Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Missä olit 11.9.2001  (Luettu 561 kertaa)

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Missä olit 11.9.2001
« Vastaus #20 : eilen kello 15:41:33 »
Olin autossa matkalla salille kun uutisissa kerrottiin että pienkone oli osunut wtc-torniin. Pikkujuttu ajattelin, mutta himaan päästyäni treenien jälkeen näin telkkarista ettei ollutkaan ihan mitätön tapahtuma.
Luulin että olet nykyisin kolmekymppinen about lool.

Ketään ei taatusti yllätä että sinä olet tuskin parikymppinen.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #21 : eilen kello 17:27:29 »
Olin töissä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : eilen kello 18:07:37 »
Olin autossa matkalla salille kun uutisissa kerrottiin että pienkone oli osunut wtc-torniin. Pikkujuttu ajattelin, mutta himaan päästyäni treenien jälkeen näin telkkarista ettei ollutkaan ihan mitätön tapahtuma.
Luulin että olet nykyisin kolmekymppinen about lool.

Ketään ei taatusti yllätä että sinä olet tuskin parikymppinen.
Olen kolmekymppinen. Sinulla on RE:ssä ikä 43, mutta kerroit työtaapamisista juuri 2001 iskujen aikaan joten veikkaan että olit vanhempi silloin kuin 18. Oikea ikä oli silloin jo varmaan lähellä 30 ja nyt yli 50 lool. Mutta melkein kaikki naiset RE:ssä ikänsä ilmoittavat alle oikean eli ei mitään uutta tai erikoista.

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23 : eilen kello 20:57:32 »
Töissä.
Duunikaveri kiersi huoneissa kertomassa, että kaksi lentokonetta on osunut WTC-torneihin. Kovin montaa ei enää duunissä ollut klo 16 jälkeen. Sitten kaikki vielä toimistolla olevat n. 10 hlö mentiin sellaisesti pienestä about 10 tuuman matkateeveestä jotain uutisia katsomaan. Oliko niin, että silloin ei netissä suoria lähetyksiä ollut, eikä me vaan osattu katsoa, vai muistanko väärin?

Jotenkin kuitenkin oli silloin turvallinen sivustakatsojen fiilis: jossain kaukana Jenkeissä tapahtuu jotain todella pahaa. Nykyään kun uutisia katsoo ei ehkä enää niin turvallinen olo ole? Suomessa eriarvoistuminen, äärioikeiston nousu Euroopassa, Yhdysvalloissa yli puolet äänestää trumpia ja Venäjällä lähes kaikki Putinia ihan vapaaehtoisesti!
En kuitenkaan menetä yöuniani. Kyl tää ihmiskunta mun eliniän kestää, ehkä. Toivottavasti vielä paljon pidempään!

Poissa MySweetMystery

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : eilen kello 21:54:56 »
Olin vastaamassa iltavuorosta eräässä Uudenmaan alueen pikaruokaravintolassa. Seurasin sivusilmällä suoraa lähetystä ravintolasalin isosta tv:stä keskiyön sulkemiseen saakka. Illan tunnelma oli hiljainen ja poikkeuksellisen vakava.

Lisäys:
Koska täällä on just nyt aktiivisena myös ikäketju, niin tähdennän, että myös mun st- ilmoituksesta käy selkeästi ilmi, että 50v on jo tullut täyteen. Ettei kukaan nyt kuvittele "saaneensa mua kiinni" nuoremman esittämisestä 😅😘
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:02:52 kirjoittanut MySweetMystery »
💦💦  Squirt Queen Tikkurilassa 10.-16.9.  💦💦

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : eilen kello 21:57:54 »
Voivottelemassa sitä, kun myöhästyin lennolta.

Poissa Hitpaydirt

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : eilen kello 23:18:48 »

Surrealistisen tarkka muistikuva. Kaverin kanssa räplättii autoo vahvaria hänen porukoiden pihassa. Todella nätti sää oli. Niiden äitee huuti ovesta 'laittakaa radiokanava, amerikassa matkustajakone törmänny kerrostaloo'. Siin ajassa ja paikassa ei viel ollu hajuakaa että yks ajanjakso maailmassa ol päättymässä.

Edellii samanlai tovi muistissa 10v aiemmin, kommunistine puolue suljettii neuvostoliitossa. Kari Toivosen kertomien puol 9 uutisten hetkes ei osannu aatella sen ikäsenä, jotta viikkojen päästä koko maa on loppu. Valtio, iso, voi aamulla olla ohi. Muuttaa maantiedon kirjan historiankirjaks.

Santa Claus is coming, but not necessarily to town.