Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullisen seksin portinvartiointi.  (Luettu 4362 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Maksullisen seksin portinvartiointi.
« : Elokuu 15, 2020, 12:35:39 »
Wannabe hutsu haastaa Turskapapan vääntöön maksullisesta seksistä ;D

^
Naureskelin sitä samaa.  ;D

Minä taas en naura. Tässä viitattiin alun perin siihen, että Turskapappa rupesi kyseenalaistamaan erään henkilön kertomusta omasta seksityöstään, ja minä vastasin, että mitäs jos seksin ostajat eivät kyseenalaistaisi myyjien toimintatapoja ja myyjät taas eivät kyseenalaistaisi ostajien toimintatapoja.

Osaan nimetä Sihteeriopiston ajoilta kaksi tyttöä, jotka halusivat kokeilla seksin myymistä, mutta joiden ura tyssähti pariin ensimmäiseen asiakkaaseen nimeltä mainitsemattoman turskan hyökkäävän foorumikäytöksen vuoksi. Nämä tytöt olivat vasta kokeilemassa, että millaista tämä on, ja etsimässä itselleen sopivia toimintatapoja. Mutta kun paikalle pärähti nimeltä mainitsematon kertomaan, että mikä on tässä skenessä ainoa oikea tapa mainostaa palveluita, sopia tapaamisia, tienata ja käyttää rahaa ja ylipäänsä olla nainen, niin siinähän nuoret tytöt säikähtivät, että ei meistä ole tähän, emme me pysty vastaamaan tällaisia odotuksia.

Minä olin heistä kolmas. Kesäkuussa 2016 päätettiin tyttöjen kanssa repäistä ja tehdä kunnon massit säästöön jatko-opintoja varten. Mutta kun sellainen "yhteisön vanha veteraani" hyökkäsi heti päälle arvostelemaan kaikkea, mitä kokeilimme, ja naureskelemaan yrityksillemme päästä yhteisöön mukaan, niin siinä tuli tosi musertava fiilis, että ei meistä voi ikinä olla tähän. Emme uusina tienneet, miten päästä yhteyteen toisten seksinmyyjien kanssa, joten koko ymmärryksemme alasta rakentui sen foorumin varaan. Ja siellä kun joku "selkeästi kokenut ja tietäväinen" jäsen jakeli mukamas absoluuttisina totuuksina sellaisia neuvoja, jotka eivät yksinkertaisesti olleet sovellettavissa niihin käytännön tilanteisiin, joissa me yritimme pillua myydä, niin ei siitä tullut yhtään mitään. Se loppui se kokeilu lyhyeen.

Aika tarkalleen kahta vuotta myöhemmin, kesäkuussa 2018 minä sitten ajattelin, että hei, miksikäs helvetissä minä yrittäisin muovata omaa toimintaani sellaiseksi, mitä sen pitäisi jonkun anonyymin sedän mielestä olla. Ei tähän mitään foorumia tarvitse, kun pillu on miehiä kiinnostanut jo aikana ennen tietokoneitakin. Minä sitten aloitin alusta lähtien uudelleen ja olen selvinnyt, vaikken kaikkia foorumin anonyymejä aina miellytäkään. Kavereita en kuitenkaan enää onnistunut suostuttelemaan uuteen yritykseen, emmekä nyt sitten ole paljoa enää yhteyksissä olleetkaan.

Seksin myyminen ei ole helppoa, eivätkä kaikki pysty siihen. Seksin ostamisessakin on varmasti omat vaikeutensa, joita minä en myyjänä voi ymmärtää. Yhteiskunta ei oikein pidä meidän seksikauppaan osallistujien puolia, mutta on kuitenkin joitain pieniä asioita, joita me itse voimme tehdä helpottaaksemme tätä koko hommaa toisillemme. Jos kuitenkin sen sijaan suhtaudumme toisiimme vihollisina, vaikeutamme toistemme elämää ja revimme ilkeämielistä huumoria toistemme kustannuksella, niin sehän vain pienentää joukkoamme. Mitä vaikeammaksi me tämän toisillemme teemme, sitä vähemmät ihmiset kykenevät pysymään vauhdissamme.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2020, 12:45:24 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2020, 13:05:39 »
Mietin, miksi minun kommennit on lainattu tässä yhteydessä.
En ole maininnut sinua missään, enkä sen liiemmälti ole sinua tarkoittanut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #2 : Elokuu 15, 2020, 13:37:19 »
No liitäpä sitten siihen viestin yhteyteen, että ketä tarkoitat, kun me normaalit oliot emme puhu hymiötä.
En ole tiettävästi tilivelvollinen sinulle.
Tämä on julkinen foorumi ja ihmiset kirjoittelee tänne mitä sattuu satunnaisesti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #3 : Elokuu 15, 2020, 13:46:10 »
Niin kirjoittaa. Ja sitten kun ne kirjoitukset saavat kaksi nuorta naista perääntymään seksinmyyntiaikeistaan, niin se on niiden kirjoitusten seuraus.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2020, 14:27:46 »
Hienoa, että ovat perääntyneet vain minun sanojeni voimasta.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2020, 14:48:16 »
Jos anonyymi foorumikirjoittaja jo näin pahoin järkyttää niin oli heille ehdottomasti parempi ratkaisu lopettaa heti alkumetreillä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2020, 14:50:24 »
Ensin sanoit, että et ole koskaan ketään tyttöjä ajanut alalta pois. Nyt sanot, että hyvä juttu, kun olet onnistunut ajamaan tyttöjä alalta pois.

Yritä nyt päättää, että mitä defenssiä haluat käyttää tässä kahdenkeskeisessä asiassa, jonka itse valitsit raahata julkiseksi, ja josta et siis tod. ole missään vastuussa ja jolla ei tod. ole mitään tekemistä sinun kanssasi.

Ja toisetkin voivat keskustella aiheesta, jos tämä jotain ajatuksia jossakussa herättää. Minussa tämä ainakin herättää paljon ajatuksia, enkä haluaisi tämän keskustelun nyt jäävän vain siihen, että Villerius yksin puolustelee täällä omaa nettikius- ei kun siis "suoraa puhettaan".

Alkuperäiseen aiheeseen liittyen, netissä on ehkä vähän liian helppoa esiintyä muuna kuin mitä on, ja liian helppoa olla näkemättä sitä, mitä vaikutuksia omalla toiminnalla on toisiin ihmisiin. Tähän syyllistyvät siis tietysti "kaikki muut", mutta myös minä itse. On helppoa olla ekspertti, joka sanelee, miten kaikkien toistenkin kuuluu toimia, koska se oma tapa on tietysti aina paras tapa. Ja varsinkin kun seksi ja seksuaalisuus ovat niin iso osa ihmisen koko minuutta, sekä myös kanava purkaa omia pelkoja ja turhautumisia, niin ristiriitatilanteissa roihahtaa tosi helposti. Se on hirveän epäkäytännöllistä. Seksikaupassa voisi oikeasti keskittyä paljon enemmän hauskanpitoon ja oman elämänlaatunsa kohentamiseen, mutta silti se menee liian monesti siihen, että jäädään vain kehittämään toisten ihmisten kanssa kaikenlaisia ristiriitoja. Ja itsehän yritän jatkuvasti työstää itseäni tässä asiassa, etten leihahtelisi niin turhasta kuin joskus väsyneenä ja vittuuntuneena tulee leihahdettua.

Joskus vain tuntuu siltä, kuin olisin ainoa, joka yrittää rakentaa itsestään paremman, ja se on tosi väsyttävää.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #7 : Elokuu 15, 2020, 14:52:15 »
Ensin sanoit, että et ole koskaan ketään tyttöjä ajanut alalta pois. Nyt sanot, että hyvä juttu, kun olet onnistunut ajamaan tyttöjä alalta pois.
Jos sinä niin minun väität tehneen, sen täytyy olla totta ja siis en voi muuta vastata.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #8 : Elokuu 15, 2020, 15:12:36 »
Jos anonyymi foorumikirjoittaja jo näin pahoin järkyttää niin oli heille ehdottomasti parempi ratkaisu lopettaa heti alkumetreillä.

Olen siinä asiassa samaa mieltä, että jos yleinen, seksiaiheinen foorumikeskustelu järkyttää, niin sitten seksikauppa ei kenties ole itselle kovin ominainen valinta. Mutta kun puhutaan ihan henkilöön itseensä kohdennetusta julkisesta ivailusta ja yksityisviesteillä kiusaamisesta, niin se on eri asia. Jokainen voi itse miettiä, miltä tuntuisi kokeilla uutta juttua ensimmäistä kertaa, ja saada vastaukseksi vain kokeneemman tekijän haukkumista ja julkista ivailuun yllyttämistä.

Sellaisesta minäkin järkytyin silloin nuorempana. Mutta kun mietin asiaa uudestaan ja päätin tietoisesti tehdä omat valintani oman tilanteeni mukaan, kuuntelematta liiaksi toisten kritiikkiä, niin ihan hyvin olen sen jälkeen selvinnyt. Olen sen seurauksena kovettunut, ja jollain tavalla myös muuttunut välinpitämättömämmäksi henkisiä ärsykkeitä kohtaan. Minusta olisi kaikille mukavampaa, jos seksinmyyjänä olisi helpompi menestyä ilman, että sitä varten tarvitsee kovettua samanlaiseksi rupsahtaneeksi, pökäleitä viskovaksi mummeliksi, kuin minä.

Ja sama pätee ehdottomasti myös toisin päin. Kuten kaikki varmasti tietävät, saan paljon sellaisia yhteydenottoja, jotka ovat sanalla sanoen hölmöjä. Olen urani aikana oppinut aina vain paremmaksi käsittelemään niitä, mutta olen varmasti myös tullut säikäyttäneeksi joitain ensikertalaisia turskia kokonaan vetäytymään seksin ostamisesta. En halua omalla toiminnallani aiheuttaa sellaista.
Eläkkeellä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #9 : Elokuu 15, 2020, 18:27:04 »
^Relaa vähän. Minusta sinä väännät nyt pienestä jutustelusta jotain aivan liian isoa juttua.

Minä vaan epäilin mahtaako tuolla tyylillä olla markkinat isot. Minä en ketään pakota muuttamaan tyyliään. Minulla ei ole minkäänlaista valtaa Suomen huoraskenessä. En tunne toisia turskia muuten kuin forkalla. En  lähettele yksityisviestejä. Vastaan jos joku kysyy, mutta en muuten. Näin ollen en myöskään kuulu mihinkään turskien kuppikuntiin enkä ole edes vuosiin tavannut ketään kertoen kuka olen forkalla. Kaiken huipuksi normioloissa panen useammin ulkomailla kuin Suomessa.

Olen aika ihmeissäni tästä jutusta. Ei kiinnosta jatkaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #10 : Elokuu 15, 2020, 18:47:17 »
Turskapappa, en tietenkään tarkoittanut, että juuri sinä olisit Suomen pahin tyyppi. Ymmärrän, että tämänpäiväisistä kirjoituksistani voi tulla se vaikutelma, mutta se oli sattumaa, koska tuonne lainaukseen nyt vain sattui osumaan juuri sinun nimimerkkisi. Tämä ketjun aloitus ei kuitenkaan ollut kohdistettu juuri sinuun. Ne asiat, mitä sanoit aiemmin siellä toisessa ketjussa, olivat minun mielestäni vähän ikävän sävyisiä, mutta eivät nyt sentään mitään hirveää nettikiusaamista, johon nimenomaan sinä syyllistyisit enemmän kuin kukaan muu.

Minua vain uuvuttaa tämä yleinen, useiden eri kirjoittajien jutuista paistava asenne, joka vähättelee meitä seksityöntekijöitä ja tekemäämme työtä. Meidän työmme ei ole yhtä "oikeaa" kuin jonkun toisen työ. Me emme mukamas ymmärrä omaan työhömme liittyviä asioita yhtä hyvin kuin toisten alojen työntekijät. Me olemme mukamas muuhun väestöön verrattuna jotenkin huonompia ja vähemmän tosissaan otettavia. Ja jos joku meistä avaa suunsa ja sanoo, että ei ole kivaa tulla aina kohdatuksi kyseenalaistuksilla ja vähättelyllä, niin sitä sitten naureskellaan "mikä nauratti tänään" -ketjussa, että "hahhah miten hassua kun pikkutyttö yrittää leikkiä aikuista ja esittää tietävänsä jostain jotain".
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #11 : Elokuu 15, 2020, 23:18:25 »
Drama Queen -ketju taas vaihteeksi ;D
Pimpan myyjän kantsii vaan myydä sitä pimppaa ja jättää liika analysointi sen alan ammattilaisille.
En nyt tarkota, etteikö huora voi olla älykäs ja valveutunut, mutta tosi-asia on, että sen osoittamisesta meille ei makseta. En nyt välttämättä itseäni tuollaiseksi laske, mutta joskus olen varmaan liikaa äänessä.
Munaa suuhun, niin loppuu turhanpäiväiset syyttelyt ja höpinät.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #12 : Elokuu 16, 2020, 07:55:51 »
Meidän kannaltamme se menee juuri noin. Tarkoitus on tavata asiakkaita, eikä keskustella foorumeilla. Mutta nyt on loma joten minähän teen mitä haluan.

Asiakkaiden kannalta se taas menee niin, että mitä enemmän he pakottavat suita kiinni, sitä vähempiin suihin he saavat kikkelinsä työnnettyä.

Eikä kyllä meillä huorillakaan riitä yhtä paljon asiakkaita, jos täällä seisoo köriläät portilla mielivaltaisesti päättämässä, kuka pääsee sisään ja kuka ei.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #13 : Elokuu 16, 2020, 08:20:31 »
Se on nimenomaan meidän kaikkien yhteinen etu, että seksityöstä keskustellaan niinkuin aikuiset ihmiset ilman kiusaamista. Tätä foorumiakin käy lukemassa useat ihmiset koko tämän skenen ulkopuolelta. Se vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen seksityöstä, joka vaikuttaa lainsäädäntöön, joka vaikuttaa meidän kaikkien hyvinvointiin ja mahdollisuuksiin ostoseksin parissa. Myös ostajien mahdollisuuksiin ja oikeuksiin.

Te itse voitte vaikuttaa siihen, minkälainen käsitys ihmisillä tulee olemaan seksin ostajista. Itse yritän ainakin omalla toiminnallani somessa rikkoa niitä stereotypioita, joita ihmisillä on seksinmyyjistä. Joskus tietysti tulee näpyteltyä jotain vähemmänkin fiksua.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #14 : Elokuu 16, 2020, 08:30:06 »
Arvelen, että skenen ulkopuoliset henkilöt ihmettelevät tätä toimintaa jos palveluntarjoaja kutsuu julkisesti mahdollisia asiakkaitaan "köriläiksi ja setä-miehiksi". Mielestäni nämä ovat hyvin halventavia ilmaisuja ja luo asiakkaista kuvan limaisista naisia hyväksikäyttävistä miehistä jotka täytyisi saada tuomiolle mitä pikimmiten.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #15 : Elokuu 16, 2020, 09:37:03 »
Meidän kannaltamme se menee juuri noin. Tarkoitus on tavata asiakkaita, eikä keskustella foorumeilla. Mutta nyt on loma joten minähän teen mitä haluan.

Asiakkaiden kannalta se taas menee niin, että mitä enemmän he pakottavat suita kiinni, sitä vähempiin suihin he saavat kikkelinsä työnnettyä.

Eikä kyllä meillä huorillakaan riitä yhtä paljon asiakkaita, jos täällä seisoo köriläät portilla mielivaltaisesti päättämässä, kuka pääsee sisään ja kuka ei.

Minusta nimenomaan foorumilla kannattaa keskustella niin seksinmyynnistä kun ostamisestakin. Liiallisella asiakkaan lyttäämisellä ei meinaan tule olemaan tarjolla kikkeliä, minkä sinne suuhunsa laittaisi.
Myyjä ja ostaja ovat missä tahansa myyntitapahtumassa aina eri puolilla. Myyjä haluaa mahdollisimman ison voiton ja tyytyväisiä asiakkaita, jotka ostavat tuotteen tai palvelun uudestaan - ostajaa halveeraamalla tai hänen mielipiteitään vaikkapa keskustelufoorumilla rajoittamalla, ei saa tyytyväisiä asiakkaita.
Ostaja taas vertailee tuotteen tai palvelun ominaisuuksia, hintaa, saatavuutta ym. ja kertoo kokemuksistaan tai kyselee suosituksia toisilta saman tuotteen ostajalta.
Vai myykö joku sihteeri täällä henkeään ja sieluaan niin, ettei siihen päde normaalit myynnin ja markkinoinnin lainalaisuudet. Joskus tuntuu joidenkin kohdalla, että on tärkeämpää päteä, kun saada palvelunsa kaupaksi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #16 : Elokuu 16, 2020, 09:42:39 »
Meidän kannaltamme se menee juuri noin. Tarkoitus on tavata asiakkaita, eikä keskustella foorumeilla. Mutta nyt on loma joten minähän teen mitä haluan.

Asiakkaiden kannalta se taas menee niin, että mitä enemmän he pakottavat suita kiinni, sitä vähempiin suihin he saavat kikkelinsä työnnettyä.

Eikä kyllä meillä huorillakaan riitä yhtä paljon asiakkaita, jos täällä seisoo köriläät portilla mielivaltaisesti päättämässä, kuka pääsee sisään ja kuka ei.

Minusta nimenomaan foorumilla kannattaa keskustella niin seksinmyynnistä kun ostamisestakin. Liiallisella asiakkaan lyttäämisellä ei meinaan tule olemaan tarjolla kikkeliä, minkä sinne suuhunsa laittaisi.

Myyjä ja ostaja ovat missä tahansa myyntitapahtumassa aina eri puolilla. Myyjä haluaa mahdollisimman ison voiton ja tyytyväisiä asiakkaita, jotka ostavat tuotteen tai palvelun uudestaan - ostajaa halveeraamalla tai hänen mielipiteitään vaikkapa keskustelufoorumilla rajoittamalla, ei saa tyytyväisiä asiakkaita.
Ostaja taas vertailee tuotteen tai palvelun ominaisuuksia, hintaa, saatavuutta ym. ja kertoo kokemuksistaan tai kyselee suosituksia toisilta saman tuotteen ostajalta.

Vai myykö joku sihteeri täällä henkeään ja sieluaan niin, ettei siihen päde normaalit myynnin ja markkinoinnin lainalaisuudet. Joskus tuntuu joidenkin kohdalla, että on tärkeämpää päteä, kun saada palvelunsa kaupaksi.

Touché! Nina osuu keskelle maalitaulua kirjoitetuksessaan. 

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #17 : Elokuu 16, 2020, 09:59:18 »
Nina, minun ainoa pointtini tässä koko hommassa oli se, että meillä kaikilla olisi helpompaa, jos ketään ei lytättäisi.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #18 : Elokuu 16, 2020, 11:35:26 »
Nina, minun ainoa pointtini tässä koko hommassa oli se, että meillä kaikilla olisi helpompaa, jos ketään ei lytättäisi.

Jos tuo oli pääpointti, niin mitä se muu turhanpäiväinen höttö oli siinä ympärillä?
Tee toiselle se, mitä toivoisit itsellesi tehtävän. Oliko sinun aiheellista lytätä Turskapappa ja Villerius ilman ensimmäistäkään todistetta oletettujen tyttökaveriesi väärinkohtelusta.
Jos alkaa syyttelemään jostain jotain vaikkakin vaan nimimerkkiä, niin pitää iskeä vedenpitäviä faktoja pöytään. Muuten tuollainen on vaan turhaa puskista huutelua, joilla saa itselleen kyseenalaisen maineen.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin portinvartiointi.
« Vastaus #19 : Elokuu 16, 2020, 12:13:26 »
Minulla ei ole mitään henkilökohtaista Turskapappaa vastaan. Hän sanoo joskus joitain asioita sellaisella sävyllä, josta en pidä, mutta myös monet muut kirjoittajat käyttävät joskus kirjoituksissaan samanlaista vähättelevää sävyä. Ei kenenkään maailma siihen kaadu, jos joku joskus tekee jotain mistä minä en pidä. Tekstin tarkoitus ei siis ollut hyökätä ketään henkilöä kohtaan, vaan keskustella yleisesti tuosta vähättelevästä puhetavasta ja sen vaikutuksesta niin myyjiin kuin ostajiinkin.

Villeriusta en edes halunnut vetää tähän mukaan. Kirjoitin aloitusviestini ihan nätisti nimiä mainitsematta, mutta Villerius itse valitsi julkistaa kahdenkeskeiset kränämme tänne kaikkien nähtäville. Se oli hänen päätöksensä, ja siihen en voi astua väliin aikuista miestä komentelemaan, että mistä tapahtumista saa kertoa julkisesti ja mistä ei.

Minä voin vain omalta osaltani olla puimatta tätä yksittäistapausta yhtään pitemmälle tässä julkisessa keskustelussa. Yleisellä tasolla minun kokemukseni ja se, mitä näin kavereitteni kokevan, on minusta erinomainen esimerkki siitä, miten hölmöä tuollainen toisten lyttääminen on. Mutta tuon yksittäistapauksen nyppiminen henkilökohtaisella tasolla, että kuka teki ja mitä ja miksi, ei kuitenkaan minunkaan mielestäni vie tätä keskustelua mihinkään järkevään suuntaan. Se on nyt ollutta ja mennyttä, enkä tajua, miksi esittämäni esimerkin takana ollut henkilökohtainen riita piti repiä tähän kaikkien näkyville, kun en esittänyt mitään julkisia syytöksiä mitään nimimerkkiä kohtaan. Onneksi moderaattorit ovat vähän siivonneet täältä viestejä pois välistä.

Sinua Nina näkyy kiinnostavan järkevä seksikaupasta keskustelu, eikä niinkään henkilökohtaiset draamat. Sinulla on prioriteetit kohdillaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2020, 12:22:34 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.