Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva  (Luettu 3419 kertaa)

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« : Syyskuu 02, 2020, 01:46:23 »
Juuri nyt tosi eskortissa ilmottelee parikymppinen japanilainen BOA. Hän pyytää otsikossa mainittuja tietoja ja olen pistänyt tämän merkille aiemminkin. Näitä japanilaisiksi/korealaisiksi itseään kutsuvia naisia on käynyt yksitellen viimeisen vuoden aikana parin kuukauden välein, kaikilla ollut vastaava ilmoteksti ja useimmat ovat saaneet hyviä arvosteluja (esim kuvat pitävät paikkansa).

Ihmetyttää:
- e.m. tietojen kalastelu
- eri naisia eri aikaan samalla tekstillä

Mitä näistä voi päätellä? Mitä ajatuksia muissa herättää? Tulevatko naiset jonkin saman "palveluntarjoajan" kautta? Pitäiskö mun kertoa kullin pituus varmuuden vuoksi ja jäänkö kiinni jos valehtelen kuten normisti +7cm.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2020, 06:03:06 »
Eihän sitä nyt voi varmaksi tietää, mutta ehkä kaikki tulevat samasta "tallista".
Minä en menisi antamaan mainittuja tietoja.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #2 : Syyskuu 02, 2020, 08:27:08 »
Ei ota yhteyttä niin sillä ongelmasta pääsee.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2020, 09:31:40 »
Itse oon pannut saman asian merkille, mutta ymmärtääkseni kyseessä on yksi ja sama henkilö joka tekee vaan eri profiileja. Vähän aikaa sitten edellinen sai jonkun negatiivisen arvostelun, niin sitten ilmestyi tuo uusi ilmo. Ihan yleinen tapa RE:ssä poistattaa negatiiviset rapsat vaikka siinä menettää myös positiivisetkin.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #4 : Syyskuu 02, 2020, 09:40:21 »
Ei se nyt ihan yleinen tapa ole poistattaa negatiiviset rapsat. Ainakin minä tiedän useampiakin joilla huippuarvostelujen seasta löytää muutaman negatiivisenkin.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #5 : Syyskuu 02, 2020, 10:20:42 »
Kukapa ei aloita viestittelyään hupakon kanssa kertomalla ikää, pituutta, painoa ja etnisyyttä? Ei noilla tiedoilla kummoista exceliä saa ja kuvan lähettäminen on "if possible".

Kiinnostunut saattaa huomata, että tallitytöt keikkailevat Suomi-Ruotsi-Norja akselilla, ja vaikkapa tällä

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2327.0.html

Oli aiemmin talvella ruotsalainen whatsapp-numero. Toisilla on jäänyt Oslo copypastattuun ilmoitukseenkin.

_
dijon on sinappi

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #6 : Syyskuu 02, 2020, 10:22:18 »
Arvostelu ei ollut sinänsä negatiivinen, mutta siitä kävi ilmi seikka liittyen kikkeleihin ja pimppeihin ja onko neidolla joskus ollut toinen näistä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #7 : Syyskuu 02, 2020, 11:16:18 »
En lähtisi laittamaan kuvaa kenellekään tuntemattomalle. Niitä jotka ei sitä vaadi on pilvin pimein ja helpompi sellanen on valita ku sellanen ketä kuvan vaatii.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #8 : Syyskuu 02, 2020, 11:33:40 »
Saatan ilmoittaa otsikon mukaisia tietoja kuvaa lukuun ottamatta, jos palveluntarjoaja pyytää kertomaan jotain itsestäni. Mutta jos pyyttää nimenomaisesti noita, niin jätän armotta väliin.

Poissa JuPi

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #9 : Syyskuu 03, 2020, 19:20:03 »
Minä lähetän Ron Jeremyn kuvan 8) jos kuvan haluaa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #10 : Syyskuu 03, 2020, 21:19:10 »
Tällehän voi lähettää dickpicin, siitä näkyy kaikki oleellinen. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #11 : Syyskuu 04, 2020, 00:40:16 »
Toi kuvan pyytäminen haiskahtaa aina ja pahasti - älkää lähetelkö huorille kuvianne, historiassahan jotkut pisti pystyyn seksinostajien käräyttämissivustonkin jolla julkaisivat noita kuvia.
Kukaan asiallisesti toimiva ammattilainen ei ole kiinnostunut siitä kuvasta, eikä sen pyytäminen kuulu tähän skeneen, tää ei oo deittailua.

Noista muista tiedoista mietin, että monilla taitaa olla etnisyyden suhteen rajoitteita, mutta yleensä ne kai jo laitetaan ilmoon. Samoin ikärajoja oon nähnyt aika paljon, ja näihin yleensä ihan hyvä syy, jolla pyritään turvaamaan ettei kukaan puolin tai toisin esim. törmää tuttuihin. Ja ihan ymmärrettävää sekin, ettei välttämättä halua ihan järjetöntä ikäeroa itsensä ja asiakkaan välille. Tämä nimenomaan niinpäin ettei halua tyyliin omien lastensa ikäisiä asiakkaita, koska se tuntuisi jo ajatuksena inhottavalta. Ymmärrän hyvin.

Pituus ja paino nyt enemmän kysymysmerkkejä miksi niitä kysyisi...no paino ehkä että jos on todella isokokoinen (ja tarkoitan nyt luokkaa 200 kg), niin se voi tehdä käytännössä tekemisestä tapaamisen aikana rajoittuneempaa. Silloin hupakko voi toimia nimenomaan ihan vastuullisesti kun ns. kieltäytyy ottamasta rahoja jos tietää jo etukäteen ettei kokemuksesta tuu onnistunut asiakkaalle.
Pituus...niin, mä olen niin pitkä itse ettei se jos mies on poikkeuksellisen pitkä oo koskaan muodostunut ongelmaksi. Jotkut tosi pitkät (taas luokka 200 cm) ovat hieman epäilleet et pystyyköhän takaapäin, kun joskus kuulema he on siihen liian pitkiä. Aina on onnistunut.
Ja sitten olen tavannut kerran lyhytkasvuisen henkilön jonka kanssa oli myös oikein mukava tapaaminen. Toki siinä sitten jo kaikki asennot ei onnistu, joten jos huomattava poikkeavuus niin ehkä silloin ihan hyvä mainita ennakolta.

Mutta en näe itse mitään syytä kysellä oikeastaan kuin joskus etnisyyden perusteella, ja silloin ne kysymykset ei koske tässä mainittuja asioita, vaan toisessa ketjussa niitä jo avasinkin. Kuvaa en pyydä koskaan. Olisi ihan no-no.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #12 : Syyskuu 04, 2020, 07:37:57 »
Kannattaa aina olla rehellinen.

ikä sopiva, pituus kyllä, paino keskimittainen ja sopusuhtainen, etninen tausta; etninen-entinen savolainen, ja kuva aamuisin sumea, mutta määrätietoinen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #13 : Syyskuu 04, 2020, 07:47:37 »
Joo rehellisyys on hyve. Voihan sitä todeta vaikka että olen esiintynyt kalenterikuvissa jos on osallistunut Seiksisaitin Juhannuskalenteriin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #14 : Syyskuu 04, 2020, 08:06:43 »
Ihan tulee pyytämättä aina välillä, vaikka kuvaa en kyllä näe kivikautisella luurilla. Kuvan puuttumisen korvaa saatesanat annan sinulle orgasmin ja pystyn laukeamaan monta kertaa peräkkäin ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #15 : Syyskuu 04, 2020, 09:29:04 »
Toi kuvan pyytäminen haiskahtaa aina ja pahasti - älkää lähetelkö huorille kuvianne, historiassahan jotkut pisti pystyyn seksinostajien käräyttämissivustonkin jolla julkaisivat noita kuvia.
Kukaan asiallisesti toimiva ammattilainen ei ole kiinnostunut siitä kuvasta, eikä sen pyytäminen kuulu tähän skeneen, tää ei oo deittailua.

- -

Pituus...niin, mä olen niin pitkä itse ettei se jos mies on poikkeuksellisen pitkä oo koskaan muodostunut ongelmaksi. Jotkut tosi pitkät (taas luokka 200 cm) ovat hieman epäilleet et pystyyköhän takaapäin, kun joskus kuulema he on siihen liian pitkiä. Aina on onnistunut.

Minä olen tällaiset puolitoista metriä pitkä, enkä minäkään ole koskaan kokenut asiakkaan pituutta ongelmaksi. Joskus mittava pituusero saattaa tehdä panemisesta hieman kömpelöä, mutta se ei ole osoittautunut esteeksi millekään. Asiakkaat ovat osanneet koukistaa polviaan tarpeen mukaan :D Yleensä jos joku asento, esim. takaapäin paneminen ei onnistu, niin se johtuu siitä, että asiakkaan kikkeli kaartuu eri suuntaan kuin minun vaginani.

Asiakkaan painokaan ei ole itsessään ollut koskaan ongelma, mutta joskus huono fyysinen kestävyys ja hyvä miehinen kestävyys ovat osoittautuneet asiakkaalle itselleen epätyydyttäväksi yhdistelmäksi.

Kuvien suhteen minäkin rohkaisen harkitsemaan vakavasti, että kannattaako lähettää. Kaikki seksityöntekijät (tai henkilöt, jotka esittävät seksityöntekijöitä) eivät ole rehellisiä. Jos lähetät tunnistettavan kuvan jonnekin, se saattaa levitä sieltä minne tahansa. Tai päätyä jonkun huorafantasiaansa elävän ukkelin runkkukansioon. Jos sinulla ei ole mitään salattavaa eikä sinua haittaa kuvasi käyttäminen erikoisiin tarkoituksiin, niin ok, siitä vain. Mutta siihen kuvan lähettämiseen ei ole mitään tarvetta.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #16 : Syyskuu 04, 2020, 09:50:22 »
Minua harmittaa, etten yhtenä päivänä nähnyt kuvaa kalansaaliista. Pitäisköhän alkaa huoraamaan, että olisi varaa ostaa älypuhelin.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #17 : Syyskuu 04, 2020, 10:00:41 »
ikä: Vanha


pituus: Pitkällöinen


paino: Painava


etnisyys: Espanjalainen


kuva: Ei ole apinasuodatinta
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #18 : Syyskuu 05, 2020, 23:22:34 »
Minua harmittaa, etten yhtenä päivänä nähnyt kuvaa kalansaaliista. Pitäisköhän alkaa huoraamaan, että olisi varaa ostaa älypuhelin.

Oliko se turska? ;D

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakko pyytää: ikä, pituus, paino, etnisyys ja kuva
« Vastaus #19 : Syyskuu 05, 2020, 23:47:26 »
Eikai tuohon auta muukuin se hupakkotutka appi.

Tietenkin voi myös käyttää omia aivoja ja päättelyä.

Eli jos on ihan vitusti kirjoitusvirheitä, niin voi olla että on ammattikoululainen. Mutta suuremmalla todennäköisyydellä joku muu.

Haluan... ei kukaan suomalainen halua se saa, jos on vaan joku joka antaa.

Sopiiko.. Ei sovi. Hinta on ilmoituksessa, eikä siitä tarvitse erikseen sopia.

Tiukka hinta? Roskikseen. Nämä tollot eivät osaa edes tinkiä. Sama pätee siihen viimeisen hinnan kyselijöihin.

Huutokauppakeisarit eli wannabe Palsannmäet, jotka "tarjoilee" puolet siitä pyynnöstä, mitä pyydetään, koska eihän se ole hullu joka ei puolta tarjoo.

No. Hullut jää ilman.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2020, 23:50:50 kirjoittanut M.U. Tiainen »