Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakot ovat eri planeetalta?  (Luettu 564 kertaa)

Poissa Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Hupakot ovat eri planeetalta?
« : eilen kello 17:31:51 »
Onko arvon hupakot niin että jos turska on liian töpinöissään tapaamisesta niin lopetatte yhteydenpidon.

Tässä minun viimeaikojen kokemuksia.

Täältä Kuusamosta kun ei viehkeää hupakkoseuraa saa niin olen kokeillut onneani Oulusta ja Rovaniemeltä.

Olen katsonut hupakon ilmoituksen: kuvat, palvelut sekä milloin on paikkakunnalla.

Olen sitten lähettänyt viestin että vieläkö olisi vapaita aikoja x päivälle. Itseni myös esitellen.

Vastauksena on tullut että kyllä aikoja on vielä.

Olen sitten vastannut että kiitos, tykkäsin kovin kuvistasi ja haluaisin tulla x päivänä x aikaan ja tuon sovitun summan käteisenä.

Mutta heti kun mainitsen että ottaisin nämä palvelut ja extrat niin yhteydenpito loppuu hupakon puolelta.

Eli eikö saisi olla liian innokkaana tapaamisen suhteen?

Pitäisikö olla välinpitämätön ja kirjoittaa vain että saa nähdä tulenko ja tehdään sitten mitä neito haluaa ja palveluista viis. Turskalle vain pussi päähän ettei ruma naama näy ja käsipelillä finaaliin.

Vaikuttaa sille että palveluissa mainitaan sellaisia asioita mitä ei sitten loppupeleissä kuitenkaan haluta tehdä ja turska dropataan vain.

Olisi kiva saada vastaus että anteeksi tämä palvelu ei nyt käykkään.
Ei se mitään, ei se niin tärkeää ole.
Voimme tavata silti... mutta ei kun ei.

Hupakot Ghostaa turskia.

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakot ovat eri planeetalta?
« Vastaus #1 : eilen kello 18:52:43 »
Onko arvon hupakot niin että jos turska on liian töpinöissään tapaamisesta niin lopetatte yhteydenpidon.

Täältä Kuusamosta kun ei viehkeää hupakkoseuraa saa niin olen kokeillut onneani Oulusta ja Rovaniemeltä.

Olen katsonut hupakon ilmoituksen: kuvat, palvelut sekä milloin on paikkakunnalla.

Olen sitten lähettänyt viestin että vieläkö olisi vapaita aikoja x päivälle. Itseni myös esitellen.

Tähän asti kaikki on mennytkin hyvin kommunikoinnissa. Mutta tuosta eteenpäin varaa vain aika asiallisesti, äläkä osoita intohimoista kiinnostusta kuviin tai kyseiseen naiseen, niin saat kyllä vastauksen ja ajan varattua.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : eilen kello 19:00:16 »
^ Juuri näin. Kuvien ym. hehkuttaminen vain ensimmäisessä yhteydenotossa, jos ollenkaan. Siitä eteenpäin vain tapaamiseen liittyvien käytännön asioiden viestittelyä, mahdollisimman lyhyesti ja mahdollisimman vähäisellä määrällä viestejä.
Tapaamisen aikana voit sitten hehkuttaa naisen kauneutta tms niin paljon kuin haluat, jos tapaaminen on sovittu tyyliin GFE-henkiseksi.

Poissa Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 19:01:10 »

Tähän asti kaikki on mennytkin hyvin kommunikoinnissa. Mutta tuosta eteenpäin varaa vain aika asiallisesti, äläkä osoita intohimoista kiinnostusta kuviin tai kyseiseen naiseen, niin saat kyllä vastauksen ja ajan varattua.

Kiitos neuvosta. Hankala olla tyynenä kun mielikuvitus jo laukkaa tapaamisessa 🥺

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : eilen kello 19:02:17 »
Kysyinpä muuten huvikseen vielä ChatGPT:ltä, ja se vastasi juuri sellaista mitä oletinkin.

Minä takia seksityöntekijältä aikaa varatessa ei kannata osoittaa valtavaa intohimoa, tai valtavaa kiinnostusta hänen kuviinsa?

Usein syy on ennen kaikkea ammatillinen ja turvallisuuteen liittyvä, ei se, että kiinnostusta pitäisi teeskennellä olemattomaksi. Seksityöntekijä erottaa työn ja henkilökohtaisen kiinnostuksen. Liian voimakas ihailu tai seksuaalinen viestittely voi tuntua siltä, että asiakas ei hahmota kyseessä olevan palvelutilanne. Jos tuntematon asiakas kirjoittaa hyvin intohimoisesti jo ennen tapaamista, työntekijä ei vielä tiedä, miten tämä käyttäytyy kasvokkain.

Poissa Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 19:03:09 »
^ Juuri näin. Kuvien ym. hehkuttaminen vain ensimmäisessä yhteydenotossa, jos ollenkaan. Siitä eteenpäin vain tapaamiseen liittyvien käytännön asioiden viestittelyä, mahdollisimman lyhyesti ja mahdollisimman vähäisellä määrällä viestejä.
Tapaamisen aikana voit sitten hehkuttaa naisen kauneutta tms niin paljon kuin haluat, jos tapaaminen on sovittu tyyliin GFE-henkiseksi.

Kiitos. Täytyy yrittää sopia kaikki tapaamiseen liittyvä lyhyesti ja ytimekkäästi.

Poissa Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 19:07:37 »
Kysyinpä muuten huvikseen vielä ChatGPT:ltä, ja se vastasi juuri sellaista mitä oletinkin.

Minä takia seksityöntekijältä aikaa varatessa ei kannata osoittaa valtavaa intohimoa, tai valtavaa kiinnostusta hänen kuviinsa?

Usein syy on ennen kaikkea ammatillinen ja turvallisuuteen liittyvä, ei se, että kiinnostusta pitäisi teeskennellä olemattomaksi. Seksityöntekijä erottaa työn ja henkilökohtaisen kiinnostuksen. Liian voimakas ihailu tai seksuaalinen viestittely voi tuntua siltä, että asiakas ei hahmota kyseessä olevan palvelutilanne. Jos tuntematon asiakas kirjoittaa hyvin intohimoisesti jo ennen tapaamista, työntekijä ei vielä tiedä, miten tämä käyttäytyy kasvokkain.

Tämäkin tietysti riippuu ihmistyypistä. Itse olen avoin ja sosiaalinen ja saatan kaupassa käydessäkin kommentoida tuntemattomalle naiselle että onpas sinulla nätit letit tai kaunis mekko ilman että siihen sisältyy mitään seksuaalista. Toiselle tulee siitä hyvä mieli niinkuin minullekin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : eilen kello 21:10:49 »
Tässä tuli kyllä täydellinen vastaus miten toimia. Vituttaa kuin Simoa jouluna kun en voi olla eri mieltä.
"Full stomach, empty balls" is the code a lot of women have forgotten. We're not super complicated.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #8 : eilen kello 22:30:06 »
Vaikuttaa sille että palveluissa mainitaan sellaisia asioita mitä ei sitten loppupeleissä kuitenkaan haluta tehdä ja turska dropataan vain.

Kannattaa tosiaan varmistaa palvelut, hinnat ehtoineen ja lukea hupakon viesti kunnolla läpi, ettei tule pyydettyä palvelua katalogin ulkopuolelta. Muuten tulee radiohiljaisuus.

Myöskään ei kannata pommittaa viesteillä hupakkoa, jos aikoo saada pimppiä - eli siinäkään liika innostus ei auta asiaan.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <W00W ===))

Poissa Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 22:34:25 »

Kannattaa tosiaan varmistaa palvelut, hinnat ehtoineen ja lukea hupakon viesti kunnolla läpi, ettei tule pyydettyä palvelua katalogin ulkopuolelta. Muuten tulee radiohiljaisuus.

Myöskään ei kannata pommittaa viesteillä hupakkoa, jos aikoo saada pimppiä - eli siinäkään liika innostus ei auta asiaan.

Kiitos neuvoista myös sinulle  :drinking: