Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat  (Luettu 3224 kertaa)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« : Elokuu 30, 2020, 18:42:49 »
Moikkamoi <3

Olen tässä mietiskellyt, kuinka hupakointi vaatii aika urheiljamaista elämäntyyliä. Oletteko samaa mieltä? Ei voi syödä mitä sattuu. Kunnon pitää olla rautaa, että jaksaa. Kroppa pitää olla melko tikissä, jotta se olisi kaunis katsella ja koskea. Yöunista ei voi tinkiä, sillä väsymys tuntuu heti. Ainakaan itse en voi juurikaan käyttää alkoholia tai muuten rytmi sekoittuisi.

Ainakin itse ajattelen usein, että monessa muussa ammatissa pääsee paljon helpommalla. Ei tarvitse välittää, onko mirri sokeroitu tai vatsamakkara liian löysänä. Toisaalta, tämä elinkeino tavallaan pakottaa naisen huolehtimaan itsestään ja terveydestään.

Mielikuva hupakoista päihdeongelmaisina on siis todennäköisesti tosi kaukana totuudesta. Vai elelenkö omassa keskiluokkaisessa kuplassani?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2020, 18:46:44 kirjoittanut Nellanoora »
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #1 : Elokuu 30, 2020, 19:23:28 »
Itselle tämä ei ole ainoa tai kokopäivätyö, joten ihan sen ehdoilla en muuta elämääni muokkaa. Mutta on myönnettävä, että hupakoinnin aloittaisen jälkeen itsestään pitää parempaa huolta.

Mutta! Kyllä asiakaskin joutuu joskus kohtaamaan mun mirrin ei ihan just sokeroituna ja vaikka mun vartalo ei urheilijan olekaan, niin hyvin se on jaksanut miellyttää ja koskettaa asiakkaita.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #2 : Elokuu 30, 2020, 19:57:08 »
Ehkä toi "urheilijamainen elämäntyyli" on nyt pientä liioittelua kuitenkin. Satoja hupsuja on tullut tavattua niin kotimaisia kuin ulkkareita, mutta varsinaisiin sporttihirmuihin en ole törmännyt kuin muutaman kerran. Hoikka ei mulle vielä tarkoita mitään urheilijaa vaan  huonokuntoinenkin voi olla hoikka.

Päihdeongelmaisiin en ole törmännyt kuin muutamiin etten nyt ainakaan näillä kokemuksillani lähtisi hupsuista kovin ongelmaista ryhmää rakentelemaan.


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2020, 20:01:42 »
Olen tässä mietiskellyt, kuinka hupakointi vaatii aika urheiljamaista elämäntyyliä. Oletteko samaa mieltä? Ei voi syödä mitä sattuu. Ainakin itse ajattelen usein, että monessa muussa ammatissa pääsee paljon helpommalla. Ei tarvitse välittää, onko mirri sokeroitu tai vatsamakkara liian löysänä. Toisaalta, tämä elinkeino tavallaan pakottaa naisen huolehtimaan itsestään ja terveydestään.

Ai no, ei minun elämäntyyliä urheilijamaiseksi voi sanoa. Aika paljon tulee tieteskin paneskeltua ja pari isoa koiraa tarvitsee kilometritolkulla liikuntaa. Huoraan ihan ammatikseni kokopäiväisesti ja syön mitä huvittaa ja sattuu tekemään mieli. Vatsamakkaraa en kyllä omista ja sheivaan aina aamuisin suihkussa, vaikka pitäisin vapaapäivän. Samalla lailla eläisin ja olisin ilman tätä työtäkin, paitsi jos en olisi menossa minnekään, niin hiippailisin kotona röllinä vaan tukka kampaamatta ja peiliin vilkaisematta.
Ei tämä työ nyt järin vaativaa ole tuon itsestä huolehtimisen suhteen, eikös naisen kuulu työssä kun työssä näyttää edustavalta ja huonoilla elämäntavoilla se voi olla haasteellista.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2020, 20:53:22 »

Samalla lailla eläisin ja olisin ilman tätä työtäkin, paitsi jos en olisi menossa minnekään, niin hiippailisin kotona röllinä vaan tukka kampaamatta ja peiliin vilkaisematta.

No tämä!

Useimpina elämäni päivinä olen just se rölli, joka ei ole harjannut tukkaa päiväkausiin ja käyskentelee risoissa verkkareissa tms. (Vain kun pitää siivota, niin saatan laittautua (koska se tekee siivoamisesta vähän glamourimpaa)). Jos en tekis seksityötä, ni olisin unohtunut omiin nurkkiini pölyttymään ties kuinka pitkiksi ajoiksi. Tää duuni saa mut liikkeelle ja nauttimaan naisellisuudestani, mut en tosiaan urheilijamaisesta elämästä puhuis. 😎 Ja jos tätä ei olisi, niin ehkä deittailisin, ja joskus siis laittautuisin (mut todennäkäisesti en kuitenkaan!)

 
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #5 : Elokuu 31, 2020, 01:26:27 »
Olen tässä mietiskellyt, kuinka hupakointi vaatii aika urheiljamaista elämäntyyliä. Oletteko samaa mieltä?

Olet ihan oikeassa. Hupakointiharrastuksen myötä liikun enemmän, syön paremmin, tuoksunkin aivan kukkakedoilta ja jopa anukseni ympäristö on niin mintiksi puunattu, että siitä voisi nauttia Michelin-illallisen. ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #6 : Elokuu 31, 2020, 07:52:52 »
Ihan varmasti hupakon työ päätyönä tehtynä vaati paljon muultakin elämältä, ja varmaan voisi sanoa urheilijamaiseksikin. Urheilijamainen siis ei tietenkään tarkoita että kaikki näyttäisivät bikifittnessmallilta tai treenaisivat salilla 12 kertaa viikossa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #7 : Elokuu 31, 2020, 07:55:11 »
Miten määritellä "terveelliset" elämäntavat?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #8 : Elokuu 31, 2020, 08:03:54 »
Ehkä toi "urheilijamainen elämäntyyli" on nyt pientä liioittelua kuitenkin. Satoja hupsuja on tullut tavattua niin kotimaisia kuin ulkkareita, mutta varsinaisiin sporttihirmuihin en ole törmännyt kuin muutaman kerran.

Urheilijamainen elämäntyyli ei tarkoita urheilijan elämäntyyliä :D Voi olla urheilijamainen elämäntyyli, vaikkei urheilija olisikaan. Se tarkoittaa vain sitä, että huolehtii itsestään ja omasta terveydestään, välttää sellaisia tekijöitä jotka laskevat vireystilaa ja suoriutumista, ja puurtaa ahkerasti sellaisen parissa, mitä useimmat touhuavat lähinnä sunnuntain ajanvietteenä.

Minulla ainakin on huorauksen suhteen urheilijamainen elämäntyyli (vaikkakin myös urheilun suhteen).

Tämä on palkitsevaa työtä, mutta myös hyvin raskasta sekä henkisesti että fyysisesti. Ja alussa oli vaikeampaa, koska huoraamisen aloittaminen oli iso elämänmuutos, jota varten ei voi opiskella koulussa eikä käydä kansalaisopiston munanimentäkurssilla. Vaikka kollegoilta saakin neuvoja ja kokemusta, niin lopulta suurin osa käytännön asioista täytyy vain hoksata itse. Minusta se tuntui siltä, kuin elämäni olisi ollut ydinvoimala, jonka operointi on luotettu siivoojaharjoittelijalle. Joko sitä oppii ihan vitun nopeasti, miten hommat hoidetaan, tai sitten posahtaa.

Urheilijamainen asennoituminen auttoi minua saamaan homman kasaan. Keho on työväline, sitä täytyy ylläpitää kunnon sapuskalla, unella ja fyysisellä harjoittelulla. Päihteet ovat saatanasta ja pilaavat kaiken, joten ei niitä sellaisia kiitos. Jos joku homma on pielessä, niin sitä ei jäädä surkuttelemaan ikuisiksi ajoiksi, vaan vika paikannetaan ja perkele korjataan, vaikka joskus täytyisikin työntää kädet olkapäitä myöten paskaan. Asiakkaat eivät ole mitään lämmittelykierroksia seuraavia asiakkaita varten, vaan jokaiseen suhtaudutaan kuin kilpailuna, jossa pistetään kaikki likoon ja rikotaan maailmanennätyksiä. Paitsi että asiakkaiden suhteen ilmenee usein vasta paikan päällä, että onko kyseessä 400 m viesti vai 1500 m matka, ja molempiin täytyy olla valmiina.

Lisäksi tässä ollaan jatkuvasti myös valmentamassa toisia, kuin kovimmatkin urheilijat konsanaan. Kuten tässä taannoin, kun selitin eräälle herrasmiehelle, että hän ei voi tulla paikalle ryypiskeltyään ja polteltuaan niin paljon, että unohteli kesken keskustelun, mitä kieltä puhumme. Kyllä siitäkin pojasta joskus jotain tulee. Kuten siivoojaharjoittelijastakin tulee ydinfyysikko.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #9 : Elokuu 31, 2020, 08:21:44 »
J.Karjalaisen laulun sanoin" me ollaan urheilijoita kaikki"...

 ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #10 : Elokuu 31, 2020, 08:26:15 »
Emme kaikki. Jotkut vain piereskelevät ja valittavat.

Tietysti minäkin piereskelen ja valitan, mutta vain silloin, kun minun tarvitsee vähän mökötellä. Sitten kerään itseni ja rupean taas tekemään jotain järkevää.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #11 : Elokuu 31, 2020, 08:27:32 »
Hyvää hupsuttelu päivää sinulle.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #12 : Elokuu 31, 2020, 08:38:42 »
Kiitos samoin.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #13 : Elokuu 31, 2020, 09:07:10 »
Jatkan vaihteeksi narun aiheen parissa... ::)

Trveellisillä elämäntavoilla mielestäni tarkoitetaan sellaista elämäntapaa, missä kullekin yksilölle on se omansa. Mikä toiselle sopii ei sitä toiselle tee. Kaikkea tulisi tehdä kohtuullisesti mitään sen enempää tai vähempää.

Myös ravitsemuksellisesti kaikki on kovin yksilöllistä. Toiset puhuu rasvattomien tuotteiden ja pehmeiden rasvojen ja öljyjen nimeen. Kun taas toiset kovien rasvojen nimeen. On kasvisruokavalitoita etc. Yhtä oikeaa ei ole.

Mikä itsestä tuntuu hyvälle, niin se kannattaa tehdä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #14 : Elokuu 31, 2020, 11:22:30 »
Itse ainakin yritän noudattaa tätä "yleisesti hyväksyttyä" ja laajasti tutkittua linjaa enkä usko, että runsas kovien rasvojen syöminen edesauttaisi hyvään kuntoon pääsemisessä tai siellä pysymisessä. Mikään nihilisti ei tarvitse olla kuitenkaan.Alkoholi on yksi kaikkein suurimmista terveysriskeistä ja olenkin tyytyväinen ettei se näyttele mitään osaa elämässäni.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #15 : Elokuu 31, 2020, 13:05:05 »
Kyllä, terveelliset ja/tai urheilijamaiset elämäntavat auttavat minua jaksamaan tässä työssä, varsinkin keikkapäivinä. Hyvin voiminen tarkoittaa itselleni myöskin parempaa mielialaa ja sehän näkyy ulospäin asiakkaalle positiivisella tavalla, kun vastassa on iloinen ja ystävällinen palveluntarjoaja. En voisi kuvitellakaan tinkiväni hyvistä ja riittävistä yöunista taikka jokapäiväisestä ulkoilusta. Hikiliikuntaan ja lihashuoltoon varaan myös kalenteristani aikaa sekä pidän kiinni säännöllisestä ruokarytmistä, joka on viilattu omalle keholleni ja suolistolleni parhaiten sopivaksi. Tupakointi ei ole koskaan kuulunut elämääni eikä tulekaan kuulumaan. Alkoholiakin käytän todella harvoin ja silloin kun käytän, jää se yhteen skumppa- tai viinilasilliseen.   

Sen sijaan en allekirjoita tuota, että kaikkien vartaloiden tulisi olla täydellisessä tikissä. Joillekin se toki voi olla tärkein kriteeri tyttöä valittaessa eikä siinä mitään, niin saa toimia, mutta tulisi kuitenkin muistaa, että makuja on monia. Eikä kenenkään preferenssit ole parempia kuin jonkun toisen. Kyse on henkilökohtaisista mieltymyksistä. Alalla on kaiken kokoisia, ikäisiä ja näköisiä, ja se on musta hienoa. Lisäksi olen sitä mieltä, että terveelliset elämäntavat ovat hyödyksi ja palkitsevia missä tahansa duunissa, kuten myös vapaa-ajallakin :)

« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2020, 13:08:23 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #16 : Elokuu 31, 2020, 14:20:45 »
Mulla on nukkuminen öisin rakkain harrastukseni. Tarviin sitä ennen rauhoittumisen ja omien iltarituaalieni (puhdistautuminen ja ruokailu ym.) tekemisen.
Sen takia lopettelenkin työpäiväni tarpeeksi ajoissa. Bisneksen kannalta työskentely klo 18 - 22 ois varmasti hyväksi, mutta mie teen vain päivävuoroja :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #17 : Elokuu 31, 2020, 15:19:10 »
Ihana Kuningatar Perse!!

Urheilijamaisella elämäntyylillä en tosiaan tarkoittanut mitään bikinifitness-vartaloa. Vai luuletteko, että mun lolloissa bikinit lavalla pysyisi :) Urheilullinen voi olla monella tapaa. Tärkeintä varmaan just meille isololloisille, että jytyä on sen verran, että jaksaa itsensä ylväästi kantaa.

Keikkapäivinä erityisesti täytyy huolehtia riittävästä ja säännöllisestä ravinnosta. Sitäkin on urheilijamainen elämäntyyli. Ainakin itse helposti väsähdän, jos en muista syödä.

Ja omaan talliini hyväksyn niin satasen pinkojat kuin kestävät maratoonarit :) :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #18 : Elokuu 31, 2020, 15:42:03 »
Ja omaan talliini hyväksyn niin satasen pinkojat kuin kestävät maratoonarit :) :)

Välillä tuntuu, että oma suoritus on verrattavissa ultrajuoksuun🤣🤣
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakointi ja terveelliset elämäntavat
« Vastaus #19 : Syyskuu 01, 2020, 16:05:18 »
Luin otsikon vahingossa "Tupakointi ja terveelliset elämäntavat".

Ne kuuluukin hyvin yhteen mutta ongelmana on nykynuorisomme jotka ovat niin laiskoja etteivät jaksa edes polttaa tupakkaa.