Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Melissa88  (Luettu 32801 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #40 : Heinäkuu 09, 2021, 17:42:27 »
Melissan poissaolevuus on kyllä oletusasetus hänen kohdallaan, ei varmaan liity niinkään asiakkaan ruumiinkuvaan. Ainakaan toivottavasti. Vähän nämä viestit hänen fleguilusta ja oudoista säädöistä kaverin kanssa saa jopa tällaisen vanhan Melissa-faninkin viilenemään ja kantamaan roponsa jonnekin muualle.
You and me, part-time lovers

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melissa88
« Vastaus #41 : Heinäkuu 18, 2021, 19:58:31 »
Melissalla joku äijä siellä samassa kämpässä, menee asiakkaan ajaksi esim. parvekkeelle piiloon. Suosittelen kiertämään kaukaa, vaikka hyvännäköinen kissa onkin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #42 : Heinäkuu 18, 2021, 20:10:39 »
Ei vittu kaappi-igor muuttunut parvekeperaksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #43 : Heinäkuu 18, 2021, 20:18:26 »

Vai onks siellä kimppaa tarjolla niille joille pelkkä pimppa ei riitä... 🤔
Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #44 : Heinäkuu 18, 2021, 20:29:45 »
Uusi peli turskille, kuinka monta igorin sijaintia keksit kuukaudessa. Pokemon-tyylinen kännykkäpeli.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #45 : Heinäkuu 18, 2021, 20:53:20 »
Melissalla joku äijä siellä samassa kämpässä, menee asiakkaan ajaksi esim. parvekkeelle piiloon. Suosittelen kiertämään kaukaa, vaikka hyvännäköinen kissa onkin.
Onko tämä varma tieto? Harmillista jos tällaista tietoa levitetään, jos ei olekaan totta.

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melissa88
« Vastaus #46 : Heinäkuu 18, 2021, 21:17:49 »
Melissalla joku äijä siellä samassa kämpässä, menee asiakkaan ajaksi esim. parvekkeelle piiloon. Suosittelen kiertämään kaukaa, vaikka hyvännäköinen kissa onkin.
Onko tämä varma tieto? Harmillista jos tällaista tietoa levitetään, jos ei olekaan totta.

Voihan sitä käydä itse katsomassa. Somepostausten perusteella mimmi on miesystävänsä kanssa Helsingissä. En tiedä miksi mies on mestoilla asiakkaan aikana, vai onko edes aina. Erikoinen kuvio kuitenkin. Käsittääkseni samassa osoitteessa majailee myös toinen tyttö, kuten aiemminkin Melissan vierailujen aikana on ollut.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #47 : Heinäkuu 19, 2021, 06:35:49 »
^ Oletko itse nähnyt sen miehensä siellä vai toistatko jonkun muun kertomaa?

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melissa88
« Vastaus #48 : Heinäkuu 19, 2021, 07:00:42 »
^ Oletko itse nähnyt sen miehensä siellä vai toistatko jonkun muun kertomaa?

En ole nähnyt miestä kämpässä. Parilta eri suunnalta on tullut havaintoja. Itse olen nähnyt somepostauksissa miehen todella olevan mukana reissussa ja majailevan samassa huoneistossa, joten sinänsä ei ole syytä epäillä näitä muilta tulleita rapsoja. En tiedä millainen kuvio on kyseessä, ehkä äijä saa jotain kiksejä vaimokkeen touhuista tai sitten pahimmassa tapauksessa ottaa siivun rahoista. Joka tapauksessa itse ainakin arvostan sitä, että tällaisista kerrotaan. En henkilökohtaisesti tykkää touhuta hupakon kanssa, jos epäilen että samassa osoitteessa on tuntematon mies. Huomaan että täällä asiaan suhtaudutaan automaattisesti hyvin epäuskoisesti, eikä siinä mitään. Kukin toimii oman harkintansa mukaan. Turha vinkua ettei ole varoitettu, jos jotain ongelmia tulee.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #49 : Heinäkuu 19, 2021, 07:44:44 »
Kerro hieman tarkemmin, että miltä suunnalta niitä raportteja miehestä paikalla on tullut. Sorry, mutta epätäsmällisyys lähteistä panee aina epäilemään väitösten todenperäisyyttä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #50 : Heinäkuu 19, 2021, 08:06:43 »
^ Oletko itse nähnyt sen miehensä siellä vai toistatko jonkun muun kertomaa?

En ole nähnyt miestä kämpässä. Parilta eri suunnalta on tullut havaintoja. Itse olen nähnyt somepostauksissa miehen todella olevan mukana reissussa ja majailevan samassa huoneistossa, joten sinänsä ei ole syytä epäillä näitä muilta tulleita rapsoja.
Oma mies voi ihan hyvin olla mukana huoran keikkaillessa ja asua samassa kämpässäkin. Se onko ukko paikalla kun akkaa viilataan ja höylätään, on tarina toinen.

"kun blanco toro oli nuori mies seurusteli hän espanjalaisen huoran kanssa ja vietimme aikaa samassa osoitteessa. kun poka tuli, blanco toro lähti kaljalle. ei se sen kummallisempaa ole. ei meinaa vähempää voisi kiinnostaa kuunnella kun joku vanha läski hoonailee mun akkaa. luultavasti repeilisin sille teatterille"
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #51 : Heinäkuu 19, 2021, 10:33:23 »
Ei ilmeisesti ole mies kämpillä, koska Melissa kertoo tulleensa ryöstetyksi (tai ainakin yritetty ryöstää) ja pahoinpidellyksi. Arvelee syyksi keskustelufoorumeilla hänestä levitettyjä kuvia. Tyhmäähän se on levitellä hänen henkilökohtaisia sometilejään ja niistä napattuja kuvia, vaikka saisikin ne stalkattua.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Melissa88
« Vastaus #52 : Heinäkuu 19, 2021, 11:02:45 »
Ei ilmeisesti ..., koska Melissa kertoo ...

Miten ois toi:

lähdekritiikki

_
dijon on sinappi

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #53 : Heinäkuu 19, 2021, 11:35:21 »
^ Joka tapauksessa on helvetin tyhmää stalkkailla palveluntarjoajan sometilit ja laittaa niistä tietoa ja kuvia jakoon. Millainen henkilö lähtee stalkkaamaan seksityöntekijän sometilejä ja henkilöllisyyttä?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #54 : Heinäkuu 19, 2021, 12:36:31 »
^^ ai muutaman postauksen ihmelapsilta  :laught:

Vainoharhaisimmat tarvitsee vain a) somessa oli ukon kuva b) tapaamisen aikana kuulin miehen äänen (ehkä rappukäytävästä, naapurista, naapurin partsilta) = se on parvekkeella

BTW jos pidän partsin ovea auki niin kuuluu neljän ukon ja kahden akan ääni, ihan ku ois tuossa mun parvekkeella
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #55 : Heinäkuu 19, 2021, 13:29:02 »
^ Joka tapauksessa on helvetin tyhmää stalkkailla palveluntarjoajan sometilit ja laittaa niistä tietoa ja kuvia jakoon. Millainen henkilö lähtee stalkkaamaan seksityöntekijän sometilejä ja henkilöllisyyttä?

Tavallaan tyhmää, toisaalta taas ei.
Jos pt haluaa pysyä täysin salassa ja anonyyminä, hänen pitää miettiä miten käyttää somea, millä nimimerkeillä, millä laitteilla.

Useilla palveluntarjoajilla on esim facessa privaprofiili sekä feikkiPro-profiili.
Oikean henkilöllisyyden puhelin sekä huoraprepaidpuhelin. Tuolla jälkimmäisellä ei avata facen oikean henkilöllisyyden sivuja. Eikä yksityiselämän meiliä ym ym..

Mikäli pt mahdollistaa omalla käytöksellään stalkkaamisen, se tuntuu siltä kuin hän antaisi luvan stalkkaamiseen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #56 : Heinäkuu 19, 2021, 14:00:46 »
^Ihminen on kekseliäs, taviksen ja nörtinkin yksityistiedot voi selvittää monella tavalla. Kusipäistä sanoa, että se on uhrin omaa syytä, kun on joutunut jonkun mulkun kohteeksi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #57 : Heinäkuu 19, 2021, 14:04:05 »
Mikäli pt mahdollistaa omalla käytöksellään stalkkaamisen, se tuntuu siltä kuin hän antaisi luvan stalkkaamiseen.

Sinusta ehkä tuntuu, mutta minusta ei. Arvostan muiden yksityisyyttä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melissa88
« Vastaus #58 : Heinäkuu 19, 2021, 14:33:35 »
Mikäli pt mahdollistaa omalla käytöksellään stalkkaamisen, se tuntuu siltä kuin hän antaisi luvan stalkkaamiseen.

Sinusta ehkä tuntuu, mutta minusta ei. Arvostan muiden yksityisyyttä.

Samoin. Yksityisyys on tärkeä asia.

Yritän sanoa sen, pt voi tehdä paljon suojatakseen oman yksityisyyden. Jos tässä kohtaa on välinpitämätön, sille ei vain voi mitään jos joku lähtee niitä tietoja etsimään ja julkaisemaan.
Se taas on eri asia jos joskus on ollut suhde missä toinen osapuoli saanut tietoja ja niitä lähtee levittelemään.

Tiedän kollegoja jotka onnistuneesti ovat vuosien ajan pystyneet pitämään Pro-profiilin ja privaprofiilin erossa toisistaan. Mahdotonta se ei siis ole.

(terkkuja muuten sinne Espooseen mun henkilötietojen levittämisestä. Toiselta kollegalta ei sitä odottaisi)
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Melissa88
« Vastaus #59 : Heinäkuu 19, 2021, 14:48:26 »
sanotaan näin jos hinku on riittävän kova kenen tahansa tiedot saa aina löytyy se pubi kaveri serkun kummin kaima tms joka menee helppoon hei lainasin " violalta " 100e pitäs saada sen tiedot  1 hiukan alalla ollut testasi itse salatun numeron antamista sai sen " minuutissa ",,
kysyvälle vastataan