Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein tarvitset seksiä?  (Luettu 18097 kertaa)

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka usein tarvitset seksiä?
« Vastaus #80 : Huhtikuu 26, 2025, 11:53:52 »
Minäpä nyt vielä jatkan,vaikka jo olenkin omaa tarinata kertonut...

Eli kuten todettua, ilmankin pärjätty on,mutta sitten se toinen puoli asiasta, sen aikaa mitä viimeisestä kerrasta on vierähtänyt tarkoittaa samalla,että yhtä kauan olen joutunut kärvistelemään vailla mitään kosketusta ja nyt totean vahvasti, että se on vitunmoista kidutusta,aina tapaamisissa tahdoin hipsuttelua ja halailua,halatessa toisen iho omaani vasten ja toisen kehon lämpö on asioita, joihin jäi koukkuun, myöskin kosketuksen tunne,silittely taikka hentoinen sormien liike iholla lähekkäin makoillessa on upeita tuntemuksia.
 Saatte vapaasti ajatella taikka nauraa miulle,että on siinä turha tyyppi,mutta vain kahdesti elämäni aikana olen halannut toista ihmistä ilman,että siitä on tarvinnut maksaa,ohhoh,nytten kun tuon kirjoitti ja sitä ajattelee,niin oivoi sentään😔Mutta eihän siinä, tällaista tämä on, en kehtaa kyllä kylällekään lähteä pahvilapun kanssa, missä lukisi,halaa edes säälistä,voisi melko pian valkotakkiset raahata miut johonkin suljetulle osastolle🤭
Mutta kyllä mieskin tarvitsee kosketusta ja halia,mie oon siitä elävä todiste.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #81 : Huhtikuu 26, 2025, 12:19:56 »
^ Eiköhän tilanne ole nykyään yhä yleisempää. Läheisyys on aika kortilla monille miehille. Aika paljon siitä kiinni miten nuoruus on mennyt. Ja jos silloin on jotenkin jäänyt porukoista ulkopuolelle kun seurusteluja aloiteltiin, niin sitten on joutunut kahlaamaan Tindereitä ja muita vähäisillä sosiaalisilla taidoilla. Eikä se tarjonta siellä iän myötä ainakaan parane. Maksullisessa seksissä parasta onkin se, että vaikka se on sairaan kallista, niin ainakaan mielenterveys ei mene deittaillessa.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #82 : Huhtikuu 26, 2025, 13:32:01 »
^ Ei kai halaamisen ja läheisyyden ole pakko olla Tinderistä tmv. kumppaninetsintä mielessä.

Itse ainakin halaan paljon perhettäni ja kavereitani.Sisarusten lapsia rutistan aina kun nähdään, myös teini-ikäisiä. Myös työkavereiden kanssa halataan usein. Kaikkea kosketusta ei mun mielestä pidä seksualisoida.

Halaaminen varmaan tulee paljon myös kotikasvatuksesta. Miten perheessä ollaan totuttu tarjoamaan halauksia. Jos niitä ei lapsena ole saanut, voi ne olla vähän kiusallisia aikuisenakin. Ehkä.

Noh, sitähän tässä ketjussa ei toki kysytty. Mä en tarvitse seksiä. Mutta haluan seksiä usein.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #83 : Huhtikuu 26, 2025, 14:05:10 »
Saatte vapaasti ajatella taikka nauraa miulle,että on siinä turha tyyppi,mutta vain kahdesti elämäni aikana olen halannut toista ihmistä ilman,että siitä on tarvinnut maksaa,ohhoh,nytten kun tuon kirjoitti ja sitä ajattelee,niin oivoi sentään

Aika vähissä on omatkin maksuttomat kosketukset, lähinnä vain halauksia silloin tällöin. Nykyään on onneksi enemmän sellaista halauskulttuuria tai ainakin siltä tuntuu.

Aika paljon siitä kiinni miten nuoruus on mennyt. Ja jos silloin on jotenkin jäänyt porukoista ulkopuolelle kun seurusteluja aloiteltiin, niin sitten on joutunut kahlaamaan Tindereitä ja muita vähäisillä sosiaalisilla taidoilla. Eikä se tarjonta siellä iän myötä ainakaan parane. Maksullisessa seksissä parasta onkin se, että vaikka se on sairaan kallista, niin ainakaan mielenterveys ei mene deittaillessa.

Nuoruudesta ne minunkin ongelmat alkoivat ja sitä on tosiaan ollut aika vaikea "korjata". Tietyllä tapaa olen jo luovuttanut siviilisuhteiden osalta juuri suojellakseni mielenterveyttäni.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

• Full Member
« Vastaus #84 : Huhtikuu 26, 2025, 14:07:12 »
^ En usko että tässä oli kyse halaamisen seksualisoimisesta. Asia on enemmänkin niin, että monille miehille kaikki kosketus tulee parisuhteista, eli naisilta. Ja jos ei ole parisuhteita elämässä, niin hupakoilta. Monet miehillä kaikki sosiaaliset suhteet liittyvät työhän ja harrastuksiin, eikä niissä halata. Ja yleensä ne pitkäaikaiset ystävät katoavat elämän mittaan ja mahdollisuudet sellaisiin sosiaalisiin tilanteisiin, joissa on halaajia, ja he ovat yleensä naisia. Itse olen halannut miespuolisia kavereitani kahdesti, lapsena ison riidan jälkeen ja aikuisena jälleennäkemisen puitteissa rempseästi.

Poissa panic0

• Jr. Member
« Vastaus #85 : Huhtikuu 26, 2025, 23:28:15 »
Kotona 1-2 krt/vko ja soolona 2-3 krt/vko. Sooloilua koittanut vähentää, ettei tunto mene. Maksullisissa käynyt nyt hieman usemmin, mutta aion jatkossa käydä ehkä kerran, max kaksi kertaa/kk. Panostan vähintään 2 h tapaamisiin, mieluummin rauhallisia ja laadukkaita kohtaamisia harvemmin kuin hätäisiä pikapanoja joka viikko.

Poissa HaamonGaadon

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #86 : Huhtikuu 28, 2025, 22:10:44 »
^ Eiköhän tilanne ole nykyään yhä yleisempää. Läheisyys on aika kortilla monille miehille. Aika paljon siitä kiinni miten nuoruus on mennyt. Ja jos silloin on jotenkin jäänyt porukoista ulkopuolelle kun seurusteluja aloiteltiin, niin sitten on joutunut kahlaamaan Tindereitä ja muita vähäisillä sosiaalisilla taidoilla. Eikä se tarjonta siellä iän myötä ainakaan parane. Maksullisessa seksissä parasta onkin se, että vaikka se on sairaan kallista, niin ainakaan mielenterveys ei mene deittaillessa.

Mitä tarkoitat sillä että mielenterveys menisi deittailussa?

Poissa Avaruusmies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #87 : Huhtikuu 29, 2025, 19:01:35 »
Kerran viikossa pitää saada pillua, väliajat mennään omalla lapasella.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #88 : Huhtikuu 29, 2025, 19:33:25 »

Onhan tästä ihan tutkimuksiakin, kuinka deittailu voi vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteen.

NIH:hillä oli nopeesti selaten jotain, en nyt kerkeä niihin perehtymään. Mutta ite aiemmin aktiivisesti deittailleena voin väittää että oli uuvuttavaa ja vaikutti suoraan mielenterveyteen.

Meijän nyky yhteiskunta on aika nopee temponen ja kertaköyttökulttuuriin perustuva, niin ihmistenkin kanssa. Lisäksi mielenterveysongelmat on räjähdysmäisessä nousussa ja kun nää kaikki kumuloituu niin... Onhan se aikamoinen paketti. Lisäksi nettideittailu tuo aivan oman lisänsä tähän kaikkeen.

Aika arpapeliä kenen pipipään kanssa mätchää. Oon joskus mätchänny sellasen tyypin kanssa kenen exään otin yhteyttä (älkää huoliko asiakkaat, mua ei kiinnosta teidän suhteet) ja hän olikin paossa turvakodissa. Lisäks oon kuskannu pari naista turvakotiin nettideittailusta alkaneista suhteista.

Että voi olla oikeesti vaarallistakin, mielenterveydestä nyt puhumattakaan.

• Full Member
« Vastaus #89 : Huhtikuu 29, 2025, 19:34:09 »

Kyllä minulla tinderit vie itsetunnon aivan kokonaan, hirvittävää ajanhukkaa, mitään niistä en ole ikinä löytänyt, suhdetta tai seksiä, jotain vähän sinne päin ehkä.

Maksullisten kanssa menettää rahaa, mutta moni heistä aidosti nauttii ja voi jopa parantaa asiakkaan seksuaalista itsetuntoa. Ei ehkä yhtä paljon kun seurustelu, mutta kuitenkin.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #90 : Huhtikuu 29, 2025, 19:37:59 »
Hassua kyllä, silloin kun sitä eniten tarvitsisi, tekee kaikkin vähiten mieli. Tarkoitan sitä, että seksi on yksi parhaista vastalääkkeistä stressaantumiselle ja uupumiselle ja paras piriste harmaalle mielelle.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #91 : Huhtikuu 29, 2025, 19:59:06 »
Mulla on kumminkin päin kyllä ihan kiitettävät halut, mutta stressaantuneena seksi on erilaista.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #92 : Huhtikuu 29, 2025, 20:10:56 »
Eilen ainakin tarvitsin, vielä enemmän halusin ja kovasti nautin  :inlove:

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #93 : Huhtikuu 29, 2025, 20:17:12 »
Olen sillai hunttaillu,että on hyvä ja terveellinen päätös omalta osaltani,kun viimein tyydyin kohtalooni,niihin kortteihin mitkä mulle on jaettu,eli en enää koskaan yritä kumppania löytää, kaikki treffi sivustoilla vietetty aika pettymyksineen on miun laiselle mietiskelijälle kuin happoa,itsetunto,itsevarmuus ja ennenkaikkea toivo on syöpynyt ikiajoiksi pois. Tässä maailmassa on niin saatanan paljon asioita viturallaan,keskeneräisiä,muutosta ja korjausta vailla,niistä pari on ilkeys ja ulkonäkö keskeisyys, se vaan ei ole alkuunkaan kivaa,kun pitkästi kirjoitellaan jonkun toisen kanssa,kehutaan hyväksi mieheksi, kun saa enemmän kuin kaksi sanaa perätysten viesteihin,keretään sivuta paljon asioita ja kaikki vaikuttaa jo liiankin hyvältä, sitten paukahtaa se viimeinen viesti jossa lukee"kuva olisi kiva" no siihen pitää tietenkin kuvalla vastata, jonka jälkeen sitten tapahtuukin se katoaminen ja mitään ei enää kuulu. Tuollaisia esimerkin kaltaisia iskuja kun ottaa tarpeeksi paljon vastaan, niin kyllähän se pääkoppaan vaikuttaa, eli kuinka terveesti mieli voi. Olen yhden tutun kanssa sopinut,että saa kurmittaa miut,jos vielä kerrankin sanon saaneeni pakit jollakin sivustolla pörrätessä🤭
Sitäkin mietiskelin ja tulokseen pääsin,että jos maksamatta ei juttelua pidemmälle pääse naisten kanssa,ei panoa eikä varsinkaan seurustelua,niin silloin on tyytyminen omaan käteen ja muu unohdetaan,tuntee ittensä vaan niin selittäväksi kun ilman euroja ei lohkee edes aikaa minuu kohtaan.

• Full Member
« Vastaus #94 : Huhtikuu 29, 2025, 22:06:21 »
^ Naisilta voi saada pakit monesta syystä ja ulkonäkö on niistä miljoonista vasta yksi. Sanot, että olet mietiskelijä ja väittäisin, että sekin on usein haittatekijä. Parhaiten mielestäni naisten kanssa menestyvät ne, jotka eivät paljoa mieti, vaan osaavat luoda hyvää tunnelmaa. Ulkonäkö tietysti auttaa paljon, mutta vaikka joku mies olisi hiukan jopa ruma, mutta tullessaan paikalle ottaa tilan haltuun ja on miesten mielestä hyvä tyyppi, niin kyllä sellaiselle nainenkin pian löytyy.

Ja tämä on myös kulttuurinen asia, joka vaikuttaa etenkin naisten valintoihin paljon, kun taas miehillä on aina samat tiimalasivartalot mielessä. Me elämme nyt kulutusyhteiskunnassa, jossa nimen omaan kyky elää hetkessä ja luoda fiiliksiä ovat arvossaan. Sitoutuminen ja lopulliset valinnat pelottavat ihmisiä, ja pelko on kova, että joutuu viettämään lopun elämäänsä jonkun tylsimyksen kanssa. Ja koska aikamme on hyvin allerginen poliittisille erimielisyyksille, se jättää vielä vähemmän tilaa pohdiskelijoille ja syvällisille ihmisille, joilta saattaa tulla suusta jotain vaikeasti sulateltavaa. Fiiliksen luojat eivät pälätä syvällisiä muuta kuin sen verran, että hieman viritetään ilmaan mystiikkaa ilman mitään sen vakavampaa.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #95 : Huhtikuu 29, 2025, 22:33:29 »
^ Naisilta voi saada pakit monesta syystä ja ulkonäkö on niistä miljoonista vasta yksi. Sanot, että olet mietiskelijä ja väittäisin, että sekin on usein haittatekijä. Parhaiten mielestäni naisten kanssa menestyvät ne, jotka eivät paljoa mieti, vaan osaavat luoda hyvää tunnelmaa.

Hyvää tunnelmaa voi luoda myös mietiskelyllä. Mä nimenomaan oon itsekkin mietiskeljä, enkä mä koskaan tapailisi miestä joka höpöttäisi lämpimikseen pitääkseen ihmiset ympärillä tyytyväisenä.

Mulle tunnelma tarkottaa sitä, että voidaan olla ihan vaan vaikka hiljaakin vierekkäin, tai pohtia yhdessä. Kuormitun helposti ja kaipaan kumppanilta silloin rauhaa stressitasojen laskemiseen. Ja pohtiakseen elämää ja miten eri kulmista sitä voi tutkia.

Ihan huuhaa stereotypia luultavasti 😀

• Full Member
« Vastaus #96 : Huhtikuu 29, 2025, 22:52:48 »
^ Ehdottomasti kyllä niinkin  :)

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #97 : Huhtikuu 29, 2025, 23:18:53 »
Nii,siis jälkeenpäin mietiskelyllä mie mieleni myrkytän
Toisten seurassa oon ennenkaikkea aito,ei mitään esitettyä roolia,annan tilanteen viedä, miulle on jopa sanottu,että olen niin paska näyttelijä, etten osais edes mitään roolia vetää,jos omana itsenä ei riitä, niin sitten se on voi voi.
Ei minunkaan mielestä ole pakko pölpöttää taukoamatta, jos voi toisen seurassa vaan olla, kuunnella hiljaisuutta kokematta sitä vaivaannuttavana, niin silloin on kanssa hyvin.
Tiimalaseista tai ulkokuoresta senverran,että miulle on tärkeää,mitä sen alta löytyy, mitä väliä kultaisella ulkopinnalla jos sisällä lilluu kuraa ja sitä kuraa vieläpä suolletaan pihalle,käytännön järki,kohteliaisuus,käytös muita kohtaan,siis ylipäätään lämmin ja välittävä luonne on miun mielestä avaimet etiäpäin menoon.

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #98 : Huhtikuu 30, 2025, 00:20:14 »
Olen sillai hunttaillu,että on hyvä ja terveellinen päätös omalta osaltani,kun viimein tyydyin kohtalooni,niihin kortteihin mitkä mulle on jaettu,eli en enää koskaan yritä kumppania löytää, kaikki treffi sivustoilla vietetty aika pettymyksineen on miun laiselle mietiskelijälle kuin happoa,itsetunto,itsevarmuus ja ennenkaikkea toivo on syöpynyt ikiajoiksi pois. Tässä maailmassa on niin saatanan paljon asioita viturallaan,keskeneräisiä,muutosta ja korjausta vailla,niistä pari on ilkeys ja ulkonäkö keskeisyys, se vaan ei ole alkuunkaan kivaa,kun pitkästi kirjoitellaan jonkun toisen kanssa,kehutaan hyväksi mieheksi, kun saa enemmän kuin kaksi sanaa perätysten viesteihin,keretään sivuta paljon asioita ja kaikki vaikuttaa jo liiankin hyvältä, sitten paukahtaa se viimeinen viesti jossa lukee"kuva olisi kiva" no siihen pitää tietenkin kuvalla vastata, jonka jälkeen sitten tapahtuukin se katoaminen ja mitään ei enää kuulu. Tuollaisia esimerkin kaltaisia iskuja kun ottaa tarpeeksi paljon vastaan, niin kyllähän se pääkoppaan vaikuttaa, eli kuinka terveesti mieli voi. Olen yhden tutun kanssa sopinut,että saa kurmittaa miut,jos vielä kerrankin sanon saaneeni pakit jollakin sivustolla pörrätessä🤭
Sitäkin mietiskelin ja tulokseen pääsin,että jos maksamatta ei juttelua pidemmälle pääse naisten kanssa,ei panoa eikä varsinkaan seurustelua,niin silloin on tyytyminen omaan käteen ja muu unohdetaan,tuntee ittensä vaan niin selittäväksi kun ilman euroja ei lohkee edes aikaa minuu kohtaan.

Tämä oli kuin minun elämästä kirjoitettu, tosin minä lopetin aktiivisen kumppanin etsinnän jo ennen koronavuosia. Tai silloin se oli lähinnä vain tauko, mutta koronavuosien aikana se vahvistui pysyvämmäksi ja keskityn nyt enemmän sinkkuuden hyviin puoliin. Tämä kaikki myös paransi mielenterveyttäni, kun jäi ne jatkuvat pettymykset, riittämättömyyden tunne ja epätoivo pois.

Ja minäkään en siis koskaan päässyt treffeille, jos olin antanut kuvani etukäteen. Olen saanut myös maksulliselta pakit ulkonäköni takia.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #99 : Huhtikuu 30, 2025, 08:12:36 »
^ Whaaaat, maksulliselta pakit ulkonäön takia? 😳 Olen vilpittömästi pahoillani puolestasi 🩷

Mä en usko, että varsinkaan iän karttuessa treffaillessa ulkonäkö on kovinkaan määrittävä tekijä. Tottakai toista pitää pitää viehättävänä omaan silmään. Mutta toista voi pitää viehättävä ulkoisesti, kun on niin umpirakastunut persoonaan. Ehkä kannattaa kokeilla tutustua toiseen virtuaalisesti ensin perinpohjin. Jutella paljon ja katsoa synkkaako kemiat. Kertoa omista peloistaan ulkonäön suhteen. Itse ainakin olen onnistunut "ihastumaan" viestien välityksellä. Kenties myös puhelimessa ääneen. Antaa sille kaikelle aikaa. Lopulta tapaamisessa sitten se ulkonäkö ei oikeasti enää olekaan kovin tärkeää.

Sori ot.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.