Rakastan vaimoani ja hän minua. Liitossamme on kuitenkin alusta saakka ollut ongelma... Minä pidän kaikesta kokeilevasta ja kinkystä makkarin puolella, hän vain tavallisesta seksistä. Minua saisi kurittaa, hän ei halua. Rakastan suuseksiä molemmin puolisesti, hän ei ole oikein kummankaan fani. Eturauhaseni tarvitsisi myös huomiota, tämä ei kuulemma tule kuuloonkaan. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Lisäksi minua panettaa usein, häntä paljon harvemmin.
Olemme kaikista asioista varsin avoimia ja tästäkin on keskusteltu asiallisesti lukuisia kertoja. Asiaan ei tunnu löytyvän ratkaisua, varsinkaan kun se että "toteuttaisin itseäni muualla" ei ole kuulemma hyväksytty ratkaisu.
Hänelle tilanne on kuulemma kiusallinen ja minä puolestani elän kuin koteloitunut toukka. Tuntuu että asia on rikkomassa liittomme. Mikä avuksi?
Olemme kaikista asioista varsin avoimia ja tästäkin on keskusteltu asiallisesti lukuisia kertoja. Asiaan ei tunnu löytyvän ratkaisua, varsinkaan kun se että "toteuttaisin itseäni muualla" ei ole kuulemma hyväksytty ratkaisu.
Hänelle tilanne on kuulemma kiusallinen ja minä puolestani elän kuin koteloitunut toukka. Tuntuu että asia on rikkomassa liittomme. Mikä avuksi?