Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Melissa88

<< < (10/15) > >>

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: jimi - Heinäkuu 18, 2021, 19:58:31 ---Melissalla joku äijä siellä samassa kämpässä, menee asiakkaan ajaksi esim. parvekkeelle piiloon. Suosittelen kiertämään kaukaa, vaikka hyvännäköinen kissa onkin.

--- Lainaus päättyy ---
Onko tämä varma tieto? Harmillista jos tällaista tietoa levitetään, jos ei olekaan totta.

jimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Heinäkuu 18, 2021, 20:53:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jimi - Heinäkuu 18, 2021, 19:58:31 ---Melissalla joku äijä siellä samassa kämpässä, menee asiakkaan ajaksi esim. parvekkeelle piiloon. Suosittelen kiertämään kaukaa, vaikka hyvännäköinen kissa onkin.

--- Lainaus päättyy ---
Onko tämä varma tieto? Harmillista jos tällaista tietoa levitetään, jos ei olekaan totta.

--- Lainaus päättyy ---

Voihan sitä käydä itse katsomassa. Somepostausten perusteella mimmi on miesystävänsä kanssa Helsingissä. En tiedä miksi mies on mestoilla asiakkaan aikana, vai onko edes aina. Erikoinen kuvio kuitenkin. Käsittääkseni samassa osoitteessa majailee myös toinen tyttö, kuten aiemminkin Melissan vierailujen aikana on ollut.

Jimmy-setä:
^ Oletko itse nähnyt sen miehensä siellä vai toistatko jonkun muun kertomaa?

jimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Heinäkuu 19, 2021, 06:35:49 ---^ Oletko itse nähnyt sen miehensä siellä vai toistatko jonkun muun kertomaa?

--- Lainaus päättyy ---

En ole nähnyt miestä kämpässä. Parilta eri suunnalta on tullut havaintoja. Itse olen nähnyt somepostauksissa miehen todella olevan mukana reissussa ja majailevan samassa huoneistossa, joten sinänsä ei ole syytä epäillä näitä muilta tulleita rapsoja. En tiedä millainen kuvio on kyseessä, ehkä äijä saa jotain kiksejä vaimokkeen touhuista tai sitten pahimmassa tapauksessa ottaa siivun rahoista. Joka tapauksessa itse ainakin arvostan sitä, että tällaisista kerrotaan. En henkilökohtaisesti tykkää touhuta hupakon kanssa, jos epäilen että samassa osoitteessa on tuntematon mies. Huomaan että täällä asiaan suhtaudutaan automaattisesti hyvin epäuskoisesti, eikä siinä mitään. Kukin toimii oman harkintansa mukaan. Turha vinkua ettei ole varoitettu, jos jotain ongelmia tulee.

Azazello:
Kerro hieman tarkemmin, että miltä suunnalta niitä raportteja miehestä paikalla on tullut. Sorry, mutta epätäsmällisyys lähteistä panee aina epäilemään väitösten todenperäisyyttä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta