Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Huumekauppa vs seksin myynti

<< < (8/13) > >>

Vieras0395:
^^
Teet niinkuin tykkäät. Ei kuulu minulle tai kellekään muulle.
Sinullekaan ei kuulu toisten kahvin juonti.
Milloin alat nousta barrikaadeille seksinmyynnin puolesta?

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 17:32:42 ---Osaatko nähdä eron sillä että joku istuu kotona ja myy huumeita vasta sitten kun huumeiden käyttäjä jollakin helvetin wikkerillä laittaa viestin " Hei, haluan ostaa 2g piriä" ja itselläsi joka väittää että se on huumekauppiaan vika kun nisti vinkuu kahta grammaa.

Huumekauppias ei myy jos kukaan ei käytä.
Jos kukaan ei myy nistit valmistaa ite - ketä sitten sitten syytetään?

Missä menee raja että otetaan vastuu siitä mitä minä kehooni tungen.
Taidan ostaa vknloppuna kokaiinia. Vittu ei ole minun vika jos ostan ja käytän. En ole vastuussa, ei ole minun vika!

--- Lainaus päättyy ---

Nikki ”Lifti”, sun ei tarvitse minua uskoa, mutta olen suht’ varma että minulla on ymmärrys, vaikkei minulla ole kokemus siitä, miksi huumeita ruumiiseeni ruiskutan.
Olen varma että tiedän, ehkä paremmin kuin sinä, mistä puhut, koska olen se, joka olen ollut hoitavassa päässä.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 17:39:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 17:32:42 ---Osaatko nähdä eron sillä että joku istuu kotona ja myy huumeita vasta sitten kun huumeiden käyttäjä jollakin helvetin wikkerillä laittaa viestin " Hei, haluan ostaa 2g piriä" ja itselläsi joka väittää että se on huumekauppiaan vika kun nisti vinkuu kahta grammaa.

Huumekauppias ei myy jos kukaan ei käytä.
Jos kukaan ei myy nistit valmistaa ite - ketä sitten sitten syytetään?

Missä menee raja että otetaan vastuu siitä mitä minä kehooni tungen.
Taidan ostaa vknloppuna kokaiinia. Vittu ei ole minun vika jos ostan ja käytän. En ole vastuussa, ei ole minun vika!

--- Lainaus päättyy ---

Nikki ”Lifti”, sun ei tarvitse minua uskoa, mutta olen suht’ varma että minulla on ymmärrys, vaikkei minulla ole kokemus siitä, miksi huumeita ruumiiseeni ruiskutan.
Olen varma että tiedän, ehkä paremmin kuin sinä, mistä puhut, koska olen se, joka olen ollut hoitavassa päässä.

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiintoista.
Minä olen nimenomaan tehnyt addiktien kanssa töitä.
Addiktit EIVÄT SYYTÄ addiktiostaan huumeidenmyyjiä.
Päihdeterapeutit EIVÄT SYYTÄ addiktiosta huumeidenmyyjiä.
Suurinosa ensiaputyöntekijöistä ja lääkäreistä EIVÄT SYYTÄ addiktiosta huumeidenmyyjiä.

Addiktiosairaudesta toipuvat EIVÄT SYYTÄ addiktiostaan huumeidenmyyjiä. Addiktiosairaudestaan toipuvat OTTAVAT VASTUUN SAURAUDESTAAN ja sen hoitamisestaan.
Jeesuskerhot saattaa syyttää huumeidenmyyjiä
Jeesuskerhot ovat yleensä syyllistäviä

En tiedä ketä olet auttanut, missä ja kuinka kauan mutta (anteeksi vaan) et kuulosta ammattilaiselta.
Ammattilaiset painottaa vastuun addiktille koska jos hänellä on vastuu käyttämisestä, hänellä on vastuu toipumisesta. Jos hänellä on voimaa ja halua käyttää, hänestä myös löytyy voima ja halu toipumiseen.

Aurora Mature:
Minä en usko mitään, mitä sanot.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 17:55:51 ---Minä en usko mitään, mitä sanot.

--- Lainaus päättyy ---

Sähän tiedät ******** eron addiktin ja alkoholismin välillä?
Tiedät parhaimman startit eli termin 90 päivää 90 ryhmää
Tiedät AAL, AA, NA, AL ANON.

Tiedät taka vuosilta pitkän myllyn ja lyhyen myllyn?
Kisko hoito on tuttu?
Termistö kuiva puoli ja märkä puoli on hallussa?

Nää kaikki löytyy toki kun googlettaa mutta alan ammattilaisena sä vastaat mun jokaiseen kysymykseen 5 minuutin sisään.

Eli on olemassa ammittilaisia ja sitten on olemassa "ammattilaisia"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta