Tänään illasta kävin pitkän ajan jälkeen pian käsittelysså

tosiaan kyseessä kaunis, pienikokoinen ja hoikkavartaloinen aasilaistypy kivoilla kiinteillä läteensopivilla silareilla varustettuna. Vaihdettiin kuulumisia minun riisuessani vaatteita päältäni pian vienosti läpsien poskiani ja välillä nuolaisten huuliani. Kun olin saanut vaatteet pois ja asetuin selälleni sängylle pian tullessa päälleni antaen sopivan kokoisen jo kovan aseensa kanssa päälleni antaen sen minun suuhuni imettäväksi.
Oli kiva imeä sitä kun sai huolella pohjaan saakka ottaa sen nieluun ilman pelkoa kakonisesta. Lopuksi kysyin haluaisiko asettua 69 antaen reikänsä mulle vielä nuoltavaksi. Siinä hetken nuoltuani hän kysyi haluasinko antautua hänelle, käännyin mahalleni, otin nuuhkaisut tuomastani pullosta pian asettuen taakseni ja työntyen hitaasti sisääni. Hän kysyi vielä tykkäsinkö hänen aseesta ja kuiski korvaani tuhmia. Hän asettui lähelle päälleni, että ylsi välillä nuolaisemaan ja suutelemaan. Hän lopulsi kiihdytti tahtiaan ja kertoi olevansa lähellä, sanoin vaan, että jos siltä tuntuu niin anna tulla vaan ja lopulta hän laukesikin. Sen jälkeen hän kysyi haluaisinko itsekin tulla ja sanoin vain, että mielelläni, käännyin selälleni jotta hän pystyi imemään mua hetken ja sanoin haluavani ottaa hänet takaapäin. Hän asetti hupun mulle, kääntyi nelinkontin, laittoi liukkaria mulle ja itselleen minun asettuen hänen taakseen ja hänen asetellessa oman vehkeeni hänen reiälleen ja lopulta sanoen, että työnnä pohjaan minun tottakai totellen neidin pyyntöä. No siinä ei tarvinnut pitkään lykkiä kun piti jo sanoa olevani lähellä. Hän tokaisi vain, että laske sisään vain minun taas totellessani. Hän vain sanoi, että tunsi huvittuneena minun laskeneen kunnon lastin hänen sisäänsä. Lopuksi selälleen raukeina kaikkensa antaneina tyttö kainaloon siinä vielä jutellen.
Pia kertoi joutaneen ottaneensa vain asunnon 3vuorokaudeksi vaikka olisi halunnut pidempään olla oulussa. Seuraqvaksi kertoi menevänsä jo kemiin keskiviikkoaamuna.
Tosiaan pia oli kaunis kuten kuvissa ja pukeutui seksikkäisiin alusasuihin. Sanoi, että oli hieman huonosti syönyt päivän aikana niin päätin päästä hänet kokkaamaan riisiä ja kanaa.
Pia asuu tätä nykyä saksassa ja kertoi tosiaan alunperin olevansa singaporesta.
Sää oli syksyinen, lämpötila jo alle 10astetta. Hän useasti kiitteli tehdessäni lähtöä minun kiitellen takaisin. Suosittelen jos tykkää pienemmistä aasialaisista. Oli jälleen niin ihana kokemus, että tulen menemään hänen eksyessä uudemman kerran ouluun. Kiitos pia