Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Huumekauppa vs seksin myynti
Vieras1763:
Kaipa jokainen aikuinen vastaa päihteiden käytöstään itse. Tuollaiset ranta-ahot sinänsä joutaisivat miesseuralaisiksi vaikka thaimaalaiseen vankilaan..
Azazello:
Mun puolesta huumeet voisivat olla laillisia. Ja niiden myynti sallittua. Aikuisille. Ja muutenkin valvottua. Ongelma on että niitä myydään nykyään kouluissa sekä teinien ja lasten kokoontumispaikoilla. Kun nämä ovat koukussa, siitä on vapaa valinta kaukana. Ranta-ahot ja muut bisnessmiehet käärivät siitä hillot. Nämä bissnesmiehet painostavat sitä myyjäporrasta isompiin myynteihin ja nämä pyrkivät myymään niitä entistä arvostelukyvyttömämmille tahoille. Tuohon että jokainen vastaa käytöstään itse voi muistuttaa että päihdekuntoutuksen kulut ovat abt 14 mrd vuodessa.
Aurora Mature:
No, koska en muista mun salasanaa eikä ylläpito halua poistaa minua pyynnöistäni huolimatta niin kerronpa että täälläkin olisi voinut olla hauskaa, mutta minun sieluni ei vain siedä huumeiden myyntiä vähätteleviä tyyppejä.
Olen 5 vuotta jäljittänyt teinejä narkkiloukuista Tukholmassa. Kun joku tulee minulle sanomaan että ei se ole aineenmyyjän vika, niin tiedän että meillä ei ole mitään sanottavaa toisillemme. Ajelimme pakulla pitkin kaupunkia ja poimimme, yleensä teholle, nuoria poikia ja tyttöjä. He varmaan halusivat käyttää aineita.
Että terkut vaan R-Alle.
Lifti:
Sä voit Aurora selittää mustaa valkoiseksi ja ajaa pakettiautolla vaikka kuuhun.
Kun puhun huumaiden käytöstä niin tarkoitan 18v ja siitä ylöspäin.
Mulle ei tullut mieleen että puhut lapsista, et sanonut että puhut lapsista ja kyllähän sinä tiesit että kun puhutaan vastuusta oman elämän suhteen niin tarkoitetaan sen ikäisiä joilla on vastuu.
Olipa TAAS ala-arvoinen veto
Tosin minä kokeilin huumeita 16v ja se ei ollut huumaiden myyjän syy. Halusin itse kokeilla. Kukaan ei tyrkyttänyt.
Seuraavaksi varmaan itket kun Lifti ei ottanut huumeiden vieroitusoireista kärsiviä vauvoja huomioon.
Sä vajoat kokoajan alemmas ja alemmas.
Puhuin selvästi aikuisista ja olisit voinut mainita mistä vitusta sinä puhut.
BTW, olisit sanonut että olit stokiksessa sossun tätinä niin olisin heti tiennyt mistä tulet ja miksi olet kokoajan kuulostanut sosiaalityöntekijältä etkä päihdealan ammattilaiselta. Niiden ero on kuin yö ja päivä. Sossun täti antaa ymmärrystä ja päihdetyöntekijä sanoo - ota vastuu elämästäsi. Ne sanoo teineillekin että olet vastuussa omasta elämästäsi.
Pioneeri:
Kyllähän pillun myynti täällä Suomessa on ihan pikkuriikkistä ja viatonta huumeiden myyntiin.
Kun on nähnyt miten huumekauppiaat laajentavat asikaskuntaansa näytteillä, kokeiluilla ja juhlien seassa "hauskaa" myymässä" ei sitä oikein voi verrata pillun ostoon.
Tietyn tyyppiset ihmiset ratkeavat huumeisiin loppuelämäkseen yhdestä kovan aineen kokeilusta. He eivät voi sille mitään, ovat saaneet riippuvuusherkkyyden jo syntyessään.
Miedot huumeet voisivat olla jopa laillisia, mutta kovat huumeet pitää yrittää estää ja edelleen kriminalisoida.
Tähän Nicoon vielä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Jos olet komea ja rikas saat tehdä ihan mitä tahansa ja somessa kaikki vaan tykkää kaikesta kammottavasta paskasta mitä suusta päästää vaikka on rikollinen kaupan päälle? Onks tää ees totta?
Mutta näinhän se taitaa olla. Aletaan kaikki vaan kauniiksi kuoriksi ja mitään ei sitten tarvitse tietää mistään enää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta