Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ketä kaipaat ?  (Luettu 75307 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1012
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #240 : Syyskuu 15, 2020, 18:38:11 »
Vakkariani Johannasia tulee toisinaan muisteltua ja aiheesta ;)

Muistakaa nyt äijät, että parhaat hupsukat häviävät yleensä parissa vuodessa ja niin kävi tässäkin tapauksessa.

Ehkä tuossa on osin perääkin, parissa vuodessa tekee kyllä oivan pesäMUNAN loppuelämälle. Etenkin jos on oma niche, tai kroppa mintissä ja palvelut pelaa. Olen periaatteessa joskus vähän kade siitä, että olen mies enkä nainen. :D :-*

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #241 : Syyskuu 18, 2020, 23:39:39 »
Kaipaan nimimerkkejä Iprman1 ja LOS. Bannattu Iprman1 on hyvä foorumiystäväni ja sillä tavalla rohkea ja viitseliäs mies, että jaksoi tuoda esiin erilaisen poliittisen näkemyksensä sekä maailmankuvansa kuin nämä seksisaittia dominoivat persut. Iprmanin kanssa jaamme lisäksi suuren rakkauden maailman kauneimpaan  järveen Saimaaseen. Iprman1 ymmärtää syvästi Saimaan luonteen ja tietää Saimaan parhaat ottipaikat ja pyytävimmät vieheet   :).

LOS oli sexwörkillä todellinen Thaimaan tietäjä. LOS tiesi kyllä kaiken Pattayan iloista ja suruista. Ja oli tosi hyvä kirjoittaja. LOS kirjoitti niin hyvin ja elävästi, että kuljin aina hänen reppuselässään pitkin öistä Pattayaa. Tutuiksi tulivat kaikki Soit, imutusmestat, shorttibaarit ja Walking Streetit. Välillä joimme muutaman putelin Heinekenia krapulaamme. Yöt nussimme hotellin baarityttöjä ja nukuimme hotellihuoneemme toiletin lattialla. Ja seuraavana päivänä sama rumba uudestaan. LOS kirjoitti sexwörkin parhaat ulkomaan rapsat. Ja lisäksi säästin paljon rahaa ja vaivaa LOS:in avulla. Minun ei koskaan tarvinnut ostaa kalliita Aasian lentoja, istua kymmentä tuntia polvet koukussa lentokoneessa, kärsiä Thaimaan trooppisessa kosteassa helteessä, pelata jotakin typeriä noppapelejä luku- ja kirjoitustaidottomien Isaan maakunnasta tulleiden maalaistyttöjen kanssa. LOS teki kaiken tämän puolestani. Kaipaudella. Kiitos ja kumarrus  :D.

Poissa Lone

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #242 : Syyskuu 19, 2020, 01:12:32 »
Kuvankaunis vaalea ja pitkähiuksinen Barbara (Barbi) kävi Helsingissä viimeksi joulukuussa. Sitä ennen oli vieraillut melko usein runsaan puolentoista vuoden ajan. Upea ja sydämellinen tuttavuus, jota ainakin minä olen kaivannut kovasti... Mut palaakohan enää ollenkaan Suomeen?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #243 : Syyskuu 23, 2020, 18:53:16 »
Puliukko - gigoloa foorumille. Saataisiin seisovaan veteen liikettä.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #244 : Syyskuu 24, 2020, 11:33:48 »
Puliukko - gigoloa foorumille. Saataisiin seisovaan veteen liikettä.

Tuskin hetkeen tulee.
Tuli niin sekopäisiä viestejä facebookissa että olen yrittänyt kaksi kuukautta ymmärtää mitä vittua ne tarkoittaa.

Mutta te olette kuin kaksi marjaa!
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #245 : Syyskuu 24, 2020, 11:50:12 »
Mulle hän on vain foorumilta tuttu, mutta tehän olette olleet  tekemisissä muutenkin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #246 : Syyskuu 24, 2020, 11:53:59 »
Mulle hän on vain foorumilta tuttu, mutta tehän olette olleet  tekemisissä muutenkin.

Niin se ääni muuttui kellossa.

Oot sä kyllä hassu pappa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #247 : Syyskuu 24, 2020, 12:13:04 »
Jep, kaipaan häntä foorumille, mutta tavannut en ole kuten sinä. Mikä tässä sekakäyttäjälle oli niin vaikeaa ymmärtää?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #248 : Syyskuu 24, 2020, 12:30:17 »
Jep, kaipaan häntä foorumille, mutta tavannut en ole kuten sinä. Mikä tässä sekakäyttäjälle oli niin vaikeaa ymmärtää?

Ota ihan rauhassa pappa.
Nitro kielen alle ja hengitä.
Ei mitään ongelmaa, kaikki on ihan hyvin.

Sun hilfigerin kalsarit kuivuu tuolla pyykkinarulla. Älä hätäile.
Why so fragile?

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #249 : Syyskuu 28, 2020, 14:30:06 »
Johannasi, ensimmäinen Suomi Kurtisaani ja teki Fuck Berryyn lähtemättömän vaikutuksen ja sai sellaisen kuvan, että voisin polkea häntä tai hänen kanssaan kohti auringonlaskua ;D

Hattaraa, koska sen maistamista olin odottanut pitkään ja one and only meni jännityksen piikkiin.

Seuraavaksi kaipaan Ilona Tequilaa "hetken tyttöystäväksi" jonka odottaminen on jo alkanut käymään niin sietämättömäksi, mutta uskoisin että odotus tullaan palkitsemaan?

Kaipaan toki tulevaisuudessa vielä NinniNeidin kanssa tapaamista ja haluan päästä kokemaan ne, mitä kaikkista kauniista olen saanut lukea rapsoista..muitakin ihania hupakoita on to do-listalla, mutta pikku hiljaa eteenpäin.

Ja viimeisenä kaipaan rahaa, jotta voisin ne kiikuttaa useammin näille Suomalaisille kurtisaaneille.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5311
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #250 : Lokakuu 12, 2020, 10:45:14 »
Harmikseni kocour näyttäisi poistuneen foorumilta. Jään kaipaamaan lukuisia keskusteluja joita hänen kanssaan kävin. Oli varmaankin minulle läheisin foorumkirjoittelija.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #251 : Lokakuu 12, 2020, 11:04:14 »
Harmikseni kocour näyttäisi poistuneen foorumilta.

Tätä mä vähän pelkäsin.
Toisaalta jos foorumi ottaa enemmän kuin antaa niin tekee välillä kuukausienkin tauko foorumilta hyvää.
Uskon, toivon ja saatan jopa vetää hiljaisen rukouksen sen puolesta että asiallinen mutta värikäs persoona palaa takaisin akut ladattuina.
Mutta eniten kaipaan seisovaa kyrpääni. Se oli minulle kovin rakas.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2020, 11:06:29 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #252 : Lokakuu 12, 2020, 11:08:35 »
^^
Nou hätä, lööperi on aktivoitunut siellä toisella keskustelufoorumilla ;D
Mutta juu, entisen rakastettuni Kocourin poissaolo jättää tyhjän paperin tänne foorumille.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5311
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #253 : Lokakuu 12, 2020, 15:42:39 »
^^
Nou hätä, lööperi on aktivoitunut siellä toisella keskustelufoorumilla ;D
Mutta juu, entisen rakastettuni Kocourin poissaolo jättää tyhjän paperin tänne foorumille.
En minä lööperiä kaipaa.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6740
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #254 : Lokakuu 15, 2020, 21:05:39 »
Häntä, joka on parhaillaan tauolla näistä hommista. On gfe:tä... ja sitten on hänen GFE:nsä, jotain aivan pyörryttävän ihanaa.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #255 : Lokakuu 18, 2020, 03:02:01 »
Ehkä vähän synkempää mutta pappaani. Viimeisestä kohtaamisesta on yli 10v mutta silti hänen muisto on vahvasti selkärangassa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5311
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #256 : Lokakuu 29, 2020, 19:26:58 »
Pitää taas purkaa mieltä. Mulla on ikävä kocouria. Tehän foorum-tunnette kocourin, samoin minä, foorum-tunnen. Olemme toki saman kylän miehiä mutta emme ole tavanneet. Tunnen vain foorumilta. Kocourhan oli tunnettu pitkien viestien ja erilaisten kertomusten miehenä, kirjoitteli myös paljon matkakertomuksia. Niitä oli todella hauska lukea, siksikin kun kocourin käyttämä kieli oli ensiluokkaista ja hänellä oli laajasti tietoja ja kokemuksia eri asioista.

Minä en enää muista kumpi meistä oli se joka laittoi toisellemme ekan yv:n. Mutta me laitettiin niitä aina silloin tällöin toisillemme. Meillä oli monia puheenaiheita joista keskustelimme. Aina joskus kun kirjauduin foorumille, huomasin että olen saanut yv:n kocourilta. Sillä oli aina joku pitkä ja mielenkiintoinen tarina jonka hän minulle kertoi. Niitä oli tosi mukava saada ja lukea. No aina tietysti kirjoitin hänelle myöskin mutta enpäs minä ole hänen vertaisensa tarinankertoja, koitin toki aina miettiä että mistä kirjoittaa ja kun kommentoin viestejään, koitin laittaa vähän enemmän kuin "joo, mielenkiintoista". Täysin kelvoton viestikaveri en silti ollut koska sain aina toisinaan niitä viestejä.

Sitten ihan yllättäen huomasin - olen maininnut asiasta tässä ketjussa joku aikaa sitten - että kocour on poistanut täältä nimimerkkinsä. Se tuli yllätyksenä ja minua harmitti. Mutta nyt kun on kulunut jo jonkun aikaa, olen huomannut itsessäni huonon fiiliksen: kun kirjaan itseni foorumille, tiedän että yv-boksissani ei ole odottamassa yv:tä kocourilta eikä sitten tietenkään itse foorumillakaan ole hänen kirjoittamia uusia viestejä, joita aikanaan oli mukava lueskella.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #257 : Lokakuu 29, 2020, 19:33:09 »
Muutamaa nikiltä mainitsematonta hupsukkaa, varsinaisia seksin ylipapittaria ja hauskoja geishoja muutenkin ;)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7786
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #258 : Marraskuu 01, 2020, 09:43:28 »
Pari kynttilää tuli jälleen sytytettyä hautuumaalla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketä kaipaat ?
« Vastaus #259 : Marraskuu 01, 2020, 09:52:50 »
Pari kynttilää tuli jälleen sytytettyä hautuumaalla.

Sama täällä, yksi kynttilä lapselleni ja toinen ystävälleni.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.