Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Näin ostat seksiä  (Luettu 12259 kertaa)

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #20 : Syyskuu 19, 2020, 21:39:08 »
Jos menee samalle palveluntarjoajalle uudestaan, kannattaa varmaan lukea hänen ilmoituksensa huolellisesti joka kerta. Ettei vedä vahingossa "vanhasta muistista" koska hinnat ja palvelut saattavat muuttua.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #21 : Syyskuu 19, 2020, 22:04:58 »
Tässä on nyt vähän se ongelma, ettei yksi sihteeri pysty antamaan seksin ostamiseen yleispäteviä ohjeita sillä oletuksella, että noita sinun sääntöjä noudattaisi suurin osa sihteereistä.
 ...

Yleispäteviä ohjeita? Muistin virkistykseksi kopsaan ihan alun:

Aiheesta on täällä keskusteltu aiemminkin, mutta kertaus on opintojen äiti. Jokaisella seksinmyyjällä on omat tapansa toimia, mutta tässä joitakin pääpiirteitä.
...

Eikös tuossa mainita että jokaisella on omat tavat toimia? Mielestäni tuo Anniinan postaus oli hyvä keskustelun aloitus. Se että osa seksinmyyjistä on eri mieltä jostain esille tuoduista asioista vain alleviivaa Anniinan aloituksessa olevien lauseiden järkevyyttä. Eli jokaisella seksinmyyjällä on omat tapansa toimia...
Amator

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #22 : Syyskuu 19, 2020, 22:31:12 »
^No se pitkä sepustus olisi pitänyt otsikoida vähän toisin...
Perfektionisti.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #23 : Syyskuu 20, 2020, 01:07:41 »
Mitäköhän ihmettä nyt taas?! Mulla on seuraava ohjeistus laminoituna lompakossa:

1. Mene kauppaan.
2. Ota pussi.
3. Poimi pussiin haluamasi määrä seksiä.
4. Punnitse.
5. Maksa.
6. Poistu kaupasta.


Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #24 : Syyskuu 20, 2020, 06:12:57 »
^ Valtaosa suomalaisista ei ole ostanut koskaan seksiä, eikä heillä ole mitään käsitystä siitä, kuinka se tapahtuu. Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan kaipaavat todella yksityiskohtaisia ohjeita kyetäkseen toimimaan.

Haluatko Nimara, että ohjaan sun luoksesi nämä tinkarit, laskulle haluavat ja munakuvien lähettelijät? Kun niitäkin riittää loputtomiin, jotka toimivat juurikin tuon kirjoittamani tekstin tavoin.


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #25 : Syyskuu 20, 2020, 06:23:13 »
Yleispäteviä ohjeita? Muistin virkistykseksi...

Muistin virkistykseksi itsellesi. Anniina kirjoitti edellisellä sivulla: Nämä eivät välttämättä ole myöskään juuri omat "sääntöni", vaan nimenomaan yleispätevät ohjeet.

Ja vaikka hänen ohjeissaan on paljon sellaista, mitä itsekin voin allekirjoittaa, niin en huorana halua edes jonkun mielikuvissa tulla liitetyksi tuollaisen nipotuksen kannattajaksi.
Asiakkaat noudattaa normaaleja hygienia ja käyttäytymissääntöjä muutenkin, ilman että niitä pitää aivottomina lampaina joita kukkahattutätimäisesti ohjeistetaan pesemään hampaat.
Huorissa käynnin ja huoraamisen pitää olla hauskaa. Asiakas on MIES ja kuningas ja Jumalasta seuraava.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #26 : Syyskuu 20, 2020, 06:50:04 »
Haluatko Nimara, että ohjaan sun luoksesi nämä tinkarit, laskulle haluavat ja munakuvien lähettelijät? Kun niitäkin riittää loputtomiin, jotka toimivat juurikin tuon kirjoittamani tekstin tavoin.

Ai siitä tässä toivomuslistassasi oli kyse. On minulla omiksikin tarpeiksi niinkuin kaikilla, mutta tänne vaan jonon jatkoksi. Tinkareille sanotaan sorry, meillä on Alkon ja apteekin hinnat, laskun pyytäjällä ei näköjään ole luottotiedot kunnossa, munankuvia en ikävä kyllä puhelimella näe, ne pitäisi laittaa sähköpostiin. Et sinä toivomuslistoillasi saa noita Penoja kuriin tai katoamaan.
Jos haluat antaa yksityiskohtaisia, anteeksi vaan mutta vähän asiakkaan älyä aliarvioivia ohjeistuksia, niin teetkö sen selkeästi omissa nimissäsi. Tyylin "Näin minä haluaisin asiakkaan käyttäytyvän". Ei pahalla, jatketaan. :-*

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #27 : Syyskuu 20, 2020, 07:29:06 »
Haluatko Nimara, että ohjaan sun luoksesi nämä tinkarit, laskulle haluavat ja munakuvien lähettelijät? Kun niitäkin riittää loputtomiin, jotka toimivat juurikin tuon kirjoittamani tekstin tavoin.

Ai siitä tässä toivomuslistassasi oli kyse. On minulla omiksikin tarpeiksi niinkuin kaikilla, mutta tänne vaan jonon jatkoksi. Tinkareille sanotaan sorry, meillä on Alkon ja apteekin hinnat, laskun pyytäjällä ei näköjään ole luottotiedot kunnossa, munankuvia en ikävä kyllä puhelimella näe, ne pitäisi laittaa sähköpostiin. Et sinä toivomuslistoillasi saa noita Penoja kuriin tai katoamaan.
En ole ikinä kokenut että seksin ostaminen olisi erityisen vaikeata enkä siihen neuvoja kaipaa.
Alalla pyörii kaikenlaisia tinkaajia, oharin tekijöitä ja poikaystävätarjokkaita mutta tuskin muuttavat toimintatapojaan tällaisen listan myötä, kuten Nimara toteaa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #28 : Syyskuu 20, 2020, 07:32:37 »
Mitäköhän ihmettä nyt taas?! Mulla on seuraava ohjeistus laminoituna lompakossa:

1. Mene kauppaan.
2. Ota pussi.
3. Poimi pussiin haluamasi määrä seksiä.
4. Punnitse.
5. Maksa.
6. Poistu kaupasta.



Jos haluaa vetää paljaalla, tarviseeko ostaa pussia?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #29 : Syyskuu 20, 2020, 07:44:31 »
Niin ja tiedoksi kaikille tinkaajille ja runkkueetuille. Huorilla on nyt sellainen puhelinsovellus, että se ohjaa napin painalluksella teidät suoraan Nimaralle, missä voitte jatkaa vinkumista, jos uskallatte ;D
Jätetään Anniina ja muut uudehkot tytöt rauhaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #30 : Syyskuu 20, 2020, 07:48:13 »
1. Tilaa parikymppinen blondi törötisuilla ja kaupungin korkeimmilla koroilla.
2. Mene kylpyyn
3. Juo lasillinen tai kaksi viiniä kylvyssä.
4. Älä odota huoran olevan ajoissa.
5. Pane huorsn saavuttua hotellihuoneeseedi
6. Vinkkaa, että aika poistua

Siinä minun ohjeet
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #31 : Syyskuu 20, 2020, 07:55:21 »
Niin ja tiedoksi kaikille tinkaajille ja runkkueetuille. Huorilla on nyt sellainen puhelinsovellus, että se ohjaa napin painalluksella teidät suoraan Nimaralle, missä voitte jatkaa vinkumista, jos uskallatte ;D
Jätetään Anniina ja muut uudehkot tytöt rauhaan.

Ja minä, kun luulin, että se on legendaarinen sentraarisandra, joka siellä seksikkäällä äänellä kuittalee takasin. Saisiko sulta Nina tingattua Audin talvirenkaat kaupan päälle?

 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #32 : Syyskuu 20, 2020, 08:07:44 »
Saa tingata mitä vaan pitkän kaavan mukaan. Unohdinko sanoa, että numero on 0700 -alkuinen :P

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #33 : Syyskuu 20, 2020, 08:28:08 »
...
Muistin virkistykseksi itsellesi. Anniina kirjoitti edellisellä sivulla: Nämä eivät välttämättä ole myöskään juuri omat "sääntöni", vaan nimenomaan yleispätevät ohjeet.
..

Joo tuollainen lause on, mutta mielestäni sen koko kappaleen idea mahdollistaa myös toisen tulkinnan.  :)

...
Alalla pyörii kaikenlaisia tinkaajia, oharin tekijöitä ja poikaystävätarjokkaita mutta tuskin muuttavat toimintatapojaan tällaisen listan myötä, kuten Nimara toteaa.

Se on varmaan just näin. Ne jotka on tarkoituksella kusipäitä ei kyl muuta toimintansa vaikka mitä tekis. Muutos lähtee vain sisältäpäin.

Mutta tällainen keskustelu saattaa auttaa joitain muita. Ja sehän tässä kait on ideana..?
Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #34 : Syyskuu 20, 2020, 09:00:14 »
Loistava lista. Juuri niille useille kyselijöille, jotka haluavat tietää harrastuksen aloitukseen liittyvät jutut.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #35 : Syyskuu 20, 2020, 09:07:12 »
Jos menee samalle palveluntarjoajalle uudestaan, kannattaa varmaan lukea hänen ilmoituksensa huolellisesti joka kerta. Ettei vedä vahingossa "vanhasta muistista" koska hinnat ja palvelut saattavat muuttua.

Kannattaa myäs lukea sitä ilmoitusta siksi, ettei "vanha muisti" petä.

Oli ihan hirveä tunne, kun entuudestaan tuttu asiakas rupesikin kesken tapaamisen nuolemaan pilluani. Vaikka edellistä tapaamista sopiessa hän oli lukenut molemmista ilmoituksistani, että minulle ei saa tehdä niin! En halua pitää tuota miestä hyväksikäyttäjänä tai raiskaajana, mutta olisin todella toivonut, että hän olisi ennen toista tapaamista palauttanut ilmoitustani vähän mieleensä, tai viimeistään paikan päällä kysynyt muistinvirkistystä.

Aloitusviesti oli minusta ihan hyvä yleisohje, että miten rehellinen ostaja voi välttää yleisimmät mokat. Mutta tästä kohdasta olen eri mieltä:

Esittele itsesi lyhyesti, tai sillä tavalla, miten seksityöntekijä on ilmoituksessaan toivonut. Pelkkä "Moi. Mitä maksaa?" on epäkohteliasta. Kovin pitkää romaaniakaan ei tarvitse kirjoittaa, muutama lause yleensä riittää.

Minä en henkilökohtaisesti ole niin tarkka tuosta kohteliaisuudesta. Olisi hirveän kiva, jos ei tarvitsisi kuunnella epäkohteliaisuuksia, mutta en minä täällä kohteliaisuuksiakaan ole kuuntelemassa, vaan myymässä seuraa. "Moi, mitä maksaa" tarkoittaa, että viestin lähettäjä haluaa ostaa seksiä, ja on kiinnostunut ostamaan sitä minulta. Lisäksi se tarkoittaa, että hän haluaa mennä suoraan asiaan, samoin kuin minäkin. Hyvältä vaikuttaa. Niin kauan kun yhteydenottaja ei vaikuta uhkaavalta, hän saa olla millainen on.

Toisaalta sellaisia kahdeksan metrin pituisia elämän- ja seksitarinoita en aina pysty lukemaan. Yritän kyllä, koska se olisi kohteliasta ihmiselle, joka on viettänyt paljon aikaa kirjoittaakseen sen minulle, mutta jos olen kiireinen tai väsynyt, niin ei vain pysty. Ja jos pystynkin, niin sitten uuvun jo tapaamista sopiessa siihen informaatiotulvaan niin, etten sitten enää muuta jaksakaan. Mies voi olla ihan kunnollinen ja mukava, mutta tapaaminen voi jäädä sopimatta, jos hän ei osaa kirjoittaa alle 5000 sanan viestejä.

Ja mitä itse haluaisin lisätä aloitusviestin asiaan, niin "älä kyseenalaista seksityöntekijän itsemääräämisoikeutta". Kysymyksiä saa esittää (esim. "saako pilluasi nuolla"), mutta kyseenalaistaminen on uhkaavaa (esim. "miksei pilluasi muka saisi nuolla"). Jos ilmoituksessa lukee, että joku asia menee näin, niin sitten se menee näin. Jos epäilet ilmoituksen olevan paikkansapitämätön, niin ensimmäinen asia, joka sinun silloin tulisi kyseenalaistaa on, että onhan myyjä varmasti itsenäinen aikuinen, eikä kaupattu lapsi. Vakkarisuhteissa joitain asioita voidaan ruveta soveltamaan, mutta uusille asiakkaille on kaikille samat säännöt. Näin toimin minä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #36 : Syyskuu 20, 2020, 10:02:57 »
Jos menee samalle palveluntarjoajalle uudestaan, kannattaa varmaan lukea hänen ilmoituksensa huolellisesti joka kerta. Ettei vedä vahingossa "vanhasta muistista" koska hinnat ja palvelut saattavat muuttua.
Mä en ainakaan lue ikinä. Oletan, että pt saa suunsa auki/ ymmärtää kirjoittaa jos jotain muutoksia tapaamisen suhteen on tullut.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #37 : Syyskuu 20, 2020, 10:38:23 »
^^
Täh, eikö sun pillua vai saa nuolla? No enpä olisi tullut tuotakaan tietämään ilman tätä ketjua.

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #38 : Syyskuu 20, 2020, 10:42:33 »
Hyvät ja selkeät ohjeet Anniinalta mutta kovin mekaaniset ja ilottomat.

Noinhan se suurpiirteisesti menee näissä hommissa, mutta voin hyvin kuvitella itseni muutaman vuoden päähän ensikertalaiseksi joka lukisi tuon ja ajattelisin vain kuinka kylmä tuo teksti on ja rivien välistä luettuna:

Näin annat hupakolle rahasi mahdollisimman vähällä vaivalla. Ei hirveästi kutsuisi lähestymään ainakaan minua.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Näin ostat seksiä
« Vastaus #39 : Syyskuu 20, 2020, 10:58:47 »
Onneksi enemmistö palveluntarjoajista on varsin lämminsydämisiä ihmisiä. Jättää vaan kylmäkiskoiset väliin niin hyvä tulee.