Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Täsmällisyys  (Luettu 3364 kertaa)

Poissa Ceijo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Täsmällisyys
« Vastaus #20 : Syyskuu 20, 2020, 23:56:37 »
Hupakolle mennessä täytyy varautua kaikkiin mahdollisiin viivästyksiin, kuten ruuhkaan, auton vikoihin parkkipaikan etsimiseen yms. Tämän vuoksi paikalle saavutaan niin että auto on parkissa yleensä puolituntia ennen tapaamista. Sen jälkeen on vielä löydettävä oikea talo ja oikea ovi, minkä vuoksi autosta on poistuttava hyvissä ajoin tiedustelemaan ympäristöä. Yleensä oikea paikka on löytynyt viimeistään varttia ennen tapaamisen alkua. Sitten voikin keskittyä ajan tappamiseen. Oma taktiikkani on tehdä pieni kävelylenkki mutta varottava ettei ajaudu vahingossa liian kauaksi kohteesta. Tämän vuoksi lenkki sisältää paljon edestakaisin kävelyä. Kun kello on viittä vaille aletaan lähestyä ovea ja soitetaan hupakolle noin 2-4 minuuttia ennen tapaamisen alkua. Näillä ohjeilla ollaan sisällä hupakon asunnossa täsmällisesti sovitun ajan alussa.

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Täsmällisyys
« Vastaus #21 : Syyskuu 21, 2020, 11:23:58 »
Olen myös huomannut asiakkaiden olevan aina oikeaan aikaan paikalla. Hyvin harvoin kukaan myöhästyy ja niistä ilmoittavat kyllä niin tietää varautua(tähän ei lasketa ohareita yms)

Itse kuulun myös siihen ihmisryhmään,joka ei ole myöhässä ikinä.(tietysti autorikko yms ennalta arvaamaton on mahdollista):)
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa IhanainenHki

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Täsmällisyys
« Vastaus #22 : Syyskuu 21, 2020, 11:54:38 »
Kyllä pääasiassa asiakkaat on sovittuna aikana paikalla ja sovituista asioista pidetään puolin ja toisin kiinni.
Yleensä jos asiakas myöhästyy, hän laittaa siitä viestiä, ja tästä muistutan vielä aikaa sovittaessa. Joskus jotkut on hyvissä ajoin ja kysyy jos voisi tulla aiemmin. Pyrin itse olemaan aina vähän ennen sovittua valmiina, jotta voin kunnolla hakea oikeaa fiilistä tapaamiseen.

Mulle on muutaman kerran käynyt niinkin, että poka on soittanut että on paikalla tosi paljon etuajassa (Tyyliin 45min ennen sovittua aikaa), ja sit suuttunut ja perunut, kun se ei olekaan sopinut mulle.  ::)

Ohareita ja muita säätäjiä on jonkin verran, mut onneksi suurin osa asiakkaista on ihania ja omaa perus käytöstavat. 🥰
🎀 Vakituisesti taas itä-Helsingissä 🎀