Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?  (Luettu 2419 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« : Heinäkuu 11, 2020, 22:40:32 »
Kun kuva-aiheiden makuun päästiin, niin tytöille kysymys - kuinka usein uusit ilmojesi kuvia?
Mennäänkö mahdollisimman pitkään samoilla tutuilla, vai syyhyääkö kamerasormi jo heti kun edellinen setti julkaistu? :)

Turskat voi osallistua vaikka niin että kuinka usein haluaisit että kuvia uusitaan?
Riittääkö jos ottaa uudet kuvat jos ulkonäössä tapahtunut jotain merkittävää muutosta, vai olisiko toivottavaa ettei ilmoissa käytettäisi esim. vuotta vanhempia kuvia tms.?

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2020, 22:43:26 »
En mä oikein tiedä...jos on kuva Jimi Hendrixsistä, niin se saa mut syttymään..

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 11, 2020, 22:58:21 »


Turskat voi osallistua vaikka niin että kuinka usein haluaisit että kuvia uusitaan?
Riittääkö jos ottaa uudet kuvat jos ulkonäössä tapahtunut jotain merkittävää muutosta, vai olisiko toivottavaa ettei ilmoissa käytettäisi esim. vuotta vanhempia kuvia tms.?

Kerro, kerro kuvastin, Ken on maassa kaunehin. Tsori ikävästä kuitista, josta Barbi ei tykkää.

Jos puhutaan ilmoituksesta, riittää että kuvat kertovat, mitä todellisuudessa odottaa asiakasta, kun ovi aukeaa. Jos palveluntarjoajan ulkoinen olemus ei ole muuttuunut mitenkään oleellisesti, miksi pistää ilmoitukseen tuoreita kuvia. Mitä enemmän kuvia ilmoituksessa on, sitä sekavammalta ilmotus näyttää, etenkin jos kuvia on paljon. Sillon ei voi tietää, mikä kuva on tuorein. Ja siinä menee turskan rajallinen ymmärrys aivan sekaisin.     

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2020, 23:04:23 »
En mä oikein tiedä...jos on kuva Jimi Hendrixsistä, niin se saa mut syttymään..

Voiko se sit olla aina se sama? Ei tartte koskaan vaihtaan? ;D

Mä taidan olla niitä jotka alkaa funtsiin uusia kuvia heti kun edelliset ns. "käytetty".
Näkyvillä esim. albumeissa on historiaa, mutta ilmoihin tuon uusia kuvasarjoja 3-4 kertaa vuodessa. Se on mun mielestä ihan riittävä tahti, ehkä harvemminkin voisi :)

Kerro, kerro kuvastin, Ken on maassa kaunehin. Tsori ikävästä kuitista, josta Barbi ei tykkää.

Jos puhutaan ilmoituksesta, riittää että kuvat kertovat, mitä todellisuudessa odottaa asiakasta, kun ovi aukeaa. Jos palveluntarjoajan ulkoinen olemus ei ole muuttuunut mitenkään oleellisesti, miksi pistää ilmoitukseen tuoreita kuvia. Mitä enemmän kuvia ilmoituksessa on, sitä sekavammalta ilmotus näyttää, etenkin jos kuvia on paljon. Sillon ei voi tietää, mikä kuva on tuorein. Ja siinä menee turskan rajallinen ymmärrys aivan sekaisin.     

Hyvä pointti, monta kuva sarjaa voi toki hämätäkin ;D
Mikä määrä olisi liikaa kuvia? Et ole eka jo huomauttanut että paljon kuvia ei oo aina paras. Muakin on syytetty (ja ihan syystä), siitä että ilmossa liikaa kuvia. Välillä on vain niin vaikea karsia jos rakastaa kaikkia kuvia itsestään... 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2020, 05:59:33 »
Pitkä aika siitä on kun viimeksi uusia kuvia ladannut niihin kahteen ilmoitukseen ”naapurisivustolla”.
Kun kuvia lataa, se ekana ollut kuva painuu jonnekin alemmaksi ja uudet ladatut kuvat tulee sen tilalle. Viimeksi ladattu kuva näkyy ilmoituksessa ensimmäisenä ja on tavallaan se esittelykuva.
En haluaisi muuttaa nykyisten ensimmäisten kuvieni (kaksi ilmoitusta) paikkaa.
Tuossa se syy miksi en tuolla sivustolla vaihda ja laita uusia kuvia. Harmi sinänsä kun kuvia löytyy millä ilahduttaa ilmoitukseni katsojia ja ajan varasjia.

Olisi hyvä jos ladatulle kuvalle saisi valinnan tuleeko se ensimmäiseksi ns profiilikuvaksi vai ei.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2020, 10:53:52 »
Pitkä aika siitä on kun viimeksi uusia kuvia ladannut niihin kahteen ilmoitukseen ”naapurisivustolla”.
Kun kuvia lataa, se ekana ollut kuva painuu jonnekin alemmaksi ja uudet ladatut kuvat tulee sen tilalle. Viimeksi ladattu kuva näkyy ilmoituksessa ensimmäisenä ja on tavallaan se esittelykuva.
En haluaisi muuttaa nykyisten ensimmäisten kuvieni (kaksi ilmoitusta) paikkaa.
Tuossa se syy miksi en tuolla sivustolla vaihda ja laita uusia kuvia. Harmi sinänsä kun kuvia löytyy millä ilahduttaa ilmoitukseni katsojia ja ajan varasjia.

Olisi hyvä jos ladatulle kuvalle saisi valinnan tuleeko se ensimmäiseksi ns profiilikuvaksi vai ei.

Mut poistaa vaan sen ekan kuvan hetkellisesti, lataa uudet kuvat ja sit lataa viimeiseksi takas sen minkä haluaa ekaksi kuvaksi? :)
Mä tosin teen uuden ilmon kokonaan aina jos ollu taukoa yhtään jolloin en oo tavattavissa. Silloin tietty on kätsy vaihtaa samalla vaikka kaikki kuvat.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2020, 11:09:41 »
Itse kyllä innostun nähdessäni uuden upean kuvan vanhasta tai uudesta tutusta.

Täälläkin, kun hupakko erehtyy laittamaan kuvan noihin kuvaketjuihin tulee se hupakko itselle harkintaan, että pitäisiköhän tavata...

Periaatteessa kuvien iällä ei ole merkitystä jos ulkonäkö pysynyt samana eikä kuvat ole otettu 15kg sitten.

Itseä ei haittaa myöskään jos ilmoituksessa on sata kuvaa. Sen sijaan se haittaa kun osa hupakoista laittaa ilmoonsa vaikka 6 kuvaa rinnoistaan, 0 kuvaa muusta kropasta. Silloin ei oikein saa käsitystä mitä on vastassa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 12, 2020, 11:54:03 »
Ilmoitus jossa on muutoma kuva (kroppa, rinnat, perse ja kroppa) toimii hyvin. Kuvat voivat olla useamman vuodenkin vanhoja kunhan mitään radikaalia muutosta ei ole tullut ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2020, 12:07:42 »
En mä oikein tiedä...jos on kuva Jimi Hendrixsistä, niin se saa mut syttymään..

Voiko se sit olla aina se sama? Ei tartte koskaan vaihtaan? ;D

Mä taidan olla niitä jotka alkaa funtsiin uusia kuvia heti kun edelliset ns. "käytetty".
Näkyvillä esim. albumeissa on historiaa, mutta ilmoihin tuon uusia kuvasarjoja 3-4 kertaa vuodessa. Se on mun mielestä ihan riittävä tahti, ehkä harvemminkin voisi :)

Kerro, kerro kuvastin, Ken on maassa kaunehin. Tsori ikävästä kuitista, josta Barbi ei tykkää.

Jos puhutaan ilmoituksesta, riittää että kuvat kertovat, mitä todellisuudessa odottaa asiakasta, kun ovi aukeaa. Jos palveluntarjoajan ulkoinen olemus ei ole muuttuunut mitenkään oleellisesti, miksi pistää ilmoitukseen tuoreita kuvia. Mitä enemmän kuvia ilmoituksessa on, sitä sekavammalta ilmotus näyttää, etenkin jos kuvia on paljon. Sillon ei voi tietää, mikä kuva on tuorein. Ja siinä menee turskan rajallinen ymmärrys aivan sekaisin.     

Hyvä pointti, monta kuva sarjaa voi toki hämätäkin ;D
Mikä määrä olisi liikaa kuvia? Et ole eka jo huomauttanut että paljon kuvia ei oo aina paras. Muakin on syytetty (ja ihan syystä), siitä että ilmossa liikaa kuvia. Välillä on vain niin vaikea karsia jos rakastaa kaikkia kuvia itsestään... 8)

Vaihtamalla ei parane mikään. Tai vaimo ehkä nuorempaan, mutta se liity tähän. Tämähän on vain minun mielipide, mutta alle kymmenen fotoa riittää ketomaan sen olennaisen. Rajallinen määrä kuvia saa katalogin näyttämään myyvältä ja siistiltä. Pyydä makutuomariksi luotettava vakkari, jonka kanssa voitte yhdessä arvioida, mitkä kuvat parhaiten kallistavat ostopäätökseen juuri teikäläiseen eikä Ingalsin Lauraan. Uusia kuvia rakastavat himorunkkaajat ovat tietenkin aivan täpinöissään, aina kun saavat uutta matskua työstettäväksi:D   
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2020, 12:11:09 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 13, 2020, 12:18:50 »
Omia mieltymyksiä kutitteleva kuva on usein ollut lähtälaukauksena ekaan tapaamiseen. Sen jälkeen kuvilla ei ole merkitystä.

Ihmettelen kyllä jos joku tosi hotti kuva vaihtuu keskinkertaiseen - miksi ihmeessä!? No, makuja on monia ja kuvien vaihtaminen saattaa saada uuden asiakkaan koukkuun.
#maksuseksionihanaa

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 13, 2020, 15:37:09 »
10 vuoden välein.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2020, 12:14:20 »
Kerran kuukaudessa-muutaman kk välein.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Elli

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 32
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 14, 2020, 12:50:12 »
Vanhimmat kuvat on tällähetkellä aika tasan vuoden vanhoja (avatar), ja siitä lähin olen ottanut uusia kuvasarjoja tasaisesti n.3kk välein. Uusimmista taitaa olla jo pari kuukautta. Toivottavasti en ole kerennyt rupsahtamaan niistä ajoista.  ;D
Lady Succubus - Yön häiritsijätär

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 14, 2020, 13:05:14 »
^ Et ole rupsahtanut ;)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 14, 2020, 23:41:44 »
Just uusin naapuriin kuvat ja viilasin tekstiä. Tosi laiska oon ottamaan kuvia. Pari kertaa vuodessa varmaan otan uuden setin.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 23, 2020, 21:02:42 »
Vaikken tyttö olekaan..

Otan uusia kuvia, kun saan jonkun uuden kuvaidean. Harrastelijakuvaajana haluan, että kuvassa on kuitenkin jokin ajatuskin, en mä mitään peiliselfieitä edes ottais saati julkasis. Yhtään missään, koskaan. Nyt kun mulla on tämmöstä alkavaa parrankasvua ees vähän paremmin, kun keväällä otetuissa vanhimmissa kuvissa, niin jätin ne vanhat kuvat näkyviin, ja pistin lisäksi uuden nassukuvan. Ei tätä kuitenkaan kauempaa edes kunnolla näe, niin turha musta noita jokusen kuukauden vanhoja kuvia on poistaa. Sitten, kun mulla on ihan oikea parta, niin uusin kaikki kuvat.

Yleisesti näkisin, että kuvat on hyvä uusia ulkonäön muuttuessa. Jotta asiakas tietää, minkä näköinen palveluntarjoaja juuri nyt ja ihan oikeasti on. Jos mikään ei muutu, ei kuviakaan liene syytä kaikkia vaihtaa, vaan jokin uusi silloin tällöin herättämään mielenkiinnon, ja vakuuttamaan, että ulkonäkö tosiaan on sama ehkä ennemmin. Jos mä oisin asiakas, niin arvostasin laadukkaita ja toisistaan eroavia kuvia, en kahtakymmentä lähes identtistä peiliselfietä. Joiden taustalla pahimmillaan vessanpönttö, eteisen naulakko tai sotkunen kämppä..
Rakkaudesta lajiin

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka usein uusit ilmosi kuvia?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 23, 2020, 21:51:09 »
Mä koen, että kuvat pitäis ehdottomasti vaihtaa vasta jos ulkomuodossa tapahtuu muutoksia. Mutta itsellä on ollut samat kuvat aina välillä esillä olevassa ilmossa jo kohta kokonaisen vuoden. Muutaman lisäkuvan lisäsin tän vuoden alussa. Elokuussa kun uusin ilmoituksen, kelasin lisätä settiin vähän harkitumpia kuvia :)
Helsingissä <3