^ Seksittömyys (tai seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus) ei ole sama kuin rakkaudettomuus. 
Uutiset:
 IlonaTequila
								IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						 Jalmari
								Jalmari

Nauttii muiden arvostusta
						^ Seksittömyys (tai seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus) ei ole sama kuin rakkaudettomuus.Toden totta.
Mun henkilökohtaisia ihanteita ovat rehellisyys, avoimuus ja keskustelu, ja itse näen, että olisi ihan huippua, jos useammat pariskunnat kykenisivät avoimesti keskustelemaan seksuaalisuudestaan, haluistaan ja tarpeistaan (ja ehkä luopumaan monogamiasta ainoana vaihtoehtona...),

MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						 Vieras0091
								Vieras0091
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Cick
								Cick

Ja joskus voi käydä toisinkinpäin. Seksi toimii, sitä on riittävästi (jopa liikaa, koska sillä täytetään kiusalliset tyhjät aukot, kaverilta vaan kuulin), oikein tyydyttävää ja kiihkeää. Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko

Ja joskus voi käydä toisinkinpäin. Seksi toimii, sitä on riittävästi (jopa liikaa, koska sillä täytetään kiusalliset tyhjät aukot, kaverilta vaan kuulin), oikein tyydyttävää ja kiihkeää. Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko
 Kapu
								Kapu

Foorumihierarkian huipulla
						Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikkoPanemalla päsee pari vuotta, sit tarvitaan jo tunnetta. kun paneskelu loppuu niin riitely alkaa.
 Vieras0128
								Vieras0128

Vieras0128
								Vieras0128

RobertLey
								RobertLey

Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikkoPanemalla päsee pari vuotta, sit tarvitaan jo tunnetta. kun paneskelu loppuu niin riitely alkaa.
Sovintoseksi on kyllä kivaa, mutta ei kaikkeen kanna.
 Jylppy77
								Jylppy77
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						Asiahan on niin että mies saa seksiä vain silloin, kun nainen haluaa
 Viola
								Viola

On naisia joilla voimakkaampi lipido kuin miehellä. Jos mies ei halua seksiä avioliitossa, silloin sitä ei saa nainenkaan.
Ihan tasapuolista tämä. Nainen ei ole se ainoa joka kieltäytyy.
 Vieras0140
								Vieras0140

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia
						Asiahan on niin että mies saa seksiä vain silloin, kun nainen haluaa, jos kotona nainen ei halua ja ottaa yhteyden vaikka hupakkoon, sieltä voi saada seksiä, mutta silloin nainen haluaa taas.
Ainahan sitä toivoo seksiä, niinkuin tänään kaikki meni putkeen, ainakin siihen asti kun sai muksut nukkumaan ja meinasi ehdottaa vaimolle pientä aikuisten kivaa niin se sanoi, että väsyttää kovasti, itse kun latautuu iltaan koko päivän ja sitten kuulee nuo sanat niin vituttamaan se pistää ja taas tullaan siihen, että nainen ei halunnut, niin silloin ei mieskään saanut seksiä.
Anteeksi avautuminen, mutta tänään tuntui tältä.

Mutta joo, yleisesti ottaen mä ainakin haluan tuntea että hän välittää mun ajatuksista. Mutta toisen ajatuksista kiinnostuminen kannattaa ajoittaa ehkä hieman eri aikaan kuin just ennen seksiä.
 Mutta joo, yleisesti ottaen mä ainakin haluan tuntea että hän välittää mun ajatuksista. Mutta toisen ajatuksista kiinnostuminen kannattaa ajoittaa ehkä hieman eri aikaan kuin just ennen seksiä.  
 Vieras0395
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä