Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?  (Luettu 2890 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Ei mennä sotkemaan rapsaketjua, mutta mieleen tuli, että useat kimppailee ainakin silloin tällöin, ja joillain on sitten jopa vakiintunut kimppakaveri/kimppakavereita joiden kanssa järkätään kimppapäiviä säännöllisesti.
Itsekin kuulun tuohon viimeiseen kategoriaan :)

Olen kimppaillut urani aikana useamman eri tytön kanssa, yleensä aina niin että kullakin ajanjaksolla mulla on ollut se vakituinen kimppakaveri, mutta kun he esim. muuttaneet toiselle paikkakunnalla tai jääneet tauolle/poistuneet alalta, niin sitten olen hakenut uuden vakikimppakaverin. Ja se olisikin sitten ihan oman aloituksen arvoinen asia, että mitkä seikat vaikuttaa siihen kenen kanssa kukin kimppailee.

Mutta tartutaas nyt tähän mikä toisessa ketjussa tuli ns. väittämänä. Eli vaikuttaako se kenen kanssa joku kimppailee myös mielikuvaan tästä toisesta hupakosta?
Äänestää voi yllä, ja vastaustaan kommentoida alla :)

Kysymys toki enemmän suunnattu turskille, mutta voi hupakotkin miettiä mitä he vastaisivat.
Esim. pidän mun kimppakaveria ihan huipputyyppinä, ja jos hän tekisi kimppaa jonkun mulle entuudestaan tuntemattoman hupakon kanssa, niin varmaan se saattaisi vaikuttaa mun ennakkokäsitykseen (positiivisesti) tästä mulle muuten tuntemattomasta hupakosta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #1 : Elokuu 25, 2020, 19:20:29 »
Joo, vaikuttaa.
Seura tekee kaltaisekseen.

Silloin kun hyvämaineinen pantava hutsu tekee kimppaduunia jonkun sellaisen kanssa kenestä mielikuva huono, jotenkin sitä alkaa ajattelemaan siitä hyvästäkin ettei viitsi varata aikaa kun on kaveri sen huonon kanssa.
Taso jotenkin laskee.

Ihan varmasti alkaa vaikuttamaan myös omiin asiakassuhteisiin mitä ottaa vastaan yksin. Ne vähenevät.

Maine on kumma asia. Sen voi menettää tekemättä mitään. Huono seura riittää ja sitten onkin samassa kastissa tahtomattaan.

Hiton hyvä aihe mietittäväksi.
Ihanat naiset.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2020, 19:28:39 »
Ei vaikuta.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #3 : Elokuu 25, 2020, 19:34:06 »
Ei se minuun vaikuta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #4 : Elokuu 25, 2020, 19:43:00 »
Ei vaikuta. Ainakaan negatiivisesti.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #5 : Elokuu 25, 2020, 20:14:02 »
Silloin kun hyvämaineinen pantava hutsu tekee kimppaduunia jonkun sellaisen kanssa kenestä mielikuva huono, jotenkin sitä alkaa ajattelemaan siitä hyvästäkin ettei viitsi varata aikaa kun on kaveri sen huonon kanssa.
Taso jotenkin laskee.

Ei vaikuta. Voin kyllä kuvitella jonkin ääritapauksen jossa hupakko joka ei ole osunut tutkaan kimppailee hyvän tuntemani hupakon kanssa, niin saattaa herätä kiinnostus myös toiseen. Eli voi nostaa toisen kiinnostavuutta jossain ääritapauksessa.

En osaa kuvitella toisin päin eli hupakko josta tykkään kuin hullu puurosta, alkaisi muuttua vähemmän kiinostavaksi koska duoilee sellaisen kanssa joka ei minua sytytä. No way!
#maksuseksionihanaa

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #6 : Elokuu 25, 2020, 20:17:59 »
Kyllä vaikuttaa. Yhdessä kimpassa olin ja jälkikäteen toinen hupakko otti yhteyttä ja kyseli etumaksua jos tulisin häntä tapaamaan. Vähän maksoin ja kusetushan se, vaikuttaa sen verran että en ole kyllä hänen kimppakaverinsa vastaanotollekaan ihan heti menossa.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #7 : Elokuu 25, 2020, 20:29:51 »
Vaikuttaa. Enemmän tästä hyötyy se toinen, kuka on kenties minulle tuntematon. Kimppailulle on olemassa edellytyksiä, mitä käsiteltiin toisessa keskustelussa. Saattaisin ajatella näiden perusehtojen täyttyvän, joten ehkä heissä on jotain samantyylistä kivaa. Tapaamisessa voisi ikään kuin ottaa pienen riskin, mitä uudet tuttavuudet aina ovat ja silti pakettiin kuuluisi jotain ihanaa tuttua. Ennen tapaamisen sopimista katsoisin kuitenkin sen toisenkin ilmoituksen. Mikäli sieltä löytyisi jotain, mikä ei missään olosuhteissa saisi Palkoa vihertämään, en sopisi tapaamista tähän kimppaan. Silti voisin tavata sitä ennestään tuttua yksityistapaamisella. Ennestään tuttu ei siis saisi miinusta kimppailusta.

Jos molemmat olisivat tuttuja ennestään, siinä tapauksessa voisi kehitellä jotain kimppaan sopivaa hyväksi havaittua kivaa, niin kuin muutenkin tutussa tapauksessa.  :)

Molempien ollessa tuntemattomia, olisin tarkempi kummankin ilmoituksen kanssa ja ne perusehdot pitää edelleen täyttyä. Vaikutukset tapaamiseen puolin toisin saattaisivat olla helpommin plussattavia tai miinustavia.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #8 : Elokuu 25, 2020, 20:41:31 »
Jos puhutaan kotimaisista palveluntarjoajista niin joskus, ja silloin oikeastaan yksinomaan myönteisesti. Eli enimmälteen iloinen yllätys että kimppailumahdollisuuskin löytyy vallankin jos on tavannut edes toisen duon osapuolista etukäteen. - Muutenhan Naisten yhteistyökuviot/muu elämä eivät ainakaan meikäläiselle kuulu, näin olen fundeerannut.

Ulkkariduojen ollessa kyseessä moisia ei oikeastaan ehdi juuri suuremmin miettiä (puhun lähinnä itänaapurien sekä virottarien tapauksista) sillä heitin kohdalla se on ollut yleensä "upporikas tai rutiköyhä"-pelaamista ja vallankin lahden eteläpuolella liikuttaessa se on ollut soitto, sopiminen ja sitten touhuamaan. Tai sitten olen tavannut toisen edellisenä iltana ja kysynyt löytyisikö mahdollisesti ystävätärtä mukaan seuraavalla kerralla. Silloin näkee paikan päällä pakostikin onko kyseessä pelkkä rahastus vai ovatko kimppailijat vähän enemmänkin kuin pelkkiä kavereita/kämppiksiä keskenään. Yleensä näissä tapauksissa ei sellaista kiihkeätä tyttöjen välistä kivaa näy (johtuen kai etupäässä heitin kulttuurista), mutta kiihottavuus syntyy ainakin omalla kohdallani jo siitä että voi olla kahden Naisen kanssa samanaikaisesti tai ainakin vuoronperään. Ja on se niinkin toiminut.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #9 : Elokuu 25, 2020, 20:49:30 »
Joo, vaikuttaa.
Seura tekee kaltaisekseen.

Silloin kun hyvämaineinen pantava hutsu tekee kimppaduunia jonkun sellaisen kanssa kenestä mielikuva huono, jotenkin sitä alkaa ajattelemaan siitä hyvästäkin ettei viitsi varata aikaa kun on kaveri sen huonon kanssa.
Taso jotenkin laskee.

Ihan varmasti alkaa vaikuttamaan myös omiin asiakassuhteisiin mitä ottaa vastaan yksin. Ne vähenevät.

Maine on kumma asia. Sen voi menettää tekemättä mitään. Huono seura riittää ja sitten onkin samassa kastissa tahtomattaan.

Hiton hyvä aihe mietittäväksi.

Voisiko sellainenkin ajattelutapa toimia, että jollakulla aiemmin huonossa seurassa menneellä menisi elämäntaparemontin ja huonojen ihmissuhteiden karsimisen myötä nykyään paremmin kuin ennen, jos tilalle on löytynyt sitä ns. itselle parempaa seuraa? Eli jos nykyään on hyödyllisemmässä ja terveellä tavalla välittävässä seurassa, jossa niitä ikäviä ihmisiä, persoonallisuuspiirteitä ja ikäviä sivuvaikutuksia lieveilmiöineen ei vain yksinkertaisesti ole, niin ei oma elämäkään ole välttämättä enää silloin "huonoa" tai "pahaa".

Näin kävi vajaa vuosi sitten esimerkiksi minulle, kun elämänlaatuni parani, ja hyvillä asioilla on tapana tarttua huonojenkin tavoin, jos itse päättää ja haluaa niin, koska olemme oman itsemme johtajia, päätöksentekijöitä ja vastuunottajia, emme täysin ulkoisten voimien ja kohtalon riepoteltavana. Jos emme voisi vaikuttaa itseemme, toiveisiimme ja päätöksiimme eli mitä haluamme elämältämme ja mihin päin suuntaudumme sekä teemme sen pohjalta parhaamme mukaan asioita, ei millään varmaankaan olisi enää mitään väliä, mutta onneksi tiedän, että asiat eivät suinkaan ole.

Eikä kaikilla hankalassa elämäntilanteessa huonoilta vaikuttaineillakaan ihmisillä välttämättä sisällään ole sellaista absoluuttista pahaa, kuin jos vertaa sellaisiin ihmisiin, jotka kantavat paskaa sisällään koko elämänsä eivätkä edes halua tai yritä missään vaiheessa muuttua parempaan suuntaan kasvamalla aikuiseksi. En tiedä, uskotko Aulis sitten minua enemmän siihen, että joskus hetkellisesti huonosti menneellä ihmisellä on sama pahuus aina sisällään (kykenemättä muuttumaan henkisen kasvun ja elämänkokemuksen suoman viisauden avulla), mutta minä en sellaiseen potaskaan usko. Niin kuin en usko joulupukkiin ja joihinkin lapsille suunnattuihin satuihin.

Nykyään uskon, että aika monetkin ihmiset ovat alkaneet jälleen luottamaan ja uskomaan minuun eri tavalla kuin mitä oli tilanne tuossa elämänvaiheessa, joka kahden vuoden aikana kärjistyi kolmen kuukauden pätkissä viime vuoden syksyyn asti sekä tapahtui siviilielämäni puolella eli ei missään näissä eikä muussakaan duunissa. Huono seura ajoi huonoihin tekoihin silloin, ja nykyään luenkin tarinaa nimeltä Huonossa seurassa. Heheh, minulla tuokin kirja on jo hyvällä alulla kollegan hankkimana ja Viveca Stenin alkujaan kirjoittamana. ;D

Ja vielä tähän kommenttini loppuun, jos homma toimii, asiakkaita lappaa tyytyväisellä tahdilla niin kuin nykyään on toiminut jo pidemmän aikaa melko tasaisen varmasti, niin silloin minulle on aivan sama, mitä esim. joku Juntti-Erkki Pekka Poteroinen tai pari sen hassua kaveria tältä foorumilta tai muualta ajattelee minusta, jos ei kykene ymmärtämään, etten ole enää nykyään millään järjellisellä selityksellä samaistettavissa johonkin sellaiseen hahmoon, joka oli varjo entisestä siinä ohimenneessä huonommassa elämänvaiheessa eikä onneksi enää nykyään. Ja koska juurihan perustelin ja psykologiaa sekä elämänfilosofiaa lisääkin lukevana ja kiinnostuneena selitän kyllä halukkaille ei-skeptikoille ilman muuta tarkemmin sen, miten ihminen voi oikeasti muuttua ajattelemalla omilla aivoillaan, kasvamalla aikuiseksi ja ottamalla vastuuta elämästään.

Että se siitä, ja varmasti heikomman kauden jälkeen paremmin menevillä ihmisillä voi maine ainakin osittain jollei lähes kokonaankin heistä ja yleisöstä/asiakaskunnasta riippuen jälleen kohentua ja palautua. Ja jos joku toinen hengaa samassa seurassa silloin, niin seurahan tunnetusti tekee kaltaisekseen eli toisin sanoen pidot paranee entisestään. Tästä syystä kerroin jo kollegalleni, että itse asiassa nyt duokimppoja tehdessämme olemme Voimakaksikko Tehotyttöjä, ja siksi minä ja LB voimme taatusti olla jatkossakin ylpeitä itsestämme ja toisistamme yhteistyötä tekemällä sekä toisiamme voimistamalla keskinäisen tuen avulla. :)

Tämän Zorbaksen tähän lankaan aiemmin kirjoittaman kommentin halusin vielä lainata tähän koriste-esineeksi somistamaan vielä korostetusti ja ansaitusti tätä keskustelua:

Lainaus
Ei vaikuta. Voin kyllä kuvitella jonkin ääritapauksen jossa hupakko joka ei ole osunut tutkaan kimppailee hyvän tuntemani hupakon kanssa, niin saattaa herätä kiinnostus myös toiseen. Eli voi nostaa toisen kiinnostavuutta jossain ääritapauksessa.

En osaa kuvitella toisin päin eli hupakko josta tykkään kuin hullu puurosta, alkaisi muuttua vähemmän kiinostavaksi koska duoilee sellaisen kanssa joka ei minua sytytä. No way!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2020, 20:53:50 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #10 : Elokuu 26, 2020, 08:22:05 »
No mitä vittua nyt taas.

"Mä en tee mun esitelmää Rikun kaa. Seiskalla se teki ympäristöjulisteen Hannan kaa, vaik Hannan kaa ei saanu kaveerata. Ku Hannal näkyy ikenet sillee ällösti sillon ku se hymyilee ja sil ei ees oo mikää hyvä musiikkimaku. Riku voi tehä tänki esitelmänsä iha kahestaan sen Hannansa kaa."

Täällä puhutaan maksullisesta seksistä aikuisten kesken. Kasiluokkalaisille minulla on vahva suositus siirtyä muille foorumeille.
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #11 : Elokuu 26, 2020, 08:41:10 »
Ajatellaan, että tyttö joka on usein raportoitu ohareista, ennakkomaksun huijaamisesta ja muusta sopimuksen pettämisestä alkaa tekemään kimppaa muuten kiinnostavan tytön kanssa, niin kyl se viimeksi mainittu mun silmissä menee myös no go -luokkaan.

yt Kasiluokkalainen (en aio siirtyä muille foorumeille (vielä))
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #12 : Elokuu 26, 2020, 08:51:20 »
En ole asiakkaan roolissa, mutta kyllä se, kenen kanssa kollega tekee yhteistyötä, saattaa vaikuttaa käsitykseeni kollegasta. Jos kollega tekee yhteistyötä tunnetusti epäluotettavan (runsas päihteiden käyttö, huijaamiset ym.) henkilön kanssa, niin mietin kaksi kertaa, haluanko olla kummankaan kanssa tekemisissä. Sen sijaan, jos kollega tekee yhteistyötä vaikka huonolla ulosannilla varustetun, tai vaikkapa hankalankin kollegan kanssa, niin sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Saatan jopa ajatella kollegan olevan poikkeuksellisen empaattinen ja yhteistyökykyinen.

Kirjoituksellani en viitannut kehenkään tiettyihin kollegoihin erityisesti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #13 : Elokuu 26, 2020, 08:52:02 »
yt Kasiluokkalainen (en aio siirtyä muille foorumeille (vielä))
En aio minäkään. Ja jos alkaa ahdistamaan, voi sinne siirtyä itse.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #14 : Elokuu 26, 2020, 08:52:56 »

Huono seura ajoi huonoihin tekoihin silloin,

Kerro toki lisää!
Ihanat naiset.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #15 : Elokuu 26, 2020, 09:02:02 »
Tuli mieleen tuolta aiemmasta postauksesta, että sitten jos kiinnostava tyttö alkaa tekemään toisen kiinnostavan kanssa kimppaa, niin se on kiinnostava^2 :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2020, 09:06:10 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #16 : Elokuu 26, 2020, 09:07:02 »
Tuli mieleen edeltävästä postauksesta, että sitten jos kiinnostava tyttö alkaa tekemään toisen kiinnostavan kanssa kimppaa, niin se on kiinnostava^2 :)

Ajattelen juuri samoin. Ihan sikakivaa. 😍
Amator

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #17 : Elokuu 26, 2020, 09:38:20 »
Mielenkiintoinen kysymys.
Jos yhden kanssa on toimiva kemia, niin voiko olettaa että jos hän kimppailee jonkun kanssa niin tälläkin voisi olla samanlaista yhteensopivuutta ja jopa kerrannais- tai buusterivaikutusta?
Itselläni kyllä positiivinen mielenyhtymä vaikuttaa. Jos mukavana ja tolkullisena (siis seksikkyyden jne lisäksi) tuntemani hupakka valitsee itselleen kimppakaverin, niin lähtökohtaisesti luotan hänen hyvään arvostelukykyynsä. Tämähän lähtee siitä, että hupakon mielestä seksi on oikeasti kivaa :-)
Teorian lisäksi omat käytännön kokemukseni tukevat tätä. Kiitokset heille jotka ovat olleet mukana :-)
❤️
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #18 : Elokuu 26, 2020, 09:51:33 »
Kyllä vaikuttaa. Yhdessä kimpassa olin ja jälkikäteen toinen hupakko otti yhteyttä ja kyseli etumaksua jos tulisin häntä tapaamaan. Vähän maksoin ja kusetushan se, vaikuttaa sen verran että en ole kyllä hänen kimppakaverinsa vastaanotollekaan ihan heti menossa.

Tätä näkökulmaa en tullut ajatelleeksi. Otan takaisin, jos toinen on huijauksiin taipuvainen, niin vähintäänkin saa varoivaiseksi myös sen kimppaa tekevän suosikkihupakon kanssa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako mielikuvaan hupakosta se kenen kanssa hän kimppailee?
« Vastaus #19 : Elokuu 26, 2020, 10:51:25 »
Varmaan silloin vaikuttaisi, jos tietäisin tästä kimppakaverissa olevan jotain epämääräistä, kuten päihdeongelmat tms. Noin yleensä en kuitenkaan tiedä juuri mitään tapaamistani hupakoista, joten tämä jää vähän akateemiseksi ajatusleikiksi.

Eli eipä taida vaikuttaa käytännössä.