Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein tarvitset seksiä?  (Luettu 15784 kertaa)

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka usein tarvitset seksiä?
« Vastaus #60 : Huhtikuu 25, 2025, 17:03:45 »
Kerran kahdessa viikossa naisen kanssa olisi tarpeeksi pitämään elämän valoisana, siihen ei kukkaro anna myöden kun pitää muutenkin selvitä.

Poissa Pyry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Huhtikuu 25, 2025, 17:14:38 »
Kotona 1-2 kertaa viikossa ja siihen kerran pari kuukaudessa hupsuttelua päälle, on riittävästi mulle

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #62 : Huhtikuu 25, 2025, 18:11:11 »
Niin, lähes yhdeksän kuukautta on viimeisestä puuhailusta,onhan tässä ilman pärjätty eikä edes ole pyörinyt ihmeemmin mielessä lähteä kenenkään luokse kokeilemaan, että vieläkö tappi reikään löytää,maksaa en enää kehtaisi tuosta puuhasta ja on hyvin epätodennäköistä,että mistään vastakappaletta muuten vaan löytäisin kyseiseen juttuun avuksi,niin vastaus kysymykseen on,että en selvästikään kovin usein.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #63 : Huhtikuu 25, 2025, 18:32:01 »
Seksiä tulee harrastettua pari kertaa viikossa noin suurin piirtein jos sooloseksiä ei lasketa mukaan. Sooloseksin kanssa päivittäin.

Kysyin piruuttaan AI:ltä keskimääräisestä seksintarpeesta suhteessa ja ikäryhmittäin. Lainauksessa tiivistelmä vastauksesta.

Lainaus käyttäjältä: tekoäly
1–5 vuotta yhdessä   n. 6 kertaa/kk
5–10 vuotta yhdessä   n. 3–4 kertaa/​kk
Yli 10 vuotta yhdessä   n. 2–3 kertaa/kk

Ikä vaikuttaa merkittävästi seksin tiheyteen. Yleisesti ottaen nuoremmat aikuiset harrastavat seksiä useammin kuin vanhemmat ikäryhmät. Esimerkiksi Kinsey-instituutin tutkimuksessa havaittiin, että 18–29-vuotiaat avioparit harrastavat seksiä keskimäärin 112 kertaa vuodessa, 30–39-vuotiaat noin 86 kertaa vuodessa ja 40–49-vuotiaat noin 69 kertaa vuodessa​. Tämä tarkoittaa, että parikymppiset keskimäärin yli 9 kertaa kuussa, kun taas nelikymppisillä tahti on noin 5–6 kertaa kuussa.

Trendi jatkuu iän karttuessa: kotimaisen aineiston mukaan 50 vuotta täyttäneistä vain 5–15 % harrastaa seksiä useammin kuin pari kertaa viikossa, kun taas nuoremmissa (alle 50 v) vastaava osuus on 20–30 %​. Samoin ikääntyneissä ikäryhmissä on enemmän heitä, joilla ei ole seksiä lainkaan​.

On kuitenkin huomionarvoista, että iän myötä seksin laatu voi monesti parantua, vaikka määrä vähenisi – pitkään yhdessä olleet tuntevat toisensa syvemmin, ja esimerkiksi suorituspaineet voivat vähentyä. Kuten eräässä asiantuntijakommentissa todetaan: “Seksikertojen määrä voi vähentyä, mutta hyvä seksi ei ole kiinni määristä. Monilla hellyys, luottamus ja turvallisuus nousevat tärkeämmiksi.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #64 : Huhtikuu 25, 2025, 18:53:26 »
Tämä kysymyksenasettelu on itselle hieman hankala. En osaa oikein sanoa, kuinka usein tarvitsen seksiä. Mutta se on varmaa, että haluan sitä huomattavasti enemmän kuin varsinaisesti tarvitsen 😊

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #65 : Huhtikuu 25, 2025, 19:08:30 »
Tarvetta vaikee määrittää 🤔 ehkä joka toinen viikko 🤷🏻
Mutta haluaisin/riittäisi 2-3 kertaa viikossa
Tissit 😍

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #66 : Huhtikuu 25, 2025, 19:25:26 »
Kuten jan#91 sanoi, halu on isompi kuin tarve enkä oikein tiedä mitä tarpeella edes tarkoitetaan.

Jos oon suhteessa, ovulaatioviikolla haluan joka päivä vähintään suuseksiä sekä antavana että vastaanottavana osapuolena ja mielellään kyllä myös panemista ja kaikkea ihanaa kiehnäämistä :behind: Muissa kierron vaiheissa haluan joka toinen tai kolmas päivä seksiä mutta muuta koskettelua ja läheisyyttä ehdottomasti silti päivittäin.

Sinkkuaikana mun libido on vähemmän spontaania ja enemmän responsiivista eli ei ala panettaa niin usein itsestään (paitsi ovuloidessa) vaan jos joku kuumis osoittaa mua kohtaan halua ja kiusoittelee tai on muuten tunnelma kohdillaan.
Kajjjaani 3.-4.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Pataässä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #67 : Huhtikuu 25, 2025, 19:35:12 »
Yllättävän vähän tarvitsen seksiä, ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa riittäisi hyvinkin, jos ei lasketa sooloseksiä ja yhteensä 4-5 kertaa, jos sooloseksikin lasketaan. Onneksi näin vähä riittää, muuten ei lompakko kestäisi. Halut taas vaihtelee, joskus ne menevät tarpeen mukaan, joskus ovat tuplasti tarpeen verran.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (3)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #68 : Huhtikuu 25, 2025, 20:38:42 »
Luen muiden vastauksia ja mietin, että onkohan mulla ongelma 👀

Miten te selviitte?
T. Succubus.

Ps. Osa vastauksista tekee mut oikeesti surulliseksi. 💔

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #69 : Huhtikuu 25, 2025, 20:43:59 »
Pari kolme kertaa viikkoon pitää tyytyväisenä. Harvemmin pistää leukalihat hommiin kassajonossa ja useammin pistää virnistelemään, vaikka kassa lähtisi safkikselle varoittamatta just nenän edestä. Mutta tarvitsenko, elämä on mukavampaa ja rennompaa hyvin nussittuna, eli tarvitsen elämän laatua parantavana. Ehkä sitä kautta myös elämää pidentävänä.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #70 : Huhtikuu 25, 2025, 20:47:02 »
Aika harvoin tarttee, ehkä kerran vuodessa...mutta haluaisinko enemmän? Ehkä neljä kertaa vuoteen...
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa Tuplawee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #71 : Huhtikuu 25, 2025, 22:40:09 »
Riippuu elämäntilanteesta ja paljonko kutinaa rapsuttaa. Selibaattiakin on tullut aikuisiällä kokeiltua. Tällä hetkellä kerta pari viikkoon riittää mainiosti, mutta paljon tulee kiireisiä viikkoja, kun asia ei juuri mielessä pyöri.

Paikalla Aapeli60

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #72 : Huhtikuu 25, 2025, 22:46:21 »
Hyvin joskus tullut toimeen ilmankin, mutta kun sitä on hyvin saatavilla niin keskimäärin 4krt vko. Lomamatkat sitten erikseen 2-3krt päivä, riippuu kenen kanssa matkassa.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #73 : Huhtikuu 25, 2025, 22:55:48 »
En tarvitse seksiä - mutta joka 10s on pimppi mielessä  :whipping: :sheep:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 27 )

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #74 : Huhtikuu 25, 2025, 23:51:32 »
Pisin aika mitä olen ollut ilman seksiä eka kerran jälkeen on 6 vuotta, eli kyllähän sitä hengissä selviää vaikka ei harrastaisi seksiä, ja varmasti jos seksiä olisi tarjolla niin 2 kertaa viikossa sitä tulisi ainakin harrastettua, mutta tosiaan niin kuin jo sanoin 1 kahdessa viikossa on sellainen mikä pitäisi elämän valoisana sillä tavalla, että seksiä ei tulisi juuri ajateltua, vaan mieli keskittyisi kaikkeen tärkeään. Tosin se on myös suurin seksin tiheys mitä olen koskaan kokenut, joten en tiedä kuinka sitä tarpeet muuttuisi, jos tottuisi saamaan joka päivä.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #75 : Huhtikuu 26, 2025, 02:56:39 »
Aika harvoin tarttee, ehkä kerran vuodessa...mutta haluaisinko enemmän? Ehkä neljä kertaa vuoteen...

Tarttee…haluuu…. Saako olla utelias ja kysellä kuinka usein on sitä tarvitsematonta ja haluamatonta seksiä. Olen ymmärtänyt olevasi terveysihmisiä, eikös seksi pari kertaa viikossa pienennä eturauhasen liikakasvun ja jopa syövän riskiä? Varmastikin pidät huolta itsestäsi, pidäthän?🌹

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #76 : Huhtikuu 26, 2025, 03:03:10 »
Pisin aika mitä olen ollut ilman seksiä eka kerran jälkeen on 6 vuotta, eli kyllähän sitä hengissä selviää vaikka ei harrastaisi seksiä, ja varmasti jos seksiä olisi tarjolla niin 2 kertaa viikossa sitä tulisi ainakin harrastettua, mutta tosiaan niin kuin jo sanoin 1 kahdessa viikossa on sellainen mikä pitäisi elämän valoisana sillä tavalla, että seksiä ei tulisi juuri ajateltua, vaan mieli keskittyisi kaikkeen tärkeään. Tosin se on myös suurin seksin tiheys mitä olen koskaan kokenut, joten en tiedä kuinka sitä tarpeet muuttuisi, jos tottuisi saamaan joka päivä.

Totta, tottumiskysymys. Itse totuin exän kanssa varsin vilkkaaseen seksittelyyn ja suhteen loputtua oli hankaluuksia totutella uuteen normaaliin. Alkuun paljon turhaumaa, mutta pikkuhiljaa siihenkin alkoi oppimaan. Sitten tajusin ettei tarvitse tottua, varsinkin jos ei halua.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #77 : Huhtikuu 26, 2025, 09:26:13 »

Totta, tottumiskysymys. Itse totuin exän kanssa varsin vilkkaaseen seksittelyyn ja suhteen loputtua oli hankaluuksia totutella uuteen normaaliin. Alkuun paljon turhaumaa, mutta pikkuhiljaa siihenkin alkoi oppimaan. Sitten tajusin ettei tarvitse tottua, varsinkin jos ei halua.

Juuri sen takiahan minä täällä olen, että kun kerran pääsi nauttimaan ajasta, jossa oli jossain määrin säännöllistä seksiä ja huomasi kuinka paljon se paransi elämänlaatua ja elämänmotivaatiota kaikessa, sitä sitten päätin, että tästä lähin ei enää yhtään vuotta täysin ilman.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #78 : Huhtikuu 26, 2025, 09:51:25 »

Silloin kun panettaa..eikä joka päivä edes paneta.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #79 : Huhtikuu 26, 2025, 10:20:59 »

Tarttee…haluuu…. Saako olla utelias ja kysellä kuinka usein on sitä tarvitsematonta ja haluamatonta seksiä. Olen ymmärtänyt olevasi terveysihmisiä, eikös seksi pari kertaa viikossa pienennä eturauhasen liikakasvun ja jopa syövän riskiä? Varmastikin pidät huolta itsestäsi, pidäthän?🌹

Dear Ärtsykkä♥️
Saat olla utelias ja vastaan mielelläni...
Noin kahden vuoden ajan on ollut kausi ettei penetroituminen ole ollut kauheasti mielessä ja niinä päivinä, kun on ollut niin ei se pimpula ole ollut oven takana valmiina ja höyryävänä. Eikä ole muuten hirveesti tullut pyyntöjäkään, että viitsisitkö tulla vähän tuikkaamaan(merkillistä?).
Täytyypä ihan tarkistaa milloin viimeksi on ees tullu paneskellua, kun eipä tule heti mieleen mutta on se ollut vuonna🤔
Ja kyllä, olen terveysihminen ja edellisen lääkärintarkastuksen perusteella nämä toimenpiteet eturauhaselle on riittäneet.
Ja sitten, kun seuraavaksi mieleen tulee onko mulla testot kunnossa niin vastaan jo etukäteen, että erektio on ja voi oikein mainiosti. Niin aamulla, päivällä kuin iltasin ja öisinkin...välillä jopa haitoille asti.
Eli voin toki seksistellä useamminkin jos joku haluaa, ei muuta kuin viestiä tulemaan tai nykäisee hihasta jos kadulla tuun vastaan🌹♥️🌹
Eli voin ja ehkä haluan mutta ei ole ollut tarpeen...
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹