Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Melissa88

<< < (11/15) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: jimi - Heinäkuu 19, 2021, 07:00:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Heinäkuu 19, 2021, 06:35:49 ---^ Oletko itse nähnyt sen miehensä siellä vai toistatko jonkun muun kertomaa?

--- Lainaus päättyy ---

En ole nähnyt miestä kämpässä. Parilta eri suunnalta on tullut havaintoja. Itse olen nähnyt somepostauksissa miehen todella olevan mukana reissussa ja majailevan samassa huoneistossa, joten sinänsä ei ole syytä epäillä näitä muilta tulleita rapsoja.
--- Lainaus päättyy ---
Oma mies voi ihan hyvin olla mukana huoran keikkaillessa ja asua samassa kämpässäkin. Se onko ukko paikalla kun akkaa viilataan ja höylätään, on tarina toinen.

"kun blanco toro oli nuori mies seurusteli hän espanjalaisen huoran kanssa ja vietimme aikaa samassa osoitteessa. kun poka tuli, blanco toro lähti kaljalle. ei se sen kummallisempaa ole. ei meinaa vähempää voisi kiinnostaa kuunnella kun joku vanha läski hoonailee mun akkaa. luultavasti repeilisin sille teatterille"

Jimmy-setä:
Ei ilmeisesti ole mies kämpillä, koska Melissa kertoo tulleensa ryöstetyksi (tai ainakin yritetty ryöstää) ja pahoinpidellyksi. Arvelee syyksi keskustelufoorumeilla hänestä levitettyjä kuvia. Tyhmäähän se on levitellä hänen henkilökohtaisia sometilejään ja niistä napattuja kuvia, vaikka saisikin ne stalkattua.

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Heinäkuu 19, 2021, 10:33:23 ---Ei ilmeisesti ..., koska Melissa kertoo ...

--- Lainaus päättyy ---

Miten ois toi:

lähdekritiikki

_
dijon on sinappi

Jimmy-setä:
^ Joka tapauksessa on helvetin tyhmää stalkkailla palveluntarjoajan sometilit ja laittaa niistä tietoa ja kuvia jakoon. Millainen henkilö lähtee stalkkaamaan seksityöntekijän sometilejä ja henkilöllisyyttä?

Lifti:
^^ ai muutaman postauksen ihmelapsilta  :laught:

Vainoharhaisimmat tarvitsee vain a) somessa oli ukon kuva b) tapaamisen aikana kuulin miehen äänen (ehkä rappukäytävästä, naapurista, naapurin partsilta) = se on parvekkeella

BTW jos pidän partsin ovea auki niin kuuluu neljän ukon ja kahden akan ääni, ihan ku ois tuossa mun parvekkeella

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta