Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huumekauppa vs seksin myynti  (Luettu 8027 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Huumekauppa vs seksin myynti
« : Elokuu 11, 2020, 09:43:31 »
Nelosella tulee Ranta-ahoa valkopesevä sarja katiskavyyhdistä, minkä puitteissa tämä toi Suomeen älyttömästi kaikkea mömmöjä.
Ranta-aho vastaa kysymyksiin tekemistensä moraalista, että kokee olevansa vain liikemies ja puolustautuu sillä, että jos tämä ei olisi tuonut niitä aineita, niin joku muu olisi. Huumeille on tilaus joka tapauksessa.
Huumeilla on paljon uhreja, ei pelkästään ne ketkä kuolevat niihin, vaan myös läheiset. Se ikävä kyllä on toissijaista.

Mielenkiintoista, että telkusta boostataan tällaista valkopesua huumekauppiaille, mutta vapaaehtoinen seksin myynti dumataan eri kanavilla yhteisellä paheksunnalla. Kun puhutaan seksin myynnistä ja ostosta, tuodaan esimerkeiksi vain ne synkimmät pakottamistapaukset.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 09:46:13 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #1 : Elokuu 11, 2020, 10:03:40 »
Hyvä kirjoitus. Nämä "liikemiehet" eivät tosiaan mitään myötätuntoa tarvitse vaan pallon jalkaansa pitkäksi aikaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2020, 15:18:52 »
Panin merkille vaan sen että pillua Nikolle tulee entistä enemmän.
Tosin tulee tossa olee pari vuotta hiljaista.

Perhe piirissä on ihmisiä kuollut huumeisiin.
Ei ole huumekauppiaan vika että löivät piikin nahkaan ja männän pohjaan.
Täysin jokaisen oma valinta vetääkö käteen, pelaako pasianssia, kokeileeko huumeita.

Samalla logiikalla täällä voisi pilluaddiktit ulvoa "vitun huorat kun myytte pillua. nyt mun elämä on pilalla"

Maailmassa minua ehkä eniten vituttaa vastuun siirtäminen muille.

Viinatehtaiden vika ei ole että ihmiset juovat viinaa
Tupakkatehtaiden vika ei ole että ihmiset röökaa
Huorien vika ei ole että Pena seksiaddiktina maksaa pillusta
Huumekauppiaan vika ei ole että Lifti ostaa kokaiinia
Lehmien vika ei ole että Deedee syö maitorahkaa

Niko tuolla vaan syyllistyy tuollaiseen höpöhöpö peliliikkeseen että jos en minä niin sitten Erkki. Haista Niko vittu, se olit sinä ja lopeta lässytys.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2020, 15:26:12 »
^ Totta. Kysyntä määrää tarjonnan. Huumeita käytetään ja se tuo leivän pöytään niitä tarjoaville.

Pillukauppa nähdään aina sen pimeimmän mahdollisimman mukaan ja sitä on siksi hyvä paheksua. Seksityö kun nähtäisiin työnä muiden joukossa ja lakia ruuvattaisiin järkevämpään suuntaan, niin rikollisuus sen ympärillä varmaan vähenisi ja siitä tulisi hyväksyttävämpää.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2020, 15:45:09 »
Moraalinen kompassi Nikolla on yhtä hukassa kuin vaarin tekohampaat mutta on tuossa ikävä kyllä fakta - jos ei hän niin joku muu
Osa normi kansalaisista luulee että Niko kärähdettyä mömmöä ei tuu Suomeen...höpö höpö, se on nyt joku muu.

Aikoinaan väittivät että kun Pablo jää kiinni niin kauppa hiljenee. Ja vitut, lisääntyi samana päivänä.

Jos joku haluaa niin voi arkistoista etsiä Martti Ahtisaaren näkemyksen asiasta missä Ahtisaari sanoo että huumet pitäisi laillistaa koska huumesota on hävitty. Sitten Ahtisaari veti faktat pöytää eli lukumäärät siitä kuinka paljon ihmisiä kuolee huumeiden käyttöön ja kuinka paljon ihmisiä on kuollut SEN TAKIA ETTÄ HUUMEET OVAT LAITTOMIA.

Voi isäkissan vittu että mulla aukesi silmät! Huumeiden käyttöön kuolee todella vähän JOS VERTAA siihen mitä kuolee sen takia että huumeet ovat laittomia.

Eli jos ei olla puusilmiä ja jääräpäisiä idiootteja ja halutaan MAAILMASTA TURVALLISEMPI PAIKKA = huumeet lailliseksi
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #5 : Elokuu 11, 2020, 15:48:23 »
No on tähän rikollisten ihannointiin jo alettu reagoida. Mutta se ei riitä.

Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.

KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!

Joskus paljastuu mitä tässä on takana. IGssä naiset kuolaa ja miehet ihailee tappajaa.

Ja minä, joka myyn seksiä, nautintoa, joudun olemaan piilossa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #6 : Elokuu 11, 2020, 15:49:57 »

Kumpikohan tulee ensin: Huumeet lailliseksi vai seksityön rinnastaminen normityöksi..?

Vai vaihtoehto 3. Jeesus.  :D
Amator

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #7 : Elokuu 11, 2020, 16:10:42 »
Kiitos yp.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #8 : Elokuu 11, 2020, 16:12:05 »

Kumpikohan tulee ensin: Huumeet lailliseksi vai seksityön rinnastaminen normityöksi..?

Vai vaihtoehto 3. Jeesus.  :D

Uskon että tietyt huumet laillistetaan ennen seksityötä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #9 : Elokuu 11, 2020, 16:19:28 »
Annatteko Ville ja Lifti huumeiden levittäjälle vastuuvapauden?

Huumekauppias ei ole vastuussa kenenkään huumeidenkäytöstä.
Toki on olemassa niitä huumekauppiaita jotka ovat pakottaneet ihmisiä kokeilemaan/käyttämään huumeita mutta silloin puhutaan jo eri asiasta

Yksikään huumekauppias ei ole vastuussa läheisteni kuolemasta. Annan vastuuvapauden, en ole vihainen, heidän ei tarvitse pyytää edes anteeksi. Huumeiden käyttö on oma valinta. Jokainen on vastuussa omasta elämästä.

Esimerkiksi Niko ei ole tapannut ketään vaikka yrität selittää huumetappajaksi.
Niko on vain myynyt huumeita jota huumeiden käyttäjät ovat itse ilman pakottamista ostaneet ja itse sitä itseensä tunkeneet.

Niko on vain ja ainoastaan myynnyt.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #10 : Elokuu 11, 2020, 16:23:04 »
Voi nyyh, huumemaahantuoja on vain myynyt huumeita.

Ajattele, jos osaat, sitä vaihtoehtoista maailmaa, johon miljonääriperheen vesa olisi voinut päätyä. Vaikka kouluttautumaan, parantamaan maailmaa, koska raha ei olisi ollut este.

Nyt hän roudaa tonneittain huumeita Suomeen, ja sinun mielestäsi hän on vailla vastuuta?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #11 : Elokuu 11, 2020, 16:35:22 »
^
Suomessa huumeiden myynti on kiellettyä ja rangaistavaa, paitsi tietysti resepillä saadut.

Minulle ei näin ollen ole valtaa antaa tai sallia vastuuta tai vastuuvapautta. Sen hoitaa oikeuslaitos.

Itse en hyväksy huumeita enkä suosittele niitä käyttämään. Mutta siitähän nyt ei ollut kyse.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #12 : Elokuu 11, 2020, 16:36:57 »
Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?
Se nyt kuitenkin oli mun sisko. Nikopoika ei ollut edes syntynyt silloin kun mun sisko kuoli.
Ja aina löytyy uusi myyjä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #13 : Elokuu 11, 2020, 16:37:59 »
Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?

Mun sisko ei ole käyttänyt huumeita. Älä lässytä perättömiä juttuja.

Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #14 : Elokuu 11, 2020, 16:39:09 »
^ Ei, siitä ei ollut kyse vaan siitä, että ihannoidaanko R-Ata hyvä tyyppinä, joka on komea ja hänellä on uudet hyvät hampaat. Että ei välitetä sitä, että hänelle on tulossa n 13 vuoden huumetuomio. Naiset kuolaa ja miehet ihailee ja hepulla on nenässä reikä hepon vetämisestä. Minun mielestäni kyse on siitä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #15 : Elokuu 11, 2020, 16:39:58 »
Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?
Se nyt kuitenkin oli mun sisko. Nikopoika ei ollut edes syntynyt silloin kun mun sisko kuoli.
Ja aina löytyy uusi myyjä.

On se Aurora raju!
Nyt on kova meno!

Modeilla on hiki otsalla kun ne yrittää pelastaa.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #16 : Elokuu 11, 2020, 16:41:17 »
Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.

KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!

Ei muuten paistattele. Tänään taisi olla yksi oikeus päivä ja niitä on muutoma jäljellä vielä.

Yhtään huumekauppiasta ei ole taidettu tuomita taposta/murhasta sillä perusteella, että on myynyt jollekkin kamaa ja asiakas on vetänyt överit. Viimekädessä vastuu on aina käyttäjällä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 16:46:42 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #17 : Elokuu 11, 2020, 16:42:14 »
Lifti, mitä ymmärrät riippuvuudesta, mitä ymmärrät sun menehtyneiden läheistesi riippuvaisuudesta? Jos sun sisko on riippuvainen huumeista, ja Niko-poika mahdollistaa että siskosi saa lisää, onko se siskosi oma valinta, sinun mielestäsi?

Mun sisko ei ole käyttänyt huumeita. Älä lässytä perättömiä juttuja.

Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.

Ok, sisko oli esimerkki, ei kukaan o,eta mun tietävän sun läheisten huumeidenkäytöstä. Ja sinä voisit helpottaa tilannettasi käyttämällä neutraaleja sanontoja, esim ” mun sisko ei ole käyttänyt huumeita, olet väärässä”.
Mutta on aivan kauhistuttavaa lukea sinun tekstiä, koska olet minun mielestäni väärässä.
Mutta ole vaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #18 : Elokuu 11, 2020, 16:42:39 »
^ Ei, siitä ei ollut kyse vaan siitä, että ihannoidaanko R-Ata hyvä tyyppinä, joka on komea ja hänellä on uudet hyvät hampaat. Että ei välitetä sitä, että hänelle on tulossa n 13 vuoden huumetuomio. Naiset kuolaa ja miehet ihailee ja hepulla on nenässä reikä hepon vetämisestä. Minun mielestäni kyse on siitä.

Mitä vittua sä selität ja vääristelet. Luetko sä edes mitä mä kirjoitan? En ole Nikoa MISSÄÄN, IkINÄ, KOSKAAN sanonut hyväksi tyypiksi.

Mistä sä revit nää jutut?
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #19 : Elokuu 11, 2020, 16:43:02 »
Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.

KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!

Ei muuten paistattele. Tänään taisi olla yksi oikeus päivä ja niitä on muutoma jäljellä vielä.

Anteeksi, paistatteli. Sorimybad. Jos et ole tutustunut Niko-pojan Instagramiin, jossa hän paistattelee mm Marbellassa, tsekkaa Rawrane.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 16:47:02 kirjoittanut Aurora Mature »