Haluaisin tietää etsiikö täällä joku maksullista viestittely kaveria? tuhmiin juttuihin ja kuviakin saa.
Nuori timmi nainen kyselee?
🔥
🔥
Uutiset:
Haluaisin tietää etsiikö täällä joku maksullista viestittely kaveria? tuhmiin juttuihin ja kuviakin saa.
🔥
WilleW
Kelpo kaveri

Morjens

Nauttii muiden arvostusta
Nämä ne on niin tyhmien kusetusta, kuin mikään ikinä tässä maailmassa voi olla.
Morjens

Nauttii muiden arvostusta
Lähinnä viestittelyä jos joku yksinäinen kaipailee seuraa puhelimitse ja siinä samassa jotain tuhmaakin.😏
Suorasuu

Piristää muiden päivää
Joskus olen maksanut sellaisesta kuukausia kestävästä puhelinjutusta, missä viestitellään, vaihdellaan kuvia ja muuta ihan normi arjen keskellä. Viestitellään ihan normijuttujakin, tutustutaan jne. Silloin pystyy rakentamaan itselleen paremmin mielikuvia ym kuvitteellisia ajatuksia, ikäänkuin suhde olisi oikea ja aito. Valitettavasti tällaista palvelua ei juurikaan tarjota tai sitten hintapyyntö on tähtitieteellinen.
Siitä saan paremmat kiksit, kuin siitä että soitan vartin puhelun jollekin tuntemattomalle naiselle joka esittää että odotti lettu levällään just mun soittoa ja orkun kourissa hokee mun nimeä.
Toki palveluntarjoajan näkökulmasta ymmärrän, että tällainen teatteri on helpompaa ja tehokkaampaa liiketoimintaa.