Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mies flunssa?  (Luettu 1630 kertaa)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Mies flunssa?
« : Syyskuu 09, 2020, 14:48:41 »
Kertokaas hyvät herrat, miksi miehelle tai miehen työkaverille iskee aina flunssa, kun pitäs huoriin lähteä??

Omalla kokemuksella alan ihmetellä, onko huoraperäinen flunssa laajempi epidemia kuin korona.

Nellis
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #1 : Syyskuu 09, 2020, 15:18:23 »
Tarkottaisko miesflunssa että suurennellaan tai tehdään draamaa pienestä flunssasta. Pieni flunssa kyl näinä aikoina on hyvä syy jättää käymättä huorissa.

Huoraperäinen flunssa on toinen juttu, kroppa reagoi siten kun limakalvot saavat vieraita, vaikka ihan tavallisia ja turvallisia pöpöjä.

On mahdollista että kyse on vain tekosyystä, jos pinkka ei kestä tai muuten jänskättää 😊
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #2 : Syyskuu 09, 2020, 21:59:50 »
Minusta tuo mies flunssa on positiivinen asia. Jos asiakas ei pääsekään tapaamiselle, niin arvostan, että hän herrasmiesmäisesti ilmoittaa asiasta. Varaamansa ajan saa aina perua, eikä syytä tarvitse ilmoittaa oli se sitten mies flunssa tai mielen muutos.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #3 : Syyskuu 10, 2020, 01:10:22 »
Eikös se niin mene että kun mies on kuumeessa niin hän kokee samanlaista tuskaa kuin nainen synnyttäessään.

Kun äiteen miehellä oli jalkapöydässä hiusmurtuma niin se sanoi kaikille että on jalka poikki. Sitten kaikki kylällä puhui että Penalla on jalka poikki ja äitee aina korjasi "Paskat se mitään poikki ole, joku pieni rasitusvamma"

Kun minä saan virvelillä kilon hauen niin sanon että tuli komea kahden kilon lohi. Jos vedän käteen niin sanon että sain pillua.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #4 : Syyskuu 10, 2020, 12:15:18 »
Kertokaas hyvät herrat, miksi miehelle tai miehen työkaverille iskee aina flunssa, kun pitäs huoriin lähteä??

Omalla kokemuksella alan ihmetellä, onko huoraperäinen flunssa laajempi epidemia kuin korona.

Nellis

Ihan taitaa olla vain sitä, että menee pupu pöksyyn ::)

Mulla on ollu pari kertaa mies flunssa. Vaikkei tauti mikään paha ole, niin voimat ja kunto riittää vaan maksamiseen ja valittamiseen😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0084

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #5 : Syyskuu 10, 2020, 22:32:38 »
Arvelen ihan mututuntumalla, että moni mies painii tälläkin hetkellä ”jaakobin painia” itsensä kanssa..vaakakupissa itsetunto ja himo..halu ja kunniallisuus..itsekukin tekee valintojaan päivittäin, mielensä syövereissä, niin palvelujen tarjoana kuin pyytäjänä..niin se vain menee.
Ps. Ja arvostan suuresti kaikkia kauniimman sukupuolen edustajia omissa valinnoissaan 🙏

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #6 : Syyskuu 10, 2020, 23:16:24 »
Arvelen ihan mututuntumalla, että moni mies painii tälläkin hetkellä ”jaakobin painia” itsensä kanssa..vaakakupissa itsetunto ja himo..halu ja kunniallisuus..itsekukin tekee valintojaan päivittäin, mielensä syövereissä, niin palvelujen tarjoana kuin pyytäjänä..niin se vain menee.

Saatanan Susi, senkin peto! Olipa hyvin kirjoitettu!

Sepesusi muistutti minua siitä että n. 13v sitten olin viaton kuin ensilumi, uskokaa tai älkää. Vai onko siitä jo 16v...ja nyt oon umpimulkku.
Se oli monta viikkoa kestävä häpeän tunne ja pettymys mun arvomaailmaan. Vaikka olin sinkku. Kotikasvatus vaan opetti mulle ihan jotain muita asioita kuin huorissa käymisen.
Ja se päänsisäinen veivaus kesti varmaan pari kuukautta ennen kuin uskalsin tilata huoran hotelliin....huoran joka ei sitten koskaan saapunut. Tilasin toisen.

Tämä kaikki vaikka se oli moraalisesti parempi valinta.
Voi kuulostaa oudolta että huorissa käyminen oli moraalisesti parempi valinta.

Mulla oli pitkään naisrintamalla sellainen tilanne että naiset jotka halusivat parisuhdetta, jostakin syystä kiinnostuivat minusta ja minä halusin vain pillua joten minä valehtelin. Valehtelin jotta sain pillua. No koska äiti ja mummo minut kasvatti niin aika nopeasti alkoi omatunto soimaan ja päätin että en voi valehdella. Pillua on saatava joten käyn vaan töissä, huorissa ja sitten taas töissä. Sitä sitten jatkui vuosia.

Nyt tilanne on ihan toisinpäin! Kaikki kyrvän kipeät Mirkut käyttää minua seksuaalisesti ja heti kun yritän pitää kädestä kiinni niin mut komennetaan kotiin. Karma is a bitch!

Onneksi mulla on kissa. Se ymmärtää ja rakastaa. Siltäkin ehti se yks hullu pallit leikkauttaa.
Nyt täällä on kaksi onnetonta. Impotentti ja palliton

(piiiiiitkä huikka jallua)

Vittu!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2020, 23:23:04 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #7 : Syyskuu 10, 2020, 23:29:30 »
Eihän nyt mies flunssalla ja huorissä käymisellä ole mitään tekemistä keskenään.
Jos mä olen joutunut perumaan hupakointi ajan, niin ei ole koskaan tarvinnut vedota mihinkään mies flunssaan. Olen aina ollut rehellinen ja sanonut, että kävin just panemassa toista ja enää ei paneta, joten katellaan myöhemmin tai formulat alkoi just ja nyt ei kyllä mitenkään pääse.

Mies flunssa on sitten asia ihan erikseen, silloin tehdään kuolemaa tai käydään ainakin ihan kuoleman rajamailla. 37.1 astetta kuumetta vie ihan mehut pois, pitää aamulla kieriä vessaan ja jos on joku kuka suostuu pyyhkimään, niin hänet huudetaan apuun, kun ei pysty, mä teen ihan kuolemaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2020, 23:31:38 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Happis

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mies flunssa?
« Vastaus #8 : Syyskuu 11, 2020, 10:29:06 »
Mulle on oikeasti kahdesti iskenyt flunssa tapaamista edeltävänä päivänä ja mietin kyllä tapaamista peruessa, että kuulostaa maailman hatarimmalta tekosyyltä  :D
Pikku-H