Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suosituksia suomitytöistä  (Luettu 3167 kertaa)

Poissa excelsior

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Suosituksia suomitytöistä
« : Lokakuu 02, 2026, 16:23:35 »
Tervehdys,

Työt tuovat ensiviikolla Helsinkiin ja samalla reissulla ehtisi harrastelemaankin.

Olisiko arvon herroilla suosituksia alle 30-vuotiaista, kauniista ja hoikista suomalaisista palveluntarjoajista? Mielellään GFE-henkinen ja jos vielä suutelu kuuluu palveluihin niin aina parempi.

Katselin naapurista että vaihtoehtoja voisi olla: Kerttunen, Felicia, Essiheave, Idababyxx ja Suomalainen Annika.

Arvostaisin kokemuksia ja suosituksia!

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia suomitytöistä
« Vastaus #1 : Lokakuu 02, 2026, 16:42:32 »
Jos Minnaxo on silloin Helsingissä, niin siinä vahva suositus.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Donari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 02, 2026, 17:23:32 »
Lompakossa täytyy todellakin olla täytettä jos felician haluat tavata 😄 onhan se pieni,superhoikka,kaunis silaripommi mutta...

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Lokakuu 02, 2026, 17:37:11 »
Kerttunen ja Annika ovat oikeasti vähän yli 30v

Poissa excelsior

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2026, 17:48:30 »
Lompakossa täytyy todellakin olla täytettä jos felician haluat tavata 😄 onhan se pieni,superhoikka,kaunis silaripommi mutta...

Voisihan sitä panostaa, jos on hintansa arvoinen?

Poissa finfe

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2026, 18:06:40 »

Voisihan sitä panostaa, jos on hintansa arvoinen?

Eihän mun pyytämä sponssi ees oo nii paljoo isompi siitä mitä täällä puhutaan ”normihinnoista” ☺️ ja miksi pyytäis vähempää kun tää toimii ja usein saa viel tippiiki päälle 💕
Sugarbabe Felicia 🍭❤️

Poissa Lukas82

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2026, 19:56:20 »
Olen treffannut Felician useamman kerran ja voin ”kuumasti” suositella.. siis, jos haluat sijoittaa omaan hyvinvointiin🥵

Poissa Timmy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 02, 2026, 20:07:08 »
RE puolelta. Perlie Petit, suutele ja saa nuolla ilman suojaa ja tarjonta laaja. Ja koe ajettu on, mulle ainakin ihan mun juttu, uudestaan kohta taas. Suosittelen.

Poissa Broodo5

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 03, 2026, 00:36:47 »
Kysyisin, mitä yhteistä on lohella ja Felicialla, mutta se kuitenkin ymmärtäis mun kehun väärin.

Poissa Tekoaly007

• Full Member
« Vastaus #9 : Lokakuu 03, 2026, 05:51:42 »
Kysyisin, mitä yhteistä on lohella ja Felicialla, mutta se kuitenkin ymmärtäis mun kehun väärin.

Eikös kalamiehillä ole sanonta; ” lohta kannattaa pyytää, vaikka ei saisikaan”

Poissa SuomalainenAnnika

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 14:56:54 »

Moikkuu!

Aattelin aluksi, etten tulisi korjaamaan tätä ikä hämmennystä tänne, mutta se voi äkkiä herättää epäluottamusta myös mun koko loppua ilmoitusta kohtaan. Oon aina ollut tosi privaatti näissä hommissa ja siksi ilmoituksessa on väärä ikä, joko ylä- tai alakanttiin vaihdellen. Haluan kuitenkin korjata tänne nyt, että mä oon alottanut nää puuhat 18veenä ja ollut alalla sen verran, että juuri tuli pyöreät täyteen näitä seikkailuja. En olisi halunnut tätä tuoda esille, ettei mahdollisesti tutut bongaa mua tuolta, mutta koin sen nyt tarpeelliseksi tuon ylemmän kommentin johdosta. Haluan kuitenkin luoda turskille luottavaisen mielen mua kohtaan.

Kivoja hetkiä niin turskille, kuin neideillekin. <3

Poissa Pezku

• Full Member
« Vastaus #11 : tänään kello 01:50:46 »
RE puolelta. Perlie Petit, suutele ja saa nuolla ilman suojaa ja tarjonta laaja. Ja koe ajettu on, mulle ainakin ihan mun juttu, uudestaan kohta taas. Suosittelen.

Onko tässä nyt kyseessä Petite Pearlie vai löytyykö saman kaltaisen niminen  ::)