Olenko "kermaperse" vai miten on, en tykkää lainkaan nuolla pillua joka on liukuvoideltu. Miten toiset ??
Uutiset:
								Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0068

Huikea tyyppi

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä

Tiia

Rakastajien aatelia

Vieras1703

Nauttii muiden arvostusta

No okei, vähän huono vertaus, mutta au naturel on paras nuolla. Tämän harrastuksen kanssa on tottunut liukkariin (jonka maku todellakin vaihtelee) eikä se tuota hankaluuksia 
.... Veikkaan, että moni herrasmies on välillä nuollut tyytyväisenä myös liukkaripimppaa huomaamatta yhtään mitään.

Vieras0140

Rakastajien aatelia

Joten harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, käytän aina varmuudeksi liukkaria ja näin varmasti tekee moni muukin kollega. Pakkohan ei ole nuolla tietenkään.
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
						paha vertailla kun vain yhtä pillua olen halunnut nuolla näissä merkeissä.
mutta ei luikkari pahalta maistu, oikeastaan antaa pikantin maun, nam.
								Meeme

Rakastajien aatelia
Kokeilun haluisena odottelen, että liukkaritehtailijat tuovat markkinoille seuraavat maut: rommi-rusina, vanilja, suklaa, mansikka, mango-ananas ja niin edelleen niin minäkin pääsen maistelmaan.

Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta

herra_xyz

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kokeilun haluisena odottelen, että liukkaritehtailijat tuovat markkinoille seuraavat maut: rommi-rusina, vanilja, suklaa, mansikka, mango-ananas ja niin edelleen niin minäkin pääsen maistelmaan.
https://www.hotlips.fi/naisille/tuotteet/liukuvoiteet/makuliukuvoiteet/5302/
Tässäpä lyhyt oppimäärä makuliukkareista