Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duot/ yhteistyökuviot  (Luettu 9131 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #40 : Elokuu 14, 2020, 21:41:02 »
Sellainen äiti-tytär-duokin olisi hauska toteuttaa.  ;D

En ole anniinaa enkä ilona tequilaa kumpaakaan tavannut, mutta duo voisi kyllä nöiden kanssa toimia (ainakin kuvien perusteella), tai sitten ninni+joku

 :P


Siviilissä olen 2 kertaa 1on2 vetässyt niin että neitonaiset ovat tehneet aloitteen, kivaahan se oli puuhailla 2 kauniim neidon kanssa ja sit vielä nukku molempien kanssa tripla lusikassa ja kesken unien toinen neitokainen halusi vielä 1on1 samalla kun kolmas veti hirsiä.

Toisella kerralla naimisissa ollut neitokainen paritti serkkunsa hoitooni ja mun luokse "jatkoille" mutta halusi sitten kuitenkin itsekin puuhastelemaan, noh tässä oli se kivaa että vaikka ns baaripoka niin "serkusta" tuli seksisuhde mallia friends with benefits useiden kuukausien ajaksi.

 :P

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #41 : Elokuu 18, 2020, 22:45:30 »
Joillakin kokemuksen hankkiminen voi tyssätä siihen, kun ammattilaisena itse sanoo hinnat kahden tytön kohtaamisesta samanaikaisesti... Pitää olla valmis saadakseen haluamaansa hinnalla millä hyvänsä silloin kun liinat on auki.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #42 : Elokuu 18, 2020, 22:52:34 »
Ne kotimaiset duot, joilla olen käynyt, eivät ole veloittaneet normitaksojaan, vaan tyttöä kohden he ovat tienanneet vähän vähemmän kuin jos olisivat työskennelleet saman ajan yksin.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #43 : Elokuu 18, 2020, 23:45:40 »
Minua kiinnostaa myös gangbang, jos oma turvamiehenäi on mukana. Esimerkiksi 5-10 miestä ja minä.

Nellis
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2020, 09:56:29 kirjoittanut Mummo »
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Hiili

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #44 : Elokuu 19, 2020, 08:57:11 »
No sinun pitää järjestää sellainen iltama..;) ja siihen vielä yksi nainen mukaan..;)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #45 : Elokuu 19, 2020, 15:15:49 »
Kyllä! Suunnitelmat ovat jo pitkällä :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2020, 09:56:55 kirjoittanut Mummo »
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Paikalla Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #46 : Elokuu 19, 2020, 15:45:46 »
Minua kiinnostaa myös gangbang, jos oma turvamiehenäi on mukana.

Nellis

Oi että, omissa haaveissa on myös gangbang, mutta en oo ajattelutkaan että meitä naisia olisi siinä kaksi  ;D Turvamieheni haluaisin myös mukaan, mutta tämä on ollut joidenkin kiinnostuneiden kynnyskysymys.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2020, 09:57:36 kirjoittanut Mummo »
Helsingissä <3

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #47 : Elokuu 19, 2020, 15:49:50 »
^
Onko se turvamies Mike?

Paikalla Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #48 : Elokuu 19, 2020, 16:15:54 »
Mun turvamies on mun poikaystävä joka vaan diggaa mun hommista.
Helsingissä <3

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #49 : Elokuu 20, 2020, 09:42:38 »
Meillä on ollut männävuosina paljonkin GB-sessioita ja bukkakekokoontumisia, eikä ketään ole haitannut mun turvamiehen osallistuminen.  :)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #50 : Elokuu 20, 2020, 10:38:38 »

Mulle tuli mielikuva sessiosta jossa turvamiehellä on kommandopipo päässä ja pamppu kädessä... miten mä saan ton kuvan pyyhittyä mielestä? :)
Amator

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #51 : Elokuu 20, 2020, 13:00:42 »

Mulle tuli mielikuva sessiosta jossa turvamiehellä on kommandopipo päässä ja pamppu kädessä... miten mä saan ton kuvan pyyhittyä mielestä? :)

Uuh. Onks liian kiihottava mielikuva vai miksi se pitää pyyhkiä?  ;)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #52 : Elokuu 20, 2020, 15:22:06 »

^
Mä haluaisin mieluummin päähäni mielikuvan turvanaisesta, joka kantaa mut toiseen huoneeseen jos en ole siivosti. :)
Amator

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #53 : Elokuu 22, 2020, 01:14:20 »
Mä luotan tässäkin vaistoon. Lähtökohtaisesti etukäteen sovitut kimppapäiväthän on tuttuja järjestää. Mutta aina saa ehdottaa! Varsinkin, jos asiakas on tuttu ja luotettava, meillä synkkaa, ja toiveissa on jotain perusmenoa tai itselle erityisen kutkuttavaa, niin silloin varsinkin olen varsin avoin.

Asiakkaan tulee vaan pitää realistisena mielessä se, että jos ei tunneta toisen kanssa, ni dynamiikat voi olla mitä vaan. Toisaalta se just voi kiihottaa, jos energiat osuu kohdilleen, ja toisaalta jos taas tulee vaivaantunutta niin no... Mä olen aika taitava käsittelemään seksuaalienergiaani, ja en sinänsä näe ongelmaa kiihottua melkeinpä kenen kanssa tahansa, kun osallistun vapaaehtoisesti ja koen olevani turvassa.

Samaan aikaan, me kaikki palveluntarjoajat tehdään tätä hommaa omalla tyylillämme. Itse kun tykkään oikeasti nauttia ja menen enemmän fiilis ja kokemus edellä kuin suoritteet (ellei tämä ole asiakkaan toive, esim. eka haluan suihinoton, sitten lähäriä ja lopuksi takaapäin), se voi olla tosi eri tahtista jonkun toisen tyylille. Kemiat voi pelata miten hyvin tahansa, mutta itse koen energioiden, niiden käsittelyn ja vapauttamisen olevan jotenkin ihan ytimessä. Samaanhan pohjaa vähän vaikka se, että miksi jotkut joskus kiihottuu hirveästi kusipäistä.

Kun toiveista ja omasta tyylistä puhutaan etukäteen, ja näistä on kaikki osapuolet tietoisia, voin todeta olevani sen verran ammattilainen, että pystyn adoptoimaan omaa osallistumistani muiden energioihin sopivammaksi. Kun pystyy valmistautumaan etukäteen, niin mikä jottei. Vaihtelu virkistää, ja joskus sitä kaipaa. Joskus taas tuttua ja tosi turvallista!

Tämän sanottuani totean, että arvioin ihan tuttujenkin kanssa kenen kanssa haluan paneskella. Joidenkin kollegojen kanssa on saattanut kehittyä myös niin platoninen suhde, etten edes halua liittää siihen seksiä, sekin on mahdollista. Eikä se liity välttämättä mitenkään siihen, ettenkö näkisi henkilöä seksikkäänä tai haluttavana. Toisaalta, voi olla kollegoita, joiden kanssa haluaa puuhailla vain vapaa-ajalla ::) Tai pelata Trivial Pursuittia. Tai lukea runoja. Syödä sipsejä ja saunoa. (Tosin, jos mulle ehdottaa kimppaa nämä sisältäen, niin olen todennäköisesti way fucking in!)
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #54 : Elokuu 22, 2020, 06:03:14 »
^ Mulla olis muutama hyvä peli, pitää muistaa ottaa mukaan ensi kerralla!  ;D

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #55 : Elokuu 22, 2020, 08:22:30 »
^ Mulla olis muutama hyvä peli, pitää muistaa ottaa mukaan ensi kerralla!  ;D

Joo... Nyt mä en sitten malta odottaa mitä sä keksit ;D Tosin, tästä inspiroituneena mulla alkoi pyöriä muutama sovellettu peli-idea heti mielessä ::)
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #56 : Elokuu 22, 2020, 10:15:52 »
^ Mulla olis muutama hyvä peli, pitää muistaa ottaa mukaan ensi kerralla!  ;D

Joo... Nyt mä en sitten malta odottaa mitä sä keksit ;D Tosin, tästä inspiroituneena mulla alkoi pyöriä muutama sovellettu peli-idea heti mielessä ::)

Uuh, tuohon peliin olisi ihana päästä mukaan :) Vaikka pelinappulana 😘😘, Kaksi kuningatarta voi kyllä helposti syödä kuninkaan ;D

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #57 : Elokuu 23, 2020, 00:14:16 »
^ Mulla olis muutama hyvä peli, pitää muistaa ottaa mukaan ensi kerralla!  ;D

Joo... Nyt mä en sitten malta odottaa mitä sä keksit ;D Tosin, tästä inspiroituneena mulla alkoi pyöriä muutama sovellettu peli-idea heti mielessä ::)

Uuh, tuohon peliin olisi ihana päästä mukaan :) Vaikka pelinappulana 😘😘, Kaksi kuningatarta voi kyllä helposti syödä kuninkaan ;D

Mä ihan vaan siveellisesti niitä sipsejä pohdin, ja nyt me ollaan tässä! Vaikka mä kyllä oikein hyvin ymmärrän myös miksi ;D
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂