Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ladyboyt Suomessa  (Luettu 90303 kertaa)

Poissa Anders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #60 : Toukokuu 03, 2025, 11:43:50 »
Tapaamisessa kiirehtimistä ja saada tulemaan nopeasti ja kaiken kukkuraksi joku tautikin siltä irtosi, ehkä kondylooma 😐

Tähän nyt tartun vielä kun tuli mieleen yksi yksityiskohta. Ei oo pakko vastata jos menee kysymys liian intiimiksi... Panitteko te Nadean kanssa paljaalla kun seksitaudin sait?

Poissa Turska88

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Toukokuu 04, 2025, 10:34:04 »
Nadean ilmoitus on jo niin luotaan pois työntävä :whipping:

Mutta kukin tyylillään! :drinking:

Poissa Vilpz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : eilen kello 18:08:55 »
Tapasin Jasminen kun hän oli kaupungissani.
Tapaamisesta sopiminen kävi helposti Whatsappilla ja koordinaatit oli selkeät.

Siirryin nopsaan paikalle ja oven avasi kuvien mukainen kaunotar punaisessa silkkipyjamassaan.
Nopeat paperityöt ja tyttö aloitti kiihkeän suutelemisen kuiskien korvaani ettei pidetä kiirettä.

Jasmine riisui pyjamansa ja alta paljastui ihan kivan kokoinen thaikkukulli, ehkä noin 13-14cm.  Hän ohjasi minut makkariin jossa aloin imemään tuota ihanaa kyrpää. Se oli hetkessä kovana suussani. Jasmine halusi myös imeä minua, mutta jätettiin se vain pikkuisiin suudelmiin kullilleni sillä pelkäsin tulevani liian nopeasti. Niin kiimassa olin tästä kaunottaresta. Hetken kuluttua Jasmine rasvasi reikäni ja sormetti minua samalla kun imin häntä.
Siirryttiin lähetyssaarnajaan ja hän työntyi sisääni samalla kun suuteli minua.
Lopulta hän tiukensi tahtia ja alkoi samalla runkkumaan minua. Nalli lensi, ja fiilis oli aivan taivaallinen.
Lopuksi juteltiin hetki ja Jasmine tarjoutui vielä hieromaan selkääni. Kokemus oli minulle aivan 5/5 ja paras suht vähäisistä tähänastisista tapaamisista ts-tyttöjen kanssa.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #63 : eilen kello 20:56:10 »
Hyvä eka? rapsa!

Poissa Juicyfruit

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : eilen kello 23:04:21 »
Kokemus oli minulle aivan 5/5 ja paras suht vähäisistä tähänastisista tapaamisista ts-tyttöjen kanssa.

Helppo yhtyä fiiliksiin. Jasmine on parhaita tapaamiani aasialaisia ja olen tavannut monta. Siinä huomaa hyvin sen ettei se iso mela aina ratkaise yhtään mitään. Jasminella ei toki aasialaiseksi ole pieni vaan ihan sopivan kokoinen ja osaa kyllä sitä käyttää.
Mainitsen tässä nyt vielä sen että on harvinaislaatuinen tapaus siinäkin mielessä että palautti osan summasta pyytämättä koska ei pystynytkään laukeamaan vaikka siitä oltiinkin etukäteen sovittu. Ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen kun todella upean puolitoista tuntisen ja selkä kaarella vedetyn orgasmin päätteeksi minulle annettiin rahaa lapaseen. Upea tapaus kaikinpuolin, lämmittää setämiestä kovasti.