Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullisen seksin helppous(ko?)  (Luettu 4372 kertaa)

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Maksullisen seksin helppous(ko?)
« : Heinäkuu 14, 2020, 22:35:42 »
TLDR: Tapaamisen sopiminen meni jotenkin vinoon ja nyt potuttaa, joten avaudun ja samalla aloittelen keskustelua aiheesta.

"Maksullinen seksi on helppoa, kun kaikki siviilisäätö jää ja voidaan vain sopia selkeästi tapaamisen rajat ja hinta ja sillä mennään." Tämä oli kovasti mielessä, kun harrastusta aloittelin ja toistaiseksi näin homma toimikin aika pitkään, kunnes sitten koetin tavata erään tälläkin foorumilla vaikuttavan ja kovasti kehutun palveluntarjoajan. Alkuun homma toimi kuin junan vessa: kuviot olivat selvät parilla viestillä ja sitten vain tapaamista odottamaan. Sitten tapahtuikin korona ja tapaaminen peruuntui. Näitä sattuu ja käsittääkseni molemmat tämän hyvin ymmärsivät.

Kesällä tässä koronan pelon jo vähän hellittäessä heitin sitten epätoivoisen yrityksen sopia uusi tapaaminen samalle viikolle, mikä ymmärrettävästi oli turhaa, mutta saatiin siinä sovittua uusi yritys taas vähän myöhäisempään ajankohtaan. Edelleen kaikki ok.

Sitten sainkin viestiä, että tapaaminen ei onnistukkaan, kun tuli muuta menoa koko viikolle. All fine, näitä sattuu. Ehdotin taas myöhäisempää ajankohtaa. Tällä kertaa kävikin sitten niin, että en pääsekkään enää kirjautumaan sopimisessa käytettyyn sähköpostiin. Harmittavaa. No, heitän foorumilla sitten yksityisviestin "email ei toimi, mutta täällä tavoittaa" ja saan vastauksen, että käyttäjä on blokannut minut.

Nyt sitten istun ihmettelemässä, että mitä ihmettä tapahtui. Viestittelyt olivat mielestäni hyvin asiallisia enkä mitenkään pommittanut viesteillä - kerran laitoin sähköpostin uusiksi pari päivää myöhemmin kun ensimmäiseen en saanut vastausta. Missään välissä ei toinen sanonut mitään siitä, ettei oikeastaan haluaisi tavata lainkaan, minkä senkin olisin ymmärtänyt. Ymmärrän senkin, että semmoiseen ilmoitukseen voi saada joltain epäasiallista palautetta ja siksi on vain helpompi blokata toinen. Sitä minä en ymmärrä, että miksi piti mennä raportoimaan sähköpostini asiattomaksi ja aiheuttamaan tilin sulkeminen, kun se osoite oli oikein kiva olla olemassa ja käytin sitä myös muiden kuin hänen kanssaan viestittelyyn. Tästäkin selvitään, mutta tarpeetonta kiusantekoa ja täysin epäammattimaista perseilyä tuommoinen ja kun tämä tuli täysin provoamatta ja puskista, niin piti tulla avautumaan edes jollekin tästä.

Pitkän alustuksen jälkeen itse aihe: Onkos muille sattunut kohdalle kaikkea muuta kuin säädöstä vapaata kokemusta harrastuksenne parissa?

Poissa FuckBoy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 14, 2020, 22:50:18 »
Kuulostaa ihan siviilielämältä! Eikö raha olekkaan Doomin IDDQD God Mode?  :o

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2020, 22:57:15 »
Kuulostaa ihan siviilielämältä! Eikö raha olekkaan Doomin IDDQD God Mode?  :o

Olisi edes IDNOCLIP.

Jos ollaan hetki vakavia, niin en oleta rahan olevan näissäkään hommissa mikään yleisavain kaikkeen ja ammattilaiset saavat toki valita asiakkaansa. Tämä on vain ollut toistaiseksi tylyin kokemus jopa perinteiset parisuhteet mukaanluettuna.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #3 : Heinäkuu 14, 2020, 23:15:23 »
Ymmärrän, että ketuttaa, mutta kannattaa siirtyä seuraavaan hupakkoon.

Jotenkin en tosin näe, että joku yksittäinen henkilö saa suljettua toisen sähköpostin raportoimalla meilin asiattomaksi, voin tosin olla väärässä.

On kokemusta useammankin kiireisen hupakon kanssa monestakin aikataulumuutoksesta. Olen tosin myös itse joutunut siirtämään/perumaan tapaamisia.

Eikä tästä nyt ole kauankaan kun minua odotutettiin ulkona ennen tapaamista jokunen kymmentä minuuttia. Tapaaminen oli sovittu noin viikkoa ennen. Kyllähän nuo valitettavasti vie parhaan terän tapaamiselta.

Jos haluaa oikeasti helppoa maksullista seksiä, sitä ei sovita missään meilissä kiireisen hupakon kanssa 3viikon päähän vaan puhelimessa 3tunnin päähän.
  8)

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #4 : Heinäkuu 14, 2020, 23:30:16 »
Joo, en jää sen kummemmin tätä märehtimään, mutta auttoi kun sai purkaa tuntoja.

Minustakin tuo sähköposti kummastuttaa, mutta älytön sattuma tuo on kun juuri samalle päivälle lakkaa toimimasta. Tilin käyttäjänimi ja muut tiedot eivät olleet varsinaisesti sääntöjen mukaiset, joten joku pieni vinkki voi tässä tapauksessa riittää. Ehkä. Tämä jää varmaan mysteeriksi, jota ehkä sitten joskus Arman Alizad käsittelee nelosella jossakin uudessa sarjassaan.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #5 : Heinäkuu 15, 2020, 06:55:09 »
Joo, en jää sen kummemmin tätä märehtimään, mutta auttoi kun sai purkaa tuntoja.

Minustakin tuo sähköposti kummastuttaa, mutta älytön sattuma tuo on kun juuri samalle päivälle lakkaa toimimasta. Tilin käyttäjänimi ja muut tiedot eivät olleet varsinaisesti sääntöjen mukaiset, joten joku pieni vinkki voi tässä tapauksessa riittää. Ehkä. Tämä jää varmaan mysteeriksi, jota ehkä sitten joskus Arman Alizad käsittelee nelosella jossakin uudessa sarjassaan.

Aloin jo miettiin tuota uutta sarjaa...  ;D

Tähän olisi kuitenkin kiinnostavaa kuulla toisen osapuolen versio tapahtuneesta?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #6 : Heinäkuu 15, 2020, 07:35:25 »
Tähän olisi kuitenkin kiinnostavaa kuulla toisen osapuolen versio tapahtuneesta?

Jätin toisen osapuolen nimeämättä, jotta hänellä säilyy vapaus valita osallistuuko keskusteluun. Huomasin myöhemmin jotain, mikä saa vähän epäilemään omaa tulkintaani, joten voi olla että hätäilin johtopäätöksissäni ja koko homma onkin yhdistelmä ikäviä sattumia ja minun paranoiaani. Minulle riitti että sain avautua turhautumisesta enkä tätä jää tämän enempää kaivelemaan.

Muiden kokemukset ei niin putkeen menneistä "säädöistä" kiinnostavat edelleen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #7 : Heinäkuu 15, 2020, 08:02:25 »
Aloittajan tarina ei kuulosta tutulta, mutta kyllähän tässä hommassa kaikenlaista sattuu. Useamman kerran on ollut esimerkiksi asiakkaan sähköposti täynnä ja viesti ei mene perille; asiakas saattaa ajatella, etten halua tavata. Joskus keikkaillessa saattaa jäädä useampi viesti vastaamatta, kun ei vaan ehdi vastata ja turha kai niihin on vastata kotona useita päiviä myöhemmin, kun tapaaminen ei enää ole mahdollista kuitenkaan.

Taannoin minulle sattui myös niin, että minun oli lyhyellä viestillä peruttava noin tunnin päässä oleva tapaaminen hätätilanteen takia. Yritin laittaa myöhemmin sähköpostilla selityksen, mutta ilmeisesti minut oli estetty.  ::) Noh, näitä sattuu. Asiasta kannattaa ehkä kysellä myöhemmin sähköpostilla, eikä ainakaan pommittaa soitoilla, jos on joku tilanne päällä. En tiedä, auttoiko tämä aloittajan tilanteeseen mitään...

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #8 : Heinäkuu 15, 2020, 08:43:52 »
Jos musta puhutaan tässä ?(vaan toi "blokattu" pisti silmään) niin totean tässä(kin) et mulla on privat pois käytöstä mistä oon julkisesti ilmoittanut myös rapsaketjussa. En ole siis blokannut ketään. Enkä myöskään oo niin IT velho et osaisin sulkea muiden sähköpostit 🤣 En nyt oo varma siis puhuttiinko musta, mut jos puhuttiin niin toivon että sait mailisi toimimaan sillä olen yrittänyt vastata sinulle eikä ainakaan mun meili ole lähettäessä hälyttänyt etteikö viesti olisi lähtenyt?
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #9 : Heinäkuu 15, 2020, 09:34:59 »
Aloittajan kysymykseen vastaan, että on. Silloin kun tapaamisia sovitaan viesteillä niin voihan se hankalaksi mennä ja on mennytkin. Tämän tietenkin voisi välttää ottamalla yhteyttä ainoastaan ulkolaisiin palveluntarjoajiin joihin on helppo saada yhteys puhelimitse eikä edes aina tarvitse soittaakaan vaan kätevästi tekstarilla.

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #10 : Heinäkuu 15, 2020, 10:03:44 »
Jos musta puhutaan tässä ?(vaan toi "blokattu" pisti silmään) niin totean tässä(kin) et mulla on privat pois käytöstä mistä oon julkisesti ilmoittanut myös rapsaketjussa. En ole siis blokannut ketään. Enkä myöskään oo niin IT velho et osaisin sulkea muiden sähköpostit 🤣 En nyt oo varma siis puhuttiinko musta, mut jos puhuttiin niin toivon että sait mailisi toimimaan sillä olen yrittänyt vastata sinulle eikä ainakaan mun meili ole lähettäessä hälyttänyt etteikö viesti olisi lähtenyt?

Joo, tätä vähän aloin epäilemäänkin. Perhanan noloahan tämä on, kun vasta myöhemmin huomasin tuon rapsaketjun maininnan, että olet blokannut yv:t. Foorumin ilmoitus on vain mukavan henkilökohtainen "User has blocked messages from you" tjsp. Sähköpostini ei toimi ja se kannattaa laittaa blokattujen listalle, kun tili vaikuttaa olevan edelleen olemassa, mutta salasana ei vain enää kelpaa. Vähän jännittää, että mitä sille on tapahtunut. Laitan siitä palveluntarjoajalle viestiä.

Draama ohi, olen paranoidi törppö. Lisään foorumille tietoihin uuden sähköpostin, kun ehdin tilin tekemään ja sitä kautta tavoittaa.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #11 : Heinäkuu 15, 2020, 10:07:50 »
Avaajan kyssäriin: On ollut. Havaittuani "säädön" lopetan yhteydenpidon ja vaihdan toiseen palveluntarjoajaan. Se säästää molempien osapuolien vaivaa ja aikaa.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #12 : Heinäkuu 15, 2020, 10:37:07 »
Jos musta puhutaan tässä ?(vaan toi "blokattu" pisti silmään) niin totean tässä(kin) et mulla on privat pois käytöstä mistä oon julkisesti ilmoittanut myös rapsaketjussa. En ole siis blokannut ketään. Enkä myöskään oo niin IT velho et osaisin sulkea muiden sähköpostit 🤣 En nyt oo varma siis puhuttiinko musta, mut jos puhuttiin niin toivon että sait mailisi toimimaan sillä olen yrittänyt vastata sinulle eikä ainakaan mun meili ole lähettäessä hälyttänyt etteikö viesti olisi lähtenyt?

Joo, tätä vähän aloin epäilemäänkin. Perhanan noloahan tämä on, kun vasta myöhemmin huomasin tuon rapsaketjun maininnan, että olet blokannut yv:t. Foorumin ilmoitus on vain mukavan henkilökohtainen "User has blocked messages from you" tjsp. Sähköpostini ei toimi ja se kannattaa laittaa blokattujen listalle, kun tili vaikuttaa olevan edelleen olemassa, mutta salasana ei vain enää kelpaa. Vähän jännittää, että mitä sille on tapahtunut. Laitan siitä palveluntarjoajalle viestiä.

Draama ohi, olen paranoidi törppö. Lisään foorumille tietoihin uuden sähköpostin, kun ehdin tilin tekemään ja sitä kautta tavoittaa.

On aavistuksen huolestuttavaa mikäli et meiliisi pääse kirjautumaan, mut viestit näyttäisi menevän läpi (yleensä jos osoite ei käytössä niin siitä tulee ilmoitus kun yrittää lähettää viestiä). :/ Osaisiko joku foorumin nörtti neuvoa tuohon?

 Yritän bongata uuden emailisi, jos hukkasit mun meilin tossa samalla.
Thank you 🙏🕊️

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #13 : Heinäkuu 15, 2020, 10:50:59 »
On aavistuksen huolestuttavaa mikäli et meiliisi pääse kirjautumaan, mut viestit näyttäisi menevän läpi (yleensä jos osoite ei käytössä niin siitä tulee ilmoitus kun yrittää lähettää viestiä). :/ Osaisiko joku foorumin nörtti neuvoa tuohon?

 Yritän bongata uuden emailisi, jos hukkasit mun meilin tossa samalla.

Ei siinä ole mitään huolestuttavaa: jos hukkaa salasanan, email ei tietenkään lakkaa toimimasta. Mistä se edes tietäisi tehdä niin? Käyttäjä anonyytti varmaan tavoitellut anonyymiä huorapostia, jolloin palautusvaihtoehdot ovat tulleet täytetyiksi niin ja näin, joten ei salasanaa on ei pääsyä. Vaikka tietää salasanan, Google-tilin saa helposti lukkoon vierailemalla useilla laitteilla ja eri operaattorien verkoista "kummallista patteria" noudattaen. Ei se siltikään lakkaa toimimasta.

_
dijon on sinappi




Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #14 : Heinäkuu 15, 2020, 11:01:07 »
Todennäköisintä on unohtunut salasana, yleensä kaikissa palveluissa on jokin palautuskeino salasanalle, tuon pitäisi korjata asia, mikäli aloittaja vaan on jonkin salasanan palautuskeinon meiliinsä laittanut.

Meilin ylläpito voi jostain syystä sulkea meilin tai estää asiakkaansa pääsyn meiliin. Tuota pidän silti aika epätodennäköisenä. Tosin jos sen salasanan on näppäillyt turhan monta kertaa väärin, se voi johtaa kirjautumisen estoon.

Kaikista epätodennäköisin vaihtoehtona meili on kaapattu, siinä tapuksessa aloittajan puolesta toivon, että meilissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Kaikkiin yllämainittuihin löytynee viimeistään ratkaisu, ottamalla yhteyttä meilin ylläpitäjään.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7776
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #15 : Heinäkuu 15, 2020, 11:38:20 »
Säätämistä vältän, niin saitin aihepiiristä kuin muuallakin.

Sähköpostiini on joskus tullut rahanpyyntö, joka oli muka lähetetty omasta osoitteestani. Tili oli kuulema kaapattu ja kaappaus olisi purettu maksamalla heille 1000 dollaria. En tietenkään maksanut mitään. Olen nyt pari vuotta odotellut, mutta eipä tästä mitään ole seurannut. Meni siis jonnekin niksukirjeiden sarjaan.

On .
Vaikka tietää salasanan, Google-tilin saa helposti lukkoon vierailemalla useilla laitteilla ja eri operaattorien verkoista "kummallista patteria" noudattaen.

Google-isoveli tosiaan valvoo, miltä laitteilta käytät tiliäsi. Itse vältän Gmail-tilien käyttöä, koska netistä löytyy paljon muitakin vaihtoehtoja, joissa valvonta vaikuttaa tätä vähäisemmältä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2020, 11:50:26 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #16 : Heinäkuu 15, 2020, 12:03:38 »
Kiitos huolenpidosta, salasana on tietoturvallisesti helposti muistettava ja 33 merkkiä pitkä, joten ainoastaan keylogger tai vastaava tulisi kysymykseen sen päätymiselle vääriin käsiin. Olen varma, että en ole salasanaa unohtanut ja kuten arvasitte, niin yhteystiedot palauttamiseen ovat harmittavan puutteelliset.

Henkilökohtaisia juttuja en siellä säilytä. Kyseessä ei ole Gmail vaan luukku. Epäilen tämän jäävän mysteeriksi, jollei kirjautuminen yllättäen ala taas toimimaan. Joka tapauksessa suosittelen vanhan osoitteeni blokkaamista jos tiedätte kanssani sähköpostitelleen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #17 : Heinäkuu 15, 2020, 12:15:41 »
Kuulostaa ihan siviilielämältä! Eikö raha olekkaan Doomin IDDQD God Mode?  :o

Miten voikaan yksi viesti maksuseksin foorumilla tuoda mieleen niin eläviä nuoruusmuistoja :o

Ei se aina niin helppoa ole ja kaikenlaisia väärinkäsityksiä ja esteitä saattaa muodostua. Itse en koskaan sähköpostia ole oikein oppinut luontevasti käyttämään viestinnässä. Soitto, viesti tai priva viesti on toiminut 9/10:stä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Geauxinue

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #18 : Heinäkuu 15, 2020, 12:26:41 »
Itselläkin on eräs Luukku-tili, johon en pääse. Tosin en ole käyttänyt sitä aikoihin, mutta salasana pitäisi olla oikea. Palautustoiminnon avulla ei onnistu, joten luulisin ainakin omalla kohdalla että tuo laatikko on poistunut. Ehkä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullisen seksin helppous(ko?)
« Vastaus #19 : Heinäkuu 15, 2020, 12:29:57 »
^Eikö noi luukku tilit ollu sellaisia, että poistetaan tietyn ajan jälkeen jos ei ole vieraillut?  ???
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.