Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vilja Helsingissä  (Luettu 5088 kertaa)

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5093
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vilja Helsingissä
« : Syyskuu 10, 2020, 19:45:50 »
Huomasin Viljan ilmoituksen naapurissa heti tiistaina ja - kun tässä vapaalla on oltu - pistin viestiä melko nopeasti tapaamista ehdotellen. Olin hänet toki aikaisemminkin tavannut mutta kun kaikki sujui alusta loppuun kuin rasvattu (mikä kielikuva tuokin, ja vielä näissä yhteyksissä..?) niin ansaitsee tämäkin visiitti ehdottomasti tulla ylöskirjatuksi vallankin uusille harrastelijoille taikka niille jotka eivät vielä ole tätä Osaavaa Naista kohdanneet. - Tapaaminen saatiin sovittua tunnin-parin sisällä muutamilla viesteillä, koordinaatit seurasivat selkeinä heti. Eli kuten aina Ammattilaisten kanssa. Tänään osauduin sitten vissiin osoitteeseen Helsingin ytimessä ja perillä minua odottikin juuri niin miellyttävällä tavalla Kaunis Nainen - ellei Kauniimpikin - mitä muistinkaan.

Finanssipuolen ja käsipesun hoiduttua siirryttiin itse asiaan, hommiin. Panin todella suurella mielihyvällä merkille, että Vilja oli pukeutunut juuri siihen tyyliin - päältä iholle asti - mitä olin toivonutkin. Kuten hän ilmoituksessaankin (RE) mainitsi, varsinaista pussailu-gfe:tä ei tällä kertaa - järkevistä syistä - ollut tarjolla mutta pääpaino olikin tällä kertaa jo lähtiessä vähän muussa  8)... - Kuuluu niihin osa-alueisiin jotka Vilja ammattimaisen lämpimällä otteella osaa, sain sitä mitä olin tilannut ja ehkä vielä enemmänkin...

Tunnin aika meni - kuten aina osaavissa käsissä - kuin varkain mutta sitäkin intensiivisemmin. Lopuksi jäi aikaa vielä jutustelulle ja sitten suihkun, pukeutumisen ja hymyilevien halausten kautta lähdettiin alkusyksyn kuulaaseen ja tuuliseen päivään Helsingin kaduille. Loistotapaaminen jonka jälkeen kireät juonteet oikenivat ja saattoi kuulua jopa nuotin vierestä viheltelyäkin. Lämpimät suositteluni kaikille jotka arvostavat kokenutta, tilanteeseen heittäytyvää mutta silti jämptisti aikatauluista kiinnipitävää ja helposti lähestyttävissä olevaa seuraa  :) .

Virallisena osuutena kuitenkin mainittakoon, että vallitseva sää Armaassa Pääkaupungissamme oli tuolloin:
+14 astetta (tuntui +14), voimakasta luoteenpuoleista tuulta 10m/s, ilmankosteus 55%, meriveden korkeus +29cm.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vilja Helsingissä
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2023, 15:27:32 »
Tapasin Viljan.
RobertLey kertoi pitkän version, tässä lyhyt versio.
REn / naapurin puolella ilmoittelee.
Kaunis naapurintyttömäinen nainen. Kuvia löytyy galleriastakin.
Oikein mukava tunti oli.

Suosittelen.

Ilma oli normi +2°C, keli erittäin liukas, sekä sisällä että ulkona.
Saitin Bud Spencer