Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ääntely aktin aikana  (Luettu 4708 kertaa)

Poissa Jasshka

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Ääntely aktin aikana
« : Heinäkuu 23, 2020, 12:34:02 »
Tämä mies kysyy teiltä naisilta ihan asialliseen tyyliin...mitä teidän kammaristanne(tavallinen paikka) kuuluu,kun teillä on miesseuraa(oletus)...Sänky natkuttaa ja kolkkaa,tietenkin aina...ja siitä mahdolliset naapurinne ja/tai jälkikasvunne kuulevat ja tietävät,mitä teette.Sitä kun ei pysty vaientamaan...MUTTA miten toimitte sen suhteen,mitä teidän omista kurkuistanne/suistanne pääsee ilmoille???Siis,oletko äänekäs sängyssä?..se on peruskysymys..mutta laitan siihen vähän lisäyksiä!Oletko aina ollut sellainen-vai teetkö sitä piruillaksesi naapureille tai ehkä saadaksesi tumpelon partnerin ruikkaamaan pian...Sätitkö ääneen jos äijä ei oikein suoriudu???Entäs sitten,kun osuu kohdalle taitava,kyvykäs...kestävä MIES...jonka kanssa menee 3-5 tuntia kuin huomaamatta!!???Ehkä oletkin sellainen nainen joka saa orgasminsa hiljaa...niin että vain se mies tietää niistä???Olen ollut sekä turhan kiljujien,että vaitonaisena värisevien naisten kanssa...Aidosti,oikeissa kohdissa äänteleviä mimmejäkin olen kohdannut...enemmän kuitenkin niin että olen joutunut kuuntelemaan heitä...kun kämppäkaverini köyri heitä!!!!
TeeJay69

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2020, 16:16:24 »
Ääntely tulee ainakin minulla luonnostaan, jos tulee. :) Nautinnon näytteleminen taas puolestaan on omasta mielestäni epämiellyttävää moraalisesti. Ennemmin sitten hiljempaa. Ja äänenvoimakkuus tai sen puute ei välttämättä suoraan ole sellainen luotettava indikaaattori orgasmin voimakkuudesta juuri tuon näyttelemismahdollisuuden takia. Joskus hiljainen käyntiäänikin saattaa pitää sisällään suurtakin nautintoa eikä siksi näy aina helpoimmin ulospäin.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #2 : Elokuu 15, 2020, 02:05:34 »
Varmasti vaikuttaa miehen itsetuntoon se, että miten nainen ääntelee, jos voihkii vaivalloisesti, se voi vaikuttaa miehen erektioon pienentävästi, koska mies ei tiedä sattuuko se vai onko se nautinnollista, itse tykkään kun nainen ääntelee, josta kuulen tykkääkö vai ei, toivottavasti hän sen myös minulle sanoo tykkääkö vai ei, tehdään jokin asia toisella tapaa jos tuntuu siltä että ei ole kivaa, mun mielestä molemmilla täytyy olla kivaa.
Olipa vaikeasti selitetty😂
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #3 : Elokuu 15, 2020, 09:42:50 »
Vähänkään valveutuneempi huomaa kyllä jos toinen ei oikeasti nauti.

Itsellä ääntely on myös luontaista, mitä isompi kulli niin se kirvoittaa välillä kunnon ulinat kun osuu oikein herkkään paikkaan ja tekee todella hyvää. Orgasmin aikana saatan kirkua, onneksi ääniala on nätti eikä mitään ammuvainaan mölinää.  ;D Asiakkaiden ääntelyä on kiva kuunnella, sekin kiihottaa lisää mutta joskus on ollut koomisiakin tilanteita, mutta niistä selvitty kunnialla kun hillitsee itsensä. Toiselle nauraminen on pahinta mitä voi seksin aikana tehdä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2020, 09:47:59 »
naisen ääntely seksin aikana on mitä nautinnollisinta. tässä  harrastuksessa on kuullut joskin jonkinlaista
voihkintaa, mutta tekovoihkinta on se varma halujen tappaja. mieluummin sitten vaikka hiljaa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2020, 15:04:14 »
Yleensä jos ääntelee liikaa ettei kuule mitä televisiossa sanotaan, pari iskua avokämmenellä yleensä riittää hiljentämään.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2020, 15:42:44 »
naisen ääntely seksin aikana on mitä nautinnollisinta. tässä  harrastuksessa on kuullut joskin jonkinlaista
voihkintaa, mutta tekovoihkinta on se varma halujen tappaja. mieluummin sitten vaikka hiljaa.

Ihan samaa mieltä. 👍
Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #7 : Elokuu 15, 2020, 17:04:21 »
Ääntely on oikein kivaa jos se tulee ns.sydämestä. Feikkailu tässäkin on out.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #8 : Elokuu 19, 2020, 16:11:40 »
Kaiuttaen toisia, niin aito ääntely on kiihoittavaa, mutta feikattu tiputtaa niin munan kuin tunnelman. Ja kuin Hottis sanoi, jos yhtään on tahkoa pyörittänyt, niin sen huomaa heti.

Itsehän mylvin aina tunteella ja aidosti o-hetkellä, jopa niin, että eräs hupsukka kerran hätäpäissään tyrkkäsi sormet mun suuhun, kun ei muutakaan keksinyt.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2020, 16:13:19 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #9 : Elokuu 19, 2020, 16:18:13 »
Minun pitää kotona olla vähän varovainen ääntelyn suhteen, jos alan isommin mylvimään, niin koira tulee partsin ovesta läpi. Saman se yrittää kyl tehdä, kun munakello alkaa pirisemään.

Poissa Lindabella

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #10 : Elokuu 23, 2020, 18:29:23 »
Välillä yritän hillitä etten ääntelisi kovaa, ettei naapurit kuule. Mutta olen huomannut että jos himmaan ääntelyssä niin myös nautin vähemmän. Omat äänet siis lisää omaa kiihottuneisuutta, sitä kautta nautintoa, ja yleensä ne lisää miehenkin kiihottuneisuutta...positiivinen kierre siis.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #11 : Elokuu 24, 2020, 17:40:13 »
Välillä yritän hillitä etten ääntelisi kovaa, ettei naapurit kuule. Mutta olen huomannut että jos himmaan ääntelyssä niin myös nautin vähemmän. Omat äänet siis lisää omaa kiihottuneisuutta, sitä kautta nautintoa, ja yleensä ne lisää miehenkin kiihottuneisuutta...positiivinen kierre siis.

Tää on täysin totta. Jos mä en voi päästää koko omaa sinfoniaa ilmoille laukeamisen hetkellä niin, orkku tuntuu 1/4 osalta siitä mitä se on mylvinnän kanssa. Itse aktin aikana mä en ehkä niin kovasti ääntele tai riippuu mitä tapahtuu🙂. Taidan pitää silloinkin jotain ääntelyä...ehkä😁.
Varmaan toi ääntely, siis aito on myös merkki tietynlaisesta heittäytymistä tai että uskaltaa olla oma itsensä, ilman häpeää ja se lisää nautintoa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2020, 17:42:51 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #12 : Syyskuu 04, 2020, 22:02:49 »
Mä ääntelen jollain lailla kyllä kun nautin seksistä, mutta olen aina ollut kai aika hiljainen nautiskelija. Sellainen joka melkein lakkaa hengittämästä kun saa orkun :D Meitä on niin moneksi :) Feikkaamaan ääniä en alkaisi, enkä varmaan edes uskottavasti osaisi ja naapurit huomioiden en edes haluaisi vaikka osaisinkin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2020, 22:04:27 kirjoittanut Minttuliini »

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #13 : Syyskuu 04, 2020, 23:20:52 »
Muistan että äänekäs orkkuni sai kerran hupakon nauramaan. Ja ainahan
 on mukavaa saada nainen nauramaan, tapahtui miten tahansa

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #14 : Syyskuu 05, 2020, 07:46:12 »
Aikaisemmin pierasin peittääkseni orkun, nyt yskin hihaan viedäkseni huomion toisaalle. Hyvin on toiminut. Hupakotkin anteeksi pyytelevät, etkö sää tällakään kertaa saanut orkkuja. Juu, en valehtelen, ja antavat vielä rahaa takaisin.  ;D

Olen jättänyt yllä olevat luontoäänet väliin, kun luin hassu jutun äänekkäistä panijoista iltapäivälehdestä. Siinä oli kuva käsinkirjoitetusta viestistä, joka oli jätetty kerrostalon ilmoitustaululle. Viestissä kehotettiin naista hankkimaan pieni munainaisempia rakastajia, koska oli kuulemma vaikea selittää lapsille, miksi naapuri muija ulisee öisin kuin hyeena preerialla orgasmien voimasta.  ;D 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2020, 07:48:04 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #15 : Syyskuu 05, 2020, 10:06:47 »

Mä en varmaan itse ääntele juuri mitään, tuotan ehkä vain jotain hellyyttävää tuhinaa... ja hymyilen. 😊





 
Amator

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ääntely aktin aikana
« Vastaus #16 : Syyskuu 05, 2020, 23:01:38 »
Mä taidan vähän äännellä muutenkin kuin kiihkosta huohottaen ;D Jääköön se mun ja hupakoiden väliseksi salaisuudeksi ;) Hupakoiden luonnottomat ja aidot ääntelyt erottaa kyllä helposti, aidot lisää mukavasti tunnelmaaa mutta feikit vaan naurattaa :D  Upeaa huomata miten eri äänin ja elein neidot nautintoaan ilmaisee.