Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parituksen tunnusmerkistöstä  (Luettu 2062 kertaa)

Poissa Ollin oppivuodet

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Parituksen tunnusmerkistöstä
« : Elokuu 28, 2020, 15:20:01 »
Vielä lisäys tähän miten homma toimii. Parittajalla on kaikkien ilmoitusten puhelinnumerot hallussaan. Ottaa vastaan viestittelyt ja sopii ajat. Siis vaikka viidestä profiilista. Laittaa sitten viestiä vosulle että asiakas tulossa siihen ja siihen aikaan ja maksaa sen ja sen verran. Nämä on niitä tapauksia joissa onnistuu tinkiminen ja hinnan alennus. Normaalit itsenäiset ei ikinä anna alle ilmoitushintojen ja valitsevat asiakkaansa. Olen kerran nähnyt kun Romanian lennolta, mistä itsekin tulin, saapui sekalainen seurue nuoria naisia muutama. Seurassaan kaksi miestä, joilla oli tyttöjen passit kourassaan. Selvästi näki mitä porukkaa oli. Yksi vakksreistani on minulle kertonut paljon näistä käytännöistä ja tietää ilmoituksista ja naisista paljon. Ja on vielä kertonut, että romanialaisia ja moldovalaisia tyttöjä on monet, jotka ilmoittavat kansallisuudekseen ihan jotain muuta.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #1 : Elokuu 28, 2020, 15:24:59 »
^Tämä ei kuitenkaan tainnut koskea Kellyä?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2020, 16:12:42 kirjoittanut Shark »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Ollin oppivuodet

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #2 : Elokuu 28, 2020, 15:33:47 »
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2020, 16:12:55 kirjoittanut Shark »

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #3 : Elokuu 28, 2020, 16:38:08 »
Mielenkiintoinen skenaario. Onko nuo miehet siis ne joiden kanssa turskat viestittelee? Ihmetyttää kyllä heidän rooli kun asiat sujuisi sujuvammin ilman välikättä. Yksi tapa välttää tällainen tapaus olisi soittaa puhelun jotta voi jutella neidon kanssa suoraan. Lähes aina on toiminut tämä kikka.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #4 : Elokuu 28, 2020, 23:01:27 »
Mielenkiintoinen skenaario. Onko nuo miehet siis ne joiden kanssa turskat viestittelee? Ihmetyttää kyllä heidän rooli kun asiat sujuisi sujuvammin ilman välikättä. Yksi tapa välttää tällainen tapaus olisi soittaa puhelun jotta voi jutella neidon kanssa suoraan. Lähes aina on toiminut tämä kikka.

Jep. Aina soitto. Ilman sitä ei kannata tavata muuta kuin tuttuja ulkkareita..
Aina etsimässä

Poissa normisuomalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #5 : Elokuu 29, 2020, 04:20:05 »
Vielä lisäys tähän miten homma toimii. Parittajalla on kaikkien ilmoitusten puhelinnumerot hallussaan. Ottaa vastaan viestittelyt ja sopii ajat. Siis vaikka viidestä profiilista. Laittaa sitten viestiä vosulle että asiakas tulossa siihen ja siihen aikaan ja maksaa sen ja sen verran. Nämä on niitä tapauksia joissa onnistuu tinkiminen ja hinnan alennus. Normaalit itsenäiset ei ikinä anna alle ilmoitushintojen ja valitsevat asiakkaansa.

Olen tässä kesällä käynyt nyt useammalla joiden ilmoituksissa lukee Tsekki, Puola, Venäjä ja kaikkien kanssa olen sopinut tapaamisen suoraan puhelimessa hupakon itsensä kanssa. Suomessa  ei kyllä koskaan ole hupakon puhelimeen vastannut mies. Suomessa en ole hupakkojen asunnoissa ikinä nähnyt ketään miespuolista. (Joissain asunnoissa on tietty ollut useampia hupakkoja.) Hupakon whatsappiin tietty voisi joku muu vastata, mutta en ole vielä hommannut älykännykkää tätä harrastusta varten. Ehkä pitäisi.

Yksi asia mistä ei ole tarvinnut puhua näiden kanssa on hinnat, koska tällä ulkomaalaisella naapurisaitilla on hinnat selkeästi näkyvissä. Eli en ole näiden kanssa neuvotellut OLLENKAAN hinnoista etukäteen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2020, 04:26:15 kirjoittanut normisuomalainen »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #6 : Elokuu 29, 2020, 07:32:28 »
Mä käyn vain sellaisilla tytöillä kenen kanssa olen puhunut puhelimessa. Monestakin syystä, esimerkiksi voidaan varmistaa sopivilla kysymyksillä että puhelimessa puhuva on se kenet tavataan ja se on myös alustava check että asenne on kunnossa.

Paritettu on monesti hieman eri asia kuin pakotettu.  Laki määrittelee asian tiukasti ja ei ajattele tyttöjen parasta vaan sillä pyritään hankaloittamaan maksuseksiä. Jos hieromossa on useampi tyttö tai vaikka vain yksi tyttö palkkatöissä ja otat tältä käsihoidon, niin olet ostanut seksiä paritetulta. Sama asia, jos menet tapaamaan muuten itsenäisesti toimivaa tsekkiä joka on vuokrannut kämpän panoluolaksi lyhyeksi aikaa ystävälliseltä hemmolta, joka veloittaa vähän enemmän mutta ei kysele turhia ja on hyvin tietoinen mitä kämpässä tehdään.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #7 : Elokuu 29, 2020, 08:42:25 »
^Suomen laki on kyllä tiukka. Näpeille tulee, vaikka suoranaisesta pakottamisesta ei voi puhua. En tiedä miten se käytännössä menee, mut oon ymmärtänyt parin tytön puheista, että monessa sallivammassa maassa tytön asioita hoitaa agentti/välitys toimisto joka buukkaa kämpät, ylläpitää ilmoitusta ja välittää asiakkaita, hoitaa terveyspalvelu puolta yms. Tytölle jää näin enemmän aikaa keskittyä itse bisnekseen. Samanlainen toiminta Suomessa, niin pimp-daddyn leima on rinnassa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parituksen tunnusmerkistöstä
« Vastaus #8 : Elokuu 29, 2020, 10:15:18 »
^
Nii in. Paljon mieluummin ulkoistaisi kaikki tuollaiset järjestelyjutut oikealle sihteerille, sillä olisi vink vink myös työllistävä vaikutus. Ei nyt enää ole sellaista työmaata, kun ei reissaile pitkin Suomea.
Reissutytöt kyllä tietää, mikä homma on pidemmän tourneen järjestämisessä.