehkä pelkäsi, että olet ihan naapurissa ja sen vuoksi jäi peräämään kaupunginosaa.   ;D  Mutta ei siihen tapaamisen sopimiseen mitään kaupunginosan tietämistä tarvita, kunhan tietää mihn kaupunkiin tapaamistaan sopii. 

Pakko kuitenkin myöntää, että itse usein kysyn sopimisen jälkeen, että jos jonkinlaisen suunnan saisi kohteeseen.
Tämäkin johtuu siitä, että osaa ajoittaa oman matkansa oikein ja on ajoissa perillä. Vieraista kaupungeista kun ajelee naapurikaupunkiin.

Luulen enemmänkin, että tämä herrasmies oli suuttunut minulle taas jostain foorumikirjoituksestani, ja pyrki tahallaan ärsyttämään tuollaisella epämääräisellä leijutuksella, että ollaanko nyt sopimassa tapaamista vai ei. Kaupunginosahan minulla lukee jo julkisesti näkyvässä ilmoituksessani, ei hänen olisi sitä minulta tarvinnut enää erikseen kysyä. Ja rupesi vielä irvailemaan päälle, että olen kai sellainen tyyppi, joka hommaa itselleen muita menoja "sovittujen" tapaamisten päälle ja tekee sitten asiakkaille ohareita huidellessaan muualla.

Mutta on se joillekuille myös oikeasti vain näin vaikeaa.

Ainakin minulla on se käytäntö, että ilmoitan asiakkaalle tarkat saapumisohjeet välittömästi, kun tapaaminen saadaan lyötyä lukkoon. En henkilökohtaisesti koe saavani mitään etua siitä, että panttaisin omaa sijaintiani viime hetkeen saakka, vaikka joillekuille se onkin kannattavaa.

Mutta se taas olisi minusta ihan hölmöä, että kertoisin saapumisohjeet jokaiselle kyselijälle riippumatta siitä, ovatko he sopineet tapaamista vai eivät. Eli kyllä se tapaaminen vain pitää ensin sopia loppuun asti ja lyödä lukkoon, ennen kuin voin ohjata ihmisen perille asti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2020, 17:39:08 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #74 : Syyskuu 23, 2020, 21:27:02 »
Edes se kaupunginosa olisi mukava tietää jo hyvissä ajoin ennen tapaamista, koska en oletettavasti asu kuitenkaan siinä kaupungissa lainkaan ja siis ajan matkan päästä. Sitten pitäisi pysähdellä vähän väliä kyselemään seuraavaa koordinaattia...
Perfektionisti.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #75 : Syyskuu 23, 2020, 23:00:57 »
^ Valtaosa suomalaisista ei ole ostanut koskaan seksiä, eikä heillä ole mitään käsitystä siitä, kuinka se tapahtuu. Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan kaipaavat todella yksityiskohtaisia ohjeita kyetäkseen toimimaan.

Valtaosa noista ei myöskään tule koskaan ostamaan tai eivät kykene sisäistämään edes lukemaansa, joten ohjeet ovat heille turhat.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #76 : Syyskuu 24, 2020, 12:18:07 »
^ Valtaosa suomalaisista ei ole ostanut koskaan seksiä, eikä heillä ole mitään käsitystä siitä, kuinka se tapahtuu. Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan kaipaavat todella yksityiskohtaisia ohjeita kyetäkseen toimimaan.

Valtaosa noista ei myöskään tule koskaan ostamaan tai eivät kykene sisäistämään edes lukemaansa, joten ohjeet ovat heille turhat.

Ollaan nyt rehellisiä....tytöt on kertonu että Penat ei osaa edes kulliaan pestä niin tosiaan kannattaa unohtaa ne viisi sivua pitkät selitykset niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin - miten ostat seksiä

Toisaalta onhan noita kirjoja kirjoitettu miehille  että miten saadaan pillua ja venäjällä on naisille kursseja joissa kerrotaan kuinka mies isketään.

Kaikki yritykset tulee kaatumaan viimeistään siinä kohtaan kun ollaan sen faktan edessä että nyt ei puhelin appi auta vaan pitäisi puhua toisen ihmisen kanssa.

Nimerkillä - asun äidin ullakolla ja haisen oudolle
Why so fragile?