Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Huumekauppa vs seksin myynti
Lifti:
Tässä sen miehen ja naisen eron huomaa.
Naiset yleensä tykkää miehistä jotka mun silmään näyttää jo todella paljon naisilta.
Yhdessä vaiheessa meikatut Ville Valot ja emo pojat sai pillut virtaamaan reisille
Jos oikeesti ollaan rehellisiä niin Jere Karalahti sai viisarin vähähtämään.
Mä en tajua mikä Nikon ulkonäössä viehättää.
Tähän on tultu rakkaat lukijat.
Korona 2020 ja Lifti katselee ukkoja
Muistakaa että tää johtuu Koronasta.
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 17:11:58 ---Tässä sen miehen ja naisen eron huomaa.
Naiset yleensä tykkää miehistä jotka mun silmään näyttää jo todella paljon naisilta.
Yhdessä vaiheessa meikatut Ville Valot ja emo pojat sai pillut virtaamaan reisille
Jos oikeesti ollaan rehellisiä niin Jere Karalahti sai viisarin vähähtämään.
Mä en tajua mikä Nikon ulkonäössä viehättää.
Tähän on tultu rakkaat lukijat.
Korona 2020 ja Lifti katselee ukkoja
Muistakaa että tää johtuu Koronasta.
--- Lainaus päättyy ---
R-A on mielestäni kuin ylimakea praliini. En eläissäni koskisi häneen. Mutta nätti hän on.
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Elokuu 11, 2020, 17:10:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 16:37:59 ---Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.
--- Lainaus päättyy ---
Tai tulee riippuvaiseksi alkoholista, tupakasta, kahvista, sokerista...kaikista mistä valtio kerää verotulot muiden kuin omien kansalaistensa auttamiseen. Oma valinta, jos käyttää noita addiktoivia mömmöjä. Toisaalta on hyvä ihminen, kun kerryttää verotuloja Ambomaahan ryystämällä Nescafeta. Ei ole kiinnostanut niin paljoa, että missä tuo minun ylenmäärin väärinkäyttämä jauhe valmistetaan.
En nyt sen kummemmin ole huumemyönteinen, mutta joillekin tiukkapipoille tekisi mieli suositella parit avartavat savut.
Tarkoitin tässä sanoa, niinkuin sanon lenkillä koirallekin; joo siinä polun vieressä on koiranpaskaa. Älä astu siihen, äläkä voi vitun hamppi syö sitä...no niin perrrkele. Meni jo, et sitten ainenkaan tule viereen nukkumaan etkä nuole naamaa.
--- Lainaus päättyy ---
Osaatteko nähdä eroa kahvin, kokaiinin,, ekstaasin, lakan ja heroiin välillä. Jos niillä ei ole eroa, niin taidan etsiä vähän lakkaa.
Lifti:
Osaatko nähdä eron sillä että joku istuu kotona ja myy huumeita vasta sitten kun huumeiden käyttäjä jollakin helvetin wikkerillä laittaa viestin " Hei, haluan ostaa 2g piriä" ja itselläsi joka väittää että se on huumekauppiaan vika kun nisti vinkuu kahta grammaa.
Huumekauppias ei myy jos kukaan ei käytä.
Jos kukaan ei myy nistit valmistaa ite - ketä sitten sitten syytetään?
Missä menee raja että otetaan vastuu siitä mitä minä kehooni tungen.
Taidan ostaa vknloppuna kokaiinia. Vittu ei ole minun vika jos ostan ja käytän. En ole vastuussa, ei ole minun vika!
Vieras0395:
^^
Teet niinkuin tykkäät. Ei kuulu minulle tai kellekään muulle.
Sinullekaan ei kuulu toisten kahvin juonti.
Milloin alat nousta barrikaadeille seksinmyynnin puolesta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta