Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksinostajat ovat ihan hulluja!  (Luettu 8072 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« : Heinäkuu 02, 2019, 09:05:36 »
Näin seksityöläisenä tapaan kaikennäköisiä seksinostajia. Monet ovat ihastuttavia herrasmiehiä, joiden kanssa juttu luistaa hyvin, juttu luistaa hyvin ( ;) ) ja jotka saisivat minun puolestani käväistä uudestaankin.

Mutta aina silloin tällöin tulee vastaan sellaisia erikoisia tapoja, ajatusmalleja ja päähänpistoja, jotka saavat minut tapaamisen jälkeen huudahtamaan, että "seksinostajat ovat ihan hulluja"!

Tässä ketju sille, että voimme esittää turskille kysymyksiä niistä oudoista asioista, joita jotkut tekevät, ja sitten turskat voivat kertoa, miksi näin tehdään.

Ja ei mitään "turskat ovat tottelemattomia idiootteja" -ilkeilyhaukkumisketjua. Ei käytetä tätä ketjua yksittäisten henkilöiden mokien tai ilkeyksien puimiseen, vaan esitetään rehellisen tiedonjanoisia kysymyksiä asioista, jotka vaikuttavat oudoilta, mutta joissa luultavasti on joku logiikka takana. Ketjun tarkoitus on auttaa myyjiä ja ostajia ymmärtämään toisiaan ja toistensa tarpeita, jotta voisimme tulevaisuudessa nauttia toistemme seurasta paremmin.

Käy lukemassa myös sisarusketju Kaikki seksinmyyjät ovat ihan hulluja! https://www.seksisaitti.net/index.php?topic=221.0
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 22:52:22 kirjoittanut VanDamme »
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2019, 09:22:40 »
Useammatkin henkilöt ovat tehneet sitä, että he lähettelevät minulle tekstareita näkyvistä numeroista, ja saamme tapaamisen sovittua tätä kautta. Sitten kun tapaaminen alkaa olla lähellä ja pyydän turskaa soittamaan minulle ulkoa, niin turska lähettää tekstiviestin: "soitan sitten piilotetusta numerosta". Ja toden totta, näin tapahtuu. Treffit sujuvat asiallisesti ja kaikki on hyvin, mutta en tajua, miksi ihmeessä se yksi puhelinsoitto hoidetaan piilonumerosta, kun kaikki tapaamisen sopimisen sisältävät tekstarit ovat tulleet näkyvästä numerosta.

Toinen asia, mitä en tajua, on ns. pikkutottelemattomuus. Kun miesvieras ottaa kengät pois jalastaan ja jää niiden kanssa hetkeksi pörräämään, sanon tietysti, että "voit laittaa ne tuonne kenkätelineeseen". Miesvieras laittaa kengät lattialle. Kun suihkun jälkeen sanon: "Jos olet jo valmis, niin voit laittaa suihkun takaisin tuonne yläpidikkeeseen", hän laittaa suihkun alapidikkeeseen. Jännittääkö tapaaminen niin, että puheestani kuuluu vain puolet, vai vihaatteko te vain sitä, että minä teitä niin määräilen?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2019, 10:09:44 »
En osaa sanoa mistä "pikkutottelemattomuus" mahtaa johtua. Ehkä se on sitten jännitystä tai jotain. Minä en ole kyllä noin tarkkaan ohjeistukseen törmännyt ikinä jossa on määritetty missä pidikkeessä suihkua pidetään. Taidat olla järjestyksen ihmisiä?😀

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #3 : Heinäkuu 02, 2019, 10:30:21 »
No minä aina pidän suihkua yläpidikkeessä, joten kun asiakas jää yhteisen suihkun jälkeen seisomaan paikoilleen suihku kädessä, näyttäen sillä lailla kysyvältä että "haluatko sinä vielä suihkutella vai olemmeko valmiita", niin sanon tietysti, että minun puolestani olemme jo valmiita ja suihkun voit palauttaa paikalleen (eli yläpidikkeeseen) sitten, kun haluat.
Eläkkeellä.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2019, 20:24:55 »
Nää on tottelemattomat on ukko miehiä ja ovat tottuneet siihen, että mitä ikinä naiset puhuvat niin siitä kannattaa kuunnella vain 35% muuten ne puhuu sut pyööryksiin ja saatavat luvata jotain mitä ei olisi halunnut tapahtuvan ensinnäkään, kuten mennä naimisiin.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #5 : Heinäkuu 02, 2019, 20:35:01 »
Muistaakseni suihku ainakin meni oikeaan osoitteeseen suihkuttelun jälkeen mutta kengistä en muista mihin laitoin :D

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #6 : Heinäkuu 02, 2019, 21:14:29 »
Yleensä kyllä muistan laittaa asiat omille paikoilleen eri asia jos käsketään jotain tekemään se voi kyllä mennä ohi  ;D Ennen seksiä jännittää niin pahasti että voi puhe mennä ohi korvien. Seksin jälkeen sitä taas leijailee omissa maailmoissaan.Kerran en meinannu löytää kaupungista enää pois  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #7 : Heinäkuu 02, 2019, 22:16:23 »
Mun mielestä miehet ja seksinostajamiehetkin ovat ihania.

Yksi ainoa asia mättää. Tekstissä kerron että vain suojattua seksiä. Puhelimessa kerron, että suuseksi ja yhdyntä suojattuna, mutta jos haluat nuolla voit sen tehdä, olen karvainen.

Silti, silti noin 3/10 kysyy tavatessa, sängyssä, että kai sä voit ilman kumia. En voi.

Ja arvatkaa miten mun tunnelma latistuu. Kuka kärsii? No mies.


Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #8 : Heinäkuu 03, 2019, 00:17:09 »
Mun mielestä miehet ja seksinostajamiehetkin ovat ihania.

Yksi ainoa asia mättää. Tekstissä kerron että vain suojattua seksiä. Puhelimessa kerron, että suuseksi ja yhdyntä suojattuna, mutta jos haluat nuolla voit sen tehdä, olen karvainen.

Silti, silti noin 3/10 kysyy tavatessa, sängyssä, että kai sä voit ilman kumia. En voi.

Ja arvatkaa miten mun tunnelma latistuu. Kuka kärsii? No mies.

Kiitos sinäkin olet ihana. En voi ymmärtää 3/10 käytöstä itse mies siinä kärsii

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #9 : Heinäkuu 05, 2019, 16:05:46 »
Setämies voisi kommentoida omasta puolestaan, että jänskättää niin ketusti, että toinen lause menee jo ohi ymmärryksen... ???
Ja tarkemmin miettien, noin kolmas sana ekasta lauseesta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2019, 16:10:45 kirjoittanut Idiootti »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #10 : Heinäkuu 06, 2019, 09:44:23 »
Eli KP, heti ovella vaan sanot "suihku yläpidikkeeseen". Ei muuta. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #11 : Heinäkuu 06, 2019, 09:50:05 »
Äh, jos asia rupeaa taas häiritsemään minua yhtä paljon kuin aikaisemmin, niin ruuvaan vain taas sen alapidikkeen kokonaan irti :)

Täällähän vastaukset ovat sen suuntaisia, että jännityksestä ja innostuksesta se tarkka sijainti menee ohi korvien. Mikä on täysin ymmärrettävää, menee minullakin aistit kiinni tilanteissa, joissa olen tunteista sekaisin :D Toisten ihmisten erikoisuuksiin on niin paljon helpompi suhtautua chillisti, kun ymmärtää, mitä niissä on takana, ja senhän vuoksi minä nämä ketjut aloitinkin :)
Eläkkeellä.

Poissa Maire

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #12 : Heinäkuu 06, 2019, 20:48:06 »
Tällaisia keskusteluja tuli keikkaillessa käytyä usein.

Asiakas: Välillä tulee asiaa Helsinkiin. Voin varmaan ottaa sitten yhteyttä, niin tulen sun luo käymään.
Maire: Joo voit ottaa yhteyttä, mutta mulla ei ole siellä paikkaa.
Asiakas: Luulin, että asut siellä.
Maire: Joo, mutta mulla ei ole siellä vastaanottopaikkaa.
Asiakas: Mutta voisin tulla sun kotiin.
Maire: Et kylläkään voisi.

Monella oli vaikea ymmärtää, ettei kaikkien asumismuotoon sovi kotiklinikan pitäminen, ja vaikka sopisi, kaikki eivät halua tuoda töitä kotiin tai paljastaa asiakkaille tarkkaa asuinpaikkaa.
Harmaa komedia

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #13 : Heinäkuu 06, 2019, 22:25:43 »
Minä opin aikoinaan aika nopeasti, että jos joku asia ei minulle sovi, niin sitten sanon vaan, että se ei sovi. Ei mitään perusteluita.

Joillain ihmisillä, itseni mukaanlukien, mieli toimii niin, että kun asiat eivät mene kuten itse haluaa, niin sitten se yritetään heti korjata ja selvittää, miten ongelmat voisi kiertää siten, että saisikin haluamansa. Jos perustelen, että miksi asiakas ei voi saada minulta toivomaansa asiaa, jotkut automaattisesti luulevat, että olen esittänyt heille ongelman, jonka he voivat yrittää ratkaista kanssani. Mitä enemmän annan perusteluita kieltäytymiselleni, sitä enemmän tarttumapintaa asiakas saa korjausehdotuksilleen (jotka minulle, palveluntarjoajana, näyttäisivät itsekkäältä vänkäämiseltä, jos omat aivoni eivät toimisi tismalleen samalla tavalla).
Eläkkeellä.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #14 : Heinäkuu 06, 2019, 23:17:38 »
Viimeksi oli kova työ saada osoite pysymään mielessä kun piti soittaa sen saadakseen. Muutenkin olen huono puhelimessa varsinkin näissä sopimisasioissa, tekstarit on siinä mielessä kätevämpiä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lindabella

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #15 : Heinäkuu 08, 2019, 00:33:29 »
Ei tää nyt hullua ole, mutta silti olisi kiva ymmärtää mitä turskan päässä kyseisellä hetkellä pyörii. Eli tänään osui kohdalle lyhyen ajan sisällä toinen asiakas joka suikkarin aikana sanoi "Hyvä tyttö".
Niin että mitä? Pitääkö ne mua pikkulapsena vai koirana?   :o

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #16 : Heinäkuu 08, 2019, 00:39:32 »
Eli tänään osui kohdalle lyhyen ajan sisällä toinen asiakas joka suikkarin aikana sanoi "Hyvä tyttö".
Niin että mitä? Pitääkö ne mua pikkulapsena vai koirana?   :o

Yritä ymmärtää turskan heikentynyt verbaalinen kyvykkyys tilanteessa jossa imet hänen sieluaan ulos mulkun kautta ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #17 : Heinäkuu 08, 2019, 11:23:47 »

Toinen asia, mitä en tajua, on ns. pikkutottelemattomuus. Kun miesvieras ottaa kengät pois jalastaan ja jää niiden kanssa hetkeksi pörräämään, sanon tietysti, että "voit laittaa ne tuonne kenkätelineeseen". Miesvieras laittaa kengät lattialle. Kun suihkun jälkeen sanon: "Jos olet jo valmis, niin voit laittaa suihkun takaisin tuonne yläpidikkeeseen", hän laittaa suihkun alapidikkeeseen. Jännittääkö tapaaminen niin, että puheestani kuuluu vain puolet, vai vihaatteko te vain sitä, että minä teitä niin määräilen?
Nalkuttava huora ei varsinaisesti ole sitä minkä minä ymmärrän gfe-kokemuksena.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #18 : Heinäkuu 08, 2019, 11:34:08 »
Tyhmänä vänkääminen, come on!  ::)

Minä: Christine
Asiakas: Teetkö kotikäyntejä?
Minä: En tee kotikäyntejä
Asiakas: Mitä maksaa jos maksan sulle tänne Tuupovaaraan taksin?
(Tässä kohtaa savu nousee jo päästä.. )
Minä: En tee kotikäyntejä
Asiakas: Kyllä mä maksan oikeesti
Minä: Edelleen vastaus on, etten tee kotikäyntejä
Asiakas: On se kumma kun huoralle ei raha kelpaa..

Syvä huokaus..  :o
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15244
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksinostajat ovat ihan hulluja!
« Vastaus #19 : Heinäkuu 08, 2019, 11:38:00 »
^
Tosi nopeesti sulla alkaa savu päästä nousemaan.  ;D
Olisit ottanut kaiken ilon irti puhelusta ja sanonut, että ottaa taksin sieltä tuupovaarasta ja tulee hakemaan sut sieltä missä nyt oletkin.  ;D
Hupi olisi ollut siinä, että kun turska on pelipaikalla, olisit käynyt ilmoittamassa uudelleen, ettet tee kotikäyntejä.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant