Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nautintoa naisen hyväilystä  (Luettu 525 kertaa)

Poissa Jussukka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Nautintoa naisen hyväilystä
« : eilen kello 22:42:19 »
Olen pienessä mielessäni pohtinut miten sihteerit suhtautuvat siihen että asiakas nauttii kun saa  antaa nautintoa sihteerille. Itse en ole "penetraatio" keskeinen vaikka se mukavaa onkin vaan viehätyksenäni on toisen vartalon hyväily, suukottelu etenkin kun päällä on kauniit hepenet. Onko tuollainen liian intiimiä teille?

Paikalla FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nautintoa naisen hyväilystä
« Vastaus #1 : tänään kello 01:42:42 »
Sehän kuuluu ihan tavalliseen maksuseksiin että hyväillään ja suukotellaan. Tosin suukottelua eivät kaikki palveluntarjoajat hyväksy. Tykkään itsekin aina tosi paljon hyväilystä, varsinkin rintojen hyväilystä :D Rinnat ovat olleet aina kiihottavia.

Poissa Suorasuu

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : tänään kello 06:51:18 »
Sehän kuuluu ihan tavalliseen maksuseksiin että hyväillään ja suukotellaan. Tosin suukottelua eivät kaikki palveluntarjoajat hyväksy. Tykkään itsekin aina tosi paljon hyväilystä, varsinkin rintojen hyväilystä :D Rinnat ovat olleet aina kiihottavia.

Kuuluuko oikeasti?
Oma kokemukseni on ettei pt:t halua räpläämistä vaan pari imaisua ja sitten penetraatioon jonka tahti on kuin Bessin biisistä, RAM pam pam pam pam pam pow! Uskon tämän johtuvan siitä että olen niin maagisen lahjakas yhdyntähommissa kun kiihkeä huokailu ja voihke alkaa jo ennen kuin edes työnnyn sisään.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : tänään kello 07:30:02 »
^ Meidän charmikkaiden miesten kanssa tuppaa käymään näin.

Poissa Klikklak

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 09:08:43 »
^ ^^ ai hitto charmistako se johtuukin eikä lahjakkuudesta yhdyntähommissa

Paikalla FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : tänään kello 17:55:42 »

Kuuluuko oikeasti?
Oma kokemukseni on ettei pt:t halua räpläämistä vaan pari imaisua ja sitten penetraatioon jonka tahti on kuin Bessin biisistä, RAM pam pam pam pam pam pow! Uskon tämän johtuvan siitä että olen niin maagisen lahjakas yhdyntähommissa kun kiihkeä huokailu ja voihke alkaa jo ennen kuin edes työnnyn sisään.
Riippuu kyllä pt:stä. Aika monien kanssa on ollut itselläni juuri tuollaista että ensin vain suihinottoa kun olen maannut selälläni kuin kuollut lahna, ja sen jälkeen pt on tullut ratsaille. Mutta jotkut taas tykkäävät hyväilystä paljonkin. Joidenkin kanssa ollaan taas hyväilty toisiamme paljon ja yhdyntä ollut sivuroolissa. Esimerkiksi Maisan kanssa viimeksi hyväiltiin vain kiihkeästi toisiamme ja peuhattiin sängyssä ja siitä panemaan ilman ollenkaan suihinottoa.