Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Domina nainen vai TS?  (Luettu 148 kertaa)

Poissa jamman20

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Domina nainen vai TS?
« : eilen kello 23:04:54 »
Olen käytännössä ensikertalainen bdsm-hommissa ja olen pitkään miettinyt, että haluanko valtiattaren aidolla kalulla vai muovikalulla. Lähtökohtaisesti pidän naisista ja mikään ei saa minua niin kiihottuneeksi kuin nainen istumassa naamalleni. Mutta olen ymmärtänyt, että useimmat bdsm-naiset eivät ole ns. full service. Joka on saanut miettimään, että miltä ns. oikea kalu tuntuisi.

Onko muita vastaavia mietintöjä? Mielelläni kuulisin kommentteja molempiin suuntiin 😍

Poissa Lunavex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Domina nainen vai TS?
« Vastaus #1 : tänään kello 13:53:11 »
Ei taida olla kovin montaa naisdominaa, jotka tarjoavat dominoinnin lisäksi myös seksiä, jollei runkkausta happy endillä lasketa mukaan. Eivätkä istu kasvoille nakuna. Eikä myöskään ole kovin montaa TS-dominaa, joilla on siihen kalustettu studio käytössä. On enemmän sellaisia, jotka tarjoavat jonkinlaista dominointia ilman se parempaa rekvisiittaa.
Helsingissä vaikuttavaa "DD-cup vip bdsm" TS-dominaa on kehuttu. Hänellä näyttäisi olevan hyvin varusteltu tila käytössä. Itse en ole hänen luonaan käynyt, mutta mielessä on lähitulevaisuudessa käydä.

Kyllä straponilla nainti, kun itse on kiinni kahlittuna, on aika mukava kokemus.