Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huumekauppa vs seksin myynti  (Luettu 8043 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #40 : Elokuu 11, 2020, 18:33:21 »
Pitäiskö minunkin vain syyttää muita omista menneistä kokemuksista ja unohtaa ajatus siitä, että peiliin katsominen ja vastuun ottaminen elämästään sekä siinä tapahtuneista virheistä oli ehkä sittenkin omia heiniäni, eikä mennä jonkin vitun narsistisen käsityksen varassa ajatellen, että syntipukki löytyy aina minun ulkopuolelta?

Sain joskus käsiini kirjan nimeltä Kuolemankauppias, mutta en lukenut siitä sivuakaan jeesusteluun törmäämistä terveellä varovaisuudella välttääkseni ja varsinkin koska sitä yritti tyrkyttää nenäni eteen oma äitini, joka ei tunnu ymmärtävän juuri sanaakaan sielunmaisemastani.

Huumeet eivät automaattisesti tapa vaan edesvastuuttomuus etsiä ongelmien luojaa itsestään vastuuttomuus lähteä hoitamaan ajoissa, kun vielä voi. Jotkin huumeeksi laskettavat vanhan kansan rohdot eivät siltikään tapa tai aiheuta riippuvuutta, vaikkakin psykooseja ja välillisiä lentäviä lähtöjä kylläkin onnettomuustilastoja seuratessa.

Heittäkää ne Viru valgeet, spaddut, snagut ja pilvipalvelut vittuun nyt kun vielä voitte, ja samalla heittäkää paska asenteenne syyttää ainoastaan muita hevonkuuseen. Jälkimmäinen luetelluista eli pilvi lemuaa kymmenen metrin päähän niin ettei sellaista tyyppiä suurin osa ohikulkijoista ota tosissaan ja se on valitettava fakta.

Steen1 räppää vanhassa biisissään näin:

"Parhaat frenditkin on nistei
Ketä mä voin syyttää?"

Syytä Seppo Lampela vaikka itseäsi, jos jotakuta nyt edes pitää syyttää ja jos itse olit sellaiset frendisi valinnut. Ja syyttäköön sen tyypin frendit itseään siitä, että ovat nistejä, kun mikään laki ei pakota.

Niko Ranta-Aho voisi aivan hyvin halutessaan alkaa myymään persettä enkä katsoisi pahalla vaikkei voisi sinänsä vähempää kiinnostaa.

Edit: Erään toisen huumeita vetäneen keskustelijan teksti ja kirjoitustyyli muistuttaa vähän samaa kuin sillä tyypillä, jolle viime vuonna hommasin elinikäiseksi tarkoittamani lähestymiskiellon sotkeutua omaan elämääni. Toivon hartaasti, että olen väärässä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 18:39:17 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #41 : Elokuu 11, 2020, 18:48:23 »
Alkaa tuo sensuuri taas näyttämään että kirjoituksessani olisi nimittelyä mutta tuo mode mummo sieltä täältä sanan sensuroi
A
M
M
A
T
T
I
L
A
I
N
E
N

Se on paha sana ja suoraan saatanasta. Kusipääksi olen saanut usein sanoa mutta viittaus päihdetyön a m m a t t i l a i s e e n, siinä menee raja! Ei mummolla hermot kestä niin pitää asiallisesti kirjoitettua tekstiä sörkkiä sellaiseksi että se ei näytä enään asialliselta.

Mitä te modet oikeen sähläätte. Ottakaa silmä käteen ja lopettakaa tuo pelleily.

Historiaan merkintä että 11.08.2020 klo 18.46 olen samaa mieltä SR:n kanssa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 18:51:21 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #42 : Elokuu 11, 2020, 19:33:39 »
Minä en usko mitään, mitä sanot.

Sähän tiedät ******** eron addiktin ja alkoholismin välillä?
Tiedät parhaimman startit eli termin 90 päivää 90 ryhmää
Tiedät AAL, AA, NA, AL ANON.

Tiedät taka vuosilta pitkän myllyn ja lyhyen myllyn?
Kisko hoito on tuttu?
Termistö kuiva puoli ja märkä puoli on hallussa?

Nää kaikki löytyy toki kun googlettaa mutta alan ammattilaisena sä vastaat mun jokaiseen kysymykseen 5 minuutin sisään.

Eli on olemassa ammittilaisia ja sitten on olemassa "ammattilaisia"

Olen hurjan pahoillani että tiedät kaiken tämän.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #43 : Elokuu 11, 2020, 19:40:57 »
Todella hyvä dokkari, seuraavaa jaksoa odotellessa. 😍
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #44 : Elokuu 11, 2020, 20:06:07 »
Tuosta alkuperäisestä aiheesta, niin kyllähän noiden Ranta-ahon, Katiskan ja muiden glorifiointi on edesvastuutonta (vaikka tietysti tätä päivää, mitäs muuta) varsinkin nuoria tv-katsojia ajatellen. (Vaikka mitäs meikäläinen tietäisi kun ei ole lapsia...) - Se vaan kuinka toisen kummipoikani äite jaksoi kehua Ranta-ahoa kuumaksi (aviomiehensä ei ollut tuota kuulemassa), meikäläinen siihen vähän piruuttaan että siinähän olisi oiva ura X:llekin (kummipoijalle.) Hyvä ettei silmille tullut. Että ota näistä sitten selvä.

Pikkuserkku oli aikanaan kai jonkin sortin huumeidenkäyttäjä ja välittikin niitä Helsinkiin opiskelemaan muutettuaan, ensin opiskelijabileisiin ja sitten jonnekin muualle mistä en halunnut silloin enkä halua vieläkään tietää. Lahjakas kaveri, komea, "joka äidin toivevävy" (meillä oli tiettyyn rajaan saakka samanmoinen kasvatus), mutta muuta konkreettista yhteistä ei ollut sitten kuin tukka. Isänsä oli ja on edelleen erittäin tiukka ja suoraryhtInen (kun oli kyse muiden lapsista), äitinsä silmissä poika oli ja on suoranainen pyhimys. Ja kaverilla oli myyntimiehen puhelahjat. Nehän eivät ole rikoksia.

Pikkuserkku kävi jokusen kerran meikäläisen (silloisen, tulevan paremman puoliskon Osakunnan kämpässä öitsemässä), ihmettelin miten nyt niin vaatimattomiin oloihin viitsi kallistaa päänsä kun raharoskaa oli puheittensa mukaan aina tulossa milloin idästä/milloin lännestä. Ehti tehdä pari lastakin kahdelle teini-ikäiselle tytölle, toisen näinkin ja silloin rupesi (katkeran, lievästi rasvoittuvan, vakiintumista kuvittelevan sukulaispoijan) mieli tekemään toppia ja siihen se sitten jäi. Viimeisenä iltana kaveri istui keittokomeron pöydässä ja valitti kuinka ei saa muijiksi synnyttämään muita kuin "kusisia pissiksiä." - Meikäläinen oli hiljaa. Mitäpä tuohon sanoa (ilman että kaveri vetäisi päin näköä.)

Kahta kuukautta myöhemmin oltiinkin jo tutulla hautuumaalla kantamassa tätä kyseistä ihmistä mullan alle. Isällään oli vielä pokeria tulla sanomaan meikäläiselle miksen tehnyt mitään kun kerran tiesin missä porukoissa liikkuu. Ei suostunut edes kuuntelemaan etten mistään porukoista tiennyt mitään koska "itsellenihän ovat aina riittäneet nuo Skotlannin kanervanummien tuotteet kuten Sinullekin." - Hyvä ettei tämäkin mies lyönyt meikäläistä päin taulua.

Ja en, minä en ole enkä jaksa olla kenellekään vahingoniloinen. Mutta jos jotain olen oppinut niin päihteet ja itsepetos (tässä tapauksessa myös ympäristön) vauhdittavat Komeankin Poijan syöksykierrettä. - Hän muuten sanoi kerran tulevansa kusemaan haudalleni koska en kuulemma ole koskaan osannut elää täydellä volyymilla. Minä en ole koskaan kussut hänen haudalleen vaan mennyt aina hautuumaan wc:hen, sen verran täytyy aikamiehen kirjoissa kuleksivan kaverin osata pidätellä. Se opetettiin meikäläiselle, hänelle ei.


Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #45 : Elokuu 11, 2020, 21:11:42 »
Kaipa jokainen aikuinen vastaa päihteiden käytöstään itse. Tuollaiset ranta-ahot sinänsä joutaisivat miesseuralaisiksi vaikka thaimaalaiseen vankilaan..

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #46 : Elokuu 11, 2020, 21:28:03 »
Mun puolesta huumeet voisivat olla laillisia. Ja niiden myynti sallittua. Aikuisille. Ja muutenkin valvottua. Ongelma on että niitä myydään nykyään kouluissa sekä teinien ja lasten kokoontumispaikoilla. Kun nämä ovat koukussa, siitä on vapaa valinta kaukana. Ranta-ahot ja muut bisnessmiehet käärivät siitä hillot. Nämä bissnesmiehet painostavat sitä myyjäporrasta isompiin myynteihin ja nämä pyrkivät myymään niitä entistä arvostelukyvyttömämmille tahoille. Tuohon että jokainen vastaa käytöstään itse voi muistuttaa että päihdekuntoutuksen kulut ovat abt 14 mrd vuodessa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #47 : Elokuu 11, 2020, 22:11:23 »
No, koska en muista mun salasanaa eikä ylläpito halua poistaa minua pyynnöistäni huolimatta niin kerronpa että täälläkin olisi voinut olla hauskaa, mutta minun sieluni ei vain siedä huumeiden myyntiä vähätteleviä tyyppejä.

Olen 5 vuotta jäljittänyt teinejä narkkiloukuista Tukholmassa. Kun joku tulee minulle sanomaan että ei se ole aineenmyyjän vika, niin tiedän että meillä ei ole mitään sanottavaa toisillemme. Ajelimme pakulla pitkin kaupunkia ja poimimme, yleensä teholle, nuoria poikia ja tyttöjä. He varmaan halusivat käyttää aineita.

Että terkut vaan R-Alle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 22:13:12 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #48 : Elokuu 11, 2020, 22:39:14 »
Sä voit Aurora selittää mustaa valkoiseksi ja ajaa pakettiautolla vaikka kuuhun.
Kun puhun huumaiden käytöstä niin tarkoitan 18v ja siitä ylöspäin.

Mulle ei tullut mieleen että puhut lapsista, et sanonut että puhut lapsista ja kyllähän sinä tiesit että kun puhutaan vastuusta oman elämän suhteen niin tarkoitetaan sen ikäisiä joilla on vastuu.
Olipa TAAS ala-arvoinen veto

Tosin minä kokeilin huumeita 16v ja se ei ollut huumaiden myyjän syy. Halusin itse kokeilla. Kukaan ei tyrkyttänyt.

Seuraavaksi varmaan itket kun Lifti ei ottanut huumeiden vieroitusoireista kärsiviä vauvoja huomioon.

Sä vajoat kokoajan alemmas ja alemmas.

Puhuin selvästi aikuisista ja olisit voinut mainita mistä vitusta sinä puhut.

BTW, olisit sanonut että olit stokiksessa sossun tätinä niin olisin heti tiennyt mistä tulet ja miksi olet kokoajan kuulostanut sosiaalityöntekijältä etkä päihdealan ammattilaiselta. Niiden ero on kuin yö ja päivä. Sossun täti antaa ymmärrystä ja päihdetyöntekijä sanoo - ota vastuu elämästäsi. Ne sanoo teineillekin että olet vastuussa omasta elämästäsi.
Why so fragile?

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #49 : Elokuu 12, 2020, 00:03:20 »
Kyllähän pillun myynti täällä Suomessa on ihan pikkuriikkistä ja viatonta huumeiden myyntiin.

Kun on nähnyt miten huumekauppiaat laajentavat asikaskuntaansa näytteillä, kokeiluilla ja juhlien seassa "hauskaa" myymässä" ei sitä oikein voi verrata pillun ostoon.

Tietyn tyyppiset ihmiset ratkeavat huumeisiin loppuelämäkseen yhdestä kovan aineen kokeilusta. He eivät voi sille mitään, ovat saaneet riippuvuusherkkyyden jo syntyessään.

Miedot huumeet voisivat olla jopa laillisia, mutta kovat huumeet pitää yrittää estää ja edelleen kriminalisoida.

Tähän Nicoon vielä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Jos olet komea ja rikas saat tehdä ihan mitä tahansa ja somessa kaikki vaan tykkää kaikesta kammottavasta paskasta mitä suusta päästää vaikka on rikollinen kaupan päälle? Onks tää ees totta?

Mutta näinhän se taitaa olla. Aletaan kaikki vaan kauniiksi kuoriksi ja mitään ei sitten tarvitse tietää mistään enää.
Aina etsimässä

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #50 : Elokuu 12, 2020, 02:36:06 »
Näköjään illalla otetut energiajuomat niihin sorruttuani pitkän tauon jälkeen vei minulta kyvyn ja toisaalta halunkin edes yrittää saada tässä kohtaa unta, joten kirjoitetaanpa tähän väliin jotakin oman vinksahtaneen logiikan mukaista. ;D

Joo siis Liftillä näyttää selkeästi olevan asiassa pointtia, että mitä tarkoittaa vastuun ottaminen 18-vuotiaasta lähtien viimeistään. Kun ei kerta 3-vuotiaitakaan tässä enää olla, ellei joku ole niin pahassa psykoosissa, ettei pysty aikuismaisemmin ymmärtämään asioita omassa elämässään erityisesti vastuun ja valinnanvapauden sekä oman selkeämmän päätäntävallan osalta. Tai jos vastuuta ei mielestään osaa ja halua ottaa niin itsensöjohtamistaidot saattaa laahata yhtenä mahdollisena selityksenä. Tai tosiaan sekin vaihtoehto, ettei omassa persoonallisuudessaan ole kasvanut näkemään itseään sellaisena, joka voi katsoa itseään peiliin ja myöntää omat ongelmansa, jotka eivät ole muiden ongelmia, jos itse on suostunut tekemään jotain edesvastuutonta.

Mitä taas laillisuuskysymyksiin tulee niin eipä siihen ole selkeää yhtä oikeaa vastausta ja ratkaisua. Kaiken kieltäminen osittain suojaa ihmisiä ja osittain houkuttaa jopa paljon vaarallisempiin touhuihin ja kokeiluihin kuin kaiken salliminen. Kaiken salliminenkaan ei ole hyvä asia, jos Pioneerin sanoja tulkiten jotkut ovat herkempiä aineille jopa pysyvästi. Miedot aineet eivät välttämättä tee siihen suoraa poikkeusta, koska miedommistakin ihmisiä joutuu psykooseihin sun muihin vastaaviin. Kun minulta tullaan kysymään kannabiksen omakohtaisista kokemuksista joskus aiemmassa elämässä ja kokeilujen haitoista, niin voin koska tahansa halukkaille kertoa aiemman elämän omakohtaisista psykoosikohtauksista ja muista mielenterveysongelmista sen vuoksi että joskus halusi vähän kokeilla jotakin ja senhän piti olla niin mietoa sekä vaaratonta...

Ja vitut.

Entäs lainsäädännön suhteen nykyinen kultainen keskitie? Sekö ei ole ratkaisuna minkään arvoinen jos pitää vain ääripäitä ihannoida henkilöstä riippuen eikä pitää tyydyttävänä tätä tilannetta mikä nyt vallitsee?

Vai miten se menikään...?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2020, 02:40:52 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #51 : Elokuu 12, 2020, 07:08:27 »
No, koska en muista mun salasanaa eikä ylläpito halua poistaa minua pyynnöistäni huolimatta niin kerronpa että täälläkin olisi voinut olla hauskaa, mutta minun sieluni ei vain siedä huumeiden myyntiä vähätteleviä tyyppejä.

Olen 5 vuotta jäljittänyt teinejä narkkiloukuista Tukholmassa. Kun joku tulee minulle sanomaan että ei se ole aineenmyyjän vika, niin tiedän että meillä ei ole mitään sanottavaa toisillemme. Ajelimme pakulla pitkin kaupunkia ja poimimme, yleensä teholle, nuoria poikia ja tyttöjä. He varmaan halusivat käyttää aineita.

Että terkut vaan R-Alle.

Jos sä joka kerta poistut tilanteesta jossa joku haukkuu/vähättelee yms jotain sinulle tärkeää asiaa, silloin saat olla pakomatkalla kaiken aikaa.
Sinä et ole vastuussa toisen ihmisen teoista ja sanoista.

Olisi vain parempi jos jäisit koska saitti on hyvä paikka kasvattaa sitä panssaria jolla pärjää.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #52 : Elokuu 12, 2020, 09:28:38 »
(Meni pidemmäksi OT:ksi mutta menköön tämän kerran ja sori etukäteen.)

Pakeneminen ei tarkoita aina vapautta. Tilanteista voi poistua harkintansa mukaan, jos ne pyörivät samaa kehää. Kasvua kumminkin tapahtuu myös kohtaamalla haasteita ja kipeätkin asiat tarvittaessa. Tämä forkka yhtenä esimerkkinä, jossa itsekin joutunut katsomaan peiliin, ja koittamaan jatkossa vastuunsa paremmin tajuten keskustelemaan rakentavammin. Ja muita silmällä pitäen, jos haluaa turhaa sanasotaa välttää. En siinä aina onnistu mutta yritän parhaani.

Jotenkin Saittia muutaman kuukauden ajan koukuttuneena kirjoittajana seuratessa on alkanut ymmärtää, miten täällä todella voi kehittyä keskustelijana. Ja vastuunkantajana sanomansa ja tekojensa merkityksen paremmin nykyään ymmärtäen haluaa olla tietyissä asioissa aiempaa kypsempi keskustelija kuin mitä olin ihan aluksi, jos siis oman vastuualueensa itsessään pystyy näkemään syy-seuraussuhteineen laajemmin.

Aiemmin saatoin esim. helpommin jäädä kinaamaan joissakin aihepiireissä nykyäänkin siihen välillä sortuen, mutta harvemmin kuin ennen mielestäni. Jos näen jo kaukaa, että keskustelu joissain aihepiireissä ei johda mihinkään kovin hyvään, järkevään ja tavoittelemisen arvoiseen lopputulokseen. Niin jätän entistä helpommin ennemmin vastaamatta joillekin kuin lähteä samanlaiseen uuteen kinaan mihin aiemmin jouduin ollessani eri mieltä. En vaan enää jaksa ja väsyttävää touhua pidemmän päälle.

Toki edelleenkin esim. itse saatan ajoittain vaikuttaa joidenkin silmissä samalta rääpäleeltä mitä ennenkin enkä näytä juuri yhtään muuttuneen ja kasvaneen. Toisella hetkellä taas huomaan jo itsekin joillakin muilla ihmisillä reaktioiden ympärillä muuttuneen erilaiseksi aiempaan nähden. Mikä taas kertoo tuosta muutoksesta eli että olen nykyään aiempia juttuja pohtineena ja sisäistäneenä koittanut lähestyä toisella tavalla tiettyjä ihmisiä ja aihepiirejä. Eli olen halunnut kehittyä ihmisenä, jota en alun perin ollut tälle forkalle liittyessäni. Ainakin toivoen haluan näin uskoa.

Tämä foorumi on opettanut ainakin minulle paljon ja koen kypsyneeni jonkin verran enkä halua olla samanlainen kusipää mitä ennen, koska olen kokeneempi. Toki pyydän anteeksi, että näytän edelleen kusipäältä joillekin välillä enkä ole luonteeltani ja asenteeltani ajoittain edelleenkään mikään jokaisen ihannoima, kaikkivoipa ja ystävällinen miellyttäjä-tyyppi. Kun sanon edelleen joitakin asioita suoraan enkä malta olla hiljaa tietyissä tilanteissa eri mieltä ollessani.

Tiedän sen. Pitäisi muistaa huomioida paremmin toisetkin keskustelijat eikä aina pelkästään omaa intressiä ajaen jyrätä muiden päälle. Tyhmää, mutta silti totta, ettei nykyään välillä vieläkään täysin osaa hallita kaikkia asioita mitä kokeneemmalta keskustelijalta odotetaan löytyvän aloittelijaan verrattuna. En ole täydellinen vaan keskeneräinen, mutta valmiimpi mielestäni aiempaan nähden.

Saman voin Aurora Maturellekin terveisenä lähettää, että hänelläkin voi olla kehittymisen arvoista ja oivaltavaa tulevaisuutta vielä halutessaan tällä forkalla, jos päättää jatkaa täällä keskustelua. Voi olla jopa paljonkin annettavaa, jos huomaakin asioita sillä tavoin myöhemmin havahtuen ja oppien näkemään. Eli ei heitetä vielä pyyhettä kehään, jos toivoa on... :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2020, 09:31:46 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #53 : Elokuu 12, 2020, 10:14:33 »
Huumeihin jää pääsääntöisesti fyysisesti koukkuun. Vaikka pääsisi yli siitä henkisestä puolesta, niin viekkarit on ihan oikeita ja fyysisiä oireita. Niistä kärsiviä nähneenä, ymmärrän hyvin miksi on helpompaa vain hakea seuraava satsi ja jatkaa sillä tiellä kunnes pääsee nukkumaan hautakivi tyynynä.

Seksiinkin voi toki jäädä koukkuun, mut se tuskin vie ennenaikaisesti hautaan. Ainankaan niin helposti.

Veikkaan, että esimerkiksi kannabiksen laillistaminen on tapetilla ennemmin kuin bordellitoiminnan laillistaminen. Huolimatta muutoman aktiivisen maksullisen seksin puolestapuhujan, julkisessa keskustelussa tuomista mielipiteistä viis veisaamatta, seksityö nähdään yhä varsin vastenmielisenä ja vähintään yhtä rikollisena.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #54 : Elokuu 13, 2020, 02:58:41 »
Jos kerron oman kauhukuvani, niin se kuuluu niin, että kannabis laillistetaan ja seksinmyynti kielletään. Mitä tänne luvattuun maahan sen jälkeen enää jää? Ei ainakaan isompi kasa paskaa aiempaan verrattuna? Eikä ainakaan kansallisella tasolla yhteensä mitattuna heikompi hyötysuhde haittoihin nähden terveyden osalta kuin mitä ennen lakipykälien muutoksia?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2020, 03:00:41 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #55 : Elokuu 25, 2020, 11:58:28 »
Mitähän tässä jutussa mahtaa muuta olla? Huumeita käyttävät naiset myyvät seksiä Hellsingissä.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006612423.html

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #56 : Elokuu 25, 2020, 12:28:23 »
^
Etupäässä juttu huumeista.

Artikkelissa mainittiin myös että osa huumeita käyttävistä nuorista naisista myy seksiä rahoittaakseen huumeiden käytön.
Amator

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #57 : Elokuu 25, 2020, 15:29:58 »
Periaatteessa mietin sitäkin aspektia tässä, että mitä väliä sillä edes lopulta on, mihin kukakin käyttää minkäkin verran vapaa-ajallaan, jos kokonaisuus miellyttää ja ulospäin toisesta näkee, että hän panostaa elämässään muihinkin asioihin ja välittää elämästään. Eri asia on silloin, jos päällepäin näkee, kun joku tulee rähjäisen näköisenä, kusen hajuisena, kaljatölkki kädessä ja rööki huulessa avaamaan sinulle oven kuvitellen, että on silloin jotenkin muka viehettävä...

Paljon rahaa monet älykkäät ja kauniit nuoret naiset käyttävät järkevämpiinkin asioihin, kuten opiskeluun, lomamatkoihin ja kauneudenhoitoon, eikä sellainen ole pelkästään absolutisti-raittiiden etuoikeus vaan kuka tahansa voi rahoittaa kaunista elämäänsä muillakin tavoin kaunistaakseen sitä. Eivät toki kaikki ehkä niin tee enkä sellaista väittänyt, ja täysnarkki ei tietenkään ole sama kuin harvakseltaan/kohtuudella hallinnassa pysyvä satunnaiskäyttäjä, jolla ei ole moraalista ongelmaa asioihin eikä riippuvuutta.

Sanoin tähän väliin näitä ajatuksiani siksi, ettei asiat mene ihmisillä aina yks-yhteen mustavalkoisesti. Tässä maailmassa on varmasti sellaisiakin aivan huikeita eli älykkäitä ja kauniita tyyppejä, jotka eivät välttämättä ole tietenkään täydellisiä, mutta eivät heitä kokonaan hukkaankaan niillä tienesteillään elämäänsä, koska eivät halua ja heillä voi olla muutakin elämää... Sori, mutta nyt pitää mennä ensin kosmetologille, käydä kaupassa ja jatkaa sitten näitä Työväenväenakatemian opiskelujen suunnittelua asiakkaan jälkeen, kun ehtii. <3 :-*

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #58 : Elokuu 25, 2020, 15:39:18 »
Mulle ainakin on väliä sillä tiedolla onko hupsukka narkomaani. En ikinä halua rahoineni olla varmistamassa kenenkään ihmisen rappeutumista.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #59 : Elokuu 25, 2020, 21:09:49 »
Mulle ainakin on väliä sillä tiedolla onko hupsukka narkomaani. En ikinä halua rahoineni olla varmistamassa kenenkään ihmisen rappeutumista.

Edelleen toistan sen perusajatuksen toisin sanoin minkä aiemmin mielestäni tein, sillä en tekstilläni viitannut päivittäiskäyttäviin narkomaaneihin, jotka ovat aineista riippuvaisia jatkuvasti ja elämänsä suhteen luovuttaneita sekä joista rappeutuminen näkyy selkeästi ulospäin. Sellaisia tyyppejä eli narkomaaneja sanan varsinaisessa merkityksessä minäkään en halua nähdä. Pilveä usein polttava haisee inhottavalle eli paskalle, ja toisen työntämä piikki suoneen tuo jo hetimmiten etovan ajatuksen ja olon minulle siitä, voisinko päästä vessaan laattaamaan ja saanko isonkin slaagin, kun katson vierestä toista pilaamassa suonia.

Eli en siis kirjoittanut ollenkaan niin kuin ehkä pelkistävän mustavalkoisesti aluksi kuvittelit huomanneesi, eli mietipä vähän, jos laskentakapasiteettia korvien välistä yhtään löytyy aivosolujen käyttöön. Vaan kirjoituksellani hain takaa ja tarkoitin, että on ihmisiä, jotka eivät ole narkomaaneja. Mutta samaan aikaan he eivät sellaisiakaan, jotka eivät ikinä olisi maistaneet mitään satunnaisesti tai jotka eivät kohtuudella eivätkä vähäistäkään määrää käytä mitään maailmassa olevista päihde- ja lääkeaineista (eivät siis ole absolutistejakaan, mutta eivät riippuvaisiakaan mistään). Heitä voitaneen myös kutsua terveiksi yksilöiksi ja terveiksi väliinputoajiksi, jos elämä ei muuten rappioidu eli jos elämässä on paljon muuta tervettä sisältöä.

Mutta sinullehan alkoholia ja huumeita joskus yhtenä päivänä 100-vuotisessa elämässä kokeillut ihminenkin oli narkkari, koska mustavalkotelevisio pelittää joissakin paikoissa edelleen, ja siksi kerran jotakin, aina jotakin, sekä välimuotoja tai värisävyjä 50 harmaalla tai muuten ei tunneta siellä leirissä. Kyllä ymmärrän, että meillä on eriäviä näkemyksiä aiheesta. Ehkä meidän ei tarvitse toistaa itseämme turhan monta kertaa enää peräjälkeen...?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2020, 21:16:25 kirjoittanut SielujenRakastelua »