Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duot/ yhteistyökuviot  (Luettu 9126 kertaa)

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #20 : Heinäkuu 31, 2020, 15:52:06 »
Itse olen joskus kysynyt palveluntarjoajalta esim visiitin jälkimainingeissa mahtaisiko häneltä löytyä ystävätärtä/onnistuisiko ehkä tapaaminen jonkun (hänelle tutun) kollegan kanssa kolmistaan. Ihan kylmiltäni sitä en ole tosin tainnut (ehkä puolihuuruisia Viron reissuja lukuunottamatta) tehdä, vaan takaraivossa on saattanut olla muisto joskus esillä olleesta duoilmosta mikä on tehnyt kysymisenkin helpommaksi. Jos sellainen on onnistunut, on se ollut useimmiten todella mieleenpainuvan mukavaa...

Kuten ylempänä on jo mainittukin, meikäläiselläkin vähän sellainen mielikuva että duoja tekevät palveluntarjoajat ovat ehkä jollakin tavalla muutenkin tekemisissä toistensa kanssa, tai ainakin heillä synkkaa keskenään makuukammarissa tms. En ole tullut kysyneeksi, mutta vaikutelma siitä on tapaamisilla ollut vahva ja se on nostanut kull... tunnelmaa pystyyn. Nämä ovat niitä nautittavimmasta päästä olevia kokemuksia joita mielellään ottaa uusiksi. Kunnon, lompakon ja ajan puitteissa luonnollisesti.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #21 : Heinäkuu 31, 2020, 16:53:52 »
No kyllä tämä täytyy lähitulevaisuudessa ehdottomasti tehdä, ihan nyt jo tyydyttääkseni akateemisen kiinnostukseni asiaa kohtaan. Varoiksi otan kyllä mukaan Afrikan tähden, niin ettei tekeminen vain pääse loppumaan.

Täytyypä pitää silmät auki, joskos jotain sopivaa näille nurkille ilmestyy.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #22 : Heinäkuu 31, 2020, 17:08:09 »
Ei tietty aina ole mahdollista järjestää itseä ja kollegaa samaan paikkaan juuri silloin kuin asiakas niin toivoo, varsinkaan vain yhden asiakkaan tai lyhyen tapaamisen takia, jos suosikit asuvat eri paikkakunnilla. Mutta silti. Vai ehdotellaanko teille muille näitä spontaaneja yllätysduoja/-kimppoja paljon useammin kuin mulle?  :)

Eipä ole spontaanisti duojen perään vielä tähän mennessä ihmiset paljoakaan soitelleet. Tosin eipä ole duomainostakaan varsinaisesti yhteistyöhaluisen kollegan kanssa vielä saatu aikaan, joten en mene vielä tässä vaiheessa tämän enempiä sanomaan...

Sitä täällä vaan ihmettelen, että ainakin mun silmiin on aika kiinnostava tarjonnan ja kysynnän epäsuhta, että iso osa kollegoista olisi valmis tekemään töitä yhdessä melkein kenen tahansa asiallisen kollegan kanssa koska tahansa, mutta iso osa asiakkaista tuntuu odottelevan, että eetteriin ilmestyy jotain spesifejä duoilmoituksia.

Vai että iso osa kollegoista on valmis lähes kenen tahansa kollegan kanssa yhteistyöhön? No minulla on kylläkin tietynlaisia henkilökemiallisia yhteensopivuusvaatimuksia eli eipä nyt summan mutikassa ihan kenen tahansa kollegan kanssa ihan mihin tahansa ryhdytä, koska pitää synkata tietyllä prosentilla vähintään. En nyt toki mene muiden kollegojen puolesta puhumaan. Kuitenkin jos sitä nyt lähes kenen tahansa kollegan kanssa tekisi milloin mitäkin yhteistyötä tuntematta riittävän hyvin yhteistyökumppaniaan ennalta, niin en tiedä minkälainen soppa siitä syntyisi kauhottavaksi. Tuskin ainakaan pelkästään mitään ruusuista.

Se vain on huvittavaa, että minä ja Tiia emme kuitenkaan sitten kai eläissämme mahdu samaan lauseeseen kuin mihin käsite yhteistyö. Tai siis minä en olisi ihan tällaista lopputulosta halunnut, mutta menetettyä mahdollisuutta ei kai voi saada takaisin ja varsinkin, koska meitä on moneen junaan meitä ihmisiä siis. Jotkut eivät voi antaa uutta mahdollisuutta toiselle ihmiselle. Jos en jo syntyneen ensivaikutelman perusteella ikinä eläissäni pääse tapaamaan ensimmäistäkään kertaa Tiiaa tai pääse takaisin FTS-foorumille, voidakseni oikaista minusta ulospäin välittyvää kokonaisvaikutelmaa, niin sitten en pääse. Vaikkakin ensivaikutelma on vain ensivaikutelma eikä kerro aina koko totuutta lähellekään.

Tosin en kyllä välttämättä siltikään ole missannut mitään elintärkeää, vaikka tilanne olisi näin nyt ja aina. On niitä muitakin kollegoja onneksi. Niin ja omia seksityöntekijöiden kollegiaalista verkostoitumista edistäviä toimenpiteitäkin niin halutessaan tulossa, eli nou hätä... Kollegoilla saa olla oma sisäpiirinsä. Sitten saa myös halutessaan olla olemassa sellainen piiri, joka ketään syrjimättä tasapuolisesti koskettaa kaikkia seksialan työntekijöitä, eli ei pelkästään mikään ihan pienen piirin kuvio.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2020, 17:10:17 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #23 : Heinäkuu 31, 2020, 18:13:33 »
Ensimmäsitä duoa varatessani ajattelin, että täytyyhän sitä kerran kokeilla. Kun tilaisuus tuli, niin en empinyt hetkeäkään. Kyseessä oli itselle ja keskenään oikein  hyvin tutut ladyt ja uskalsin odottaa jotain eritystä, kokemus oli kolminverroin parempi :)

Omasta mielestä tutustuminen hupakoihin etukäteen vie kokemuksen uudelle tasolle, tiedetään mistä kukin tykkää ja mistä napista painella ;D Toisaalta onhan täällä hienoja persoonia jotka osaa taikoa upeita hetkiä ihan ensitapaamisellakin. Pariin otteeseen olen ehdotellut sopivaa paria duon muodostamiseksi ja ilmeisesti muutkin ovat tehneet samaa ;) Ladyjen kemiat kun kohtaa ja ainakin toinen heistä itselle tuttu, niin ollaan lämpimillä vesillä. Harvinaista ja hinnakasta herkkua, joten ihan pop-up duohin en itse lähtisi mukaan.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #24 : Heinäkuu 31, 2020, 19:29:32 »
Kivoja kokemuksia on ollut duoista. Kaikki duoneidit ovat olleet etukäteen keskenään tuttuja ja ilmoitukset ovat olleet duoilmoituksia. Kyllä sitä tekemistä on yllättävän hyvin aina keksinyt. Kiva on esimerkiksi aloittaa rennosti suikkarilla siten, että neidit ovat polvillaan ja muna käy molempien suussa. Se vaikuttaa hieman hommiin, että pitääkö kondomia vaihtaa aina kun vaihtaa neitiä. Jos ei tarvitse, niin onhan se nyt aika mahtavaa vaikka asetella neidit perse pystyssä nelonkontin sängynpäätyyn ja vaihdella fiiliksen mukaan kumpaan pinppiin munaa tuikkaa. Jos kondomia pitää vaihtaa, niin tällöin on kiva, jos mukana on leluja, joilla toinen neideistä (tai miksei itsekin) voi hoidella toista samalla kun muna on toisen pinpissä. Hieman muunnetussa lähetyssaarnaajassa on kiva katsella, jos toinen neiti asettelee pinppinsä saarnattavan neidin nuoltavaksi. Ei ne ideat ole tosiaan toistaiseksi duoissa loppuneet.

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #25 : Heinäkuu 31, 2020, 21:41:02 »
Meillä jokaisella on takana varmaankin oikea/vasemman käden duo, koska se on parasta tai sitten ei. Noh itsekkin oon muutaman duon elämäni aikana testannut, koska oon haaveillut lapsuudesta lähtien kahden naisen väliin pääsemisesta. Kallista ehken, mutta ei niitä rahoja mukaansa saa Valhallaan saa, kun juna jää joskus pääte pysäkille.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #26 : Elokuu 01, 2020, 00:13:17 »
Kyllähän niitä välillä ehdotellaan ja joskus järjestetään, mutta lähtökohtaisesti en mielellään lähde kimppailemaan tuntemattoman kollegan kanssa. Tässä ei oo mitään henkilökohtaista toista kohtaan ja tää on vaan mun mieltymys. Mulla kuitenkin on tuttuja kollegoida, joiden kanssa duoilla niin se ei sinänsä ole ongelma, jos aikataulut sovitetaan ja hinnasta sovitaan. Kokemusta duoilusta on kuitenkin useamman ihanan naisen kanssa ja kyllä se kokonaisuudessaan on musta helpointa, että kollegan kanssa yhdessä sovitaan joku aika, mitä markkinoidaan ja siihen voidaan antaa aikoja. Yksittäisten aikojen kanssa tulee kaikille paljon enemmän säätöä.

Vähän sama. En oikeastaan lähde kimppaileman tuntemattoman kollegan kanssa laisinkaan, ja tuttujenkin kanssa toimintatapojen olisi hyvä olla aika yhteneväiset. Tämä hyväksi havaittua ihan kokemuksen kautta.

Kokemuksen kautta on myös todettu, ettei ole kovin kannattavaa lähteä sinkoilemaan mihinkään suuntaan ihan vain yhtä tapaamista varten, vaan kannattavinta on just järkätä ihan silloin tällöin kimppapäivä ja kaikki halukkaat voivat sitten silloin tulla. Tuolloin ei ole mikään iso menetys sitten jotkin yhdet oharitkaan. Se kun on noissa kimppapäivissä tullut huomattua, että usein juuri se asiakas joka sitä tiettyä päivää toivonut, onkin sit se ainoa joka tapaamisen peruuttaa. Jos ihan häntä varten pelkästään olisi ensin hikihatussa sumplittu aikataulut sopimaan, toinen matkustanut yli tunnin pelipaikoilla, ja sitten tää niin kovin just sitä ajankohtaa toivonut peruuttaisi niin olisi aikamoista ajan (=rahan) haaskausta tytöillle.
Parempi et tytöt sopii päivät, ja ne sitten tulee keille se sopii :))

Mä itse suosin myös vakikimppakumppania - olen kimppaillut urani aikana muistaakseni neljän eri tytön kanssa, ja nyt pari viimeistä vuotta vain näistä sen viimeisimmän kanssa. Mä oon uskollinen kimppailija, kun ollaan todettu et homma natsaa kaikinpuolin, niin en hypi vieraissa hutsuissa  8)
Mulla on aivan ihana kimppapimppailija <3
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #27 : Elokuu 01, 2020, 02:20:19 »
Muutaman duon kanssa olen ollut ja olen nauttinut! Kaiketi olen ollut oikealla fiiliksellä ja tiennyt/tuntenut duon osapuolet ennestään.
Itselleni on siinä mielessäkin ollut kiihottavaa, kun olen samalla nauttinut visuaalisesti kahden neidon kanssa yhdessäolemisesta.
Yhtään huonoa kokemusta mulla ei noista ole ja ilmeisesti nämä palveluntarjoajat eivät ole olleet ensi kertaa keskenään asialla.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #28 : Elokuu 01, 2020, 12:59:53 »
Mä myös tällaisena umpipimielisenä introverttina en uskaltaisi lähteä tekemään kimppaa kenen tahansa kollegan kanssa, vaikka kaikki tapaamani kollegat kivoja ovatkin olleet. Nykyisen kimppakaverin kanssa synkkaa myös muualla kuin sängyssä. Lisäksi kimpoissa on kaikki logistiset ongelmat ja työnjakaminen ym jotka vaativat oman setvimisensä. :D

Tämä ❤

Mulle on tärkeää, että kimppakaverin kanssa on hyvä olla, kemia toimii ja tapa tehdä hommia on samantyylinen. En siis lähtisi outcallille asiakkaan kanssa jonkun vieraan kollegan luo, ja tykkään, että jos kimppaillaan, niin me tytöt hoidetaan paikka ja sovitaan päivä ja sumplitaan yhdessä, millä ehdoilla tehdään, jne. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #29 : Elokuu 01, 2020, 14:23:25 »
Mä myös tällaisena umpipimielisenä introverttina en uskaltaisi lähteä tekemään kimppaa kenen tahansa kollegan kanssa, vaikka kaikki tapaamani kollegat kivoja ovatkin olleet. Nykyisen kimppakaverin kanssa synkkaa myös muualla kuin sängyssä. Lisäksi kimpoissa on kaikki logistiset ongelmat ja työnjakaminen ym jotka vaativat oman setvimisensä. :D

Tämä ❤

Mulle on tärkeää, että kimppakaverin kanssa on hyvä olla, kemia toimii ja tapa tehdä hommia on samantyylinen. En siis lähtisi outcallille asiakkaan kanssa jonkun vieraan kollegan luo, ja tykkään, että jos kimppaillaan, niin me tytöt hoidetaan paikka ja sovitaan päivä ja sumplitaan yhdessä, millä ehdoilla tehdään, jne. :)

Tämäpä juuri ja hyvin kollegoilta kiteytetty. Minuakaan ei huvita ottaa tietoisia riskejä yhtäkkiä jonkun täysin ventovieraan kanssa tai jonka seurassa keikkaillessa en tuntisi oloani riittävän turvalliseksi, luottavaiseksi ja samanhenkiseksi. Vaikkakin välillä mietin, että olisipa tietyt asiat helppoja ja voisipa vain suin päin elää miten nyt milloinkin huvittaa, vaan se ei mene niin, koska asioita on hyvä suunnitella ja käyttää tervettä järkeä, jos sitä tästä kaalista vielä yhtään löytyy opiskeluunkin.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #30 : Elokuu 01, 2020, 14:57:04 »
Jos näitä juttuja joku kimppailusta haaveileva turska lueskelee, kannattaa korvan taakse laittaa myös seksimatkailu. Alun kommellukset/harjoittelut voi hoitaa esim. Prahan tai Berliinin kaltaisissa keitaissa, jossa kimppailukaan ei maksa juuri mitään. Sitten kun homma alkaa nousta plaaniin, voi alkaa investoimaan laadukkaampiin kokemuksiin kotimaisten mielitiettyjen kanssa. Toki tuntemattomille vesille voi olla viisasta seilata nimenomaan näiden mielitiettyjen kanssa, mutta se harjoittelu maksaa moninkertaisesti verrattuna edellisiin esimerkkeihin.

Siinä kaikki hintakeskustelusta. Tehkää miten parhaaksi näette. ;)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #31 : Elokuu 01, 2020, 15:42:32 »
Olen itse ollut muutaman kerran duossa, jossa vanhempi palveluntarjoaja opastaa nuorempaa alalle. Tämä tietenkin ulkomailla. Vaan ihan mielelläni olen toiminut harjoittelukohteena
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #32 : Elokuu 08, 2020, 18:10:22 »
...

Eniten minua kuitenkin asiassa mietityttää, että mitä siinä sitten tehtäisiin kolmistaan? Juttelin kerran asiasta erään ensimmäiseen duotapaamiseen valmistautuvan neitosen kanssa, ja keskustelu oli kyllä yksi hauskimmista käymistäni. Akateemisia käytännön kysymyksiä ja ongelmia tuli mieleen aika liuta...

Tämä on itseänikin hieman mietityttänyt, mutta silti aion duoa vielä joskus kokeilla. Kun vain löytyy pari itselleni entuudestaan tuttua ja muutenkin kaikki osuu kohdilleen, niin silloin mennään. :D Vaikka ei tuo Turskapapan mainitsema opastuskaan olisi mahdoton vaihtoehto (kylläkin erittäin epätodennäköinen).

Jääkö duo sitten vain kokeiluksi, niin en tiedä, vaikka vähän pelkään, että se on tuplahinta ja nautintoa "vain" +50% (yhden munan ongelma :D). Mutta sen tietää vasta kokeiltua.
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #33 : Elokuu 09, 2020, 00:23:58 »
Olen itse ollut muutaman kerran duossa, jossa vanhempi palveluntarjoaja opastaa nuorempaa alalle. Tämä tietenkin ulkomailla. Vaan ihan mielelläni olen toiminut harjoittelukohteena

Nää on ihan parhaasta päästä myös roolileikkeinä! T: "bordellin emäntä"  ;)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #34 : Elokuu 09, 2020, 07:56:26 »
Sellainen äiti-tytär-duokin olisi hauska toteuttaa.  ;D

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #35 : Elokuu 09, 2020, 09:43:41 »
Sellainen äiti-tytär-duokin olisi hauska toteuttaa.  ;D

Me LindaBellan kanssa sopisimme ikäerojemme puolesta kieltämättä hyvin sellaisen fantasian toteuttamiseen.  :D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #36 : Elokuu 09, 2020, 13:17:42 »
Sellainen äiti-tytär-duokin olisi hauska toteuttaa.  ;D

 :-*

Joskus pyörittelin mielessäni tällaista kuviota. Olen ekoilla treffeillä äidin kanssa. Äitiä panettaa kovasti, mutta emme ole päässeet vielä tutustumisessa niin pitkälle. Yllättäen paikalle  tulee tytär, jolla on kilpailu äitinsä seksikkyydessä ja viehätysvoimassa...
#maksuseksionihanaa

Poissa split

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #37 : Elokuu 14, 2020, 10:30:00 »
Itse olen ollut ja tulen aina olemaan vankkumaton duo/trio (miksei enemmänkin) kannattaja. Toki ne tietyt haasteet on: Logistiikka ehkä suurimpana. Kun aikoinaan sovimme "Dream Teamin" kanssa nelistään THE treffit, yritimme varmaan yli vuoden verran saada kalentereita sopimaan, mutta se odotus toki palkittiin kun tulin suihkusta ja tytöt olivat kontallaan sängyn reunalla: kolme täydellistä, kuitenkin erilaista persettä edessäni ja kysyivät onko tämä splitille ok ;D. Se muisto tulee aina pysymään mielessäni ja olen iloinen, että tein sen.

Tälläkin hetkellä seuraan kalenterista duoja, mutta kun omat aikataulut ei osu, niin sitä joutuu vain odottelemaan jos taas kohta tulevaisuudessa saisi tupla/triplapimppiä :o

Olen lisäksi päässyt duoissa tutustumaan uusiin ihaniin tyttöihin, joita entuudestaan minulle tutut hupakot on esitellyt. Siinäkin on jotain mikä kiihottaa. Lisäksi multa on kysytty hupakon toimesta, että olisiko ok jos alalle ehkä pyrkivä tyttö tulisi katsomaan minkälaista touhumme on.

Parhaat duot/triot lähtee luottamuksesta, kemioista, heittäytymisestä, kunnioituksesta ja tietysti siitä että hupakot tyrkyttävät joka suunnalta pimppiä splitille. Kun yksi ratsastaa, toinen istuu naamasi päällä, kolmas nuolee samalla palleja ja tämä tehdään vieläpä kiertoharjoittelu periaatteella.., niin kyllä se vain on mukavaa. Se onnistuu kun kaikki osallistujat tulevat hyvin toimeen keskenään.

Nyt on tullut muutamia uusia ihania komboja joita en ole päässyt tapaamaan. Kovasti yritän - katsotaan miten käy.

Duot on parasta!

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #38 : Elokuu 14, 2020, 11:12:39 »
Ei ole mua varten enkä pidä ollenkaan. Ihan kokemuksista tämä mielipide.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #39 : Elokuu 14, 2020, 21:41:02 »
Sellainen äiti-tytär-duokin olisi hauska toteuttaa.  ;D

En ole anniinaa enkä ilona tequilaa kumpaakaan tavannut, mutta duo voisi kyllä nöiden kanssa toimia (ainakin kuvien perusteella), tai sitten ninni+joku

 :P


Siviilissä olen 2 kertaa 1on2 vetässyt niin että neitonaiset ovat tehneet aloitteen, kivaahan se oli puuhailla 2 kauniim neidon kanssa ja sit vielä nukku molempien kanssa tripla lusikassa ja kesken unien toinen neitokainen halusi vielä 1on1 samalla kun kolmas veti hirsiä.

Toisella kerralla naimisissa ollut neitokainen paritti serkkunsa hoitooni ja mun luokse "jatkoille" mutta halusi sitten kuitenkin itsekin puuhastelemaan, noh tässä oli se kivaa että vaikka ns baaripoka niin "serkusta" tuli seksisuhde mallia friends with benefits useiden kuukausien ajaksi.

 :P