Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sweetspot78  (Luettu 460 kertaa)

Poissa Taaneli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Sweetspot78
« : eilen kello 08:19:08 »
Otsikolla: Seuraa kaikkeen kivaan -ilmoittaa Sweetspot78 nimimerkillä mielenkiintoinen uusi tuttavuus joka taitaa olla aivan aito ilmoittaja.

Kuvien perusteella normaali ja asiallisessa kunnossa oleva aikuinen nainen.
Haluaa tarjota seuraa ja kertoo tapaamisessa priorisoivansa miehiä jotka suostuvat kuvaamiseen ilman kasvoja.

Oletteko arvon turskakollegat päässeet tapaamaan? Mielelläni kuulisin kokemuksianne.
Itse taidan ottaa yhteyttä.

Poissa M. I. N. Ä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sweetspot78
« Vastaus #1 : eilen kello 11:28:11 »
Paikkaa hänellä ei ole🤔

Poissa Skodamies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 11:47:16 »
Ja suihinotto maksaa extraa

Poissa maailman

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 21:04:14 »
Itse törmäsin tähän As:n kautta ja sieltä kautta mitä olen naisia tavannut niin sponssia ei juuri ole tarvinnut tai sitten jotain ihan mitätöntä, niin jotenkin oletin että tämän kanssa sama. Ehdittiin viestitellä useampi pitkähkö viesti, kyseli kaikkea mahdollista aivan kuin olisi kovemmatkin kriteerit miehelle, ja sitten tosiaan vielä tuo että omaa paikkaa ei löydy, vasta viimeisessä viestissä tuli esille tämä (mielestäni) korkeahko taksa. Ei voinut muuta kuin kesänjatkoja toivottaa ja mieli teki pari valittua sanaa mainita ajantuhlaamisesta, mutta enpä sitten viitsinyt. Oli siis minua huomattavasti vanhempi nainen, eikä siinä mitään voi hänellä hyvät kyydit ollakin. Minut osalta ne vaan jää nyt testaamatta.